Wij hebben onze vakantie al geboekt, we gaan een week naar Sunparks in de Eiffel, eind mei/begin juni. Dus ook al mocht ik dan zwanger zijn, dan zou het maximaal 4 maanden zijn, geen probleem dus. We zijn ook nog naar Kreta geweest toen ik 6 maanden zwanger was van Jelle, dat was ook erg lekker nog. Wat ik juist wel moeilijk vind, of ik er wel of geen rekening mee moet houden is het volgende; Op mijn werk wordt nu de vakantieperiode geroosterd. Ik ben 1 van de 9 die ook nachtdiensten doen, en uiteraard moeten er dus in die vakantieperiode diensten worden overgenomen van de mensen die op vakantie gaan. Ik wil dus ook best wat diensten extra doen, maar mocht ik nu zwanger raken ben ik dan zo'n 6,5 maand. Vorige keer ben ik bij 6 maanden zwangerschap gestopt met het doen van nachtdiensten; dat wordt op een gegeven moment toch te zwaar. Dus als ik nu allemaal diensten ga overnemen bestaat de kans dat ik dat tegen die tijd eigenlijk niet meer kan. Maar aan de andere kant... wie weet duurt het nog maaaaanden voordat ik zwanger word, en dan zijn die diensten geen probleem. Dus, nu al rekening houden met evt. zwangerschap, of niet? Lastig hè?
Tja, moeilijk! Is het niet mogelijk, als je tegen die tijd toch zwanger blijkt te zijn, toch geen nachten te draaien maar wat meer dagdiensten? Zeg maar wat hoor, geen idee hoe dat werkt in de zorg. Misschien moet je het laten zoals het is en mocht het straks een probleem worden dan kun je die altijd nog oplossen met je afdeling. neem aan dat dat bij ziekte ook zo gaat.
Vakantie: Wij hadden voor ogen om een verre reis te maken mochten we niet zwanger zijn. Nu dit wel het geval is en ik van de zomer met een dikke toeter rond loop denk ik dat we in nederland blijven. Misschien gaan we wel helemaal niet met vakantie als alles met het huis doorgaat (heb de hoop een beetje opgegeven, denk dat het niks gaat worden) @mamavan4: Sterkte met je kleine vent! Sneu voor zo'n jochie! @san: Leuk dat je misschien gaat trouwen. Heb je al een aanzoek gehad of verwacht je er één? (Misschien heb je het al verteld maar heb ik het gemist?!?)
hey meiden, Een hoop weer bij gepraat hier na 2 dagen!! Bij mij gaat alles wel redelijk. Ik kon het gister niet laten om te testen. En natuurlijk ben ik niet zwanger! Ik had het kunnen weten, maar ja wil het zo graag. Kon me even niet inhouden. Ik ben bang dat ik nu weer zon lange cyclus krijg. Wat moet ik daar nu mee?? :x Krijg allemaal recatie´s van mensen over me gezicht die onder de puistjes zit. Heb er helemaal niemand hier last van?? Ik weet gewoon niet wat ik dan moet antwoorden, en zeg maar dat ik het niet weet. Vandaag maar even flink lotion en reingingsmelk ingeslagen, wie weet helpt het wel. Ik wacht nu maar weer af tot ik ongesteld word. Vind het niks meer aan zo. Liefs van nana Prettig weekend allemaal
Vakantie: Tja ik hield er toen ik net gestopt was wel rekening mee. Maar ja als ik nu snel zwanger zou worden ben ik hoogstens 4 maanden zwanger. Wij gaan met goede vrienden naar Engeland, en zij wetwen wel van onze kinderwens. Tja ik werk ook in de zorg en ga vanaf maart diensten draaien. Werk in een apotheek. Ik zit dan vanaf 17.30 tot 23.00 alleenus we zullen zien hoe het dan loopt. Eerst maar eens zwanger worden. Heb vandaag een beetje een duffe dag. Ben heel erg gaar en moe. Fijn weekend iedereen
Balen nana, maar wees positief! na zo'n lange cyclus kan er vanalles gebeuren. Je had misschien gehoopt op een keurige ronde van 28 dagn.....nu dit niet het geval is wil het niet meteen zeggen dat je weer een cyclus van 90 hebt. Alleen iets lager dan 28. Ik had rondes van rond de 40 dagen en wij hebben ook raak geschoten! gewoon blijven klussen!!!
