@ Alicia, ik begrijp heel goed dat je daar van schrikt hoor meid!! Probeer je er maar niet te veel zorgen over te maken!
Hihi sorry dames voor de verwarring.... Helaas moet ik nog 3.5 wk wachten op de geslachtsbepaling! De blauwe potjes die ik bedoel zijn de potten van moeders voor moeders! Hier ben ik sinds gisteren mee klaar @ Alicia.. Nee.. wij weten niet de bloedgroep van mijn vriend.. Het hoort gewoon tegenwoordig bij de standaard controles en acties.. Scheelt een hoop voor dat kamertje ja! maar pfffoei 2200 is wel erg veel! Voor welke kinderwagen gaan jullie nu?? Daar komen wij nog niet uit.... Wij zijn ook al gaan kamershoppen.. en hebben er nu 1tje gezien die we erg mooi vinden Hieronder een foto... Wel zonder het zachtroze Dat is niet ons ding haha Bekijk bijlage 52085 @ Jane (geloof dat jij het schreef) Hahaha.. Ja.. geloof meteen dat de bloedbank blij met me zou zijn Helaas ben ik 'vroeger' echt fobisch geweest voor naalden en bloedprikken! Ondertussen gaat het beter, maar ik kijk nog steeds erg witjes in de buurt van een naald Dus helaas...
@ Alicia: Dat je rhesus negatief bent, betekent inderdaad dat je met 30 weken een spuit anti-D krijgt, en (afhankelijk van de rhesusfactor van je kindje) dus mogelijk binnen 48 uur na de bevalling nog 1. Maar daar hoef je niet over in te zitten, dat is alleen maar goed. Toen deze spuiten nog niet gegeven werden was het juist veel enger, en de kans op complicaties veel groter, zeker bij een tweede kindje dus.
Ha dames, Ben weer terug na een top weekend carnaval Wat is er veel gebeurd! @nbroen gefeliciteerd!!! @jeanetjuh hoop dat je ook snel 2 roze strepen hebt! @chivay mooie kamer!Lekker dat je met mvm kklaar bent! @alicia komt vast allemaal goed met al dat rhesus gedoe! @de rest,heb alles bijgelezen,maar weet ff niet meer te reageren(toch beetje gaar na 4 dagen carnaval) Morgen huishoud en 9maanden beurs met m'n vriendinnen, gezellig! Zal morgen hier vertellen of er nog watt leuks te halen valt Ga nu laptop aan manlief geven,dus tot morgen! x miek
Hoi dames , Nbroen geloof dat ik jou mag feliciteren. bij deze. Heb wel meegelezen maar kon het gewoon even niet opbrengen om te reageren maar probeer nu weer mee te doen. Hier nog steeds niks te vinden wat maar op een ongi lijkt. Morgen naar het ziekenhuis om foto's te maken van mijn knie en ben wel benieuwd of ze wat kunnen vinden . Morgen ook voor de tijd maar een testje doen voor de zeker heid. Trouwens zag van iemand trouwringen die zijn gaaf helemaal mijn smaak. voor degene waar ik niet op heb gereageerd denk wel aan jullie . Knuf van mij
Ja , je hebt het goed gezien...haha.. Er staan 2 streepjes..wel een heel licht streepje, maar goed.. Wil eerst de test van zaterdag afwachten...
Dank je wel San....heel begrijpelijk hoor dat je even niet zoveel reageert....fijn om te horen dat het iets beter met je gaat.. Succes in het ziekenhuis morgen..
Goeiemorgen allemaal, @nbroen, GEFELICITEERD begrijp ik... @ all, ik ben nu 2 dagen over tijd maar nog niets te bekennen van een ongi. Alleen wit slijm (sorry) en verder niets.... Ik wacht het lekker nog ff af. Kijk van het weekend wel of ik test.... Er is hier in huis veel te veel gaande, dus wijt ik het nogsteeds aan stress.... Groetjes, Elleke
Goedemorgen allemaal. Nbroen spannend hoor Ik zou me niet meer in kunnen houden met testen Ik was gisteren de hele dag door misselijk Eergisteren ook al van s' middags tot s' avonds. En ik heb het er graag voor over, maar ik begin niets. Heb ook nergens zin in, omdat ik zo misselijk ben. Moeders voor moeders was gisteren wel leuk. Vooral dat je weer een knal positieve test voor ogen krijgt. Ben al begonnen met het opvangen van urine en ik vind het niets te veel werk gelukkig. San veel succes vandaag in het ziekenhuis!
