hallo dames het was weer veel om te lezen. @ wendy gecondoleerd en veel sterkte meid. @ banne HAPPY BIRTHDAY TOO YOU! @ wendyr fijn dat er nu wat gaat gebeuren. @ kirin hoop dat er voor jou ook snel wat gebeurt. @ eline wouw mooi buikje. @ kwebbel je trouwjurk zal je vast en zeker erg prachtig staan. @ san ik hoop dat je snel duidelijkheid heb. @ all een dikke knuffel van mij
@ wendyr, fijn dat er eindelijk actie ondernomen wordt hopelijk heb je nu snel duidelijkheid. @ Banne, Gefeliciteerd. Heb je leuke dingen gehad? @ All, idd heel bijzonder hoe we elkaar steunen zonder dat we elkaar echt kennen. Denk ook dat dat komt omdat we een vrij klein groepje zijn @ Sammie, ik had dat ook enorm was zo vreselijk moe heb er wel aan toe gegeven en moet zeggen dat voelde toen echt heel goed terwijl ik normaal nooit zo makkelijk toegeef aan mijn lichaam. Fijn dat de directie zo goed reageerde Fijn weekend allemaal. Hebben jullie leuke plannen?? Liefs
@ Banne, gefeliciteerd! @ Wendy, gecondoleerd en heel veel sterkte de komende dagen. @Kirin, wel moeilijk, zo te moeten blijven wachten. Ik hoop dat er heel snel een ongi komt, of een verwijzing zodat het beter bekeken kan worden. Wachten tot je zwanger wordt is nog tot daar aan toe, maar wachten op een ongesteldheid die niet komt is helemaal frustrerend. @Wendyenrichard: wat is eigenlijk PCO? (of stel ik nou een hele domme vraag?)
@wendyrich, Fijn dat je eindelijk naar gyn mag,Goed dat jezelf dus hebt aangedrongen,blijkt toch te helpen!hoop natuurlijk dat je t niet hebt!Hoe is t met je man? @mamavan4, balen dat je zoontje weer onder t mes moet,veel succes ermee!!Hoop dat alles voor hem niet te lang duurt! @kirin heb zelf ook poosje bij psych gelopen(werd via telefoon lastig gevallen door m'n zwager)gelukkig al weer wat jaar geleden,maar vond het toen ook erg lastig om ineens over jezelf en hele geschiedenis te hebben, en inderdaad aan jezelf werken is pittig!! Succes ermee,mij heeft het gelukkig wel geholpen(al kwam ik daar later pas achter) @all heb kv testen in huis gehaald en besloten pas dinsdag weer te testen,als ik niet ongi ben natuurlijk zit nu op dag 35,precies 2 weken terug rood bloed bij afvegen....Afwachten dus!(ga ondertussen outfits voor carnaval van zolder halen,zin in) @all houden jullie rekening met een zwangerschap en het plannen van je (zomer)vakantie??? Zelf doen we dat toch wel een beetje,hebben nog geen idee waar we naar toe willen,dus da's ook wel een goed excuus Ben zomaar benieuwd fijne avond en alvast fijn weekend,hebben lekker geen plannen,manlief is druk met carnavalswagen bouwen en ik ga huis schoonmaken en paardijden, en bij m'n vriendin op puppykraamvisite! Liefs miek
@chantal MVM is wat extra werk maar ik heb het er graag voor over. Wij mogen echt niet klagen om in de tweede ronde al zwanger te raken. Ik weet hoe ongeduldig ik nu al was laat staan als je er jaren mee bezig bent dan kan ik me voorstellen dat je jezelf helemaal opvreet. Ik werk ook 36 uur per week dus op zich valt het best mee om de urine thuis op te vangen. Ik doe het snachts smorgens en savonds als ik thuis ben. Snachts is het nog wel eens klungelen omdat ik nog half slaap maar ik doe het graag. Ik ben ook bloeddonor (nu even niet) maar vindt het een fijn gevoel om iets voor een ander te doen. Ik zou het zelf ook fijn vinden als ik bloed nodig zou hebben dat het er is en zo ook met het medicijn pregnyl om zwanger te worden. Je moet het doen als je het zelf wilt, ik heb er geen problemen mee
