Hoi allemaal , zijn er al nieuwe ontwikkelingen of nog niet . niemand al positief nieuws . Hier nog niet ben druk met testen maar telkens negatief maar moet nu toch rond mijn eisprong zitten als ik van 28 dagen uitga . dus spannend, Eline weet jij al meer.?
Welkom desiree, spannend he allemaal. Ik ben nog steeds niet ongesteld, had vandaag wel opeens meer afscheiding, heb ik eigenlijk nooit echt in mijn broekje(sorry voor details) Ik weet dus nog niks, heb wel al zowat een week nu gevoel dat ik onge moet worden, met vlagen. Hoe is het met de rest van de dames? xxx
Hee cindy Ik was er echt heel erg mee bezig, een week terug ofzo, en wil mezelf niet gek maken. Ik denk gewoon dat de kans zo klein is dat ik zwanger zou zijn. Kan me dat gewoon niet voorstellen. Denk dat ik maandag ga testen als ik het nog niet ben. Had 1,5 week terug ofzo wel klachten als pijn in liezen, tepels pijn, en nog wat dingen, maar daar heb ik nu allemaal geen last meer van. xxxxx
aaahhhhh ik wordt er zelf zenuwachtig van hahahaa.. Ik had niet zolang kunnen wachten moet ik zeggen.... voel je dat er een ong aankomt ofzo? En waarom is de kans zo klein?
Heb al hele week raar gevoel in mijn buik. 2 weken geleden was dat heel erg, 4 dagen lang. En nu weer beetje raar gevoel, vooral overdag. Ik wil mezelf gewoon niet blij maken, er zijn er zoveel die denken dat ze zwanger zijn, en dan is het het ontpillen ofzo. Ik weet nie, wil beetje relaxt mee omgaan proberen haahah. heb tegen mezelf gezegt maandag mag je testen, en eerder niet. xxxx
ja het is super dat je dat kan!!!!! Tja het is altijd vervelend omdat je inderdaad van alles kan voelen wat een eventuele zwangerschap kan zijn maar ook een aankomend ongi!!! Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik in het begin niks! Was overtijd daarom teste ik en pas bij 6 weken ofzo begon ik de kwaaltjes te krijgen... Maar je zit ook pas in ronde 1 ze ik? Tja het kan al raak zijn hoor of je cyclus is in de war.. Nou ben benieuwd maandag dan!!!!!
Hoi cindy Ja idd ronde 1, dus kan van alles zijn. Vind alleen raar dat ik al een week die ongi pijntjes heb, xxxx
Vind het knap van je Eline om nog niet te testen. Zou het zelf niet kunnen. Ben heel benieuwd hoelang ik het uit zou houden. 25 November NOD weet niet of ik het tot 3 dagen na die tijd zou volhouden.
@Elina, je maar ik had een week voor mijn ongi ook rare buikpijn trekkerig gevoel in mijn liezen enz gehad, dacht al mischien een innesteling, maar de week erna dus ongi die wel een halve bevalling leek hahahah...Maar was ook gestopt met pil sinds 6 weken nu een keer bruinverlies gehad en nu dan de echte ongi. Daarom beschouw ik dit ook pas als ronde 1... Het is gewoon *** want er kan van alles gebeuren!!!
ja het kan alle kanten idd opgaan. Ik ga maandag testen, wendy ben jij al onge inmiddels, of al getest? xxxx
Hey, Ik sta als 2 de op de lijst! Eigenlijk had ik gisteravond al ong moeten worden, nou ja zo als dat voorheen ging dan met de pil. Maar helemaal niks, vandaag ook helemaal niks. Vind het raar, want ik voel me gewoon kip lekker, en heb echt nergens last van. Ik hoop dat ik het vol hou om niet te testen tot zondag! Want ik voel me ook helemaal niet zwanger verschijnselen zeg maar. Wel heb ik een dikke buik vind ik zelf, ben 1 kilo aangekomen. Maar als ik dat dan tegen me vriend zeg, zegt ie eet dan ook niet zo veel haha. maar ja dat doe ik omdat ik aldoor weer zo duizelig ben. Dus ja ik weet het echt niet!! Onder tussen ben ik er alweer 2 dagen mee bezig, wat hebben mannen het toch makkelijk! Ik hou jullie op de hoogte. Liefs nana
@Eline, laat je het maandag wel weten. We zijn hier natuurlijk ook wel erg benieuwd. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik ook een paar dagen overtijd afgewacht voordat ik ging testen hoor. Vind het dus niet zo vreemd dat je dat doet.
nana ook spannend, maar je heb dus ook geen gevoel dat je onge moet worden? Ja wallie tuurlijk laat ik het weten, kom elke dag hier op forum. Ben echt blij met dit topic, echt leuk. xxxxx
@eline Ik ben nu 3 dagen overtijd ( al ken ik mijn cyclus niet goed) Ik heb niet meer getest, weet ook niet wanneer ik dat moet gaan doen juist omdat dit de eerste keer is nu. Heb voor NOD al paar keer negatief getest. Heb alleen nog last van hoofdpijn, afscheiding en ben heeeeeeel moe, en zit verstopt. Heb jij ergens last van? Voel mijn ongi niet aankomen nog... liefs
Wendy ook spannend. Ik heb dus krampen, al vanaf zondag, niet de hele dag. Ik ben ook sinds een dag of 4 moe, en slaap heel vast.Ik heb smorgens vaak koppijn, maar miss door het vaste slapen Maar ja miss heeft dat andere redenen. En ik boer heel veel hahaha. Maar je hebt dus alleen voor je nod gestest? xxx
nee nog niet, maar ja het kan nog komen in het weekend. Ik ben wel 13 jaar aan de pil geweest, dus ja vind het niet gek als het wat langer duurt voordat ik ong wordt. Of ja ik ben zwanger dat zou wel heeeel leuk zijn. Maar ik ga er nog steeds vanuit dat ong word, want anders maak je zelf en:x. Eline, sterkte met wachten en misschien van het weekend!