Waaauw proficiat doglover! Geniet ervan! Banne balen zeg, ik kan je voorstellen dat je wat afstand wilt nemen.
Weet je wat nu het ergste is..... Ik moet straks mijn schoonvader naar het ziekenhuis brengen en moet mijn mond houden..... Dat is zo moeilijk!!!!! Ik weet dat hij op dit nieuws zit te wachten, maar vriendlief weet het nog niet..... Ben benieuwd of ik de hele dag mijn mond kan houden tegen iedereen..... Groetjes, Elleke
Het is heel moeilijk, wij hebben het pas met 10 weken verteld maar was wel blij dat het eruit is nu. Ik vindt wel dat je vriend het als eerste moet weten, dus nog ff lipjes op elkaar houden. Succes, ik ben benieuwd naar zijn reactie.
doglover gefeliciteerd!!!!!!!! hier hele heftige krampen vannacht, dus ik schrikken in eerste instantie.....ging ik naar de wc, blijk ik gewoon ontzettend aan de dunne.......pffffff....niet fijn.
@ ALLE, DANK JE MEIDEN! ik ga zo even een testje kopen.. alleen heb ik nu geen ochtendurine, ach ik doe er 1 straks en dan eentje morgen ochtend @wen hoe is het eigenlijk met jou? @kwebbel ja dat is schrikken! misschien een klein buikgriepje? liefs
Doglover gefeliciteerd nu leuk inpakken en vanavond aan je vriend geven kijken of hij nog zo nuchter is ? bedankt allemaal voor jullie reacties en heb het er nog met mijn vriend en moeder over gehad en wij houden de naam gewoon en als het zover is leggen wij het uit aan onze vrienden waarom wij de zelfde naam hebben. fijne dag allemaal . groetjes san
Jeetje Kwebbelsnoes is idd schrikken. Ik denk ook bij ieder krampje van alles en nog wat. Doglover van harte gefeliciteerd! Zeker moeilijk om je mond dicht te houden Ik heb last van mijn hormonen. Kan overal boos om worden en/of huilen en manlief moet het dan ontgelden. Ik heb vanochtend mijn excusus maar aangeboden, want ik was gisteravond niet zo heel lief Vandaag moet ik even een paar uurtjes werken en vanmiddag lekker op de koffie bij een collega. Fijne dag allemaal!
doglover, goeie test hoor, en wanneer kan je het je vriend vertellen of heb je dat al gedaan inmiddels... Wendy fijn dat het geen pco is, hoop dat je een goeie test in handen hebt... kwebbel, indd ff schrikken meid, maar gelukkig was het iets anders, nog een weekje en dan heb je de echo.... San, ik zou ok de naam houden, maar dat had je al besloten zie ik, en dus nog steeds niet veel wijzer met je knie... Banne balen dat je ongi bent geworden, we gaan hard duimen in de volgende ronde Chivay leuk kamertje, wij gaan niet om een nieuw kamertje, wel wat accecoires...en ik wil de kamer die nu neutraal wit is...(muren) nu leuk maken met een rode baan... en de naam van de baby op de muur van hout.. Kirin gezellig ff er tussenuit, geniet ervan meid.... Nbroen, word het al wat werkelijkheid voor je...?? eline, wow nog een week en dan al de 29 weken echo... ik krijg hem ongeveer met 18 weken.. Chantal1234, lekker he die hormonen, hier ook last van gehad, al moet ik zeggen dat he nu beter gaat... Nou hier voel ik me nu beter, niet zo moe mer dus meer energie, en ik doe dus weer meer... ben bijna door mijn was heen, jeetje als je zag wat daar lag ...werd je niet vrolijk van... niet alleen om te wassen maar ook om op te vouwen... ja wil ook wel met 6 personen hier... maar als je paar weken niks doet is het wel heel veel... gister kwam ik thuis en had mijn oudste nog was op gevouwen... zo lief... volgende week weer naar de gyn, alweer!! moest over 2 weken weer...en die zijn zomaar om, zal even weer vragen om een echo, ook omdat ik wil weten waar de placenta nu ligt, vanmorgen weer beetje bloed gehad, maar ik moet ook heeeeel nodig plassen... het zal mij benieuwen omdat ik nu 1 keer niet bij mijn eigen gyn ben... omdat we woensdag met de kleine man naar een ander ziekenhuis moeten, dus dat kon ik niet redden dan... vanavond een vergadering e volgende week dus megadruk.... woensdag en donderdag ziekenhuis....donderdagavond een generale van dochter en vrijdag en zaterdag de uitvoering (majorette musical) van dochter... en ik en mijn vriend helpen mee dus druk druk...
