van harte gefeliciteerd mama van 4!!!! en kwebbel??? kan ik je al feliciteren? kirin ik hoop dat je snel wijzer word. veel liefs
eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 nana1985 - 05 november - ronde 1 Wendyenrichard - 6 november - ronde 1 Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 09-08-2010 Kirin - onbekend- ronde 1 - 1e kindje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010 Gwen81 - 11 december - ronde 2 - 4e kindje Magic - 20 december - ronde 2 - 1e kindje Ingie - 20 december - ronde 2 - 2e kindje= ZWANGER uitgerekend op 29-08-2010 Wen1975 - 22 december - ronde 2 - 1e kindje= ZWANGER uitgerekend op 01-09-2010 Antsy - 26 december - ronde 2 - 2e kindje Cindy24 - 26 december - ronde 2 - 2e kindje MamaVan4 - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 Wallie1978 - 28 december ? - ronde 2 - 2e kindje Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 Kwebbelsnoes - 31 december - ronde 3 - 1e kindje Girllie23 - 02 januari - ronde 3 - 1e kindje Suze - 5 januari - ronde 2 - 1e kindje San84 - 9 januari - ronde 2 - 1e kindje Lovely Me - 11 januari - ronde 3 - 1e kindje Chantal1234 - 12 januari - ronde 2 - 1e kindje missyf - 12 januari - ronde 3 - 1e kindje Banne77 - 19 januari - ronde 3- 1e kindje Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje EvelineThijssen - 28 januari - ronde 2 - 2e kindje NBroen - 30 januari - ronde 3 - 3de kindje Jetvg - ?? januari - ronde 3 - 1e kindje Jeanetjuh - 24 januari - ronde 3 - 1e kindje gelijk even het lijstje mee....
@MamaVan4 Kan me voorstellen dat hij erg blij is... en het komt vanzelf dat het tot je door gaat dringen. Ik wens iedereen een hele goede jaarwisseling. Voor diegene die nog niet zwanger zijn: een heel vruchtbaar 2010! Tot volgend jaar! Liefs Wendy
Wat leuk nog meer zwangere, ik blijf straks gezell in me eentje over!! Misschien moet ik voorlopig maar niet meer komen op dit forum, werkt niet echt positief voor mij. na 84 dagen overtijd begint me geduld pittig op de proef te stellen.:x Nou ja zondag eerst maar effe lekker met ze 2 naar een luxe hoteltje en daarna maandag met ze 2 naar de ha. Iedereen een fijne jaarwisseling!! liefs van mij
Nana.. ik kan me goed voorstellen dat het frustrerend is te zien dat het bij sommigen zo snel en moeiteloos gaat!! Wat dat betreft is het heel zwart/wit verdeeld in dit topic!! Veel plezier met z'n 2tjes! en maandag veel succes! Hopelijk dat de Ha veel voor jullie kan betekenen!! en 2010 voor jullie ook een speciaal jaar mag zijn!!! Ik wil iedereen een fijne avond wensen! Op naar een bijzonder 2010 voor iedereen!!! Wij gaan het vanavond aan onze beste vrienden vertellen.. ze hebben een dochtertje van een half jaar jong en ze willen graag een vriendje/vriendinnetje voor hun dochter Ben dus heel benieuwd naar hun reactie.. (als ze het al niet vermoedden) We wilde het om 24.00 doen.. maar dat wordt eerder.. hoef ik me niet de hele avond goed te houden haha..
Joepieeeeeeeeeeeeee, zwangere erbij. Van harte gefeliciteerd Jane, Mamavan4 en voorzichtig een felicitatie aan kwebbelsnoes,want ik begrijp dat jij nog een test wil doen. Het gaat goed hier. Gistermiddag voor het laatst hier en nu drie zwangere erbij,super. @Jane en wen. Ik heb het mijn baas ook nog niet verteld en in het hoogseizzoen valt ook niet mee,maar ik denk wel dat ze weet dat er zwangere aankomen,want daar word nog weleens over gepraat. Ze nemen bij ons dan iemand aan voor 16 weken,dus best makkelijk op te lossen. @jane. Ook wij willen wachten tot ongeveer 11 weken en het daarna vertellen. Valt niet altijd mee moet ik zeggen. Zeker zo met de feestdagen,gezellig bij elkaar,is een mooi moment om het te vertellen. En tijdens de kerstmaaltijden ook lastig omdat ik niet alles meer mag eten. Maar een geheimpje met z'n tweeen is ook erg leuk. Vanavond oud en nieuw met beide ouders,ze moestten eens weten wat het nieuwe jaar brengt Allemaal alvast een hele fijne avond en de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar en dat 2010 maar een vruchtbaar jaar mag worden met allemaal mooie gezonde kindjes in augustus en september Groetjes Alicia
