hey dames, ff snel berichtje van mij.. want ik ben echtmega druk Met mijn man ging het gister weer iets beter, ( we hebben zelfs geklust gister op zijn aandringen notabene) maar vannochtend kakte het weer helemaal in en ben terug bij af..hij ligt met een hele dikke neus met een klein gaasje eronder op de bank nu, heeft koorts omdat hij zelfs last heeft van griep. Maak me best wel zorgen om hem! Hij heeft echtpijn, zie het aan alles..zucht. Hij heeft al gespoeld maar kwam als een wrak uit de badkamer en licht in zijn hoofd... arme jongen ( is maar goed dat hun geen kind hoeven te baren he??) En dan denk je alls gehad te hebben.. valt je noodvulling van een wortelkanaalbehandeling eruit... nu twijfel ik of ik dus de hele behandeling heb gehad, omdat ik een noodvulling heb gehad... ik vermoed dus van niet! Als dat te zien is gaat hij de kies niet vullen maar nog een behandeling uitvoeren.. daar zit ik dus echt niet op te wachten!! @ kwebbel gefeclitieerd met jullie trouwdatum!!! Als ik iemand vergeten ben sorry, maar ik ben zo druk en bezig met mijn man... liefs wendy
@ Wendy, hmmm dat kan je er ook nog wel bij hebben... not! Sterkte met alles. @ Wen, blijven duimen heb vandaag een test besteld op internet komt maandag binnen. veel plezier vanavond Fijn weekend allemaal. Liefs
Ik vond het ook al raar dat er maar geen nieuwe berichtjes bijkwamen. ik zag pas vandaag dat het topic gesloten was. blond
@Wendy Soms krijg je echt alles tegelijk he? Sterkte met je mannetje en met je kies. Knuffel! @Jeanetjuh Mijn vingers zijn al bijna blauw van het duimen, maar geef niet op...
@Kwebbel. Thanks voor de tip. En jullie gaan trouwen,gefeliciteerd. Willen jullie er een groot feest van gaan maken of hou je het klein? Ook met een mooie jurk? Leuk om dat allemaal te regelen. Ik vind het fijn voor jullie dat jullie nu iest leuks hebben om naar uit te kijken na de miskraam. @wendyenr. Ik hoop dat je man zich snel beter voelt. Vertroetel hem maar lekker,daar knappen mannnen altijd van op Ik ben erg benieuwd hoe het met de miden gaat die hun NOD hebben gehad. Ik heb Noa een Nbroen al even niet gezien. Ik ga ook maar eens strijken. Moet van de fysio in de beweging blijven,dus maak me dan maar meteen nuttig. Groetjes Alicia
we trouwen niet heel uitgebreid, we willen een receptie houden bij mijn schoonouders op het erf. we trouwen wel op een mooie locatie, maar 's avonds willen we gewoon met een klein groepje familie en getuigen gaan eten. maar ik trouw wel in een mooie jurk 8)
wendy wat naar voor je vriend en voor jou zeg, ik hoop dat hij zich snel beter voelt wen leuk he kostuums uitzoeken, heel veel plezier vanavond
@Wendy wat naar voor je mannetje zeg, ik hoop dat ie snel opknapt. Vervelend ook nog griep erbij. Ik hoop dat er snel weer meer zwangeren bijkomen, wordt wel weer tijd Mijn buik begint behoorlijk te groeien zeg, zal morgen weer is foto van maken. Ga zo lekker gebakken aardappeltje eten en snijboontjes, hmmm. xxxxxx
eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 Wendyenrichard - 6 november - ronde 1 Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 Kirin - 6 november- ronde 1 - 1e kindje = wachtbankje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010 MamaVan4 - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 Suze - 5 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-09-2010 San84 - 9 januari - ronde 2 - 1e kindje = wachtbankje NBroen - 16 januari - ronde 3 - 3de kindje Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 18-09-2010 Antsy - 21 januari - ronde 3 - 2e kindje Jeanetjuh - 24 januari - ronde 3 - 1e kindje EvelineThijssen - 26 januari - ronde 2 - 2e kindje Ingie - 28 januari 2010 - ronde 3 - 2e kindje. Doglover76 - 28 januari - ronde 2 - 1e kindje Girllie23 - 30 januari - ronde 4 - 1e kindje Wallie1978 - 1 februari - ronde 3 - 2e kindje Wen1975 - 2 februari - ronde 3 - 1e kindje Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje nana1985 - 4 februari - ronde 2 - 1e kindje lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje missyf - 12 februari - ronde 4 - 1e kindje Banne77 - 14 februari - ronde 4 - 1e kindje Miekje28 - 14 maart - ronde 2 - 1e kindje Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 - 1e kindje vlindertjes: Kwebbelsnoes - 5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken Zo meiden, daar ben ik weer! Was jullie ook even kwijt! Ik ben niet zo'n computerheld!!!!haha, duurt dus even! Ik heb even mijn uitgerekende datum erbij gezet (afgaan op mijn gevoel en test 2-3 wkn) Ik denk zelf dat ik 2de kerstdag mijn ei heb gehad....maar goed de officiële datum komt pas als ik bij de verloskundige ben geweest. Die ga ik dinsdag bellen, spannend! We hebben het inmiddels aan onze ouders verteld vandaag! Ze waren super blij! M'n moeder noemt mijn vader de hele tijd opa!Haha Met het huis is het nog steeds spannend. Komende week gaan we knopen door hakken! Kwebbel, mooie datum hoor! Eline, Leuk om zelf het hartje van je kind te horen! Sorry voor degenen waar ik niet op kan reageren, heb te veel gemist!