@ Miekje, Hoop toch voor je dat je dinsdag alsnog positief test. Dat is niet niks lastig gevallen worden door je zwager gelukkig dat dat over is. Wij houden er niet echt rekening mee in de zomer wil ik toch niet op vakantie wij gaan meestal lekker in het najaar rond oktober en nemen dan een lastminute dus kunnen rustig afwachten Liefs
Hey ladies, @ wen gecondoleerd met je opa heel veel sterkte ! @ wenenrich wat fijn dat je nu kan gaan bloedprikken zeg soms moet je gewoon even door zeuren. Jij weet als geen ander hoe je in elkaar zit dus als jij een beter gevoel krijgt als je mag gaan testen moeten ze je dat ok gewoon laten doen hoor Ik moest een half jaar wachten voor dat ik een doorverwijzing kreeg voor de gyn! ze nam me niet echt serious! Tot dat ik naar de dokter belde en zei ik heb het ziekenhuis gebeld en ik heb dan en dan een afspraak die ik moet een verwijs brief hebben! En toen krijg ik ineens na 6 mnd een verwijsbrief van me dokter. Tja soms dokters moet je gewoon wat strenger tegen ze zijn hihihihi liefs
Hey ladies, Zou graag jullie mening willen weten Maandag is mijn NOD maar ben eigelijk van plan om morgenochtend al te gaan testen. Heb namelijk wel wat sympt maar ja ben bang dat het te vroeg is en dat ik negatief test. liefs
@ Mamavan4... Pff dat is niet nix nee... Heb t vaak van dichtbij meegemaakt.. Op de school waar ik werkte hadden we meerdere kinderen met een schisis.. Veel sterkte met voorbereidingen, de operatie en de tijd erna! @ Kwebbel Leuk dat je je trouwjurk gevonden hebt! Ben heel benieuwd naar foto's straks na je bruiloft @ Sammie... Hier nog eentje die vlug moe is... Net ook weer 2 uurtjes op de bank geslapen! Enne wat fijn dat de directie zo leuk reageerde! Herken het helemaal. Tot van de zomer werkte ik in het onderwijs, en dat is altijd zo'n gedoe met vervanging! Maarja.. onderwijs.. dat is altijd een hoek met heeeeeeeeel veel zwangeren! @ Banne... Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Lekker dagje vrij! Leuke dingen gehad??? @ Jeanetjuh... Helemaal waar.. fijn zo'n klein groepje.. Toch heel anders dan bij de augustusmama's.. dit is klein, iedereen kent elkaars verhaal... Ook daar ontstaat nu een wat vaster groepje.. maar vind de diversiteit van dit groepje ook wel heel bijzonder!! @ Miekje... Veel plezier met carnaval ... Ben een ex-brabo.. maar geen echte carnavalvierder... Vakantieplannen hadden we nog niet echt... maar nu besloten dat we straks even een weekje/lang weekend weg willen samen nog Moeten nog even uitzoeken hoe wat waar.. @ Chantal... Hier ook MvM... Bijna klaar weer... (nog tot 16 feb) Het viel me hier heel erg mee... Ja wel wat extra werk, maar je krijgt er snel routine in... Heel af en toe vergeet ik t... maar dat is vooral als ik met een slaperige kop zonder nadenken ga zitten Hier: Heb net 2uurtjes op de bank liggen slapen.... Luikjes gingen na het eten keihard dicht! Verder ben ik heel benieuwd We hebben lekker frietjes gegeten, maar de laatste 2 keer viel dit vooral smorgens erg slecht... Ben dus heel benieuwd nu mijn misselijkheid weg lijkt te zijn hoe het morgenvroeg gaat!! Verder net weer lekker Al Bundy op de bank gezeten.. hand op mijn buik... Heel af en toe heb ik het idee dat ik iets begin te voelen.. Maar vooral omdat ik niet kan verklaren wat het anders moet zijn Het lijken niet mijn darmen... het is niet mijn eigen hartslag... Een beetje vlinder/belletjesachtig.. Maar zooo vaag en licht.. Het kan Maar het zo wel heel vroeg zijn voor een eerste! @ Eline.. Voel jij al iets???
