Meiden die in oktober zijn gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door carpediem2010, 27 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Ik heb geen jeuk oid.. ik heb alleen afscheiding.. en dit pas sinds ik gestopt ben... het is ene keer drapperig ( sorry voor details) andere keer heel slijmerig andere keer weer gewoon vocht....

2. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @San. Ik wil je vast heel veel sterkte wensen voor maandag. Ik vidn het knap dat je een gedicht gaat voorlezen en als je daar bij gaat huilen is toch niet erg. Iedereen hjeeft die dag verdriet en dat zal ook een steun voor zijn ouders zijn. Sterkte.

@nana. Wat fijn dat je eindelijk ongesteld bent geworden. Ik begon op dag 12 met ovu testen en teste dan om de dag. Dat vanwege de kosten besparing. Ik vond het fijne testen. succes.

@Jane. Wij vonden dat de eerste keer ook eng,maar we hebben ook gevreeen toen ik niet wist dat ik zwanger was en toen dus al wel zwanger was en daar heb ik verder geen last van gehad. Geen buikpijn of bloedverlies of zo. Ik zou het alleen de laatste maand denk ik niet meer doen. Lijkt me raar als het kindje is ingedaald.

Hier verder alles goed. We gaan straks nog wat bezoekjes afleggen om het te vertellen. Ben erg benieuwd wat ze er van vinden. hoop wel dat de wegen een beetje begaanbaar zijn,want anders ga ik er niet door.
    Fijne daag allemaal.

Groetjes Alicia

3. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    san: heel veel sterkte morgen! ik zal aan je denken.

wen1975: ik zal ook aan jou denken!

jane: mijn vriend durfde ook niet toen ik nog zwanger was, bang dat er iets verkeerd zou gaan. we hebben het dus niet meer gedaan sinds we het wisten en ja, het is duidelijk dat dat niks uitmaakt.

volgens mij heb ik nog steeds hcg in mn lijf, ben nog steeds misselijk, steekjes in mijn onderbuik, het enige wat niet meer zwanger voelt, zijn mijn borsten, die zijn weer zacht en doen geen pijn meer. is wel heel verwarrend, als ik niet meer zwanger ben, wil ik me ook niet meer zwanger voelen.

4. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Wij hebben ook nog geklust toen ik nog niet wist dat ik zwanger was, mijn vriend is nog hel voorzichtig maar dat komt binnenkort wel goed denk/hoop ik.

5. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

@kwebbel:
    Hoe gaat het nu met je? Heb je je vlinder al begraven?

@san:
    Sterkte meid! en een gedicht voordragen is een heel mooi gebaar.

@alicia:
    leuk om het aan iedereen te vertellen! Hopelijk weer leuke reacties!

@wendy:
    Sterkte morgen.

@mamavan4:
    Wel fijn dat je zo'n echo krijgt! Dan weet je het maar zeker!

Hier blijven we wachten...haha!:D

6. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    @alicia wat leuk zeg om het aan iedereen te vertellen, ik kan niet wachten totdat het bij ons zo ver is.

Ben net ff wat rondjes wezen schaatsen, ik hoef alleen de voordeur uit te lopen en dan hoek naar rechts en dan sta ik al op het ijs. Was echt heerlijk om ff te doen, vorig jaar had ik niet kunnen denken dat we dit jaar weer konden schaatsen.

7. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    we hebben het vruchtje nog niet kunnen begraven omdat de grond bevroren is :( heel irritant dus.

verder voel ik me raar, ben ineens weer hondsberoerd, misselijk, duizelig. wil me niet meer zwanger voelen, dat is dus echt heel frustrerend.

8. suze1977

suze1977 Actief lid

12 nov 2009
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    He kwebbel wat rot voor je... Ik snap dat je je niet meer zwanger wilt voelen en het wilt afsluiten..Sterkte!!!

Liefs

9. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tuurlijk, de vorst, daar had ik even niet aan gedacht. Sorry!
    Ik hoop voor je dat je dit snel af kunt sluiten en verder kan..knuf!;)

10. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Kwebbel, wat vervelend voor je dat je misselijk blijft. Bij mij was echt alles meteen verdwenen, kan je het ook beter afsluiten denk ik.
    Misschien toch een echo vragen ofzo en in iedergeval hcg laten prikken. Hopelijk gaat het snel dooien voor jullie.

