@chivay ik hoop het ook dat het daarbij blijft en dat we allemaal snel de magische grens mogen bereiken.
ben wel blij dat ik morgen weer mag werken, want de dagen kruipen echt voorbij nu.....als ik werk gaan de weken altijd wel snel voorbij!!
hahaha Ik heb t juist ff totaal andersom.. Het liefst snel weer weekend! Werken is nu ff zo zwaar... Ga het wel morgen aan mijn leidinggevende vertellen.. ben een aantal keer thuis geweest nu en voel me echt schuldig door t elke keer liegen aan de telefoon
ik heb wel last van krampjes bij inspanning dus ben ook wel benieuwd hoe werken gaat, werk in de kinderopvang dus niet bepaald een rustige baan. mijn vaste collega met wie ik 4 dagen op de groep werk, is nu 15 weken zwanger dus ik loop momenteel al wat harder om haar te ontlasten, dus dat wordt nog een uitdaging als ik straks ook wat verder ben in de zwangerschap.
hallo, de lijst ging indd wat verkeerd steeds, maar ik neem hem ook ff mee eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 nana1985 - 05 november - ronde 1 Wendyenrichard - 6 november - ronde 1 Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 09-08-2010 Kirin - onbekend- ronde 1 - 1e kindje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010 Gwen81 - 11 december - ronde 2 - 4e kindje Wen1975 - 22 december - ronde 2 - 1e kindje= ZWANGER uitgerekend op 01-09-2010 Antsy - 26 december - ronde 2 - 2e kindje Cindy24 - 26 december - ronde 2 - 2e kindje=ZWANGER uitgerekend op 04-09-10 MamaVan4 - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 Kwebbelsnoes - 31 december - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 10-09-2010 Girllie23 - 02 januari - ronde 3 - 1e kindje Peace - 2 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend rond 10-09-2010 Suze - 5 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-09-2010 San84 - 9 januari - ronde 2 - 1e kindje Lovely Me - 11 januari - ronde 3 - 1e kindje Magic - 11 januari - ronde 3 - 1e kindje Chantal1234 - 12 januari - ronde 2 - 1e kindje missyf - 12 januari - ronde 3 - 1e kindje Banne77 - 19 januari - ronde 3- 1e kindje Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje EvelineThijssen - 28 januari - ronde 2 - 2e kindje NBroen - 30 januari - ronde 3 - 3de kindje Jetvg - ?? januari - ronde 3 - 1e kindje Jeanetjuh - 24 januari - ronde 3 - 1e kindje Wallie1978 - 1 februari - ronde 3 - 2e kindje vertellen aan ouders en schoonouders, nou mijn vriend en ik hadden afgesproken om nog niks te zeggen maar op nieuwjaarsdag kon hij zich niet stil houden tegen zijn moeder, ik vond het aan de ene kant niet leuk maar ja het is haar eerste keer dat ze het hoort namelijk, bij de vorige hadden ze geen contact namelijk. ik wil het mijn ouders nog niet vertellen, wil eigenlijk wachten tot eerste echo.
eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 nana1985 - 05 november - ronde 1 Wendyenrichard - 6 november - ronde 1 Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 09-08-2010 Kirin - onbekend- ronde 1 - 1e kindje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010 Gwen81 - 11 december - ronde 2 - 4e kindje Wen1975 - 22 december - ronde 2 - 1e kindje= ZWANGER uitgerekend op 01-09-2010 Cindy24 - 26 december - ronde 2 - 2e kindje=ZWANGER uitgerekend op 04-09-10 MamaVan4 - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 Kwebbelsnoes - 31 december - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 10-09-2010 Girllie23 - 02 januari - ronde 3 - 1e kindje Peace - 2 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend rond 10-09-2010 Suze - 5 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-09-2010 San84 - 9 januari - ronde 2 - 1e kindje Lovely Me - 11 januari - ronde 3 - 1e kindje Magic - 11 januari - ronde 3 - 1e kindje Chantal1234 - 12 januari - ronde 2 - 1e kindje missyf - 12 januari - ronde 3 - 1e kindje Banne77 - 19 januari - ronde 3- 1e kindje Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje Antsy - 21 januari - ronde 3 - 2e kindje EvelineThijssen - 28 januari - ronde 2 - 2e kindje NBroen - 30 januari - ronde 3 - 3de kindje Jetvg - ?? januari - ronde 3 - 1e kindje Jeanetjuh - 24 januari - ronde 3 - 1e kindje Wallie1978 - 1 februari - ronde 3 - 2e kindje Heb Antsy er weer goed tussen gezet...