Wij hadden een optie op een vakantie, maar die heb ik woensdag afgezegd. Zie het niet zitten om zwanger naar het buitenland te gaan, maar ja dat is natuurlijk ieder voor zich Even een vraagje toen jullie net wisten dat je zwanger was hadden jullie soms ook dat gevoel dat je ongesteld ging worden. Geen steken, maar een soort van weeeg gevoel? Ik voel dat met vlagen op het moment en weet dan niet hoe snel ik naar het toilet moet vliegen om te kijken of ik niet bloed....Gisteren heb ik de eerste cadootjes gekregen van mijn zusje en moeder. Zo lief @Mamavan4 dat is schrikken van je zoontje. @Kwebbel wat leuk dat je je trouwjurk gevonden hebt Vond het toen ook super om de jurk uit te zoeken. Zometeen werken van 7 tot half vier. Vind het zo moeilijk om mijn mond dicht te houden voor mijn collega's. Fijne dag allemaal!
Chantal ik had gevoel in het begin ook, maar ik heb geen vlekje bloed meer gezien tot nu. Zelfs niet na het klussen. Kwebbel ik ben toch wel heel benieuwd naar je jurk
@ Chantal, ik had dat ook hoor hoort erbij komt omdat je baarmoeder groeit. @ Mamavan4, heel veel sterkte de komende tijd het is niet niks al die operaties voor zo'n klein mannetje. @ Kwebbel, Ben heel erg benieuwd naar je trouwjurk is het zoiets geworden wat je ons hebt laten zien? Of iets heel anders? Liefs
@chantal, ik had dat ook tot 6 weken ofzo. Ik dacht elke keer tis foute boel, rende ook steeds naar de wc of er bloed was. Beetje ongi krampen @chivay ik voel nog niks, maar heb een voorliggende placenta, kan daardoor langer uren @ hier, was gisteren heel onzeker, hele dag krampen gehad. Het lijkt nu iets beter. Denk toch dat het mijn darmen zijn, komt ook steeds lucht vrij. xxx
hoi dames, de jurk is wel een beetje geworden wat ik in gedachten had. de eerste jurk die ik jullie had laten zien, heb ik ook toevallig als eerste gepast, kwam die verkoopster zelf mee aan, dus heb wel goed inzicht in wat me wel en niet staat, maar uiteindelijk is het een andere geworden. Was oorspronkelijk een strapless jurk, maar ik laat er een halter met kraagje aanzetten. Ik heb er ook een hele lange sluier bij genomen, die helemaal tot over de sleep komt, echt supergaaf. Jullie zullen nog even geduld moeten hebben voor de foto's
Goedenmorgen allemaal, @Kwebbel Wat fijn dat je geslaagd bent met je jurk, ben erg benieuwd welke het is geworden. @Chivay Het zou best kunnen dat je al iets gaat voelen, ligt eraan hoe je placenta ligt hoe snel je wel of niet iets voelt. @Lovely Gewoon testen op je NOD als je nog niet ongi bent, dan heb je tenminste duidelijkheid. @Miekje Blijft nog even spannend voor je, ik blijf voor je duimen. @Banne Nog gefeliciteerd met je verjaardag! @MamaVan4 Sterkte met je kleine jongen! @Wendy Fijn dat de ha nu toch actie gaat ondernemen. Sterkte en ik hoop uiteraard dat de uitslag meevalt. @all Bedankt voor jullie lieve reacties. @vakantie Wij gaan altijd in september en boeken meestal kort van te voren dus wij hoeven er nog geen rekening mee te houden. Hier is mijn ongi in jaren niet zo erg geweest als nu, ga ook even extra ijzerrijke voeding eten. Toen ik jong was namelijk bloedarmoede door mijn ongi gehad, dus dat wil ik voor zijn dit keer. Verder is het besef nu echt gekomen dat mijn opa er niet meer is en ik heb het er moeilijk mee. Fijne weekend allemaal.
Hoi wen1975 ik denk aan je weet hoe je je voelt nu een dikke knuffel van mij. Hier is mijn ongi nog niet door gekomen als ik woensdag weer bij de huisarts ben dan ga ik het er toch nog een keer over hebben of ze een echo of iets dergelijks kunnen maken . was gister met mijn vriend in dorp en stond bij de juwelier bij de trouwringen te kijken en ik geloof dat we misschien dit jaar nog gaan trouwen (ben een klein beetje blij). iedereen een dikke knuffel van mij groetjes san
san84: o wat leuk zeg!!! zelfs de voorbereidingen zijn leuk, het is een hoop werk, maar dan heb je ook wat!
