Meiden die in oktober zijn gestopt met de pil deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door doglover76, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    hey ladies,

@jane jeetje wat een verhaal zeg wel fijn dat je zo in de gaten word gehouden. Spannend echt leuk een eeneiige tweeling!

@kwebbeldat zal wel even schhrikken geweest zijn maar gelukkig dat het kleintje er nog zit! en de rest van de 8 mnd blijft je kleintje gewoon lekker zitten.

@ magic gewoon testen zal voor je duimen dat je zwanger bent.

liefs

2. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    en magic, al een test gedaan??

miekje, veel plezier het weekend, en fijn dat je cyclus nu wat korter is...

ik heb van de oudste wel een dagboek bij gehouden, maar nu doe ik dat niet, wel zet ik nu alles op een site, zie onder mijn banner...

3. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Nou Magic al getest??? Ben eigenlijk wel nieuwsgierig.

4. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    Heeii meiden!!

@miekje balen van je ongi maar super dat je cyclus nu beter is ..
    Lekker in de volgende ronde!

@Jane jee wat een verhaal zegt maar super leuk een eeneiige tweeling super!

@ magic Ben nieuwschierig al getest?? haha

@all hier gister met ovutests begonnen nou volgens mij dikke nega of heeeeeel licht streepje! morgen maar weer proberen dan is mijn ei wel erg vroeg al het vandaag is haha:D

Kiss G.

5. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @jane, spannend allemaal zeG! Wil je nu ook weten wat het geslacht van de baby's is?

@magic, weet je al iets?

@all, ik heb rare klachten, nogsteeds die afscheiding die maar blijft ( sorry voor details) soms ruikt het zoetig..maar geen schimmelinfectie ontdekt.. Verder zijn mijn hormonen goed, ik hoor binnnen nu en een uur of ik naar de gyn mag... doodeng!! Of ik PCo kan hebben hoor ik ook pas over een uurtje, maar de andere hormonen gaven aan dat er wel een eisprong was...

Verder heb ik laatste tijd vlagen met steekjes, en vlagen misselijk, ook ben ik extreem moe ( maar slaap ook slecht!) dus das minders! Ik zou wel willen testen maar ben bang dat ikw eer 5/10 euro uitgeef aan niks...

liefs

6. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Net het hoge woord van de dokter dat hij me naar de gynecealoog stuurd omdat ik maar niet ongi word ( ondertussen 4 maanden en 3 dagen) .. doodeng dus!

Maar aangezien ik met een druk werkschema zit de komende tijd moet ik gewoon weten wanneer... zodat ik het door kan geven aan mijn werk... ( moet 3 weken vol in training) zegt hij bel maar alvast voor een afspraak.. word er leuk aan de telefoon verteld dat die fax is hun kant op moet, dan word beoordeeld of ik uberhaupt langs moet gaan en dan krijg ik per post een afspraak... als ik al een afspraak krijg... zucht

Ik ben het allemaal zo zat op t moment!

7. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    wendyenrichard wij willen het geslacht wel weten ja, het worden of twee jongens of twee meisjes

balen dat je nu nog niks weet zeg, hoop dat je echt snel ongie wordt

8. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Wendyrich, balen dat je nu nog niet weet of je wel of niet naar de gyn mag. Sterkte meid.

@ jane, dat is wel fijn dat je extra controles en echo's krijgt. Zijn jullie al een beetje aan het idee gewend?

@ Magic, je houdt ons wel in spanning meid:D

Liefs

9. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Missyf, en hoe is het bij jou??

10. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @wendyenrich. Jeetje wat een gedoe allemaal. Kan de assistent van de huisarts niet een afspraak voor je regelen. Lijkt me toch niet zo moeilijk om een datum aan je door te geven

@Jane. Spannend allemaal. Wen je al iest aan het idee van twee kleintjes?

@Magic en Missy. Spannend voor jullie allebei. Weten jullie al meer?

11. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Wendy wat balen zeg, dat je nu nog niks weet, erg dat wachten zeg

jane,ben je al aan het idee gewent? Wel extra spannend allemaal zeg. Voel je je wel goed?

