@Kwebbel. Mooie ringen. Heel eenvoudig maar wel heel chic met die steentjes erin. @Jane. Jij zult inderdaad wel een andere zwangerschap dan ons krijgen. Maar we kunnen met elkaar meeluisteren.
Je gaat dit niet geloven!!! Had een positieve test van sensitest!!! Morgen vroeg doen we er1 van kruidvat!! Zoooo onwerkelijk nog!! Geen druppel alcohol nu ivm carnaval!!!!
Sorrie meiden, lees net al jullie lieve reacties!!! Wat LIEF!!! Druk druk, ivm carnaval!! Zoals jullie in mijn vorige berichtje hebben gelezen, had ik gewoon 2 streepjes!!! Het was niet de 1e urine zeg maar!! Dus moregn nog maar een x!!! AAHHHHHHH!!! We moesten beiden een traantje laten hoor!! Liefs
@ MAGIC GEFELICITEERD!!!!! Daarvoor kwam ik nu net ff snel buurten En gewoon zeggen dat j antibiotiac slikt en daardoor niet mag drinken, kan je er nog ff samen van genieten!!! HELE SUPER GAVE CARNAVLA GEWENST!!! @all ik ga zo verkleden en alle vrienden hier ontvangen! @kwebbel, gave ringen! @all part 2, fijn weekend! liefs miek
Jeeej Magic! Proficiat wat een leuk nieuws! Eindelijk weer roze erbij Alicia ik zal ondanks dat er twee ukkies in mijn buik zitten last hebben van dezelfde kwaaltjes dus lekker kletsen maar over vanalles en nog wat hier. Ik blijf ook gewoon meepraten met de septembermama's omdat je toch hetzelfde aantal weken zwanger bent maar ik geen septembermama ga worden
@ magic van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!! @ kwebbel wat een mooie ringen zeg! liefs fijn weekend.
magic gefeliciteerd, wat leuk zeg, eindelijk weer roze erbij. Kwebbelsnoes die van ons lijken erop zeg, ik heb ook die steentjes zo, alleen bij ons zijn de 2 helften even groot. Mooie ringen hoor. Mijn plas lijkt weer normaal, zonder pijn, ook geen buikpijn. Heb gisteren echt heel veel gedronken. Liefs
@kwebbel, erg mooie ringen hoor! Zijn ze witgoud? @magic van harte gefliciteeeeeeeerd! Genieten nu he?! En veel plezier met carnaval! @jane, wel goed dat ze je in de gaten houden. Ik snap zeker waarom je hierna geen kindjes meer wilt, ik zal er zelf ook bewust voor kiezen om hierna niet verder te gaan... al kan je met de jaren natuurlijk altijd veranderen van mening Is het bij jullie ook zo wit? liefs
Bedankt allemaal lieve meiden!! Vanmorgen nog test gedaan van kruitvat! En ja ook positief!! Gisteravond maar f smoes verzonnen dat ik niet lekker was!! Pfff Wat is dit nu al moeilijk zeg!! Misschien een domme vraag, maar wanneer ga ik een afspraak maken bij een verloskundige?? En zouden jullie nou nog een digitale test doen! Meiden ik hoop dat jullie ook snel zwanger zijn!
@ Magic, je kan gewoon meteen morgen bellen naar de vk. En denk niet dat je nog een test nodig hebt laat je hem ons ook even zien? En je mag je banner veranderen @ Chantal, ben die sneeuw echt meer dan beu mag er straks weer lekker doorhen:x
@Magic. Gefeliciteerd. Een super verrassing met de carnaval. Geniet ervan. @Jane. Klopt wat betreft de kwaaltjes. Wanneer ongeveer komen de kleintjes nu dan. Word het dan augustus of misschien nog juli? Lijkt me toch wel heel apart om zwanger van twee te zijn. ben benieuwd hoe dat straks gaat als je zo kunt voelen. Of je dan verschil voelt met wie het is en of de een rustiger is daan de ander. @Eline. Fijn dat je weer gewoon kunt plassen. Wel vervelend zo elke keer. Hier is het ook wit. Moet zeggen dat ik er nu wel genoeg van heb. We hebben al zo veel sneeuw gehad. Heb zin in mooi weer,lekker de deur open. vanmiddag nog een verjaardag,hoop dat de wegen schoon zijn.
Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeee gefeliciteerd Magic!!! Lees straks even de rest bij.. eerst een hapje eten.. Maar wilde Magic ff feliciteren!
Even een vraagje die kruidvat testen 2 voor 5 euro liggen die achter de kassa? Want heb enorme testdrang nu al hahaha en vind het zonde om de clearblue al te gebruiken. ga natuurlijk nu nog niet testen hoop dat ik het kan houden tot volgend weeken hihi
Bij ons liggen de testen ook gewoon in de winkel. Merk vooral de laatste dagen dat ik vreselijk moe ben blehhh. Heb ook nergens zin in. Heb net maar even 2 weken strijkgoed weggestreken hahah werd dan ook wel een keer tijd