Hey meiden, wendyenric@ veel sterkte met je mannetje en het is maar goed dat ze geen bevalling hoeven te doen. sammie@ gefeliciteerd met je zwangerschap heb ik nog niet gezegd namelijk! kirin@ nog helemaal niks te bekennen bij jou? Knap van je dat je nog zo positief ben.!!! eline@ zou me benieuwen hoe groot je buik alweer is! Zover hadden we allemaal kunnen zijn, maar helaas, misschien doen we toch nog mee dit jaar! Hier gaat alles goed. Ben gestopt met ovutesten. En waarom weet ik eigenlijk niet. Maak me zelf alleen maar gek. Ga gewoon nu om de dag klussen en dan zie ik wel wat het doet over 14 dagen. fijn weekend allemaal, en zo te zien met witte sneeuw!! liefs nana
eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 Wendyenrichard - 6 november - ronde 1 Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 Kirin - 6 november- ronde 1 - 1e kindje = wachtbankje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010 MamaVan4 - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 Suze - 5 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-09-2010 San84 - 9 januari - ronde 2 - 1e kindje = wachtbankje NBroen - 16 januari - ronde 3 - 3de kindje Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 18-09-2010 Antsy - 21 januari - ronde 3 - 2e kindje Jeanetjuh - 24 januari - ronde 3 - 1e kindje EvelineThijssen - 26 januari - ronde 2 - 2e kindje = ONGI Ingie - 28 januari 2010 - ronde 3 - 2e kindje. Doglover76 - 28 januari - ronde 2 - 1e kindje Girllie23 - 30 januari - ronde 4 - 1e kindje Wallie1978 - 1 februari - ronde 3 - 2e kindje Wen1975 - 2 februari - ronde 3 - 1e kindje Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje nana1985 - 4 februari - ronde 2 - 1e kindje lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje missyf - 12 februari - ronde 4 - 1e kindje Banne77 - 14 februari - ronde 4 - 1e kindje Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 - 1e kindje EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje Miekje28 - 14 maart - ronde 2 - 1e kindje vlindertjes: Kwebbelsnoes - 5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken Ik ben vandaag ongesteld geworden. 1e cyclus was 49 dagen, nu 47. Wel een beetje lang dus. Nieuwe NOD 12 maart...
@Kwebbelsnoes. Lijkt mij eerlijk gezegd ook leuker om het klein te houden. Dan heb je de belangrijkste mensen erbij en daar heb je dan ook meer tijd voor. Leuk om een jurk uit te zoeken. Misschien moet je alleen tegen die tijd wel een andere als je zwanger bent. Heb je daar speciale jurken voor? @Eveline. balen dat je ongesteld bent geworden. Was je snel zwanger van je eerste? @Sammie. Spannend allemaal voor jullie. Ik hoop dat jullie een mooi huisje kunnen vinden. Dan heb je alles mooi klaar als de kleine komt. gaan jullie bieden op het huis dat jullie gezien hebben? Hier gaat het redelijk. Mijn hoofdpijn gaat 'n paar dagen goed beter,in ieder geval geen migraine aanval,dus ben daar blij mee. Morgen gaan we lekker samen een midweek weg. De laatste keer met z'n tweeen vakantie,raar is dat. Kan me nog niet voorstellen dat de volgende vakantie met z'n drieen is. Groetjes Alicia
ik ga met het zoeken naar een jurk aangeven dat de kans aanwezig is dat ik dan zwanger ben, dan kunnen ze daar rekening mee houden met de stof. Ik zal dan iets vaker moeten passen waarschijnlijk, zodat ze hem bij de buik op de goede maat kunnen maken. Ben dan hooguit 25 weken zwanger (als het nu raak zou zijn), dus dan is de buik nog niet zo groot dat ze er niks meer mee kunnen hoop ik.
