Hoi Allemaal, Voor de meiden die wat extra steun kunnen gebruiken een knuffel van mij . Net even bij mijn broer op visite geweest en hun weten ook van onze kinder wens af en mijn schoonzus vroeg en al wat te vertellen??8) Nee zei ik geen nieuws O dus je bent ongi, Nee ook niet ongi zij even gauw rekenen dan ben je 2 ,5 week overtijd . HHHMMM ja zo ongeveer . Moest toch van haar maar naar de huisarts en nu zegt manlief dat ik morgen ook kmoet bellen zucht dan toch morgen maar even een afspraak maken , Help ik durf niet . Maar ja we zullen het wel zien. Welterusten allemaal, Groetjes San
Goeiemorgen allemaal, Hier gaat alles zo'n beetje zijn gangetje. Mijn ongi is wel anders dan anders. Ik vloeide gister enorm en er zaten ook "klontjes" bij Heb ik nog nooit gehad, het is normaal niet zo heftig en alleen maar bloed....... De problemen met de ex van mijn vriend zijn in dusverre opgelost dat wij K. voorlopig hier houden. Zeker totdat zij uit de financiƫle problemen zijn (kan wel ff duren). Ze hebben zich zo enorm in de nesten gewerkt dat voor mijn vriend echt de maat vol was. Ze wilden K. eerst heen en weer laten gaan, 2 dagen bij hun, 4 dagen bij ons, 3 dagen bij hun enz. Daar zijn wij heel hard tegenin gegaan. De advocaat heeft ook aangegeven dat we het lekker ff zo moeten laten en dat alles vanaf nu via hem moet lopen. Dan krijgen we ook geen onduidelijkheden meer. Het kan goed zijn dat de ex voorlopig nog niet uit de problemen is en dat er ook nog een staartje van justitie aan het hele verhaal zit. Dat zou betekenen dat wij dan enorm sterk zouden staan als wij zouden besluiten om de regeling officieel om te draaien (bij ons wonen en weekenden naar ex). Ik ben wel wat rustiger geworden, was zondag enorm teleurgesteld.... Dacht echt dat het raak was. Gisteren heb ik te horen gekregen dat ik deze week voor de laatste keren mijn postrondes loop. Daar ben ik heel blij om, nu kan ik me gaan concentreren op mijn nieuwe "baantje" van consulente bij Mylene cosmetics. Hartstikke leuk en het verdient ook nog eens beter. Zo, was een beetje langer dan de bedoeling was, maar goed, heb ik alles weer een beetje van me afgeschreven....... Groetjes, Elleke
Goedemorgen Allemaal, hier weer vast geslapen vannacht. Doglover wel vervelend dat het allemaal zo moet maar ik denk dat dit voorlopig ook het beste is voor K. Iedereen een fijne dag toegewenst, ik ga weer lekker werken.
Hier alles goed hoor. Heb het nu en plekje kunnen geven. Als is het soms wel moeilijk. Vandaag had ik anders naar de vk gemoeten. Zal het vanmiddag ook wel moeilijk hebben denk ik. Deze maand even rustig geklust. Eerst maar eens kijken of ik weer een normale cyclus heb. En dan zien we de volgende ronde wel weer. @Jeantjuh Balen dat je ongie bent geworden, maar is natuurlijk ook wel weer postitief dat je weer een gewonen cyclus hebt. Hopen dat de volgende ronde voor ons meer goeds brengt.
@ Ingie, hoop het ook maar wie weet is het bij jou toch wel raak, je weet maar nooit he. @ Miekje, waar is je banner? Zou het je vriendin idd maar vertellen zal voor haar ook makkelijker zijn om te bergijpen dat je uitvalt. Wat het natuurlijk niet goed praat Succes Liefs
hallo dames..... @san84, ben benieuwd wat de huisarts gezegd heeft! hier last van een zeurend gevoel links onder in mijn buik en nog steeds gevoelige borsten, zo spannend weer......
Hoi allemaal, Nou de assistent gebeld en de huisarts is deze week niet aanwezig zucht (heb je hem een keer nodig). Maar goed heb het dus met de assistent overlegt en als ik over 2 weken niet ongi ben en als de zw test nog steeds niks aangeeft moet ik komen voor een onderzoek. Mocht trouwens wel een zw test daar doen maar dat kan ik zelf ook nog wel . dus nog even afwachten dan maar . Groetjes san
Hey meiden! Vandaag een hele koude dag! Met op de weg een ijsbaan, levensgevaarlijk! Maar oke, lekker gewerkt. Heb alleen sinds vanmiddag rare krampen in me buik. Nou ja krampen. Het is meer spierpijn in me onderbuik. Net alsof ik gister getraind heb, herkent iemand dit gevoel??? Misschien wordt ik wel ong maar hoop het niet, want dan heb ik weer een extreem korte cyclus. Wacht het wel af, misschien zijn het wel me darmen. Sterkte allemaal!! En hopen dat begin febr weer eens wat zwangere bij komen!! liefs van nana
@ kwebbel, spannend hoor @ San, idd als je ze nodig hebt he.... Maar op welke dag zit jij nu? want je vorige cyclus was 40 dagen toch? zit je daar nu al over heen? @ Nana, ik ken dat gevoel niet, dus kan je helaas niet helpen
Hoi hoi, even een kort berichtje: Ik heb vanmiddag de verloskundige gebeld: 16 februari om 19.00 uur! Super spannend! Is wel leuk want de 19de gaan we met een groep vrienden een weekend naar centerparcs, kunnen we het ze gelijk vertellen!!!
