@ Wendy&R... Mooi idee die tattoo! Ben benieuwd hoe hij wordt! @ Jane... Wow das al goed te zien! Heb je ook een before foto? .. Ik ben ook buikfoto's aan het maken.. maar alleen zeer schaars gekleed zie je wat Dus niet voor het forum geschikt nog haha
haha chivay kan me voorstellen dat je dat nog niet met ons wit delen. I m'n string is het ook beter te zien maar dat ging me ook iets te ver hihihi nee ik heb geen before foto gemaakt omdatik dacht zal nog wel ffkes duren voordat je wat ziet....stom stom stom Ik zag de foto's bij de sept mama's en ik dacht laat ik ook maar eens naar m'n buikje kijken want heb er niet echt op gelet. Voor mijn gevoel wil ik woensdag eerst een goede echo zien en daarna zal het pas echt voor me zijn.
He dames, Wat is er van t weekend veel gekletst,gezellig @jane mooie foto @nana ik snap net als wendyrich precies hoe je je voelt, en je probeert vast net als ik ook positief te blijven,maar ja zeker als er weer iemand zwanger is dan steekt het toch wel...... Ik ga morgen weer testen,maar denk nu toch echt dat het negatief zal zijn, doe het ook meer om zeker te weten dat een drankje bij carnaval niet erg is.....je zal zien word ik juist dán ongi natuurlijk..... Ben benieuwd hoe lang ik daar nog op moet wachten....wil ook zo graag een gewone cyclus zodat ik een beetje kan berekenen wanneer ik m'n ei ga hebben..... @all blijkt dat ik iets te voorbarig geteld heb,sorry..... Iedereen fijne avond! liefs miek
Hallo iedereen, Ik zit een beetje in dubio, ik zou eventueel met mijn ouders in september weekje naar Turkije mee kunnen. Gewoon even de zon opzoeken, heb ik dit jaar ook gedaan. Mijn vriend zit in het onderwijs en heet dan geen vrij, + dat hij niet van zon, zee en strand houd. Het geld ervoor heb ik wel, ben eigenlijk aan het sparen voor de toekomstige kleine. Maar wat als ik nu boek straks zwanger ben? Nou je mocht ik komende maand aantellen, waar ik niet van uit ga, ben ik hoogstens 6 maanden zwanger. Lastig
@Kirin Ik zou het gewoon doen! Straks ben je tegen die tijd nog niet zwanger (wat ik uiteraard niet hoop!) en dan baal je dat je niet bent gegaan. Bovendien als je wel zwanger bent, is het misschien wel de laatste keer dat je zoiets even doet alleen. Dus ik zeg: doen! ps: Mag ik ook mee?
Hoe klein kun je, je opvouwen? kan kijken of ik nog een plekje in mijn koffer heb . Tja ik ga er gewoon even goed over slapen vannacht. Welterusten iedereen!
@ Jane, wooow wet heb je al een mooi buikje, heb je goed kunnen verbergen dan voor je familie En nog 2 nachtjes slapen he @ Kirin, ik zou gewoon lekker gaan met 6 maanden mag je toch gewoon nog vliegen? @ Wendy, heel veel sterkte alvast voor woensdag. @ Miekje, wordt weer spannend voor je morgen. Slaap lekker allemaal ik heb nachtdienst dus ik moet wakker blijven :x
Hey ladies, Nogmaals bedankt voor de felicitaties. Ik heb op dit moment helemaal nergens last van ja gevoelige (.)(.) beetje trekkerig gevoel in me onderbuik en af en toe een beetje misselijk en regelmaatig toilet bezoek.( nou toch wel ergen last van dus hihih) nou ik ben van het weekend opzoek geweest naar een clearblue zwangerschaps test die aan geeft hoe veel weken je zwanger bent overal uit verkocht!!!! maar ik ga er van uit dat ik 4 weken ben. Gaan er nog dames naar de 9 maanden beurs? liefs
@ Lovely me, die clear blue test kan je ook op internet bestellen. Maar je zal idd wel een week of 4 zijn. Ik was van plan om er heen te gaan toen ik zwanger was maar zie het nu niet zitten vind het te confronterend.
