Meiden die in oktober zijn gestopt met de pil deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door doglover76, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Jeanetjuh Balen dat je ongi bent geworden, maar idd wel fijn dat je cyclus weer goed is. Nu maar hopen dat het de volgende ronde lukt.
    Mijn opa ligt nog in het zkh en kan nog steeds alle kanten opgaan.

@Doglover Ook voor jou balen dat je ongi bent geworden. s6 voor ronde 3.

@Jane 20 maart zitten we met zijn allen voor buis om naar jou te kijken. :D

@Alicia Geniet van jullie laatste vakantie met zijn tweetjes!

2. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    @Jeanetjuh, balen van je ongi en dat het zo erg is, wel goed dat je cyclus weer goed is.
    @Alicia je zal al wel weg zijn, maar geniet van je weekje.

xxxx

3. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Eline... Ik heb een flinke bijholteonsteking helaas..

@ Wen, wat moeilijk zeg die lange onzekerheid rondom je opa! Veel sterkte!

@ Alicia.... ja daar heb je ook zeker gelijk ik.. :) maarja.. blijft toch wel dat schuldig voelen..

4. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010
    Wendyenrichard - 6 november - ronde 1
    Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010
    Kirin - 6 november- ronde 1 - 1e kindje = wachtbankje
    Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010
    MamaVan4 - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010
    Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010
    Suze - 5 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-09-2010
    San84 - 9 januari - ronde 2 - 1e kindje = wachtbankje
    Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 18-09-2010
    Antsy - 21 januari - ronde 3 - 2e kindje
    Ingie - 28 januari - ronde 3 - 2e kindje.
    Girllie23 - 30 januari - ronde 4 - 1e kindje
    Wallie1978 - 1 februari - ronde 3 - 2e kindje
    Wen1975 - 2 februari - ronde 3 - 1e kindje
    Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje
    nana1985 - 4 februari - ronde 2 - 1e kindje
    lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje
    Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje
    missyf - 12 februari - ronde 4 - 1e kindje
    Banne77 - 14 februari - ronde 4 - 1e kindje
    Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje
    NBroen - 17 februari - ronde 4 - 3de kindje
    Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 - 1e kindje
    Jeanetjuh - 22 februari - ronde 4- 1e kindje
    EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje
    Miekje28 - 14 maart - ronde 2 - 1e kindje

vlindertjes:
    Kwebbelsnoes - 5 weken
    Jeanetjuh - 5,5 week
    Ingie - 5,5 week
    Wen1975 - 6 weken

Even mezelf er weer tussen gezet

5. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    Hier gaat alles zijn gangetje..
    Onze kleine meid is erg ziek, dus vandaar dat ik even niet zoveel meeklets..
    Maar wilde jullie even laten weten dat ik jullie weer gevonden heb en niet vergeten ben hoor:D

6. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Alicia, je zal idd al weg zijn maar geniet ervan.

@ Wen, wat vervelend van je opa hopelijk gaat het toch snel wat beter.

@ Nbroen, beterschap met je dochtertje.

@ Ingie, hoe gaat het met jou?

Liefs

7. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Hier is alles nog rustig heb met mijn vriend afgesproken dat we deze week nog afwachten en anders mocht ik volgende week bellen maar als ik van de week weer een nachtmerrie heb ga ik eerder en dan gelijk maar voor een bloedtest .(had namelijk vannacht weer een enge droom das niet prettig).

Dus sorry allemaal nog even spannend hier . Maar hou jullie op de hoogte .

Groetjes San

8. @Doglover: jammer dat je ongi werd, maar een cyclus van 23 dagen, dat is toch ook weer niet verkeerd.
    Veel succes in de volgende ronde!

@Alicia: een midweekje, dat klinkt lekker! Veel plezier (al zal je dit wel niet meer lezen)

Ik geloof dat nog steeds lang niet iedereen het nieuwe topic gevonden heeft; er werd toch eerst veel meer gepost.

9. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    heb vandaag heel erg pijnlijke borsten en wat steekjes in de liezen gehad, hoop dat dat betekent dat er zich weer iets aan het nestelen is al durf ik er niet op te hopen.

vooral na een miskraam kan je lichaam je aardig voor de gek houden, dus ik probeer maar rustig af te wachten, maar vind het wel moeilijk hoor.

10. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Heeft er hier iemand ervaring met hoe de eisprong voelt??? Ik heb sinds gisteren al kleine steekjes rechts onderin mijn buik, maar vraag me af of dat de eisprong wel is aangezien ik altijd van die lange cyclussen heb...Gebruik ik een keer geen ovu testen voel ik dit hahaha. Kan iemand me helpen?

11. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    @jeanetjuh balen zeg dat je ongie bent, ik hoop de volgende ronde beter nieuws

@wen hahahaha ik ben zelf ook erg benieuwd want heb geen idee hoe ik erop sta. Ben blij dat ik niet op de eerste rij zat want daar kom je nog vaker in beeld.

@alicia het gaat inderdaad wat sneller nu, morgen alweer 8 weken. ik moet zeggen dat ik niet echt misselijk ben maar voel me niet optimaal, ben ook snel geirriteerd de laatste tijd merk ik wel. Lekker een midweekje weg zeg, geniet ervan.

@kwebbel ik hoop voor je dat het weere raak mag zijn

@san het is ook erg vervelend om vervelende dromen te hebben, ik heb ze ook meer de laatste tijd en ik slaap erg vast.

12. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Kwebbel, ga voor je duimen. Maar idd je lichaam kan je goed voor de gek houden.

Liefs

13. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey meiden,

Hier gaat het niet allemaal zo lekker. Van het weekend is me vriend zijn broer vader geworden. Dus nog 1 in de familie. Dus we hebben nu twee kleine baby´s. En ja dat werkt effe negatief bij mij. Ik wil het ook zooo graag. En dan denk ik waarom wel bij hun en niet bij ons?? Zit al 2 dagen te huilen en kon gister moeilijk in slaap komen.
    En promp op me werk vroegen ze vandaag hoe het kan dat ik onder de puisten zit! Nee ja wat moest ik zeggen:(. Ik zei ik weet het ook niet. Wordt me allemaal effe te veel. Maar oke ik moet weer wachten maar het valt effe niet mee.
    Van het weekend ben ik nog jarig ook, word ik 25 met allemaal puisten!! Nou wat een feest!
    Sorry voor het klagen maar het valt effe niet mee:(.

veel liefs nana

14. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    klagen mag best hoor!!!

kan best opluchten!

wat vervelend dat je je zo rot voelt. ik heb het momenteel ook heel erg, veel huilen.
    heb 4 zwangere collega's rondlopen dus dat is heel confronterend en pijnlijk!

15. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey allemaal,

@Jeanetjuh & Nbroen:
    Jammer dat jullie ongi zijn geworden. Was leuk geweest als nog iemand zwanger was!!! Wie weet de volgende ronde??? Jeanetjuh, fijn dat je cyclus weer goed op gang is gekomen.

@Ingie:
    Welkom terug meid! Hoe is het verder met jou?

@Alicia:
    Fijne vakantie! Tja ik moet gewoon de hele week werken.....verschil moet er zijn haha!:D

@Nana:
    Wie weet test jij over 10 dagen ook wel positief!

@Chantal:
    Ik heb (denk ik) mijn ei gevoeld. Eén flinke steek in mijn lies aan de rechterkant. 6 dagen later voelde ik op ongeveer dezelfde plek weer zo'n steek (innesteling) Ik kan het natuurlijk niet met 100% zekerheid bevestigen, maar de kans is wel aanwezig! Het kan zijn dat je cyclus nu gewoon stukken korter is, zou fijn zijn!;)

Hier alles oké! Merk wel dat als ik te druk ben en te gehaast dat ik het in mijn onderbuik/lies ga voelen. Ik zei vanavond nog tegen mijn man dat ik soms nog even vergeet dat ik het ietsje rustiger aan moet doen! Wie weet komt dat als ik me echt zwanger ga voelen:(

16. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    Ik wil iedereen die het nodig heeft een hart onder de riem steken.
    En bij mij op het werk loopt ook en redelijk hoog zwangere collega rond. En dat steekt af en toe wel ja.

Maar ben superblij voor alle zwangere dames hier hoor!!!