Zo dat wordt nog pittig zo met z'n 2tjes! Ik werk ook in de kinderopvang.. maar in een huis voor crisisopvang van moeders en kinderen... speciaal clubje dus.. Gelukkig weet mijn meest directe collega het al.. en neemt soms wat tildingen uit handen
oeps had ik weer de verkeerde en ik zou er nog zo opletten... maar even terug te komen op vanmorgen, dat bruine bloed zeg maar, het is nu over... dus ik denk dat het gewoon van de sex komt. ik zei tegen mijn vriend vanmiddag, we kunnen niet meer sexe, wat dan zegt ie verbaasd, nou zeg ik ik had van dat bruine bloed, oh zegt ie dat hij je bij de vorige toch ook... ja zeg ik maar dit is anders...maar hij dacht helemaal niet meer deze 9 maanden.... het was maar als grapje bedoeld van mij maar toch...
eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 nana1985 - 05 november - ronde 1 Wendyenrichard - 6 november - ronde 1 Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 09-08-2010 Kirin - onbekend- ronde 1 - 1e kindje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010 Gwen81 - 11 december - ronde 2 - 4e kindje Wen1975 - 22 december - ronde 2 - 1e kindje= ZWANGER uitgerekend op 01-09-2010 Cindy24 - 26 december - ronde 2 - 2e kindje=ZWANGER uitgerekend op 04-09-10 MamaVan4 - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 Kwebbelsnoes - 31 december - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 10-09-2010 Girllie23 - 02 januari - ronde 3 - 1e kindje Peace - 2 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend rond 10-09-2010 Suze - 5 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-09-2010 San84 - 9 januari - ronde 2 - 1e kindje Lovely Me - 11 januari - ronde 3 - 1e kindje Magic - 11 januari - ronde 3 - 1e kindje Chantal1234 - 12 januari - ronde 2 - 1e kindje missyf - 12 januari - ronde 3 - 1e kindje Banne77 - 19 januari - ronde 3- 1e kindje Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje Antsy - 21 januari - ronde 3 - 2e kindje EvelineThijssen - 28 januari - ronde 2 - 2e kindje NBroen - 30 januari - ronde 3 - 3de kindje Jetvg - ?? januari - ronde 3 - 1e kindje Jeanetjuh - 24 januari - ronde 3 - 1e kindje Wallie1978 - 1 februari - ronde 3 - 2e kindje Hoi Antsy, welkom terug! Ik zie dat wij tegelijk onze NOD hebben. Hopelijk ook allebei zwanger! Hey miekje, Wat fijn dat je ongi bent geworden. Een stap in de goede richting! Over wat je vroeg over je eisprong, Meestal is je ei ong. twee weken voordat je ongi gaat worden. In het geval van een lange cyclus, wat jij hebt, bestaat de kans dat er helemaal geen eisprong is geweest. Is niet altijd zo hoor, maar het kan wel. Hopelijk wordt je volgende ronde een stuk korter! Ik zie jou ook nog niet in ons lijstje staan, misschien een idee? Mijn misselijkheid wordt wat minder, denk zelf dat het met mijn ei te maken heeft. Ben nog wel steeds benieuwd of anderen dit ook herkennen??? liefs Sammie
@Sammie, ik had het in de 1e ronde ook rond mijn ei, vlagen misselijk! Toen dacht ik zelfs mijn ei te voelen en werd inderdaad 14 dagen later ongi. Vorige ronde iets minder maar merkte ik het ook wel een beetje die vlagen... M'n ei voelde ik niet. @Miekje, jeeeehhh, eindelijk ongi!! Nooit gedacht dat je daar zo blij mee zou zijn zeker?! Hopelijk is je lichaam nu op gang gekomen en is je volgende cyclus normaal! Ik ben met de ovutesten begonnen en vandaag was het streepje al iets duidelijker!! Ben blij dat het tot nu toe goed gaat... Ik zag bij andere forums zulke onduidelijke?! Maar ik lig op schema zeg maar! Hahaha Liefs, Bianca
