Hallo Allemaal Vanmorgen werd ik weer misselijk wakker heb zelfs gal gespuugd dit is na al een week zo ben ook nog steeds moe en het voelt als of er een baksteen onder in mijn buik ligt. Maar ja volgens de calculator zou ik nu ongeveer mijn eisprong hebben, maar ben wel halverwege de strip gestopt dus weet echt niet of het al raak kan zijn. Vind dit echt spannend vooral omdat we bezig zijn met ander huisje en financieel zit het ook tegen nu. Ben blij dat dit forum er is daar word ik weer vrolijk van. Groetjes
mijn eisprong was gisteren, heel apart, ik kende mijn lichaam nog helemaal niet merk ik wel! dinsdagmiddag deed ik de ovulatietest, tot toen was ie elke keer negatief, de eerste 2 dagen was ie gewoon wit, de 3e, 4e en 5e dag werd ie steeds donkerder. dinsdag was mn 6e dag, en ik ging weer testen,.. toen was mn teststreep veel donkerder als de controlestreep! ik dacht hupsa, dat word klussen vanavond!maar die dag hadden we allebei vrij, en we hadden die ochtend ook al geklust, maar ik heb mijn man verleid, (wat niet heel moeilijk is als we de hele dag bij elkaar zijn, dan doen we t wel vaker 2keer op een dag..) dinsdagavond kreeg ik pijnscheuten onderin mn buik, richting mijn lies, toen besefte ik pas dat ik dat altijd heb, maar gewoon niet doorheb dat dat mijn ei is die op springen staat! woensdag, gisteren, heb ik weer een ovu test gedaan, en mn streepje was weer een stuk lichter, wat klopt, want mijn pijn was weg! ik ben zo blij met die testen, zo leer je je lichaam echt kennen! ik moest echt lache, gisteravond hebben we weer geklust, toch bleef ik weer effe met mn beentjes omhoog liggen, je weet maar nooit! zegt manlief.. is dat nog wel nodig, is je ei nog niet kapot dan? haha, hij dacht als ie springt, is ie kapot, hij knapt ofzo.. geweldig, mannen hebben daar echt de ballen verstand van he? of is dat bij jullie mannen niet zo? maargoed, wij hebben t dus elke dag gedaan rond mn ei sprong... ik denk dat je zo juist meer kans heb dat t raak is!
Hallo allemaal, Ik ben 10 september bevallen van onze zoon. Omdat alles vrijwel probleemloos is verlopen en wij graag een brusje willen voor onze zoon, gaan we "meteen" weer aan de slag. Mijn NOD is ws op 2 december. Dit wordt onze eerste serieuze ronde. Zijn er meer in deze groep die ook onlangs bevallen zijn en meteen voor een tweede wonder gaan? Iedereen een zeer vruchtbare tijd toegewenst groetjes, erwtje
ik vind het maar knap dat jullie er meteen weer voor gaan. lijkt me erg druk allemaal. floortje is nu 2,5 en nu pas vind ik het tijd voor een brusje... maar goed alles kan natuurlijk. ken wel een paar mensen die het ook zo hebben gedaan. je word wel snel zwanger heb ik gehoord. dus wie weet. en ja je bent wel in 1 keer tegelijk klaar met de luiers, enz. lekker makkelijk hahaha spannend dus ook voor jullie... succes
spannend hoor. en ja volgens mij kan het best al zijn. maar je lichaam kan zelf ook even van de rel zijn omdat het steeds gewend is aan de pil. geen idee. maar misselijk al een week.....? ik ben ook met 5 pillen gestopt. meteen een week later werd ik onwijs ongesteld. werd eerst heel erg misselijk en beroer, maar kwam er 's middags achter dat ik ongi was. heel vreemd aangezien ik net een week terug al was geweest. maar goed begin ik wel met een schone lei zeg maar. als het wel zo is en je financien... zal balen zijn. maar goed duurt nog 9 maanden dan... als je positief bent ingesteld komt het wel goed zeggen wij altijd. hier zijn we ook niet echt rijk bedeeld, en kiezen nu toch voor een 2e. ja je kan wel wachten maar rijker worden we er niet van helaas.