Hallo allemaal Een dagje heb ik niet gekeken en wat moet ik veel bijlezen,jullie hebben weer je best gedaan, @Wendy. gecondoleerd met je opa. Misschien voor hem het beste,maar het blijft heel verdrietig voor de familie. Sterkte de komende tijd. @wendyenr. Fijn dat ze eindelijk wat gaan doen. Ik vidn dat je veel geduld hebt gehad al. @Kwebbel. Wat fijn dat je een jurk hebt gevonden. Leuk joh al die voorbereidingen. @San. Misschien ook trouwen. dat zou erl leuk zijn,heb je ook weer wat leuyks om naar uit te kijken,dat verdienen jullie. @Eline. Zo,jij hebt al een aardig buikje. Leuk joh. @Mamavan4. Wat naar dat je zoontje geopereerd moet worden. IS het nog niet helemaal dicht of is dit de laatste operatie? Ik weet niet meer wie het vroeg,maar ik had in het begin ook last van buikpijn en dat ging na een paar weken over. Al voelde het bij mij niet alsof ik ongi moeste worden. Wat betreft de vakantie. Wij hadden januari vakantie en hadden besloten om te wachten met iest boekn omdat we bezig waren met een kindje. Als we niet zwanger zouden zijn,wilden we vliegen naar een warm land en als we zwanger zouden zijn wilden we in de buurt blijven en niet vliegen. We hebben zo wie zo geen zomervakantie. Ik ben dan uitgeteld. Mijn vriend neemt vakantie als de kraam weg is zodat hij mij dan nog kan helpen en we lekker samen met z'n drieen hebben. @Jeanet. Hoe gat het nu met jou? Bet moeilijk lijkt me als je hier weer zwangere ziet en jij je een miskraam hebt gehad. Heb je het ene plaatsje kunnen geven? Fijn weekend allemaal, Alicia
@Wen75, gecondoleerd met je opa! Heel veel sterkte de komende tijd.. Het blijft moeilijk om iemand te moeten missen.. @Lovely, ik zou proberen te wachten tot je nod.. Maar ik heb zelf al 2 keer negatief getest op nod en 1 dag later, dus ben ook wel afwachtender nu. Iedere ronde voel ik ook wel weer wat anders, dus ik geloof m'n eigen lichaam niet meer.. hahaha @Kwebbel, ik ben heeeeeeel nieuwsgierig naar je jurk!! Leuk dat je er een gevonden hebt! @Wendyenr, fijn dat ze eindelijk wat gaan doen!!! Dat werd tijd! Good for you! @San, Ik hoop voor je dat je dit jaar nog gaat trouwen! Zou wel erg leuk zijn! @mamavan4, Wat vervelend voor je zoontje en voor jullie natuurlijk ook! Heel veel sterkte d'r mee! Is het ziekenhuis wel een beetje in de buurt bij jullie?? @Miekje, veel plezier met de carnaval, hopelijk mag je geen alcohol drinken dan.. @All, bedankt voor de felicitaties! Ik heb een leuke dag gehad en een hele gezellige avond! Aardig wat waardebonnen gekregen, dus binnenkort maar eens lekker shoppen!!! Ook nog een kookboek van Nigella Lawson, ik had haar wel eens op tv gezien en vind haar manier van koken erg leuk! oja, wat betreft vakantie, die plannen we nooit zover vooruit, dus kan nog alle kanten op mocht ik zwanger worden!
eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 Wendyenrichard - 6 november - ronde 1 wachtbankje Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 Kirin - 6 november- ronde 1 - 1e kindje = wachtbankje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010 MamaVan4 - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 Suze - 5 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-09-2010 San84 - 9 januari - ronde 2 - 1e kindje = wachtbankje Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 18-09-2010 Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 12-10-2010 nana1985 - 4 februari - ronde 2 - 1e kindje lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje missyf - 12 februari - ronde 4 - 1e kindje Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje Banne77 - 17 februari - ronde 4 - 1e kindje NBroen - 17 februari - ronde 4 - 3de kindje Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 ZWANGER uitgerekend op 17-10-2010 Jeanetjuh - 22 februari - ronde 4- 1e kindje Ingie - 28 februari 2010 - ronde 4 - 2e kindje. Wen1975 - 6 maart - ronde 4 - 1e kindje EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje Miekje28 - 14 maart - ronde 2 - 1e kindje Wendy2010- 25 januari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 04-10-2010 vlindertjes: Kwebbelsnoes - 5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken Zo, maar even m'n datum aangepast. Ik heb m'n eisprong later gehad. En ga maar gewoon uit van nod 14 dagen na eisprong?!