@chivay: Werk je nu niet meer in het onderwijs? Welke groep heb je gehad? Ik heb op het moment kleuters! Bevalt me prima!
@ wendy, ik heb ook een hele zware ongesteldheid gehad hele heftige buikkrampen en heeeeel erg veel bloedverlies liep helemaal leeg en veel stolsels die heb ik normaal nooit denk dat dat door de miskraam komt. Heb nu echt het idee dat het schoon is en wie wet helpt dat wel Snap dat je je heel erg rot voelt en dat je het nu echt gaat beseffen dat je opa is overleden heel veel sterkte meid. @ San, ow wat leuk heeft hij je al gevraagd of?? @ Alicia, ik heb het gelukkig een plaatsje kunnen geven. En soms is het wel even slikken als er weer zwangere bij zijn maar gun het iedereen natuurlijk heel erg, en hoop dat ik zelf ook gewoon weer snel aan de beurt ben Liefs
@ Evelien, ik zou me daar niet druk om maken hoor je weet idd niet wanneer het raak is. En als het tegen die tijd niet meer gaat houdt het gewoon op en moeten ze iets anders verzinnen toch? Als ik zwanger ben stop ik al met 3 maanden met de nachtdiensten ik kan er zoiezo heel erg slecht tegen en vanaf 3 maanden hoeft het niet meer in de z'huis cao weet niet waar jij onder valt?
Wat een geklets weer hier... Vandaag hebben we twee knuffels van woezel en pip gekocht (de blauwe) die gaan we als de echo woensdag goed is aan onze ouders geven met een kaartje erbij " opa en oma, willen jullie op mijn knuffel passen totdat ik er ben?" ik zag het ergens op internet of op dit forum bij iemand en vindt het echt een leuk idee. Ben benieuwd wat ze ervan vinden. Vanavond gaan we gourmetten omdat m'n schoonmoeder jarig is as woensdag. Ohja vandaag weer iets stoms gedaan, ik moest ff snel voor m'n schoonmoeder een cadeautje halen en kreeg de pinpas van m'n vriend mee. Nu bleek dat hoesje wat erom heen zat een beetje kapot en ben ik dus de pinpas van m'n vriend verloren in de 20 meter dat ik ff op en neer heb gelopen. Ik heb overal nog goed gekeken maar helaas dus niet kunnen vinden.... Met als gevolg m'n vriend chagrijnig en hij zegt nu nog niet veel grrrrrrr mannen ik snap er soms niks van. Ik deed het echt niet Express en voel me ook klote daardoor. Maar aan de andere kant als het andersom was geweest had ik gezegd tja kan gebeuren ti's niet leuk maar kan me er niet druk om maken. 1 telefoontje en de pas is geblokkeerd, volgende week komt er een nieuwe. Volgens mij komen mannen echt van mars
@nana ik snap dat het echt frustrerend is zeg, ik blijf voor je duimen. @jane,leuk van die knuffels, ben heel benieuwd hoe ze reageren. Je echo schiet eindelijk op he. Stom van die pinpas dat hij zo reageerd, is niet leuk, maar ja het kan je toch gebeuren. xxxxx
san, wat leuk dat jullie gaan trouwen zeg... eline hoe voel je je nu... jane leuk idee van de knuffels, in de septmeber mamas was iemand die dat ook deed, vind het wel leuk. leuk dat je vriend zo reageert zeg... nana, positief blijven meid en we duimen ook voor jou. werk, ik werk momenteel niet meer, maar ben ook veel te moe om te werken dus dat hou ik dan niet vol, heb een groot gezin en dat is soms al druk genoeg. vakantie, wij gaan niet weg, meestal gaan we een weekend of dagjes weg. wel gaan we samen nog een weekendje weg, goedkoop via een veiling.