Goedemorgen allemaal. Ik ga wel naar de negenmaanden beurs, maar niet dat ik dat zo gepland had hoor, want heb een kaartje voor de huishoudbeurs dus ik neem de negenmaanden beurs gelijk even mee Ik heb al heel wat leuke dingen via internet gezien:d En er is ook zoveel Loveley me ik heb dat ook dat ik veel moet plassen en een zere rug, maar met de misselijkheid valt het wel mee. Zondag heb ik 2 keer overgegeven en na zondag niet meer misselijk geweest of overgegeven. Bah vandaag werken echt helemaal niets geen zin in.......Nou ik lees het allemaal vanmiddag wel weer bij
@ Kirin... Ik ben het helemaal met Wen eens! @ 9maandenbeurs... Jeps ik ga op de zaterdag Gaaaap! ben nu niet vooruit te branden Moet me eigelijk gaan klaarmaken
Goedemorgen iedereen! Ik heb gratis kaartjes voor de avond voor de negenmaandenbeurs, als morgen alles goed is ga ik denk ik op de vrijdag met m'n moeder als ze mee wil
Hoi meiden, @ jane mooi buikje heb je al, leuk. @Alicia wat goed dat die combietest goed was. @ mensen die nog niet ongi zijn of zwanger, ik leef met jullie mee. Ik zag ook een tatto van een vlinder voorbij komen, mooi idee zef
ja he eline? Het is mijn vlindertje die ik verloren ben en mijn man heeft um gefotograveerd... 2 vliegen in 1 klap! ( wou het al langer) @ jane, mooie buik hoor! Volgens mij zijn dat niet je darmen! Denk wel dat je nu snel gaat groeien.... dus dat word tijd om het te gaan vertellen! ( had je voorheen een platte buik?) 9 maandenbeurs ga ik niet heen.. te confronterend denk ik voor mij.... liefs
hey ladies, @jane wat een mooi buikje heb je al! @jeanetjuh als ik er vandaag niet aan kan komen dan bestel ik via internet. Ik ga zondag naar de beurs met manlief. En ik begrijp dat het voor sommige op dit moment te confronterend is. Ik ga voor jullie duimen dat jullie snel weer een plakbeeb hebben zitten!gun het jullie zo. @ werken heb ik ook geen zin in! Liefs.
Nu begin ik weer te twijfelen. Wat nou als ik zwanger zou zijn, je mag niet in de zon zei een collega vandaag?
Kirin, bedoel je wat betreft zomervakantie? je kan een zwangerschapsmasker krijgen he. maar ik ga van de zomer ook gewoon in het zonnetje hoor. Wendy o jij was het ja van dat vlindertje, echt een mooi idee
Heeii meiden .. Eindelijk heb ik het topic weer gevonden haha duurde even maar ja zie aantal nieuwe zwangeren heerlijk!!! super GEFELICITEERD!! Dit topic gaat wel heeel snel met het geklets haha kan het allemaal nooit bij houden en lezen maar vanaf nu hoop ik weer dat ik weer beetje bij blijf! Hier rode duiveltjes weer weg zit in ronde 5! Kiss G
eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 Wendyenrichard - 6 november - ronde 1 wachtbankje Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 Kirin - 6 november- ronde 1 - 1e kindje = wachtbankje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010 MamaVan4 - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 Suze - 5 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-09-2010 San84 - 9 januari - ronde 2 - 1e kindje = wachtbankje Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 18-09-2010 Wendy2010- 25 januari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 04-10-2010 Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 12-10-2010 nana1985 - 4 februari - ronde 2 - 1e kindje Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 17-10-2010 lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 18-10-2010 Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje missyf - 12 februari - ronde 4 - 1e kindje Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje Banne77 - 17 februari - ronde 4 - 1e kindje NBroen - 17 februari - ronde 4 - 3de kindje Jeanetjuh - 22 februari - ronde 4- 1e kindje Ingie - 28 februari 2010 - ronde 4 - 2e kindje. Girllie23 - 02 maart - ronde 5 - 1e kindje Wen1975 - 6 maart - ronde 4 - 1e kindje EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje Miekje28 - 14 maart - ronde 2 - 1e kindje vlindertjes: Kwebbelsnoes -5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken Ik heb mezelf even tussen gezet!