Meiden die in oktober zijn gestopt met de pil deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door doglover76, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ik ben nu 18 dagen overtijd dus in totaal ben ik nu 58 dagen onderweg met toch iedere keer iets bloed met neus snuiten steekjes in mijn buik en mijn (.)(.) doen niet zeer maar ze voelen wel anders aan dan normaal.
    Ik ga zo nog maar weer een testje doen maar zal wel weer niks zijn denk ik .

Groetjes san

2. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    En heb je de test al gedaan? Ik moet zeggen dat de kwaaltjes wel positief zijn. Als je test weer negatief is, kan de assistente toch een lab.formulier voor je klaarmaken zodat je bloed kan laten prikken? Dan heb je meteen duidelijkheid. Welke testen gebruik je eigenlijk?

3. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    hallo dames

ik hoop dat het goed met iedereen gaat.
    ik lees wel iedere dag jullie verhalen maar reageer niet altijd denk dat ik er teveel mee bezig ben waardoor ik erg gefrustreerd ben :( zit daardoor ook niet lekker in me vel.
    en dan komt er ook nog is bij dat me collega vanochtend belde om te vertellen dat ze zwanger is ( heel leuk natuurlijk gun het haar ) en dan nog is dat ik met iedereen ruzie maakt.
    kortom ik wil me eigen weer niet zo gek maken dat ik weer naar de ha moet.
    maar dames die binnenkort mogen testen hoop dat het positief is!
    en voor de zwangere ik hoop dat jullie nog zoveel mooie echo's krijgen!
    dames die nog op hun ongie wachten hoop dat er snel verandering in komt!
    zo dat was het wel ff hahha

veel liefs

4. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi wen, en de rest ,

Heb net een test gedaan weer negatief natuurlijk maar heb daarnaast ook een ovu test gedaan en die geeft nu aan dat mijn eisprong er weer aankomt :(:(:(:(. twee hele mooie roze streepjes dus denk dat mijn lichaam echt ontregeld is en mijn ongi gewoon overslaat deze keer nou ja dan gaan we gewoon door met klussen :D.
    Snap er niks meer van als jullie nog suggesties hebben zijn ze welkom hoor.

En ik had nu een test van kruidvat 2 voor 5 euro .

Ben echt de weg kwijdt waar is die8)

5. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    o wen ik mag over 2 weken naar de huisarts toe als ik nog niet ongi ben dus daar zal ik dan ook zeker aangevn dat ik het verder onderzocht wil hebben .

6. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Grappig want een ovutest kun je ook gebruiken om te testen of je zwanger bent. Dan moet, geloof ik, de 2e streep donkerder zijn dan de controlestreep. Ik weet eigenlijk niet of je een ongi kunt overslaan. :( Zou het qua cyclus ook niet vroeg zijn als je nu je eisprong kreeg? Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

7. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    En ow ja, als je de weg weer hebt gevonden, wil je die dan even wijzen want die ben ik ook zo vaak kwijt. :D:D:D

8. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Missy Als jij vindt dat je er teveel mee bezig bent, dan doe je er idd goed aan om je even terug te trekken. Ik kan dat wel begrijpen, ik hoop dat je je snel weer iets beter voelt en dat je zwanger bent. Dikke knuf!

9. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi wen ,

ja ik verzin ook maar wat snap er weinig meer van en een mens wil een verklaring hebben he dus we zullen wel zien wat er gaat gebeuren.:(
    En als ik de weg heb gevonden ben je de eerste aan wie ik het vertel om er weer op te komen ;)

10. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @Sammie, super dat jullie huis te koop staat hopelijk is het snel verkocht en kunnen jullie het droomhuis kopen:D en spannend hoor 16 feb naar de vk;)

@Wenrich, succes met je nieuwe baan hopelijk is het leuk:) en wie weet zijn die klachtjes wel een goed teken en komt of je ei eraan of een ongi. afwachten maar weer he.

@ Missyf, je moet doen wat jou het beste lijkt en hoop dat je snel zwanger bent:D

@ San, je hebt idd allemaal verschijnselen van een zwangerschap erg vreemd, zou gewoon een bloedtest vragen bij de huisarts dan weet je het gewoon zeker.

Liefs

11. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Jaa ik heb geluk! 16 feb is idd best snel. Dat komt omdat ik heb aangegeven dat ik lange cycli heb....hij zei:'dan gaan we in t midden zitten..." Maakt mij niet uit! haha:D Is een lange cyclus toch nog ergens goed voor!!!