Ja, dat was toen in de eerste ronde (al duurde die wel 67 dagen). Ik hoop wel dat het de komende ronde raak is eigenlijk, anders komen de verjaardagen van die 2 zo dicht bij elkaar te liggen, als het de ronde daarna wel lukt. Nouja, we zien wel.
Eveline wat jammer dat je ongesteld bent geworden. Ik weet precies hoe je je voelt met die lange cyclussen Heb er zelf ook last van. Maar goed mijn 2e cyclus duurde al 2 dagen korter dan de eerste en zo te zien heb jij dat ook gehad, dus hopelijk is de derder cyclus weer korter dan de tweede Vol goede moed gaan we weer verder. @ Kwebbel leuk hoor een trouwjurk uitzoeken. De mijne had ik aan en ik wist meteen dat het die zou worden. Zei gister nog tegen mijn man dat ik het zo weer over wilde doen. Zo' n dag is echt fantastisch. Wij hadden wel een grote bruiloft, maar goed dat is iedereen zijn of haar keuze
Hoi Allemaal, Dankzij missyf heb ik jullie weer gevonden handig als ze even aangeven dat de agina vol is . Kan helaas niet op iedereen reageren sorry. Maar zag een vraag hoe het was nou nog niet ongi niet zwanger, dus morgen ga ik de huisarts bellen maar wil niet tegen de assistent zeggen waarom ik kom en wil mijn eigen huisarts i.p.v huisarts in opleiding !!!! nou fijne zondag allemaal x san
@nana: Nee hier nog steeds niks te bekennen. Vind het soms ook wel lastig om positief te blijven. Maar ja. Er zijn altijd ergere dingen in de wereld. Verder ben ik dsu door mijn huiarts doorverwezen naar een psycholoog omdat het even allemaal niet zo lekker met me gaat. Heb daar afgelopen vrijdag een intake gehad. Dus hopen dat het nu snel weer beter met me gaat. @San: succes morgen.
Hoi allemaal, @eveline: Balen meid! Hopelijk brengt de volgende ronde meer geluk. Gebruik je ovutesten of niet? Hoop dat jullie snel weer een kleintje mogen verwachten.. Hoe oud is je eerste kindje? @san: Fijn dat je er ook weer bij bent! Ik moest zelf ook even zoeken....t was misschien handiger geweest om eerst een bericht te plaatsen met de mededeling dat we gingen verhuizen, maar hoe ik het heb begrepen is het uit goede bedoelingen gesloten! en zo zie je maar, iedereen vindt ons zo langzamerhand weer terug! Hoe is het verder met je? Heb je alles al een beetje een plekje kunnen geven? (misschien een stomme vraag......blijft altijd moeilijk naturlijk!) @alicia: Het blijft een moeilijke keuze, het huisje! De kans is wel aanwezig dat we een bod gaan uitbrengen......deze week hakken we de knoop door! Hier voelt alles nog een beetje onwerkelijk...heb ook niet echt ergens last van. Soms na het avondeten wordt ik een beetje misselijk maar niet zo erg dat ik het niet binnen kan houden (gelukkig) Ik voel wel steeds iets "drukken" in mijn onderbuik aan de rechterkant. Herkent iemand dit?
@Eveline Balen van je ongi, S6 voor de volgende ronde. @san Kan me voorstellen dat je je huisarts zelf wil en niet eentje in opleiding. Sterkte morgen, laat je weten hoe het is afgelopen? Hoe voel je je verder? @kirin Hoop dat je je snel beter gaat voelen m.b.v. de psycholoog. @nana Veel klusplezier, ik ben benieuwd. @sammie Ik had bijna nergens last van en dan blijft het toch onwerkelijk. Had ik ook, voelde me helemaal niet zwanger. Dat drukkende gevoel had ik soms, hoort erbij. En s6 met het doorhakken van de knopen van het huis. Spannend hoor. @kwebbel Leuk hoor jurken uitzoeken, je kan het idd aangeven van te voren. Kun je er rekening meehouden qua jurk kopen en idd vaker passen. @jeanetjuh Al nieuws? Hier alles rustig, het feestje gisteren was echt leuk. Bijna iedereen was wel verkleed. Ikheb echt gelachen. Verder denk ik niet dat ik zwanger ben, heb sinds vandaag gevoelige tepels. Had ik de 1e keer toen ik ongi werd na de pil ook, alhoewel het toen wel mijn hele borsten zeer doen. Toen ik zwanger was juist nergens last van gehad. Ach ik zie het wel, ga nergens vanuit en anders volgende ronde misschien meer geluk.