Hallo allemaal, Lekker wezen wandelen in de bos wat is het mooi alles wit wit en nogeens wit. Liep met mijn ouders en vriend zij al tegen hem toen we de hoek om waren mijn lies doet zeer en in het bos 2 keer een grote boer sorry daarvoor en mijn moeder zei gedraag je oeps sorry ging vanzelf en het luchte wel op8) . verder nergens last van heb toch het idee dat ik ongi moet worden en wat duurt dat wachten toch lang zeg . Ga mijn bedje opzoeken lag net al te pitten op de bank. Groetjes San84
Hallo dames, De beste wensen!! Daar ben ik weer! Jeetje wat is er een hoop gebeurd zeg in ongeveer 2 weken tijd! Voor de dames die zwanger zijn van harte gefeliciteerd geniet er van dames. @ jeanetjuh heel veel sterkte en 2010 word gewoon ons jaar!!! Wij worden de mama van 2010! hoe voel je je? liefs
@Miekje Welkom terug en fijn dat je eindelijk ongi bent geworden. Wat betreft je eisprong kan ik je niet helpen aangezien je 2e cyclus misschien wel normaal wordt. Misschien een idee om te gaan tempen of evt ovutesten te gebruiken? @Vertellen Hier weten mijn ouders en schoonvader het al. Aan vrienden vertellen we het pas na de 1e echo. Vakantie is weer om, dus morgen met frisse moed aan de slag. Werkse allemaal morgen! Liefs Wendy
@ Miekje.... wat fijn zeg... ! @ San.. ik loop ook regelmatig te boeren.. en dat lucht nu soms heerlijk op... Ken het helemaal niet van mezelf mijn vriend moet er ook erg om lachen... @ Werken.. Dames die lekker vrij zijn geweest... werk ze weer morgen! Ik ben woensdag en donderdag thuis geweest... Te slap door het slechte eten en spugen.. Morgen wil ik er weer tegenaan... Ben erg benieuwd... Ga het ook tegen mijn leidinggevende vertellen als ik haar even apart kan spreken... Vind het vervelend dat ik nu moest liegen aan de telefoon over waarom ik ziek was...
Ik ben benieuwd hoe die gaat reageren, vast wel goed. Maar is toch wel weer spannend. S6! Ik zal binnenkort ook mijn leidinggevende apart moeten nemen en het gaan vertellen, aangezien ik tijdens mijn werk even een echo moet laten maken. En werk die dag maar 4 uurtjes, dus...
ja hoe moet je dat vertellen dan he... ik vind het zo moeilijk. mijn moeder was ook al aan het gissen gister, ze zegt of ben je al zwanger... ik lachte wat en zei `nee` pfff hoe moet ik het nu vertellen... wil het eigenlijk nu nog niet
ik zou de vk bellen maar nu kan dat morgen pas, ze zullen wel dicht zijn vandaag... tussen 8 en half 9 en tussen 12 en 1 kan je bellen, nou dan morgen maar...
Fijn dat je eindelijk ongi bent geworden miekje!!! Hier nog steeds niks te bekennen. Ben wel al 2 dagen hondsberoerd, heb een flinke buikgriep te pakken. Houd niks binnen.
Moeilijk hè mamavan4, mijn moeder vroeg 1 januari ook al "en wordt ik oma in 2010?" ik zo van ja dat weet ik niet..... Ik had het haar zo graag verteld maar we wachten nog even. Wachten op je ongie, wachten op je eisprong, wachten op echo, wachten op bevalling. Wachten wachten wachten en daar ben ik niet zo goed in
@ Lovely me, we zullen het hopen he komt vast goed. Hoe is het bij jou?? want je hebt geen banner. Met mij gaat het goed ben vandaag bij de huisarts geweest en wilde eigenlijk een echo maar dat is gewoon niet nodig ze heeft me gerust kunnen stellen. Moet nog een paar dagen rust houden en mag dan gewoon weer lekker gaan werken en we kunnen gewoon opnieuw beginnen Hoop dat mijn cyclus weer goed is en ik weer snel zwanger ben Liefs