@ San, hopelijk wordt je morgen wat wijzer. @ Kirin, wat vervelend hopelijk kan de psycholoog je verder helpen. @ Eveline, balen dat je ongi bent geworden, hopelijk heb je deze ronde meer geluk. @ Wen, heb vandaag mijn nod gelukkig nog niet ongi maar wel sinds gister het gevoel dat ik ongi moet worden had ik de vorige keer ook maar weet niet meer vanaf wanneer en als ik normaal echt ongi moet worden heb ik kramp en ben ik ook meteen ongi. Dus het is gewoon even afwachten ook heb ik af en toe het idee dat er wat 'uitloopt' dus dan ga ik naar de wc maar is niks vreemd haha. We blijven hopen.
Dat had ik toen ik zwanger was, dus herken het wel. Ik hoop dat het uitblijft en je morgen of wanneer je gaat testen een positieve test in handen hebt.
Eveline balen zeg dat je weer ongie bent Jeanetjuh ik hoop morgen op een positieve test voor jou. Wij zijn nu onderweg terug naar huis, de ik hou van holland show was echt super! 20 maart wordt het uitgezonden. We zaten helaas in het verliezende oranje vak dus voor ons geen ik hou van Holland badjas. We hebben verloren op 2 punten na. Maar de ervaring was echt super! De zaal is in het echt kleiner dan op tv
@Jeanetjuh, Spannend joh! Wanneer ga je testen? Hoop voor je dat het raak is! @wendy: Dat dacht ik al wel, haha! Ach, het is allemaal nieuw. Ik denk er wel veel aan, maar ik voel me nog niet zwanger! Hopelijk komt dat nog. @jane: Lijkt me ontzettend gezellig, ik hou van holland! En al heeft je vak niet gewonnen, toch een leuke ervaring! haha. Hoe is het met je vriend by the way?
Nee, ik gebruik geen ovutesten of wat dan ook. Kijk voorlopig maar gewoon hoe het gaat zo, als ik echt nog een paar rondes verder ben zal ik misschien ovutesten gaan overwegen. Jelle is net 2 jaar, dus wat dat betreft mag van mij de volgende wel komen
Hoi allemaal, Fijn dat we er allemaal bijna weer zijn. miste het geklets wel hoor ben je niet druk met zwanger worden ben je druk met waar zijn de meiden gebleven???? Verder heb ik vandaag een goede dag gister was het zwaar kl*te werd overstuur wakker en mijn vriend schrok daar zo van die is de hele dag thuis gebleven. Had een hele nare nachtmerrie. Verder dringt het langzaam door dat je wat mist . zoek een beetje afleiding door maar caken te bakken . en sporten . verder ben ik toch wel bang dat de huisarts mij niet gaat begrijpen terwijl het een goeie man is maar eerst maar bellen morgen en weten jullie dat of je tegen de assistent moet zeggen waarom je komt ? Groetjes San
Lijkt me niet nodig, en als ze er naar vraagt zeg je gewoon dat je dit liever met de dokter bespreekt! Hopelijk heeft hij veel begrip voor de situatie, dat zou mijn huisarts wel hebben denk ik...Succes morgen!
Dat was mijn plan ook. Ik wilde er niet al te veel mee bezig zijn en de natuur zijn gang laten gaan.....Als het dan na een tijd niet zou lukken dan zou ik ovutesten overwegen. Maar goed bij ons was het raak de laatste keer, ik hoop voor jou ook deze ronde en dat Jelle een broertje of een zusje krijgt!
eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 Wendyenrichard - 6 november - ronde 1 Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 Kirin - 6 november- ronde 1 - 1e kindje = wachtbankje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010 MamaVan4 - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 Suze - 5 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-09-2010 San84 - 9 januari - ronde 2 - 1e kindje = wachtbankje NBroen - 16 januari - ronde 3 - 3de kindje Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 18-09-2010 Antsy - 21 januari - ronde 3 - 2e kindje Jeanetjuh - 24 januari - ronde 3 - 1e kindje Ingie - 28 januari - ronde 3 - 2e kindje. Doglover76 - 28 januari - ronde 2 - 1e kindje Girllie23 - 30 januari - ronde 4 - 1e kindje Wallie1978 - 1 februari - ronde 3 - 2e kindje Wen1975 - 2 februari - ronde 3 - 1e kindje Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje nana1985 - 4 februari - ronde 2 - 1e kindje lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje missyf - 12 februari - ronde 4 - 1e kindje Banne77 - 14 februari - ronde 4 - 1e kindje Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 - 1e kindje EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje Miekje28 - 14 maart - ronde 2 - 1e kindje vlindertjes: Kwebbelsnoes - 5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken Het lijstje weer even mee....
