Meiden die in oktober zijn gestopt met de pil deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door doglover76, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Kwebbel een mooie datum zeg om te trouwen, veel regelplezier.

M'n borsten zijn deze week echt aan het groeien gegaan en de blauwe aders worden steeds groter en het zijn er ook meer

2. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Zo,ik heb jullie ook weer gevonden. Ik dacht dat ze de pagina an het opschonen waren of zoiets,maar zag dat hij dicht bleef. Gelukkig zag ik dat er en deel twee is,leuk.

@Wendyenr. Fijn dt je man weer thuis is. Hij zal nog wel even aan moeten sterken. Wat een raar verhaal dat jij je baan kwijt raakt om de taal. Vreemd als je dat al gemeld had. Ze kunnen op dit moment natuurlijk veel mensen krijgen,dus lekker makkelijk van ze.

@Eline. Leuk dat je het apparaat hebt gekregen. het werkt dus goed.

Ik ben ook wel benieuw hoe het met Noa en Nbroen gaat. Zij hebben hun nod ook gehad. Iemand hun ergens anders gezien?

Hier gaat het z'n gangetje. Hoodpijn is vandaag matig en mijn rug gaat iets beter dankzij de fysio. heb nu vakantie,dus doe lekker rustig aan en hoop dat het daarna weer beter gaat.

Fijn weekend alvast.

Groetjes Alicia

3. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    kwebbel wat leuk, gefeliciteerd.
    Nana mannen pffff. Blijft een slag apart hahaha.

Ik was onwijs moe vandaag weer opeens, gatverdamme. Weekend nog tot half 12 smorgens werken, en dan ben ik maandag vrij gelukkig.
    Ga verder beetje uitrusten dit weekend.

xxxx

4. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0

Raar he dat je borsten zo groeien. Ik kan de meeste bh's al niet meer aan,dus moet binnenkort maar eens kijken naar een zwangerschapsvariant. Ik neem in ieder geval aan dat dat er is.

5. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    @ alicia, er zijn speciale meegroei-bh's te koop voor tijdens je zwangerschap, zou gewoon eens bij een hunkemoller of livera informeren die kunnen je vast verder helpen!!

@ wen1975: wachten duurt zeker lang, ben nu ongeduldiger dan ooit, voor mijn miskraam had ik dat helemaal niet, omdat we nog niet zo lang bezig waren en ik zoiets had, het komt wel, maar nu ik zwanger ben geweest, wil ik meteen weer zwanger zijn en dan moet het gewoon goed gaan.

Ik heb vanmiddag mijn beste vriendin als getuige gevraagd, ze was helemaal in tranen, ik ook gelijk huilen hihi....

ik ga mijn broer als tweede getuige vragen, dus nodig hem en zijn vriendin volgende week een keer uit voor het eten en dan vraag ik hem.

6. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Alicia ik denk dat ik daar ook een voor moet gaan informeren, ik heb nu 75 D, wat zou ik dan moeten nemen? Ze zullen het wel weten bij de Livera etc.

Kwebbel leuk zeg getuigen vragen, ik zou me als vriendin zijnde ook erg gevleid voelen. Het is toch een soort van vertrouwen wat je in elkaar hebt.

7. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Hier vandaag de MVM flessen en opvangkannen gekregen, dus ga zo gelijk maar even wat urine opvangen. Ik zit nog even te twijfelen of ik die flessen maar boven neerzet want nu weet nog niemand het. Maar elke keer naar boven is ook niet handig, maar ja moet maar even zo

8. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Jane ik heb ook 75 d en vraag me af wat ik moet nemen, mijn borsten puilen eruit haahah.
    Ik kreeg donderdag laatste flessen van mvm, ik ben blij, na 10 weken ben je het wel zat hahahah.

xxxxx

9. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Eline ik kan me voorstellen dat je er dan wel klaar mee bent, ik denk dat ik dat ook ben tegen die tijd. Ik mag als alles goed blijft gaan natuurlijk meedoen tot eind maart

10. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Kwebbel, leuk hoor gefeliciteerd:)

@ Wen, ik ben heel erg zenuwachtig en gestressd kan heel weinig hebben heb het even heel erg moeilijk wil zo graag dat het weer raak is. Maar ben nu veel onzekerder dan de vorige keer. Vanmorgen werd ik wakker en had soort ongi pijn dus dacht dat ik ongi werd maar was niet zo heb dat normaal nooit van te voren.