@ Alicia.. Scheelt een hoop voor dat kamertje ja! maar pfffoei 2200 is wel erg veel! Voor welke kinderwagen gaan jullie nu?? Daar komen wij nog niet uit.... Wij zijn ook al gaan kamershoppen.. en hebben er nu 1tje gezien die we erg mooi vinden Hieronder een foto... Wel zonder het zachtroze Dat is niet ons ding haha Bekijk bijlage 52085 Mijn vriend heeft het nagevraagd aan zijn moeder en die vertelde dat zij vroeger ook met hem met het bloed zat omdat zij negatief is. Zij vertelde dat mijn vriend hetzelfde bloed als haar moest hebben en dat had hij. Ze wist niet meer hoe het allemala heette,maar klinkt ons als hetzelfe verhaal in de oren,dus waarschijnlijk heeft mijn vriend dan ook negatief. Ja,duur he zo'n kamertje. We zijn ook niet van plan om dat bedrag uit te geven. Maar de helft zou mooi zijn en 1000,- voor een kamertje ben je toch wel kwijt. We vinden die stijl van jullie ook mooi,alleen willen wij graag in het hout. Je kunt dan kamertjes met zo'n opgeplakt laagje krijgen of echt massief,maar dat laatste betaal je dan ook. Is net wat voor keuze je maakt. Wij vinden een goed bed heel belangrijk en willen een goede zodat ook een volgend kindje er nog in kan. Is uiteindelijk goedkoper in onze ogen. Wij vinden kinderwagens met een wiel voor mooi; lekker wendbaar en een stoere look. Wij gaan dan voor de easy walker sky of de de mountain buggy urban jungle. Die verschillen maar heel weinig,vooral de kleuren. In die kinderwagens kan een kind tot 90 kilo dus dan zijn we meteen voor altijd klaar en die kan ook mee bij een evt tweede of derde kindje. Afhankelijk van de kleur nemen we de een of de ander.
Heei meiden.. @Nbroen Gefeliciteerd meid geniet er van.. @Kwebbel Nice Rings Ben erg ziek geweest dus helaas kan niet overal op reageren .. Hier vandaag een lichte positieve ovu test 2 streepjes maar niet zo donker als controle.. is het dan goed idee om morgen gelijk weer te testen om zou ik dat gewoon vrijdag moeten doen .. is eigenlijk eerste x dat ik echt met ovu test bezig ben .. is inmiddels dag 15.. Loop aardig op he zwangere lijstje mooi zoo.. @ san las dat je na het ziekenhuis moet vandaag S6 Kiss G.
Girrlie ik hoop dat het weer met je gaat? Nbroen, gefeliciteerd wat leuk zeg Verder wel alles bijgelezen, maar had weinig tijd om te reageren .Druk met bruiloft ook. Knuffel voor iedereen, denk wel aan jullie. xxxxx
Wow gaaf kamertje hoor!! Ene als het een meid is begin dan toch maar vast aan de kleur roze te wennen..hihihi..ons hele huis is inmiddels roze!! En ik vind het een vreselijke kleur..
Oooh Eline, schiet al op jullie trouwdag! En heel bijzonder hoor om te trouwen met z`n drieen...ik was ook hoogzwanger van onze eerste toen we gingen trouwen...had niet verwacht dat ik toen ineens zwanger zou worden.. Had hele mooi slippers aan want ik paste geen schoen meer aan mijn voet Wij hadden ook een heel mooi gedicht op onze kaart staan dat we met z`n drieen gingen trouwen!
@nbroen van haarte! Dames ik zit vol in training op werk dus sorry dat ik weinig reageer. Mijn test zegt dat ik geen PCO heb, dus dat is goed om te weten! Mijn ongi is er nog niet... wel ben ik echt ONTZETTEND moe en heb hoofdpijn, ook pijntjes in mijn buik en ik voel de afscheiding soms gewoon lopen (sorry) echt vervelend.. twijfel of ik moet testen....?