Nee dat hoef je niet te zeggen. Gewoon zeggen dat het prive is en dat je dat liever met de huisarts bespreekt. Ik heb dat zelf ook al een keer bij de hand gehad met iets anders. Sterkte!
@ Jane, ahhh jammer van de badjas maar het lijkt me wel erg leuk wie weet zie je jezelf wel op tv 20 maart. @ San, als je het niet wilt zeggen hoeft dat idd gewoon niet. Succes morgen. @ Wen, is dan misschien wel een goed teken lig nu op de bank met een kruik want heb echt vervelende krampen maar gewoon anders als dat ik ongi moet worden maar had net wel wat bruin (oud) bloed bij het afvegen dus weet niet of het de innesteling misschien is of dat ik toch ongi wordt we zullen het maar afwachten. @ Sammie, ik heb geen idee heb zaterdag een test besteld en denk dat hij morgen middag binnenkomt denk dat ik nog even een paar dagen wacht. Liefs
@sammie hij heeft nog wel last van zijn pols, hij is donderdag thuis gebleven maar is vrijdag weer gewoon gaan werken ook omdat hij gek wordt van het thuis zitten. Voorlopig een beetje rustig aan doen.
wat hebben jullie weer lekker gekletst!!!! hier sinds gister weer pijnlijke borsten, maar dat had ik altijd wel na mijn eisprong. de rondes dat ik niet zwanger bleek, ging de pijn een paar dagen voor NOD weer weg en de laatste keer toen ik zwanger was bleven ze pijnlijk, dus ben benieuwd wat de komende dagen gaan brengen.
@ San... wat naar zo'n droom! Fijn dat je vriend er voor je kon zijn... veel succes bij de huisarts... leef erg met je mee! Fijn dat we ondertussen hier weer een beetje compleet aan het worden zijn Helaas ben ik nog niet helemaal boven water.. het gaat wat beter dan gisteren, maar echt niet van harte... Morgen dus maar weer een dagje thuis blijven.. voel me gigantisch schuldig tegenover mijn collega's.. Maarja het is even niet anders..
@San84 wat naar zeg zon droom, gelukkig was je vriend er voor je. Succes straks met het bellen van de ha. @Wendy hoe is het met je man? @Jeanetjuh, spannend weer zeg, ik hoop dat het raak is voor je. @chivay, ben je niet lekker? Sorry wat gemist denk ik Hoe is het met alle andere meiden? IK heb straks weer 2 uur autorijles, helemaal geen zin in, maar ja, het moet. Nog 5 nachtjes slapen, en dan weten we het geslacht van de kleine hopenlijk. Ben heel nieuwsgierig, wachten duurt lang dan he. Eerst wacht je of j wel zwanger wordt, en dan ben je zwanger, en zit je ook steeds weer in spanning voor echos en etc hahaha
eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 Wendyenrichard - 6 november - ronde 1 Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 Kirin - 6 november- ronde 1 - 1e kindje = wachtbankje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010 MamaVan4 - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 Suze - 5 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-09-2010 San84 - 9 januari - ronde 2 - 1e kindje = wachtbankje NBroen - 16 januari - ronde 3 - 3de kindje Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 18-09-2010 Antsy - 21 januari - ronde 3 - 2e kindje Jeanetjuh - 24 januari - ronde 3 - 1e kindje Ingie - 28 januari - ronde 3 - 2e kindje. Girllie23 - 30 januari - ronde 4 - 1e kindje Wallie1978 - 1 februari - ronde 3 - 2e kindje Wen1975 - 2 februari - ronde 3 - 1e kindje Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje nana1985 - 4 februari - ronde 2 - 1e kindje lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje missyf - 12 februari - ronde 4 - 1e kindje Banne77 - 14 februari - ronde 4 - 1e kindje Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 - 1e kindje EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje Miekje28 - 14 maart - ronde 2 - 1e kindje vlindertjes: Kwebbelsnoes - 5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken Even bijgewerkt, gister ongi na 23 dagen....