Ik moet morgen ochtend nog in het dierenasiel werken en dan lekker vrij savonds gaan we gourmetten bij mijn broertje en zijn vriendin en komt de rest van de familie ook en zondag gaan we naar een brillen beurs van mijn vriend zijn werk dus gelukkig lekker druk.

Liefs

11. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    ons huwelijk is geregeld......vrijdag 25-06-2010 trouwen wij om 13:00!!!! JOEPIE!!![/QUOTE]

van harte gefeliciteerd meid

veel liefs

12. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ jeanetjuh ik ga voor je duimen

@ nana ik weet ook niet veel van ovu testen

ja ik ben ook beniewd naar de andere meiden die hun nod hadden.

13. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Kwebbel, leuk, leuk, leuk al dat geregel! Het is best veel wat je moet doen maar wel errug leuk om te doen!:D Geniet ervan meid!
    Enne, mooie datum hoor! Ik ga duimen voor zonneschijn die dag!

@Jeanetjuh, sterkte met wachten..;) Gelukkig heb je aardig wat doen! :) Ik hoop in ieder geval dat het weer raak is voor je!

@Alicia, fijn dat je je iets beter voelt! Geniet lekker van je vakantie de komende weken!

Fijn weekend allemaal!
    Greetz Bianca

14. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    He dames,
    heb jullie ook weer gevonden ;)
    wat is er weer veel gebeurd in een paar dagen,
    @Kwebbel leuk dat je gaat trouwen!ik ben 28-8-09 pas getrouwd, erg leuke mooie dag gehad, en die wens ik jou ook zeker toe!!!
    @wendyrich gelukkig is je vriend weer thuis, snap dat je zo in stress hebt gezeten, thuis zie je echt de minuten weg tikken, hoop dat hij snel weer de oude is!
    @jeanetjuh spannend weer de komende dagen,snap goed dat je nu hoopt weer raak te hebben!succes en ik duim voor je!

hier mijn verhaal vandaag,
    ging vanavond naar toilet, zat er ineens redelijk grote helderrode bloed vlek aan t papier, dus wat moet ik hier van denken?
    - heb(nog) geen ongi krampen, maar 1ste ronde was 71 dagen dus lichaam kan van slag zijn
    - kan innestelling zijn, 3 jan ongi gehad, dan zou ik vorig weekend ei gehad kunnen hebben, hebben geklutst, dus technisch gezien kan het

nu maar ff inleggertje in gedaan om te kijken wat er evt nog komt,vind het wel erg spannend zo.....snap nu ook goed hoe jullie je voelen!
    ben erg benieuwd hoe dit verder gaat, heb lekker vrij dit weekend dus ga jullie zeker op de hoogte houden!!!
    had eerst strijkplannen,maar wilde liever dit melden, de strijk heeft geduld, ik helaas niet ;)

Iedereen weer veel succes en strekte met alles!!!!
    liefs miek

15. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    @kwebbel Mooie dag om te trouwen! gefeliciteerd

@ Nana ik heb al een paar keer die ovutesten gebruikt wanneer je 2 streepjes hebt ( zelfde kleur misschien iets lichter) dan heb je je eisprong de volgende dag wanneer je weer test dan kan het nog het zelfde zijn maar de dagen daarna neemt het af. en 14 dagen daarna volgt je volgende menstruatie maar ik hoop natuurlijk voor jou dat je gewoon zwanger bent!

@ jeanetjuh spannend spannend hoop dat het raak is!

liefs

16. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Miekje.. spannend dus :)... blijft lastig om alles te herkennen en ergens aan te koppelen!!