@ nana ik ken dat gevoel ook niet, nooit gehad. Ik heb gisteren een nieuwe bh gekocht, heb normaal cupd,en moest nu een e 75 hahah voelde me net een koe. Vriend is er wel blij mee hahaha. Ben tot nu toe 3,5 kilo aangekomen, valt me mee opzich, was voordat ik zwanger werd aan het lijnen nl, als je dan opeens weer normaal eet, en wat meer, gaat het dubbel zo hard. Hoe is het verder met iedereen? xxxxxx
ghehe.. Eline.. ach zolang er geen 4 tepels per borst op komen! Ik weet niet precies wat gemiddeld is met aankomen in welke periode... Ik ben nu 4 kilo kwijt sinds ik zwanger ben.. Maar dat komt door misselijkheid en nu door het ziek zijn.. Volgens de vlos (had ik ff gebelt) kon dit ook geen kwaad..
hey meiden, sorry dat ik even niet actief meepraat want ik ben zo druk! Mijn man voelt zicht me vlagen goed en dan weer naar.. hij slaapt gelukkig genoeg.. voelt hij dr ook niks van. Echt blauw is hij niet.. alleen een dikke neus, donderdaag gaag zijn plastice plaatje uit zn neus, dus ben benieuwt of dat helpt. Bedankt voor julie lieve berichtjes!! Met mij gaat ook goed, heb nieuw werk gevonden bij een callcenter, als jullie ooit bellen naar een klantenservice van een bekende provider heb je de kans dat je mij aan de telefoon krijgt haha. Dat is voorlopig wel even goed, opzich onder mijn niveau maar ik heb gewoonweg ff rust nodig op werk gebied! Mijn ongi is er nogsteeds niet... zucht... heb wel iets nieuws... ( k heb ff denken vrijdag geklust) vannochtend had ik 3 steekjes onder mijn schaambot.. en sinds gister al erg gevoelige tepels, vooral rechts ( links heb ingetrokken tepel maar even gevoeld en daar zit het ook) zit dus nu met een kruik onder mijn trui op de bank ( word hier zwaar uitgelachen door mijn man.. maar pak um wel terug op zijn neus hahaha) liefsssss
Hey meis, Als jij je lekker voelt met een kruik op de bank dan moet je dat lekker doen! (laat m maar lachen!!!) Ik hoop voor je dat die steekjes iets meer betekenen....... Succes met je nieuwe baan! En werk=werk (niks mis mee!!!!!)
Vandaag de makelaar op bezoek gehad....Ons huis komt iig op de markt! SPANNEND! Nu maar hopen dat er een koper langs komt! Dan kunnen wij verder gaan nadenken over ons droomhuis!!!!!!!! Succes voor iedereen hier! Ik blijf jullie leuk vinden....haha! Heerlijk dat kletsen.... Heeft iedereen ons inmiddels weer teruggevonden?
@wendyrich misschien eindelijk teken van ongi...of miss eisprong????hoop voor je op t laatste natuurlijk! @sammie spannend om je huis te gaan verkopen!!succes ermee,plaats anders op deze site een bericht onder de algemene onderwerpen,miss helpt het @jeanetjuh heb nog geen banner omdat mijn 1ste ronde zo lang was, en nu wacht ik nog maar ff braaf wat deze ronde gaat doen..... heb al wel bedacht dat ik niet tot 10 feb ga wachten,miss volgende wk vrijdag eens een testje doen...ben niet zo goed in wachten geloof ik ene moment denk k goh zou zwanger kunnen zijn,andere moment denk ik echt ik word ongi binnenkort.... heb m'n vriendin alleen nog maar per sms gesproken dus wacht ff tot we elkaar live spreken @eline en chivay....lijkt me ook wel wat om toch eerst af te vallen,dan denkt niemand gelijk aan zwanger zijn, en daarna grotere (.)(.) te krijgen(nu braaf bcupje veel succes en plezier met zwangerschapskleren shoppen! liefs miek
@Sammie Spannend 16 februari al naar de vk, lekker snel. En je huis te koop, hoop dat deze snel verkocht is en jullie jullie droomhuis kunnen kopen. @Wendy S6 met je nieuwe baan! En laat je man maar lachen hoor, als jij je beter voelt met dat kruikje, lekker doen. @Eline Whahaha een koe? Maar is idd al een aardige cup, hoe moet dat als je op je eind loopt. Heb maar een bescheiden b-cup, dus kan er nog wel iets bij hebben. @Chivay Wow afvallen en zwanger zijn, da's niet verkeerd. Nee hoor, ben blij dat de vk je gerustgesteld hebt. Hoop ook dat je snel van je misselijkheid af bent. @Miekje Nog 9 dagen geduld hebben... lukt dat nog? @san heb je in tussen nog een test gedaan? @nana Nee sorry, heb ik nooit gehad dus geen idee wat dat zou kunnen zijn. @kwebbel Spannend he? Pfff we moeten nog een hele week wachten... Ik duim in ieder geval voor je dat je zwanger bent. @Elleke Mooi dat het redelijk is opgelost met K., bij jullie is hij/zij zo te horen beter af. Veel plezier met je nieuwe baantje.
@ Wendy.... Veel succes met je nieuwe baan!! Stukje rust op werkgebied schrijf je Maar hopelijk ook met heel leuke collega's!! @ Sammie... Spannend!! Veel succes.. hoop dat alles mag lopen met de huizen zoals gewenst! @ Miekje & Wen... Stiekum idd ergens wel blij met dat afvallen... Nu nog niet, mijn gezicht ziet er nu grauw en raar uit vind ik maar straks.. als ik gewicht ga aankomen, en dit niet te hard zou gaan.. dan ben ik ws weer heel blij!! Hoop alleen stiekum dat mijn (.)(.) zich blijven gedragen heb nu een heel nette C waar ik erg blij mee ben haha Ik ga weer werken vandaag.. Hopelijk gunnen de kids me het lage pitje wat ik nodig heb haha