Meiden die in oktober zijn gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door carpediem2010, 27 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    En dit palino, gevonden bij de eupalinos tunnel, daarom heet hij palino

2. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    Lieve katten foto's

Dit zijn Puma en Dito, de zwarte is Puma

3. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    ik had weer een boel bij te lezen...

@alicia:
    Gaaf die eerste echo, en wat fijn dat alles goed is. Lijkt me een geweldig moment! Ben benieuwd hoe iedereen op het grote nieuws gaat reageren.:D

@eline:
    Succes bij de nekplooimeting morgen (dat was jij toch?)

@nana:
    Leef met je mee, en je mag hier spuien wat je maar wilt! Een goede uitlaatklep lijkt me. Maar als je niet meer zoveel komt snap ik dat ook wel hoor!

@jetvg:
    Lang geleden....welkom terug. Hopelijk snel een positieve test voor jou. Je cyclus is aardig volgens de norm! fijn!

@jeem:
    Welkom, hoe oud zijn jij en je vriend?

@san & missy:
    Ga voor jullie duimen! Het schiet op....

Hier niks meer te voelen. Geen steken, niet meer misselijk en m'n borsten zijn ook niet meer zo gevoelig! Ik denk dat ik mijn ei gehad heb al heb ik m niet gevoeld. Heb heel sterk het gevoel dat ik niet zwanger ben/zal worden. Aangezien er zoveel al zwanger zijn geworden in ronde 2 (even een kansberekening in mijn hoofd!;)) is de kans wel erg klein! Maar ja, we zullen wel zien...

liefs Sammie

4. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Wat leuk al die katjes :)
    In april komt Toyke hier op vakantie! Kan niet wachten :)

Hoe doen jullie dat met de kattebak? Handschoenen of is jullie vriend nu de klos??

5. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    Zolang ik nog niet zwanger ben, doe ik hetzelf, daarna is mijn vriend de klos! Die van ons komen ook nooit buiten, dus misschien is er zowieso minder kans op toxoplasmose en we enten ze ook ieder jaar in.

Puma is nu 3 en half, Dito net 2. voor Dito hadden we Tijger, maar die hebben we helaas na iets meer als een jaar moeten laten inslapen na een noodlottig ongeval. Ze is ontsnapt en van 6 hoog naar beneden gevallen. En dat doet me nog steeds heel veel verdriet.

6. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Ow gats Kirin.. dat is idd wel heel naar!
    Herken dat helemaal... dat verdriet blijft volgens mij ook gewoon!

7. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi , als we nou toch met foto's gaan werken.....
    Dit is Jester, mijn 7 jarige reu

8. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    en dit is mijn 13 jarige teefje Ruby

9. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Nana, wat ontzettend vervelend dat jouw huisarts je niet wil/kan helpen!! Heel irritant! Het zou me echt kwaad en ook verdrietig maken..:x
    Is het niet een mogelijkheid dat je voor een second opinion naar iemand anders gaat? Of zelf met een gyneacoloog gaat bellen. Gewoon eens peilen wat hun te zeggen hebben.. Niet geschoten is altijd mis! Wie weet word je ergens anders wel geholpen. Ik heb namelijk ook ergens gelezen dat iemand medicijnen kreeg om een ongi op te wekken..
    Sterkte ermee meid! En je kan hier altijd terecht met al je frustraties en verdriet!

Liefs, Bianca

10. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Jeem, welkom! Ik zag je volgens mij ook al in een ander forum! Gezellig!

Ik had vandaag een positievere ovulatietest!! Volgens mij nog geen knaltest maar hij was wel erg in de goede richting. ik ben benieuwd of ie morgen nog beter is!;) Is ie morgen minder dan was vandaag toch de beste test.

Als ik het goed heb, en vandaag is de beste test dan komt m'n ei binnen 24 uur?? En als ie morgen nog duidelijker is dan komt ie dus donderdag?

11. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Sorry dames, hier even een ego-berichtje van mij: Heb wrs op dit moment een miskraam. :( Verder wil ik er nu nog niets over kwijt, misschien morgen. Sorry....

12. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Wat een lieve katten/poezen!! :D

Ik heb vroeger thuis ook altijd katten gehad. Toen we nog een appartement hadden hebben we een katje genomen maar dat ging niet zo goed. Samen met de hond ging geweldig, waren dikke maatjes maar ze had teveel energie om binnen te blijven. Uiteindelijk met pijn in ons hart besloten dat ze beter naar mijn ouders kon gaan. Daar had ze het geweldig, lekker naar buiten! Maar helaas haar 1e verjaardag heeft ze niet gehaald de schat. Waarschijnlijk een ongeluk gehad. Heel triest!

De hond hebben we nog gelukkig! Zal even kijken of ik die foto nog heb.. Had ik laatst erop gezet..

@Alicia, leuk hoor eindelijk de eerste echo! Lijkt me zo spannend! Fijn ook om te horen dat er een kleine kans is op een miskraam!

@Eline, wij denken er hetzelfde over wat betreft handicap/syndroom van down. Ook vaak over gesproken met elkaar en zijn het daar gewoon samen over eens, mocht het zo zijn.

@Sammi, jij gaat de kansberekening doorbreken! Hoop ik dan hè!:D:D Wij allemaal!

13. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    NEEEEEEE, Wen!! Ach jee, ik hoop het echt niet voor je!!
    Heel veel sterkte met alles wat nu gebeurt..

Liefs, Bianca

14. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Neee.... Wen... ik hoop t niet! Ga heel hard voor jullie duimen...
    Sterkte!

15. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Wen, ow nee he hoop het echt niet voor je. Snap goed dat je er nu niet over wilt praten. Je mag me altijd een persoonlijk bericht sturen. Sterkte meid.

Meiden wat een leuke foto's van al die katten en honden natuurlijk.

@ Eline Wel heel erg bijzonder dat je die zo hebt mee kunnen nemen. En succes he morgen.

@ Chivay, Jip is 3, Lara is 2 en Hummer en Mickey zijn 7 en 5 maanden. Mickey is met de fles grootgebracht echt een super aanhankelijk beestje:D

16. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Jeeeetje Wen1975... Ook ik duim keihard voor je!
    Veel sterkte!
    *Knuffel*

17. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    He bah wen! Nee toch. hoop ook het beste voor je. Sterkte!

18. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    sterkte wen, ik ga duimen...

19. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    voor de meiden die de combinatietest gaan doen,
    zoals jij eline,moet je dat ook zelf betalen???
    hier las ik van wel namelijk... ben je 36 jaar of ouder dan weer niet.

20. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    wen wat ontzettend klote ik hoop voor je dat je baby veilig bij je blijf zitten!!!

Deel Deze Pagina