Meiden die in oktober zijn gestopt met de pil deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door doglover76, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    valt wel mee, meestal 's ochtends heel vroeg (zo rond half 5 :() erg misselijk, maar verder mag ik nog niet klagen over de kwaaltjes.

2. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Magic, ik zou zeker testen :D

3. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Kwebbel wat fijn dat alles goed was:) Toen ik afgelopen maandag naar de vk ging konden ze ook nog niets zien, maar het is ook allemaal nog zo pril. Bij mij konden ze nog niet eens een vruchtzakje zien alleen een holte van zo;n halve cm breed. Pff ik wou ook dat het al 2 maart was:D Ik krijg altijd vanaf ongeveer half 3 s' middags erg veel last van misselijkheid. Even overgeven helpt dan ook niet altijd:( Vanavond nog een verjaardag en dan kruip ik lekker vroeg mijn bedje in:D

4. magic

magic Actief lid

19 okt 2009
    296
    0
    0

Ja morgen vroeg denk ik! s'ochtends is toch beste he?

5. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    spannend magic... ik ga duimen... ini de ochtendurine zit het meeste HCG.... maar als je een andere test hebt die je 4 dagen voor je nod al kan gebruiken kan het ook overdag

6. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Kwebbel wat fijn dat de echo goed was!
    Ik hoop dat de komende 2 weken voor je voorbij mogen vliegen en je dan een heel mooi kloppend hartje ziet!!

@ Jane... Zo, das een flink verhaal! Wat fijn dat ze jullie zo goed in de gaten gaan houden! Is het idee van een tweeling al een beetje binnen gekomen? En bij je vriend??

Hier:
    Vandaag heb ik een cadeautje voor mijn vriend gekocht ;) Een boekje over baby's maar in mannenstijl geschreven, en een rompertje met daarop: Hmmmmmmmm Boooobies!
    Ik denk dat ik het zondag geef ;)

Gisteren ook weer even met de angelsound gehoord.. Dit keer lag onze uk ergens heel diep weggestopt, we hoorde het hartje in de verte na enige tijd zoeken... Klein genoeg nog dus om zich op zijn kamer te verstoppen ghehe

Verder gaat het goed hier..
    Nog wel erg moe..
    Op mijn werk verspreid het nieuws steeds meer, ook onder de clienten :) Leuk al die vragen en belangstelling!

7. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Ik heb vandaag een dagboek gekocht. Daar kun je van alles in schrijven wat met je zwangerschap en kindje te maken heeft. Zo grappig. Hij is van Anne Geddes, dus er staan ook nog hele schattige foto's in van baby's:)

8. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Kwebbel, wat ben ik blij voor je dat het toch nog goed zit!!! Ik had vandaag stiekem wel even gekeken toen ik op m'n werk zat.. Alleen kan ik dan niet reageren:(
    Hopelijk heb je snel weer een mooie echo!

9. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Chantal, wat leuk een dagboek. Vooral voor je kindje later ook erg leuk om te lezen denk ik!

@Jane, wat een verhaal meid! Ben je al een beetje bijgekomen? Als je zo onder controle staat krijg je wel vaker een echo toch? Is weer een leuke bijkomstigheid!:D ;) En ze kunnen tegenwoordig zoveel dat zelfs 32 weken echt niet erg is!

@Magic, leuk dat je d'r weer bent! En een spannende tijd voor je! Ik ben heel erg benieuwd.. Hoop dat je een mooie positieve test hebt morgen!

10. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    Zo wat een verhaal Jane!

jeej Kwebbel bij jou is het ook weer spannend, Duim heel erg mee dat alles goed is.

Magic: Succes morgen!

11. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Chantal, Ik heb ook zo'n zwangerschapsdagboek liggen lijkt me erg leuk:D Had hem besteld op internet maar kreeg hem 1 dag na mijn miskraam binnen dus heb hem weggelegd en niet meer ingekeken.

12. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Chantal :) Leuk zo'n boek ja..
    Zelf gebruik ik een agenda.. eigelijk had ik hem gekocht om mijn cyclus bij te gaan houden ;)
    Maar dit is ook niet verkeerd haha

13. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    kwebbel fijn dat het goed lijkt te zijn allemaal .

Magic spannend hoor duim voor je dat je een positieve test hebt ik ga er morgen ook maar weer 1 doen zijn al weer 2 weken verder.

Fijne avond allemaal groetjes san

14. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Magic Welkom terug en ik zou als ik jou was testen morgen... Spannend, laat je weten hoe het was? Duim voor een positieve test voor je!