Magic en missyv, weten jullie al meer inmiddels?

Het blijft elke dag spannend in het topic, ik denk wat zal ik nu weer lezen.
    Krijg zo mijn vader en zijn vriendin op bezoek, hij had nog een pakje voor de baby gekocht, ben benieuwd.
    xxxxx

12. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Ik heb vanmiddag ook weer hele leuke cadootjes gekregen en zometeen hebben we verjaardag van mijn beste vriendin en die had ook wat gekocht zo lief allemaal. Allemaal een heel fijn weekend gewenst. Ik mag morgen weer werken blehhh:( Niets geen zin aan.

13. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Eline, altijd leuk kadootjes:D en jullie trouwdag komt ook al lekker dicht in de buurt:)

@ Chantal, leuk hoor al die kadootjes. Heb je het iedereen al verteld?

14. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010
    Wendyenrichard - 6 november - ronde 1 wachtbankje

Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010
    Kirin - 6 november- ronde 1 - 1e kindje = wachtbankje
    Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010
    MamaVan4 - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010
    Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010
    San84 - 9 januari - ronde 2 - 1e kindje = wachtbankje
    Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 18-09-2010
    Wendy2010- 25 januari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 04-10-2010
    Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 12-10-2010
    nana1985 - 4 februari - ronde 2 - 1e kindje
    Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 17-10-2010
    lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 18-10-2010
    Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje
    missyf - 12 februari - ronde 4 - 1e kindje
    Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje
    Banne77 - 17 februari - ronde 4 - 1e kindje
    NBroen - 17 februari - ronde 4 - 3de kindje
    Jeanetjuh - 21 februari - ronde 4- 1e kindje
    Ingie - 28 februari 2010 - ronde 4 - 2e kindje.
    Girllie23 -
    02 maart - ronde 5 - 1e kindje

Wen1975 - 6 maart - ronde 4 - 1e kindje
    EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje

Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje

vlindertjes:
    Kwebbelsnoes -5 weken
    Jeanetjuh - 5,5 week
    Ingie - 5,5 week
    Wen1975 - 6 weken

15. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010
    Wendyenrichard - 6 november - ronde 1 wachtbankje

Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010
    Kirin - 6 november- ronde 1 - 1e kindje = wachtbankje
    Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010
    MamaVan4 - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010
    Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010
    San84 - 9 januari - ronde 2 - 1e kindje = wachtbankje
    Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 18-09-2010
    Wendy2010- 25 januari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 04-10-2010
    Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 12-10-2010
    nana1985 - 4 februari - ronde 2 - 1e kindje
    Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 17-10-2010
    lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 18-10-2010
    Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje
    Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje
    Banne77 - 17 februari - ronde 4 - 1e kindje
    NBroen - 17 februari - ronde 4 - 3de kindje
    Jeanetjuh - 21 februari - ronde 4- 1e kindje
    Ingie - 28 februari 2010 - ronde 4 - 2e kindje.
    Girllie23 -
    02 maart - ronde 5 - 1e kindje

Wen1975 - 6 maart - ronde 4 - 1e kindje
    EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje

missyf - 13 maart - ronde 5 1e kindje
    Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje

vlindertjes:
    Kwebbelsnoes -5 weken
    Jeanetjuh - 5,5 week
    Ingie - 5,5 week
    Wen1975 - 6 weken

hallo dames ik ben vanochtend ongi geworden :x
    ik hoop dat alles goed met jullie is?
    nog een fijne avond
    veel liefs

16. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    @missyf Balen zeg!!!Succes in de nieuwe ronde!

@Wendyrich Wat een klote gedoe zo met die artsen,je zou ze toch grrrrrrrrrrrrr Hoop zo dat je gewoon naar gyn mag!Sterkte en knuffel!!

@jeanetjuh hoe is t met jou??

@Eline al weer 18 weken,bijna op de helft!!!

@jane leuk dat je geslacht wilt weten,en dat iedereen leuk reageert!Succes en vooral veel plezier door al die (gratis ;) ) extra echo's!!