Ja, ze zijn dan ook wel verplicht me gewoon overdag te laten werken in plaats van s nachts, dat is op zich ook niet zon probleem. Alleen zijn er 3 weken in de schoolvakantie dat 5 van de 9 op vakantie zijn, we dus met zijn vieren de nachtdiensten moeten opvangen. Nu zijn ze dus allemaal wel verdeeld, maar als ik dan ook nog eens wegval tegen die tijd moeten de 3 die dan nog overblijven er ook nog eens mijn diensten bij nemen, en dat zou wel erg lullig zijn. Zij hebben er al extra veel vanwege de vakantie, ik ook... en als die van mij er dan nog bij hun bij zouden moeten... In een dienst ben ik alleen van 17:30 tot 8:30 de volgende ochtend. Het is wel een slaapdienst, dus vanaf 22:00 mag ik gaan slapen, maar het komt er meestal op neer dat je pas na middernacht echt tijd hebt om naar bed te gaan, en er dan gemiddeld nog 2-3 keer uit gebeld wordt. Best vermoeiend dus, als je 6 maanden zwanger bent. Maar goed, ik laat het nu staan zoals het is, met wat meer diensten dan normaal dus (normaal zon 3 diensten in de maand, in de vakantieperiode zon 7 in de maand), en dan zien we wel hoe het loopt. Ik werk in een ziekenhuislaboratorium, en inderdaad Jeanetjuh, vanaf 3 maanden kunnen ze je niet meer verplichten nachtdiensten te draaien. Maar dan kan je het nog wel lullig vinden voor je collegas als ze tegen die tijd mijn gaten op zouden moeten vullen, tijdens een toch al drukke vakantieperiode. Hihi, heel verhaal ondertussen weer... Dikke knuffel voor iedereen die even een dip heeft!
Hey ladies! Nou ik kon niet wachten met testen dus heb vanmorgen geteste en.......... Ik ben zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben zo blij kan het nog niet echt geloven hihihi Ronde 4 liefs
@lovely me GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dat worden lekker roze koeken eten dit weekend!! Ik hoop dat ik dinsdag hetzelfde kan zeggen..... @all leuk dat iedereen zo op m'n vraag reageert Fijn weekend verder! liefs miek
@ Miekje28 dank je wel! ja we gaan het wel saampjes vieren! ik zal voor je duimen dat jij ook snel positief test! Fijn weekend liefs
eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 Wendyenrichard - 6 november - ronde 1 wachtbankje Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 Kirin - 6 november- ronde 1 - 1e kindje = wachtbankje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010 MamaVan4 - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 Suze - 5 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-09-2010 San84 - 9 januari - ronde 2 - 1e kindje = wachtbankje Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 18-09-2010 Wendy2010- 25 januari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 04-10-2010 Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 12-10-2010 nana1985 - 4 februari - ronde 2 - 1e kindje lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje missyf - 12 februari - ronde 4 - 1e kindje Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje Banne77 - 17 februari - ronde 4 - 1e kindje NBroen - 17 februari - ronde 4 - 3de kindje Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 ZWANGER uitgerekend op 17-10-2010 Jeanetjuh - 22 februari - ronde 4- 1e kindje Ingie - 28 februari 2010 - ronde 4 - 2e kindje. Wen1975 - 6 maart - ronde 4 - 1e kindje EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje Miekje28 - 14 maart - ronde 2 - 1e kindje vlindertjes: Kwebbelsnoes - 5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken Zo lijstje er ff bij gehaald,kan lovely me zich ook in t roze zetten!!
ff geteld en er zijn er met lovely erbij 12 van de 25 zwanger!!Best al goed, op naar de volle 100% in 2010!!! liefs miek
@ Lovely me, Wooow gefeliciteerd @ Jane, Leuk joh die knuffels je echo komt al lekker dichtbij En wat vervelend dat je vriend zo reageerd maar ja wij komen van venus @ Evelien, snap natuurlijk dat je je daar lullig over voelt en jullie hebben maar een klein team is dan ook wel erg moeilijk als zei je diensten dan ook nog eens opzich moeten nemen terwijl ze al zoveel extra nachten draaien.
eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 Wendyenrichard - 6 november - ronde 1 wachtbankje Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 Kirin - 6 november- ronde 1 - 1e kindje = wachtbankje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010 MamaVan4 - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 Suze - 5 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-09-2010 San84 - 9 januari - ronde 2 - 1e kindje = wachtbankje Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 18-09-2010 Wendy2010- 25 januari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 04-10-2010 Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 12-10-2010 nana1985 - 4 februari - ronde 2 - 1e kindje lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje=zwanger uitgerekend op 18-10-2010 Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje missyf - 12 februari - ronde 4 - 1e kindje Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje Banne77 - 17 februari - ronde 4 - 1e kindje NBroen - 17 februari - ronde 4 - 3de kindje Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 ZWANGER uitgerekend op 17-10-2010 Jeanetjuh - 22 februari - ronde 4- 1e kindje Ingie - 28 februari 2010 - ronde 4 - 2e kindje. Wen1975 - 6 maart - ronde 4 - 1e kindje EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje Miekje28 - 14 maart - ronde 2 - 1e kindje