Nou ik was vrijdag voor de 2e injectie vitamine b12 bij de huisarts geweest. Had meteen nog eens aan de assistente gevraagd hoe lang het duurt voordat er onderhand eens acte wordt ondernome. Helaas moet ik een half jaar wachten. :x. Nog maar 2,5 maand te gaan.

17. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010
    Wendyenrichard - 6 november - ronde 1

Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010
    Kirin - 6 november- ronde 1 - 1e kindje = wachtbankje
    Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010
    MamaVan4 - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010
    Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010
    Suze - 5 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-09-2010
    San84 - 9 januari - ronde 2 - 1e kindje = wachtbankje
    Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 18-09-2010
    Antsy - 21 januari - ronde 3 - 2e kindje
    Ingie - 28 januari - ronde 3 - 2e kindje.
    Girllie23 - 30 januari - ronde 4 - 1e kindje
    Wallie1978 - 1 februari - ronde 3 - 2e kindje
    Wen1975 - 2 februari - ronde 3 - 1e kindje
    Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje
    nana1985 - 4 februari - ronde 2 - 1e kindje
    lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje
    Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje
    missyf - 12 februari - ronde 4 - 1e kindje
    Banne77 - 14 februari - ronde 4 - 1e kindje
    Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje
    NBroen - 17 februari - ronde 4 - 3de kindje
    Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 - 1e kindje
    Jeanetjuh - 22 februari - ronde 4- 1e kindje
    EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje
    Miekje28 - 14 maart - ronde 2 - 1e kindje

vlindertjes:
    Kwebbelsnoes - 5 weken
    Jeanetjuh - 5,5 week
    Ingie - 5,5 week
    Wen1975 - 6 weken

Lijstje mee...

18. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen!!! Hoop voor je dat het niet zo lang gaat duren en dat je intussen gewoon ongi gaat worden (of zwanger) Knuffel van mij!

19. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Nbroen, jammer dat je ongesteld bent geworden!! Op naar een vruchtbare volgende ronde..

@Doglover, voor jou ook balen dat je ongesteld bent geworden! Hopelijk is dat gedoe met de ex van je man een beetje opgelost?!

@Jeanetjeh, Wel fijn dat je cyclus weer normaal op gang is gekomen, maar het blijft natuurlijk jammer dat je ongesteld bent geworden!! Hopelijk de volgende ronde meer geluk!

@Alicia, je bent al weg, maar toch een hele fijne vakantie! Geniet ervan! Als je dit pas later leest, hoe was het?;)

@Kirin, sterkte met aftellen! Pfff.... kan me voorstellen dat je er gek van wordt, nog 2,5 maand! En dan ook nog steeds de confrontatie op je werk met een zwangere collega.. Heb echt met je te doen meid! Ik hoop heel erg dat het snel op orde komt bij je!! Een digitale knuffel voor je!

@Sammie, rustig aan!! Haha

20. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    wat is er veel gekletst van t weekend....
    @jeanetjeh balen van je ongi...veel succes in de nieuwe ronde!
    @kirin jij ook erg veel succes!ben je al met etos pillen bezig?
    ik ben er na m'n 1e ronde van 71 dagen ook mee begonnen, en heb t idee dat nu kortere ronde is(denk vrijdag innestelingbloeding gehad te hebben)
    Maar ben vooral mee begonnen met idee,alle beetjes helpen;)

Verder wil ik alle andere dames succes wensen, met wachten, met zieke mannen, met zelf snel beter worden, met rustig aan doen, met klussen en met alle andere dingen!!!!

zelf moet ik ook wachten,nog geen teken van ongi, dus heb stiekem toch stille hoop dat het bloed van afgelopen vrijdag mijn innestelingbloeding is geweest,
    verder nog geen klachten, behalve dat ik nogal wisselvallig ben in reageren, ga van vrolijk naar boos en achterdochtig.....
    erg lastig!heb nu ook besloten toch m'n beste vriendin te vertellen dat ik met pil gestopt ben, want ben van t weekend nogal tegen d'r uit gevallen en schaam me rot...dus ben d'r toch wel uitleg schuldig ;)
    En mocht ik zwanger zijn is ze de 1ste(na jullie hier natuurlijk!!!!) die ik t vertel.

Maar ja wacht geduldig af.....

lliefs miek

Deel Deze Pagina