kwebbel laat je het wel weten hoe het was ? Jane toch vind ik het supernieuws voor jullie . Hopen dat alles goed gaat in je buik en dat er toch een tussenschotje zit(weet niet hoe het heet). Allemaal een fijne dag ik ga straks proberen op de fiets in dorp te komen. Groetjes san
Jaa ben benieuwd ben wel erg bijgelovig maar hou het nu beetje op afstand:d kan het nooit tegenvallen kunnen alleen vrijdags zat en zon klussen anders manlief vanhuis hopen dat hij misschien x thuis is Dat klussen komt goed!! En gaat het met jou? Kiss G.
hoi dames, voor nu goed nieuws. heb een uitwendige echo gehad en er was al snel een vruchtzakje te zien wat correspondeert met ongeveer 5 weken zwangerschap dus dat klopt wel. het zit in ieder geval waar het moet zitten. een vruchtje was uitwendig nog niet zichtbaar, want daar is het echt te vroeg voor, daarvoor moet ik echt nog 2 weken geduld hebben.
@ Kwebbel: gelukkig zit het vruchje nog waar die moet zitten! Goed nieuws! Duim voor je dat deze beeb blijft plakken!! Komt vast goed.. x
@Kwebbel. Fijn dat het tot zo ver goed nieuws is. Waar had je het in de buik dan. Ik heb een tijd geleden,echt ruim voor de 12 weken, ook hele erge buikkpijn gehad 's nachts. heb de volgende ochtend meteen de verloskundige gebeld en die legde uit dat het bandenpijn is. Ik had de pijn rond de navel. Daarna niet meer zo erg gehad. Ook heb ik heel veel migraine,minstens een aanval in de week,dus dat wil in ieder geval niet meteen zeggen dat het niet goed is. Hoop dat je hier wataan hebt. Sterkte ermee. @Jane. Een moeilijk verhaal,maar in ieder geval fijn dat het geen siamese tweeling is. Je kunt ook zien dat ze niet aan elkaar zitten. Zonder zo'n tussenschotje zou vervelend zijn,maar als je goed onder controle bent,kunnen ze altijd op tijd ingrijpen. Ik neem aan dat het verstrengelen van de navelstrengen pas op het eind kan komen als ze niet veel ruimte meer hebben. En bij 32 weken halen is tegenwoordig geen probleem meer. Ik ben benieuwd wat jullie broers en zussen zeggen. Groetjes Alicia
@Kwebbel Nou dat is voor alsnog goed nieuws, ben je zelf ook een beetje gerustgesteld? Voordat je het weet is het 25-2 en dan zie je ook nog eens het hartje kloppen!
had liever gehad dat er iets van een stipje te zien was dat wijst op de aanwezigheid van een vruchtje, dan was ik nog meer gerustgesteld geweest, maar het belangrijkste is dat het zit waar het moet zitten en als de vk zegt dat het normaal is dat er nog geen vruchtje zichtbaar is, zal ik haar maar op haar woord geloven he.
kwebbel, gelukkig was er een vruchtzakje te zien... had de vk misschien ook een verklaring voor de migraine... en de steken..?? over 2 weken heb je vast een pracht echo...met een mooi vruchtje in het vruchtzakje
hoofdpijn hoort er echt bij in het begin zei ze en als je al gevoelig bent voor migraine kan dat flink verergeren. en de steken kunnen verschillende dingen zijn, darmen of je blaas die tegen de baarmoeder aanduwen of gewoon groeipijn.
gelukkig dat is toch een geruststelling, maar ik snap je bezorgdheid meis... ik had vorige week 2 dagen zo'n hoofdpijn, echt niet leuk meer
@ Kwebbel, gelukkig nu even 2 weken afwachten en dan heb je hopelijk een prachtige echo!! @ Magic, hoe is het met jou al getest?