eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 nana1985 - 05 november - ronde 1 Wendyenrichard - 6 november - ronde 1 Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 09-08-2010 Kirin - onbekend- ronde 1 - 1e kindje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010 Gwen81 - 11 december - ronde 2 - 4e kindje Ingie - 20 december - ronde 2 - 2e kindje= ZWANGER uitgerekend op 29-08-2010 Wen1975 - 22 december - ronde 2 - 1e kindje= ZWANGER uitgerekend op 01-09-2010 Antsy - 26 december - ronde 2 - 2e kindje Cindy24 - 26 december - ronde 2 - 2e kindje MamaVan4 - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 Wallie1978 - 28 december ? - ronde 2 - 2e kindje Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 Kwebbelsnoes - 31 december - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 10-09-2010 Girllie23 - 02 januari - ronde 3 - 1e kindje Suze - 5 januari - ronde 2 - 1e kindje San84 - 9 januari - ronde 2 - 1e kindje Lovely Me - 11 januari - ronde 3 - 1e kindje Magic - 11 januari - ronde 3 - 1e kindje Chantal1234 - 12 januari - ronde 2 - 1e kindje missyf - 12 januari - ronde 3 - 1e kindje Banne77 - 19 januari - ronde 3- 1e kindje Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje EvelineThijssen - 28 januari - ronde 2 - 2e kindje NBroen - 30 januari - ronde 3 - 3de kindje Jetvg - ?? januari - ronde 3 - 1e kindje Jeanetjuh - 24 januari - ronde 3 - 1e kindje heb je erbij gezet magic!!
@Suze Van harte gefeliciteerd! Geniet ervan. Zou voor de zekerheid over een paar daagjes nog eens testen, aangezien je 3 dagen voor je NOD zit.
meiden allemaal nog de beste wensen!!!! @suze en kwebbel van harte gefeliciteerd!!! er zijn echt een hoop zwangere in een korte tijd en hoop ook zo dat ons lijstje snel helemaal roze word veel liefs
eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 nana1985 - 05 november - ronde 1 Wendyenrichard - 6 november - ronde 1 Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 09-08-2010 Kirin - onbekend- ronde 1 - 1e kindje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010 Gwen81 - 11 december - ronde 2 - 4e kindje Wen1975 - 22 december - ronde 2 - 1e kindje= ZWANGER uitgerekend op 01-09-2010 Antsy - 26 december - ronde 2 - 2e kindje Cindy24 - 26 december - ronde 2 - 2e kindje MamaVan4 - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 Wallie1978 - 28 december ? - ronde 2 - 2e kindje Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 Kwebbelsnoes - 31 december - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 10-09-2010 Girllie23 - 02 januari - ronde 3 - 1e kindje Suze - 5 januari - ronde 2 - 1e kindje San84 - 9 januari - ronde 2 - 1e kindje Lovely Me - 11 januari - ronde 3 - 1e kindje Magic - 11 januari - ronde 3 - 1e kindje Chantal1234 - 12 januari - ronde 2 - 1e kindje missyf - 12 januari - ronde 3 - 1e kindje Banne77 - 19 januari - ronde 3- 1e kindje Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje EvelineThijssen - 28 januari - ronde 2 - 2e kindje NBroen - 30 januari - ronde 3 - 3de kindje Jetvg - ?? januari - ronde 3 - 1e kindje Jeanetjuh - 24 januari - ronde 3 - 1e kindje Heb mezelf er uit gehaald. 31 dec een miskraam gehad. Kan de hele dag wel janken. Was "maar" 5 en halve week, maar toch. Je verliest wel je kindje.
YEEEAAAAAAAAHHHHHHHHH Suze!!!! Gefeliciteerd meid!!! Wat een geweldig niews! GELUKKIG NIEUWJAAR voor jou! Geniet ervan. Liefs, Bianca
@Ingie, wat erg voor je! Huil maar lekker, dat lucht op. Heel veel sterkte ermee! Ook voor je vriend natuurlijk..