Hallo allemaal, Mamavan4 van harte gefeliciteerd ook een ronde dansje voor jou om hetkookeiland heen. Kwebbelsnoes ook voorzichtig voor jou. Nana Het is zeker balen dat je ziet dat er zoveel bij komen erg frustrerend omdat je nog niet ongi bent geweest maar hoe meer je er druk over maakt hoe langer het duurt ik denk aan je .Wens je een heel fijn weekend toe en succes bij de dokter en hoop dat die wat voor je kan betekenen. Heb zelf ook het gevoel dat het bij ons wel eens heeeeeeeeel lang kan duren omdat ik altijd de pineut ben met alles maar we zien het wel wat het nieuwe jaar ons brengt . Wil iedereen een fijne jaarwisseling wensen en tot volgend jaar . Voor iedereen een knuffel. Groetjes San84
Wow mamavan4, ik dacht ook al dat jij zwanger zou zijn. Van harte gefeliciteerd. nana echt rot voor je, en vooral als je dan hier leest dat de 1 na de ander zwanger wordt, kan me voorstellen dat dat moelijk is zeg. Alle andere dames die nog niet zwanger zijn, hopenlijk snel in 2010. Ga zo even naar de mac, en dan even bij mijn broer op de koffie. We zijn wel rond 9 weer thuis ofzo, moet morgen om kwart voor 6 op, moet werken. Iedereen die niet meer online komt, fijne avond, en alvast de beste wensen. xxxx
@alicia ik weet dat het niet mijn probleem is maar we zitten maar met z'n drietjes op kantoor (werk bij een rederij) en verder is er niemand in het bedrijf die onze werkzaamheden kan overnemen. Momenteel zitten we met een stagiaire die bijna weggaat en dan zitten we met een man te weinig. Nu hebben mijn collega en ik een stagiaire van drie jaar geleden gesproken die werk zoekt maar m'n baas vindt haar te duur. Ik kan er zo boos op worden maar hij zoekt het maar uit....:x Nu is het ook zo dat mijn enige andere collega van bijna 37 misschien ook al met een tweede bezig is, misschien hebben we elkaar straks wat te vertellen en geloof me dan zijn de poppen aan het dansen. Ohja hier nog een foto van mijn cb digitaal, ik vondt het zonde om hem in de kast te laten liggen, en toch nog een keer een bevestiging voor mezelf
Yes mama van 4 van harte gefeliciteerd!!! Wat is jullie geheim??? Nana niet wanhopen hoor ik ben er ook nog hoor met mijn lange cyclus dus dat gaat ook nog wel even duren. Begrijp je gevoel heel goed. Ik raak ook lichtelijk gestrest nu iedereen zo snel zwanger raakt.. DE kans dat het bij mij raak is lijkt voor mijn gevoel steeds kleiner..... Maar ben wel heeeeel blij voor alle zwangeren hoor....
@ Mama van 4, helemaal super. Gefeliciteerd 3 zwangere deze dagen heel bijzonder. Hopelijk brengt 2010 voor de niet zwangere ook weer wat geluk. Fijne avond allemaal. Liefs
@mama van 4 van harte gefeliciteerd!! ik ben echt blij voor je! @ nana ik zit in hetzelfde schuitje, maar probeer het naast je neer te leggen..dat doe ik nu ook. het is zwaar balen dat iedereen om ons heen zwanger raken en toch gun je het ze, maar voor ons oh zo frusterend... geniet in elk geval lekker van het weekendje weg en geniet van het klussen en nog lekker samenzijn met je mannetje voor je het weet ben je zwanger meis! keep up the good hope dames hele fijne jaarwisseling en een goed nieuwjaar gewenst! met gezonde baby's en zwangeren liefsss wen
Mamavan4, gefeliciteerd, super nog zo'n mooie test in 2009, dan begint het jaar pas echt goed! En Kwebbelsnoes toch ook al gefeliciteerd dan, streepje is streepje toch? Ik hoop dat je volgende test duidelijker is. Verder voor iedereen de beste wensen voor een vruchtbaar 2010!
Zo net thuis, ben kapot pfffff ik heb echt een heel vervelend gevoel in m'n buik, het borrelt en steekt af en toe. Hebben de anderen zwangeren hier ook last van gehad? Ik hoop dat dit de komende weken niet zo blijft want ik vindt het niet echt fijn. Ach ja je moet er wat voor over hebben maar ik had niet verwacht dit nu al te voelen.
lekker laat thuis, hihi ik lag om 4 uur op bed en was ook echt kapot... ik had gisteravond ook wat steekjes, maar trek me daar niks van aan eigenlijk, het was nog te doen... suze wat ons geheim is, volgens mij hebben we dat weekend, (gegokt) elke dag sex gehad...ik ging uit van 28 dagen. nana wendyenr en er was nog iemand, ik snap dat het soms niet leuk is als je weer mensen tegen komt hier die zwanger worden, en jullie nog steeds op jullie ongi wachten, dat is niet eerlijk. Maar ook voor jullie komt het echt goed...
@mamavan4 het vervelende gevoel is nu weg gelukkig, met vlagen ben ik soms een beetje misselijk maar het valt nu nog mee. Eigenlijk best stom, ik weet dat ik me er niet druk om moet maken maar ben soms best bang dat het ook fout kan gaan. Ik ga proberen om er van te genieten en me er niet meer zo druk om maken.
dat heb ik ook wel jane....je moet er eigenlijk niet aan denken maar dat doe je onbewust toch. ik voel niks, met die zin van ben niet misselijk enzo...