@magic Spannend!!!!Al 2 strepen gezien?

@all ik ga vanavond lekker carnaval vieren, kom morgen echt ff tussen bedrijven door buurten hier,kan jullie niet missen...hozeo verslaafd???
    Nu fijn met hond de kou in,ff cash halen ;)

Fijne avond!

liefs en carnavals knuffel van mij
    Miek

17. @Mamavan4: Leuk, een website voor je ongeboren kindje. Meteen een handig dagboek zo; ik hou zo een site bij voor mijn zoontje. Zo’n muziekje erbij is ook wel heel apart, voegt meteen heel wat sfeer toe.

@Missy: Jammer dat je ongi is gekomen… volgende ronde beter!

@Eline: zoals Miekje al zegt, jij zit al bijna op de helft. Toch wel gek zo… je begint met zo’n topic, allemaal bij het begin. En in no time zit de eerste al op de helft, terwijl de ander nog niet 1 keer ongesteld is geweest. Ik hoop dat we allemaal zwanger zijn tegen de tijd dat jij bevalt, dat zou mooi zijn!

18. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Missyf, wat balen meid!!! Hopelijk brengt ronde 5 meer geluk voor je!!

@Miekje, balen dat je ongi bent geworden! Aan de andere kant heb je wel een kortere cyclus (joehoe!!:D) eeeen kun je uitgebreid gaan carnavallen!!:D:D:D:D Heel veel plezier! We zien je wel voorbij hossen komend weekend!:p

@wendyenr, wat ontzettend vervelend dat het nog steeds niet meezit zeg met die artsen!!! Waarom doen ze toch allemaal zo moeilijk! Zoveel vraag je niet, alleen een afspraak! Sterkte meis!

@Magic, hoe is het met jou, al nieuws?? Je houdt ons wel in spanning hiero!

Ik lijk alweer van alles te voelen en op te merken.. Vorige ronde had ik daar volgens mij minder last van.;)
    Ik heb bijvoorbeeld heel vaak op een dag 1 of 2 keer een hik en dan is het weer weg. Het is geen blijvende hik zeg maar.
    Het trekt sinds vandaag in mijn liezen een beetje (of wil ik dat graag voelen?!)

Ik wil mezelf niet gek maken hiermee maar dat is toch best moeilijk als je toch steeds iets denkt te voelen...
    Maar goed, geduld, geduld.... Wat duurt wachten toch lang!
    Stond vandaag zelfs al bij de kruidvat voor een test die je 4 dagen voor nod kan doen... Zo gek heb ik nog nooit gedaan in de afgelopen rondes! :DHahaha

19. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Hey Ladies,

@ missyf en miekje wat balen dat jullie ongi zijn geworden zeg hoop voor je jullie dat het in de volgende ronde raak is.

@ wenrich wat vervelend zeg die artsen soms snappen ze het gewoon niet he grrrrrrgrrrr hoop dat je snel duidelijkheid krijg.

@ magic wat hou je ons in spanning zeg jeetje!

Vanmorgen is moeders voor moeders langs geweet zo leuk om dan weer een positieve test te zien. over 2 weken mag ik gaan beginnen ben dan 6 weken was er een beetje vroeg bij hihih.

liefs

20. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Wendy.. Jee wat een gedoe allemaal zeg! Leef echt met je mee

@ Missy & Miekje... Balen!

@ Magic...... We zijn benieuwd!!

@ Banne ;) Spannend zeg... Hoop t zo voor je!

@ Eline.. Wat gaat het hard hè! Ik vind mijn 15 wk al zo enorm ;) Maar 18 klinkt zoooo veel verder al!
    Hebben jullie al een kamertje en dat soort dingen??

Hier:
    Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend! Wat ben je welkom!!
    ;) Vandaag erg moe.. Merk dat ik echt naar t weekend heb toegeleefd om als een zoutzak neer te mogen vallen ;)
    Net al van 4 tot 7 liggen slapen...

Deel Deze Pagina