@ Erwtje, welkom Onze dochter is nu 9 maanden. Dus ook nog niet zo heel oud. Als het aan mijn man had gelegen waren we er ook gelijk weer voor gegaan. Maar ik wilde toch eerst even afwachten. Nu hebben we besloten ook voor een tweede te gaan. Ik denk dat een heleboel mensen dat ook al snel vinden.
welkom alle nieuwe. Nana, girrlie, en karin, zijn jullie al ongesteld geworden vandaag? Bij mij nog steeds niks, irri. Heb zometeen om 5 uur mijn 2 e autorijles, spannend. Liefs eline
ik heb wel is gehoord dat je 9 maanden zwanger ben en dan 9 maanden daarna moet ontzwangeren! als je eerder zwanger bent is dit slecht voor jou als vrouw, geestelijk wel eens maar vooral lichamelijk.. je bekken en heupen zijn nog niet volledig hersteld! maar als jij je er goed bij voelt, heel veel geluk toegewenst..
Hoi Eline Wat spannend voor je vind het knap dat je nog steeds wacht En ging je rijles weer goed? Er zijn veel nieuwe meiden bij gezellig succes allemaal Liefs
Hallo allemaal Inderdaad leuk zo veel nieuwe. Ik werk zelf met kinderen en ik hoor toch dat veel ouders, die de kids dicht op elkaar hebben zitten, hier positief over zijn. Je zit er dan in zeggen ze en op een of andere manier ga je dan door en de kids hebben veel aan elkaar. @Eline: goed dat je nog niet ongesteld bent.Hoe voel je je? Ben benieuwd hoe met de andere dames gaat die vandaag ongesteld moeten worden,erg spannend. Groetjes en een vruchtbare tijd allemaal Alicia
nog 3 dagen, dan is mn NOD......had een paar dagen gehad dat ik echt t gevoel had dat t weleens raak zou kunnen zijn, voelde me zo anders dan anders.....met vlagen misselijk, zware borsten, steken in mn lies.....maar nu voel ik me weer helemaal normaal en ben ik bang dat ik toch ongi ga worden zondag
Hoi Dat zelfde heb ik ook kwebbelsnoes. Had last van mijn buik,misselijk en mijn lichaam voelde anders aan. Nu denk ik dat ik gewoon aan het ontpillen ben en ga er van uit dat ik ongesteld word. Over drie dagen weet ik meer net als jij. De eerste keer raak zou ook wel snel zijn,al lees ik dat het wel vaak gebeurd Groetjes Alicia
Wat leuk veel nieuwe zeg, en Eline wat knap van je dat je kan wachten ik zou het niet kunnen. Nu ik ben gestopt met de pil, nou ja gestopt ik zou vanavond anders weer beginnen maar nu lekker niet, vind ik het toch wel spannend allemaal. Je gaat er vanuit dat het even duurt maar het liefst wil je dat het zo snel mogelijk gebeurt. Ik ben erg benieuwd en ik hoop dat ik snel een normale cyclus krijg. Succes allemaal
Hoi meiden, DE les ging wel goed , maar wel een stuk moelijker zeg in het donker, en met regen, en meer verkeer. Maar ja hij zei dat het wel goed ging. Ga nu even lekker douchen, Heeft iemand verder wat verschijnselen, of hebben jullie nergens last van? xxxx
Jeetje, in september bevallen en nu al een tweede? Dat is snel zeg! Ik moet eerlijk zeggen dat het mijn leeftijd is waarom ik nu al voor een tweede kindje wil gaan, ik word deze maand 35 namelijk en mijn man wordt 40 in april... Als ik vooraf had geweten dat het hebben van een kind zó leuk is, waren we er eerder aan begonnen.... maar ja, daar is nu niks meer aan te doen. Dus, vandaar zijn we nu al bezig voor een 2e baby, anders zou ik nog zeker een jaar wachten!
Hallo allemaal , zat even te snuffelen en kwam hier op de site tercht . ook ik ben in oktober gestopt met de pil en vind het erg leuk om te zien dat er meerderen zijn. Spannend allemaal en wens jullie allemaal suc6 en hopen dat het gauw raak is . wij zijn bezig met poging 1
hoi hoi, ik ben ook eind okt. gestopt met de pil, mijn vriend is 25 en ik 24 we wonen 2 jaar samen nu en hebben bijna 4 jaar een relatie, het is hopelijk het eerste kindje, maar heb alle kindersites al gezien geloof, al tich baby kamers en wagens, vind het zo gaaf als het inderdaad lukt. aanrader, koop een film over de geboorte vanaf het begin van de bevruchting, ik heb die ook gekocht en hij is prachtig zeker hoe je kan zien wat er gebeurd in jou. nou ik ben der wel klaar voor.. we hopen toch allemaal dat we geen jaren hoeven te prutsen... Groetjes Desiree