@Elleke Van harte gefeliciteerd en geniet ervan! Nu nog even op je tong bijten tot je het vanavond aan je vriend hebt verteld. @Banne Balen dat je ongi bent geworden en begrijp je wel dat je afstand neemt. Ik hoop dat jullie snel zwanger mogen worden. @Wendy Fijn dat het geen PCO is, word je nu toch wel doorverwezen naar de gyn of is dat van de baan? Ik hoop dat je een positieve test in handen hebt straks als je getest hebt. Hier alles rustig, lekker 4 dagen vrij. Ben ik wel aan toe, even tijd voor mezelf. Straks komt mijn moeder en dan gaan we morgen samen naar de huishoudbeurs. Zaterdag en zondag rustige dagen, tot nu toe.
Hoi San Ik zou de naam gewoon gebruiken. Het is een mooi idee om haar naar jullie neefje te noemen en het is ook 'maar' een doopnaam en geen roepnaam. Gewoon doen.
@Elleke. Gefeliciteerd. Ik ben benieuwd wat je vriend zegt. Geniet er van. @banne. Balen dat je ongi bent. Ik snap dat je at minder wilt komen,lijkt me frustrerend om hier alle zwangere te horen. Sterkte. @Kwebbelsnoes. Jeetje schrikken. Gelukkig alleen maar aan de dunne,al is dat ook vervelend. @Mamavan4. Ja,stond dat ie 90 kilo kon houden. Lijkt me erg veel voor een kind,maar dan is het in ieder geval een stevige kinderwagen. Ik kan er zelf ook nog in @San. Heb je goed dat je de naam houdt. Ik vind het ook en leuk gebaar naar de ouders van je neefje. Hier gaat het wat beter. Net anderhlve dag met migraine gelegen en nu is het aan de betere hand,gelukkig maar. Kost me veel energie om dat elke week te handelen. Ik probeer maar aan het kindje te denken dat we sraks in onze armen houden. Groetjes Alicia
@ Doglover, woooow gefeliciteerd. Hoe ga je het je vriend vertellen? @ Banne, balen dat je ongi bent geworden. @ San, ik zou die naam ook gewoon zo houden hoor. @ Kwebbel, gelukkig dat het niks ergs was wanneer krijg je je echo? @ Kirin, Fijne vakantie. @ Wen, veel plezier op de hh beurs. @ Eline, heb je al nieuwe buikfoto's? en erg leuk zo'n kado van een bewoner. Liefs
Hallo allemaal, Meiden wat kletsen jullie toch veel . Mamavan 4 doe je wel een beetje rustig aan? Alicia z'n kinderwagen wil ik ook wel kan vriendlief me duwen. Doglover ben ook wel benieuwd hoe je het gaat vertellen? X san
Hey allemaal, Ik heb mijn test duidelijk gezien, maar kan het eigenlijk nog niet geloven, vooral omdat ik geen kwaaltjes heb...... Ik had het van de week met mijn schoonmoeder gehad over zwanger worden en toen ik vanochtend binnenkwam had ze het gelijk door.... Nou ja, ze heeft wel beloofd om haar mond te houden en niet te laten merken dat ze het weet...... Ik heb voor mijn vriend een speen gekocht, die krijgt ie vanavond ingepakt met de test...... Ben heel benieuwd. Ik heb m al twee keer aan de telefoon gehad vandaag, maar ga het niet over de telefoon zeggen, denk dat ie dan van schrik van het dak afvalt..... We zien het allemaal wel. Ik ben nog op zoek naar een goede banner, waar ik de uitgerekende datum in moet vullen, geeft ie een week te veel zwanger aan. Ik had een cyclus van 23 dagen en dat is wat lastig voor banners geloof ik. Groetjes, Elleke
Heeii meiden!! @doglover!! GEFELICITEERD!! Geniet er van.. zet net even testje gedaan.. en weer lichte streep morgen weer proberen ? kun je een aantal dagen een lichte streep hebben? @ san Das minder s6 met scan en wat die naam betreft ik zou het gewoon doen ! Kiss G.
@ Banne, dat heb ik ook een tijdje gehad, was nergens anders meer mee bezig, vandaar ook wat minder op forum actief, en nu ziet je het.. zo maar ineens! @ San, ik zou gewoon de doop naam houden die je in gedachten hebt meid, jullie hebben er iets speciaals mee!