Ben vandaag ongi geworden zal wel komen door de miskraam dat ik zo ver van te voren al krampen had. Het is deze keer ook heel erg heftig heb vreselijke buikpijn en vloei heel erg veel. Vind het wel jammer dat het niet raak is maar ben ook wel heel erg blij dat mijn cyclus weer goed is. @ doglover dat is een korte cyclus 23 dagen. Hopelijk heb je deze ronde meer geluk. @ Wendyrich, hoe is het met je man? @ Wen, hoe is het eigenlijk met jou opa? Liefs
eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 Wendyenrichard - 6 november - ronde 1 Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 Kirin - 6 november- ronde 1 - 1e kindje = wachtbankje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010 MamaVan4 - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 Suze - 5 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-09-2010 San84 - 9 januari - ronde 2 - 1e kindje = wachtbankje NBroen - 16 januari - ronde 3 - 3de kindje Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 18-09-2010 Antsy - 21 januari - ronde 3 - 2e kindje Ingie - 28 januari - ronde 3 - 2e kindje. Girllie23 - 30 januari - ronde 4 - 1e kindje Wallie1978 - 1 februari - ronde 3 - 2e kindje Wen1975 - 2 februari - ronde 3 - 1e kindje Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje nana1985 - 4 februari - ronde 2 - 1e kindje lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje missyf - 12 februari - ronde 4 - 1e kindje Banne77 - 14 februari - ronde 4 - 1e kindje Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 - 1e kindje Jeanetjuh - 22 februari - ronde 4 - 1e kindje EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje Miekje28 - 14 maart - ronde 2 - 1e kindje vlindertjes: Kwebbelsnoes - 5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken
@Eline. Je hebt gelijk wat betreft het wachten. Je blijft maar wachten. Eerst op zwangerschap en dan op echo's. Spannend dat jullie het geslacht bijna weten. Wij weten nog niet of we dat willen weten. Ik eigelijk niet maar mijn vriend wel. Een van de twee gaat niet werken dus dan zal er een moeten schipperen. Nog even over nadenken wat we doen. @Jeanetjuh. balen dat je ongi bent. Kan me inderdaad voorstellen dat je na je miskraam erger ongesteld bent en dat je lichaam weer even op gang moet komen. Inderdaad wel een fijn idee dat je cyclus weer goed op gang is,dan kunnen jullie er de volgende ronde weer voor gaan. @Doglover. Je cyclus is wel kort zeg na zo'n lange eerste cyclus. Wel fijn op zich nu jullie voor een kindje gaan. Nu kun je daar ook beter rekening mee houden de volgende ronde. Hebben jullie de problemen met de ex van je vriend al een beetje kunnen oplossen? @Wendyenr. Hoe gaat het bij jullie. Voelt je man zich al beter? Bij jou al zicht op een ongi? @ingie. Welkjom terug. Is even zoeken he. @Chivay. balen dat je je niet goed voelt. Ik snap wat je bedoeld tegenover je collega's. Ik heb dat ook,al zegt mijn leidingegevende wel dat ik aan mezelf en de baby moet denken en is ze tot nu toe heel makkelijk voor mij. dat scheelt. ik hou me maar voor dat mijn collega's ook niks aan me hebben al ik niet fit ben,want dan krijgen zij alles op hun rug. @Jane. Jij gaat ook hard nu he. Al bijna 8 weken,gaat snel. Voel je je al zwanger? Wij rijden zo weg voor ons midweekje. Zal dus even niet hier zijn. Hoop dat als ik terug ben weer wat meer zwangere hier te zien. De derde ronden is er nog geen,dus dat zou wel leuk zijn. Tot vrijdag. Groetjes Alicia