@ Kwebbel Dan nu een heel officieel gefeliciteerd!! Mooie testen hoor! @ Suze! Jahoeee ik hoopte het stiekem al! Ik had precies hetzelfde ong gevoel dat jij had!
Ingie & Jeanetjuh... is het iets om jullie nog wel in de lijst erbij te zetten? Die kleintjes hoeven niet vergeten te worden!
hallo allemaal Allereerst allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar en ik hoop dat we dit jaar met z'n allen veel kleine kindjes op de wereld gaan zetten @Kwebbel. gefeliciteerd. Helemaal super. Ik heb aan je gedacht,vond et erg spannend na de wat onduidelijke test van de vorige keer. Geniet er lekker vn. @Suze. Ook jij van harte gefeliciteerd. Leuk weer een zwangere dertiger erbij @Eline. Wij wonen bij Arnhem. @Banne. Ik hoop dat het gaat lukken met de testen. ik had telkens donkere strepen en de dag dat de eisprong is,werd de streep wat lichter. @Wen. Mijn vriend vind het erg spannend allemaal. Hij heeft geen ervaring met kleintjes en zegt dan ook: ik vertrouw helemaal op jou en internet Fijn is dat he,maar ik zal hem alles leren wat ik weet door mijn werk met kleine kinderen. Hier verder alles goed. ik voel me nog steeds goed. Af en toe iest misselijk,maar als ik wat tussendoortjes eet,gaat dat goed. Wij weten nog niet of we het geslacht willen weten. Mijn vriend wel en ik wil het niet,dus daar moeten we het nog eens over hebben. De een wel en de ander niet lijkt mij niet werken. Ik ben deze week wel veel aan het nadenken hoe het straks als de kleine er is allemaal zal gaan. Ik merk dat ik het wel allemaal eng vind. Ik wil altijd graag weten hoe en wat en nu kunnen we eigelijk alleen maar afwachten hoe het zal gaan. Dat maakt dat ik de grote verandering in ons leven best eng vind. herkennen andere dat ook? Groetjes Alicia
Ingie gatverdamme wat erg, heel veel sterkte voor jou en je vriend. Suze van harte, wat goed zeg. Leuk om te horen waar iedereen woont. Ik ben net een uur eerder van mijn werk gegaan, knallende koppijn. xxxx
Jeeeeeeeeej, weer een zwangere erbij, gefeliciteerd Suze!!! Jeetje Ingie, wat een narigheid voor jou op oudjaarsdag, getsie..... dikke cyberknuffel
Hallo allemaal, Wat gaat het snel zeg weer 1 zwanger ook voor jou een ronde dans gefeliciteerd. Ingie wat erg een knuffel voor jou en huil maar lekker uit . Hier net even geklust omdat het fijn is maar mijn lies deed toch wel erg zeer en nu erge steekjes in mijn buik . vanavond stappen met vriendin maar of ik er zin in heb zit liever thuis of bij vrienden . eline das minder die hoofdpijn denk aan je of geef het maar aan mij ik kan nog een paracetamolletje eten. Groetjes san84
Yeeeeeaaaaahhhhhh super zeg Suze! Geniet er maar van Ingie, heel veel sterkte huil maar lekker uit, ook al was je nog niet ver dit is net zo erg.
ik heb voor mn vriend een boek gekocht van Kluun: Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt! voor mezelf het 9 maanden dagboek
kwebbel mooi toch, als je anderen daarmee kan helpen dan geeft dat alleen al een goed gevoel. Dat is ook de reden dat ik bloeddonor ben (alleen nu even niet De MVM mevrouw zij wel je bent wel heel erg vroeg daarom hebben we de afspraak ook pas de 19e ingepland. Ik heb af en toe last van witte afscheiding, hebben meerdere van jullie dat? Ik liep in de supermarkt en toen voelde ik iets lopen daar beneden.... ik snel thuis naar de wc en hopen hopen dat het maar geen bloed is maar gelukkig was het witte afscheiding