@missyf:
    Als je je even terug wilt trekken dan snapt iedereen dat! Hoop dat je snel zwanger bent en er lekker van kan genieten! dikke knuffel;)

@san:
    Misschien heb je nu een nog langere cyclus (hoop het niet voor je maar t kan wel) Gewoon blijven klussen, haha! Hoop dat je snel zwanger bent!

@all:
    Bedankt voor alle lieve reacties! Ik hoop ook dat we ons huis snel verkopen en we onze kleine in het nieuwe huis kunnen verwelkomen!:D

12. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey hey

san84@ verwarrend he al die testen! Ik had het ook met ovutesten. Dan opeens weer 2 streepjes, laat je niet gek maken! En gewoon lekker gaan klussen, en wie weet doet het nog wonder;). Ik doe het ook gewoon om de dag!

missf@ Ik snap dat je er helemaal door heen zit. Kan stiekem met je mee praten:). Heb deze week ook 3 avonden zitten huilen, omdat het van mij ook effe niet meer hoeft! Maar kom op, onze tijd komt hoop ik wel in 2010!!:p. (Zo niet dan is de wereld te klein haha.)

Met mij gaat het wel redelijk. Ben nu alleen thuis en dan heb ik het wel weer effe zwaar. Moet zondag weer op kraamvisite, nou dan moet je me niet zien daarna! Ik ben dan helemaal gebroken en zeg ik niks meer! Maar oke, ik ga mee en zit er!
    Me moeder zegt, :pmeid eerst effe een paar keer ongesteld worden zou dat de cyclus in orde is en daarna ga je ervoor!
    Nee moeders dat wil ik niet!!!:x Ik wil nu zwanger zijn, waarom snap niemand dit! Het is zo moeilijk en oneerlijk soms.
    Maar oke, leg me er maar weer bij neer. Van het weekend ben ik nog jarig word 25:p.

liefs nana

13. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    dames dank jullie wel voor de lieve reacties.

@ nana ja onze tijd komt nog

veel liefs

14. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden een dikke knuffel van mij .

en ach ik zie het allemaal wel hoe en wat en is het niet morgen dan wel volgende week.(schrijf ik dit nu echt op).
    over 2 weken mag ik naar de huisarts en alles in die tussentijd is goed ongi of toch z'n mooie test.

Nogmaals meiden een dikke knuffel van mij (heb ik zelf ook nodig).

15. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Hoi Meiden, ik kijk af en toe nog op het forum. Voel me sinds gisteren echt klote, heb nergens zin in en heb geen eetlust.

Ik probeer wel mee te lezen maar heb niet veel puf om veel te reageren, ik hoop op betere tijden en dat het maar snel 10 februari mag worden dan heb ik eindelijk de echo

16. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    KNUFFEL!!!!!!

Voor iedereen die m nodig heeft!

Elleke

17. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Bekijk bijlage 47207

Speciaal voor jou San. en ook een beetje voor de andere meiden die hem nodig hebben.

@ Jane, hoop dat je je snel wat beter voelt, sterkte.

Liefs

18. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    ZO, wat is er weer veel gekletst!

@Jane, ik hoop voor je dat de tijd voorbij vliegt tot de echo! ;) En dat je je natuurlijk snel beter voelt..

@Missyf, ik snap het wel, dat gevoel heb ik soms ook wel dat ik er teveel mee bezig ben...
    Maar ja, hier lezen/kletsen vind ik eigenlijk wel heel erg leuk en verslavend..:p

@San, hopelijk krijg je snel duidelijkheid! Op welke manier dan ook...

@Sammie, wat fijn dat je zo snel terecht kan! Jiehoe!
    Ik wens jullie alle geluk met de verkoop van jullie woning en de aankoop van jullie droompaleis!

19. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    @ san84: balen zeg dat je nog steeds niet weet waar je aan toe bent.

@ jane: vervelend dat je je zo rot voelt, maar het hoort er allemaal bij! 10 februari komt al in de buurt!!! nog maar 2 weekjes meid.

hier gemengde gevoelens.....mijn borsten schreeuwen zwanger, grote tepelhoven, opgezwollen aders, zeer pijnlijk, maar mijn buik voelt juist vrij rustig nu, af en toe wat "kriebels" maar verder niks, terwijl ik vorige ronde ontzettende krampen had na de innesteling, maar ja, toen ging het mis, dus misschien is dit juist een goed teken, ik weet het echt niet meer.
    nog een weekje geduld, dan zal ik het weten.

20. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jane wat vervelend dat je je rot voelt .

En wat zijn we toch een gezellig clubje zo bedankt voor de knuffel leuk plaatje ook.
    Fijne avond

groetjes san

Deel Deze Pagina