@Chantal Zo'n dagboek heb ik idd ook liggen, maar ja had hem niet meer nodig. ;) Ik hoop dat ik hem snel weer te voorschijn mag toveren...

@Chivay Leuke cadeautjes voor je vriend, daar zal hij wel blij mee zijn.

15. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    @kwebbel Fijn dat alles goed is!

@jane wat een verhaal,maar met alle controles gaat t vast helemaal goed komen!Wel leuk om eeneiige tweeling te krijgen, zo schattig!!

@magic spannend morgen!!En als je posi test en nog niks wil zeggen,gewoon zeggen dat je niet mag drinken vanwege een fikse blaasontsteking! (dat kan toch niemand checken!)

@dagboek, die heb ik mezelf voor kerst al kado gedaan....en manlief boekje over praten met andere pappa's!

@all heb sinds vandaag een redelijke cyclus!!!Ben ongi geworden!
    Wel balen zo vlak voor carnaval,maar ja is niet anders,overleef ik vast wel, en kan k lekker drankje doen:D
    Daarom heb ik nu ook een banner, en ga ik volgende week s ovu testen bestellen,want tempen zie ik niet zo zitten, en ben benieuwd wanneer en of ik een ei ga hebben!
    Verder weinig spannends, heb m'n ramen versierd voor carnaval,morgen al m'n outfit's klaar hangen:D:D
    Ga als; egypische vrouw, roodkapje,bunny(had ik bij m'n vrijgezellenfeest aan= roze jurkje!) en politievrouw met handboeien ;)

Liefs miek

16. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Chivay, leuk die cadeautjes.

@ Magic, Succes met testen morgen.

@ Miekje, wel fijn dat je cyclus nu veel korter is. Op naar de volgende ronde:D En veel plezier met carnavallen

Liefs

17. @Kwebbel… duim duim duim…. Dat het gewoon allemaal nog goed zit.

@Jane: Ach, vrienden van ons kregen een tweeling, verder helemaal geen complicaties ofzo, maar ze werden ook gewoon met 33 weken al geboren, uit zichzelf.

@Magic: Spannend morgen!

@Miekje: Super, 40 dagen is al heel wat beter dan 71. Gewoon even op gang komen dus. Hopelijk is de komende cyclus er 1 van ruim 9 maanden ;)

18. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010
    Wendyenrichard - 6 november - ronde 1 wachtbankje
    Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010
    Kirin - 6 november- ronde 1 - 1e kindje = wachtbankje
    Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010
    MamaVan4 - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010
    Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010
    San84 - 9 januari - ronde 2 - 1e kindje = wachtbankje
    Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 18-09-2010
    Wendy2010- 25 januari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 04-10-2010
    Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 12-10-2010
    nana1985 - 4 februari - ronde 2 - 1e kindje
    Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 17-10-2010
    lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 18-10-2010
    Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje
    missyf - 12 februari - ronde 4 - 1e kindje
    Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje
    Banne77 - 17 februari - ronde 4 - 1e kindje
    NBroen - 17 februari - ronde 4 - 3de kindje
    Jeanetjuh - 22 februari - ronde 4- 1e kindje
    Ingie - 28 februari 2010 - ronde 4 - 2e kindje.
    Girllie23 -
    02 maart - ronde 5 - 1e kindje

Wen1975 - 6 maart - ronde 4 - 1e kindje
    EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje

Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje

vlindertjes:
    Kwebbelsnoes -5 weken
    Jeanetjuh - 5,5 week
    Ingie - 5,5 week
    Wen1975 - 6 weken

Zo ff nieuwe NOD erin gezet,scheelt maar week,maar nu toch naar ronde 3 :D

19. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Broers en zussen reageerden ook heel leuk, nog 1 broer en dan weet de naaste familie het. Nichten en neven nog niet maar goed nieuws verspreid zich snel en anders hebben we 20 feb neven en nichtendag en dan weten ze het ook.

Het nieuws is wel bij ons binnengekomen maar het besef is er nog niet echt. Nu komen er toch allemaal vragen...... Maar as dinsdag heb ik intake in het zh. 24 februari weer echo bij gyneacoloog.

Ik zal waarschijnlijk wel veel echo's krijgen das wel een voordeel.

Ik ga lekker slapen. Welterusten

20. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Miekje Balen dat je ongi bent geworden, maar wel fijn dat je nu een redelijke cyclus hebt. Veel carnavalplezier!

Deel Deze Pagina