Haar banner klopt gewoon, haar laatste ongi was 10 of 11 januari dus zat gisteren pas op dag 25 van haar cyclus.
@kwebbel. He Gefeliciteerd. Wat snel al weer zwanger,echt super voor julie. @Chantal. Het is ook onwerkelijk allemaal. Ik vind het nog nooit steeds raar om bij een echo de baby in mijn buik te zien. Ik denk ook dat je banner niet klopt. Die testen met e weken erbij kloppen altijd en als die 2-3 zegt ben je 4 tot 5 weken zwanger. Wanneer was je voor 10 jan ongestel. Misschien was 10 jan toch een innestelingsbloeding,omdat je zei dat het maar heel weinig was. Anders kon je er met de echo achter,zij kunnen je zo vertellen hoe ver je bent. Geniet er allebei van. Groetjes Alicia
hey! ik wil mezelf ook op de lijst zetten maar ik weet ff niet wat die blauwe datum is die jullie er in zetten???
Wow wat zijn er veel zwangeren bij!!!! @kwebbel,chantal en wendy2010 ontzettend van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!! Ik hoop voor jullie een mooie plakbeeb @wendy2010 de datum die achter zwanger staat is de uitgerekende datum,dus wanneer je kindje ongeveer zal komen @all ik ga morgen een test doen samen met manlief, heb 2 weken terug denk ik innestellingsbloeding gehad en wil nu graaaaag weten waar ik aan toe ben..... Ga straks eerst schoonmaken en rondje op m'n paard rijden, kom vanavond hier weer buurten om m'n zenuwen in bedwang te houden Word wel mooie roze week zo,allemaal weer aan de roze koeken dit weekend! x miek
eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 Wendyenrichard - 6 november - ronde 1 wachtbankje Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 Kirin - 6 november- ronde 1 - 1e kindje = wachtbankje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010 MamaVan4 - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 Suze - 5 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-09-2010 San84 - 9 januari - ronde 2 - 1e kindje = wachtbankje Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 18-09-2010 Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 12-10-2010 nana1985 - 4 februari - ronde 2 - 1e kindje lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje missyf - 12 februari - ronde 4 - 1e kindje Banne77 - 14 februari - ronde 4 - 1e kindje Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje NBroen - 17 februari - ronde 4 - 3de kindje Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 ZWANGER uitgerekend op 17-10-2010 Jeanetjuh - 22 februari - ronde 4- 1e kindje Ingie - 28 februari 2010 - ronde 4 - 2e kindje. Wen1975 - 6 maart - ronde 4 - 1e kindje EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje Miekje28 - 14 maart - ronde 2 - 1e kindje vlindertjes: Kwebbelsnoes - 5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken Datum even aangepast.
Ze zei vanaf 10-1 niet veel, maar wel 7 dagen lang. Dat lijkt mij persoonlijk te lang voor een innesteling. Of niet? En die testen met aantal weken moet je juist met een korreltje zout nemen. Als jij toevallig veel HcG aanmaakt dan geeft hij meer weken aan dan dat je bent.
Hoihoi, die blauwe datum is de nod-datum, de dag dat je eigenlijk ongesteld moet worden maar liever niet natuurlijk.. Dus de Niet OngesteldheidsDag! Maar dat is bij jou eigenlijk niet meer van toepassing want je bent al zwanger.. Misschien kan je laatste datum dat je ongi moest worden aanhouden??
Ik heb vanochtend de verloskundige gebeld en zij dacht ook dat ik al ongeveer vijf weken was en dat het en innestelingsbloeding was 10 januari. Ik mag 2 maart komen voor een echo Kan niet wachten om de beeb te zien. Net mijn 2 beste vriendinnen ingelicht en ze waren helemaal blij:d Nou moet ik nog even mijn mond tegen de rest van de wereld houden Hoop dat alles goed gaat..
@ San, ow wat jammer dacht ook dat je bedoelde dat jezelf zwanger was. Maar hoe is het bij de ha gegaan gisteren? @ Eline, Hoe gaat het met je? Heb je de vk nog gebeld? @ Wen, balen op naar de volgende ronde. @ Miekje, spannend hopelijk heeft je gevoel gelijk
@Chantal wat leuk zeg, dan je echo. Spannend allemaal zeg. @jeanetjuh, ik heb niet gebeld met de verloskundige. Het gaat nu veel beter met me, heb geen last meer gelukkig. Heb vanmorgen hartje gehoord met de angelsound, dus met de babe is alles wel oke. xxxxx
dank jullie dames voor alle felicitaties!!! heb nu al last van mijn maag, voelt alsof ik een baksteen heb ingeslikt, dat belooft nog wat
Vandaag is nu officieel een kutdag, sorry voor mijn taalgebruik. Eerst ongi en nu ga ik richting het zkh om afscheid te nemen van mijn opa.
@ Wen... Heel veel sterkte dat is niet nix zo zeg.... denk aan je! @ Eline.... Veel beterschap... Wat eng zeg die krampen.. Fijn dat je een angelsound in huis hebt om het te controleren! Hier: Ik ben vandaag naar de verloskundige geweest... snelle controle... Bloeddruk helemaal goed, duizeligheid hoort er gewoon bij... en we hebben het hartje gehoord! Helemaal super.. Had de Vlos gevraagt wat ze vond van een angelsound.. in eerste instantie kende ze hem niet, maar met uitleg raadde ze aan het niet te doen... Onzekerheid als je het hartje niet kan vinden meteen.. Maar zo met het verhaal van Eline ga ik alsnog weer twijfelen... Het is ook wel heel fijn om de bevestiging te horen wanneer je onzeker bent!
@Chantal. Dus inderdaad toch 5 weken. Dat van 10 jan kon je volgens mij ook niet echt ongesteld noemen. Dan hebben jullie er nu weer wat dagen extra bij. Leuk dat de afspraak voor de echo staat,is erg leuk om te zien. @Wen. Balen dat je ongi bent,maar nog erger dat je afscheid moet gaan nemen van je opa. Ging het ineens zoveel slechter? Ik hoop dat je de tijd hebt om goed afscheid te nemen en dat hij da ook allemaal goed meekrijgt. Sterkte. @Chivay. Ik aakn me voorstellen dat je verloskundige dat apparaat niet aanraad. Als je 'm inderdaad een keer niet hoort,zul je in paniek raken en ik denbk dat je nu ook zo ver in je zwangerscahp bent dat je er vertrouwen ijn moet hebben dat het goed gaat. Maar dat zal voor iedereen anders zijn. Eline heeft er weer veel plezier aan, Volgens mij missen we nog steeds meiden hier of niet. Ik heb het idee dat het veel rustiger is.
Ik zit ook te twijfelen of ik zo'n angelsound koop of zo'n professionele dopler ga huren via bedrijf op internet (bellytalk) Volgens mij is het ook rustiger met mensen hier
wen: heel veel sterkte meid.....dikke knuf! @ angelsound: ik denk niet dat ik er één koop, lijkt me inderdaad erg eng als je dan het hartje niet kunt vinden, maar aan de andere kant lijkt het me wel erg leuk om het hartje te horen wanneer ik wil. net boerenkool gegeten, was niet zo'n goed idee, nu liggen er twee bakstenen op mijn maag ipv één.