Yeeeeaaaaahhhhh Kwebbel, een voorzichtige felicitatie van mij! En nog een septembermama erbij! Wordt druk in september...
Kwebbelsnoes wat spanneeeeeeeeeeeeeeeeend!!!! Ik zat al steeds te kijken of je al nieuws had...haha Super joh! Ik hoop dat ie aleen maar duidelijker wordt bij een volgende test!!!
Ben bang dat mijn baas daar ook niet zo heel erg blij mee zal zijn midden in het hoogseizoen. Maar ja kan er nu niets meer aan veranderen dus hij moet het er toch maar mee doen...
ik heb ook zo'n soort probleem, mijn jaarcontract loopt 1 april af en dan zit ik al op 16 weken dus moet het echt al eerder gaan vertellen. het afgelopen jaar zijn er een hoop collega's zwanger geweest en die kregen allemaal 0-urencontracten vanwege zwangerschap, heb helemaal geen trek in, maar het komt zoals het komt, ons kindje gaat voor alles.
@ Jane, gefeliciteerd. Geniet ervan je bent uitgerekend op mijn verjaardag. @ Kirin, wat vervelend allemaal voor je, heel veel sterkte. @ San, met mij gaat het oke hoor. weet alleen niet goed of ik alles al verloren ben omdat ik helemaal geen stolsels zie dus moet maandag terug naar de dokter en misschien dan toch een echo. Liefs
Kwebbel ik ben ook erg benieuwd, ik ga voor je duimen dat je hcg snel meer wordt en je een duidelijke positieve test in handen hebt.
hey kwebbel voorzichtig ook een felicitatie van mij.... ga je nog een test doen, bv een digitale?? ik heb een test gekocht nu moet ik hem nog doen....maar hoef nog niet te plassen
jeetje, ik lees even niet, en jane zwanger, en kwebbelsnoes? Van jane had ik al een voorgevoel. Gefeliciteerd meiden, dit clubje gaat snel he met zwanger worden. xxxxxx
thanx iedereen voor de steunbetuigingen, doet me goed. Ooooeeeehh spannend kwebbelsnoes!!! En mamavan4, hou jezelf en vooral ons niet langer in spanning
Stuiter stuiter stuiter... Kwebbellll!!!! Wat spannend! Wanneer ga je een 2de test doen Enne mama van 4 We zijn erg benieuwd!!
wat duurt het achten lang als je moet plassen zeg, maar ben toch gegaan en ik denk ik zie wel, zat helemaal te shaken op de wc toen ik moest wachten, mijn vriend is even weg met mijn oudste zoon om wat vuurwerk.... Maar ik ben ZWANGER....!!! oeps en hij weet het nog niet eens.... nou ga het hem zo gelijk maar vertellen, hij zal wel blij zijn, we zeiden zo straks nog tegen elkaar ik denk het niet.... pfff ik was aan het oliebollen bakken, ben maar ff gestopt.... tril helemaal...
Yeeeeeaaaaahhhhhhhh Van harte gefeliciteerd!!! Geniet ervan. heel stiekem dacht ik het al wel hoor...
wat ook zo gek is voor dat ik de test zou doen zat ik te kijken of hij ook aan moest haha.. zo gek... en nu zit ik steeds te kijken of het er nog staat ... dank je jane (oeps was wendy kijk ben gelemaal van slag)