@ Kwebbel.. Mooie datum! Gefeliciteerd... Succes met alles regelen!

@ Bh's.... Hier zitten mijn eigen nog als gegoten.. heb ook vrijwel geen last meer in dat gebied.. Dat komt vast later weer haha..

@ Eline... wat jammer dat je ineens weer zo moe bent! Lekker uitrusten van het weekend???

Ik heb helaas een flinke bijholteontsteking te pakken.. Gatdamme wat doet dat een pijn.... Probeer het t weekend uit te zitten, want heb weinig behoefte aan antibiotica!

17. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Hallo dames:) Hier niet veel nieuws te melden. Moet nog zo lang wachten op mijn ei:( Ik begin er best van te balen dat ik zo'n lange cyclus heb. Alles gaat nu op een heel langzaamtempo zo. Maar goed man en ik klussen nu wel om de 2 dagen, dus das in ieder geval goed toch? Ovutesten ben ik niet weer aan begonnen, want die maken me toch veel te onzeker. Ik had hetzelfde als nana. Dacht dat ik mijn ei had en ik had vanaf dag tien getest en nou blijkt dat ik helemaal mijn ei niet heb gehad, want werd daarvoor te vroeg ongesteld. En nou vraag ik me af of ik uberhaupt wel een eisprong heb. Nou ja maar niet teveel mee bezig zijn. Moet vandaag nog werken en morgen ben ik lekker vrij:D Heerlijk.

@Kwebbel wat fijn dat de datum nu vast ligt. Ik zou mijn trouwerij zo weer overnieuw willen doen. Wat een super mooie dag was het:)

18. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Miekje spannend!!! Even afwachten nu.

Liefs

19. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Spannend miekje, nog even afwachten dus.

Jeanetjuh het wordt ook spannend voor jou zie ik, ik ga voor je duimen dat het raak mag zijn en het een plakbeeb is.

Om 12 uur heb ik eindelijk de eerste behendigheid lessen met de hond. Die waren nl de afgelopen twee weken afgelast door sneeuw en harde ondergrond. Morgen is het zover en gaan we naar ik hou van Holland opname. Ben benieuwd....

Verder gaat het hier goed, moet er snachts nu 2 keer uit om te plassen, wel vervelend. Sta ik ook nog moeilijk te doen met een slaperig hoofd om de urine op te vangen voor MVM. Maar ja ik doe het voor een goed doel.

20. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Goedemorgen allemaal,

@Miekje Spannend, kan idd een innesteling zijn geweest. Hoe is het nu, nog bloed verloren?

@Chivay Balen zeg, hoop dat je snel opknapt. Kan me voorstellen dat je niet op antibiotica zit te wachten, wat overigens ook meestal niet werkt bij een holte-ontsteking. Neusspray met zoutoplossing en stomen werkt meestal beter. Beterschap!

@Jane Veel plezier met de behendigheidslessen, lijkt me erg leuk om te doen. En veel plezier alvast morgen bij "Ik hou van Holland".

@Jeanetjuh Blijf duimen voor je dat het weer "raak" is en dit keer een plakbaby!

@Chantal Met om de 2 dagen klussen dan zit je altijd goed, lijkt mij. Lastig hoor als je je ei niet kunt vinden. Ik hoop dat hij snel komt.

@Eline Vervelend dat je je nu ineens weer zo moe voelt, rust maar lekker uit.

@Alicia Fijn dat je je weer iets beter voelt en dat het met je rug ook beter gaat.

@San Ben jij inmiddels al ongi of heb je contact opgenomen met je ha?

@NBroen, Noa en Antsy Nog nieuws??

Wij zijn gisteren kleren gaan huren voor het feestje vanavond. Lachen hoor in zo'n winkel, wat veel kleren. Ik ga als politie-agent en mijn vriend als kabouter Plop. :D

Liefs
    Wendy

Deel Deze Pagina