Liefs

11. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010
    Wendyenrichard - 6 november - ronde 1

Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 09-08-2010
    Kirin - onbekend- ronde 1 - 1e kindje
    Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010
    Gwen81 - 11 december - ronde 2 - 4e kindje
    Cindy24 - 26 december - ronde 2 - 2e kindje=ZWANGER uitgerekend op 04-09-2010
    MamaVan4 - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010
    Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010
    Peace - 2 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend rond 10-09-2010
    Suze - 5 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-09-2010
    San84 - 9 januari - ronde 2 - 1e kindje
    Lovely Me - 11 januari - ronde 3 - 1e kindje
    Magic - 11 januari - ronde 3 - 1e kindje
    Jetvg- 11 januari -ronde 3- 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 19-09-2010
    Chantal1234 - 12 januari - ronde 2 - 1e kindje
    missyf - 12 januari - ronde 3 - 1e kindje
    NBroen- 16 januari - ronde 3 -3de kindje
    Banne77 - 19 januari - ronde 3- 1e kindje
    Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje
    Antsy - 21 januari - ronde 3 - 2e kindje
    Jeanetjuh - 24 januari - ronde 3 - 1e kindje
    EvelineThijssen - 28 januari - ronde 2 - 2e kindje
    Ingie- 28 januari 2010-ronde 3-2e kindje.
    Girllie23 - 30 januari- ronde 4 - 1e kindje
    Wallie1978 - 1 februari - ronde 3 - 2e kindje
    Wen1975 - 2 februari - ronde 3 - 1e kindje
    nana1985 - 4 februari - ronde 2-1e kindje
    Miekje28 - 14 maart - ronde 2- 1e kindje

vlindertjes:
    Kwebbelsnoes - 5 weken
    Jeanetjuh - 5,5 week
    Ingie - 5,5 week
    Wen1975 - 6 weken

het lijstje weer even meegenomen:)

12. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ san heel veel sterkte morge en vind het een heel mooi gebaar dat je een bloemstuk heb gemaakt.
    en hoop dat je je gedichtje kan voorlezen.

@ wen succes morge.

@ wendyr hoop dat je uitslag goed is.

ik heb zelf nog eens nagerekend als ik uit gaat van 28 dagen had ik gistere mijn nod.
    had wel stiekum een testje gedaan maar was niks.
    als ik morge nog niet ongie ben doe ik weer een testje.

veel liefs

13. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @kwebbel Da's wel vervelend zeg, ik was gelukkig al niet misselijk e.d. voor de mk. Dus idd wat Jeanetjuh al zei, dan is het makkelijker af te sluiten. Morgen misschien toch even de vk bellen om te vragen om een echo deze week nog? Ik hoop dat de vorst snel uit de grond gaat, zodat jullie het vruchtje kunnen begraven.

@wendy Uiteraard hoor je het morgen! ;)

Fijne zondag allemaal verder!

14. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey hey,

Wat een saaie dag vandaag. Eigenlijk verplicht binnen zitten door het weer:(. We zouden op kraamvisite maar de lelydijk is afgesloten dus dat werd niks, jammer genoeg.
    Het is raar maar ben af en toe ongesteld. Dan weer een paar uur helemaal niks:$ en dan denk ik dat ik er al vanaf ben. Maar daarna weer gewoon bloed-bruin en dan dus weer ongesteld. Hoop niet dat dit heel lang zo door gaat. Moet het weer afwachten, niks aan eigenlijk;). Hoop eigenlijk stiekem dat ik snel een eisprong vind met ovutesten!
    Waar kopen jullie je ovutesten?? Had nu via het internet besteld.
    nog een fijne dag verder!!

liefs van nana

15. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    ik krijg zowiezo een hcg-meting vrijdag en een echo, dus zal nog even een paar dagen geduld moeten hebben, maar door die vage klachten krijg je ongewild toch weer een beetje hoop, misschien zaten er 2 vruchtjes en is er maar 1 afgestoten. Totaal niet realistisch maar zit mezelf echt helemaal gek te maken erdoor. Weet zeker dat ik het vruchtje ben verloren want heb het op gevangen.

denk dat ik morgen nog even een testje doe om te kijken of ie al lichter is geworden.

16. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Hallo dames,

@ wen en san succes morgen! (alles komt goed!)

@ nana je kan ovulatietesten bestellen via sensitest.nl heb ik ook gedaan en die werken heel goed! succes Hoop dat je snel zwanger zult worden,

liefs

17. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Ik heb een vraagje aan de meiden die al zwanger waren. Hebben jullie allemaal de innesteling gevoeld? En zo ja wat voelde je precies? En toen je nog niet wist of je zwanger was voelde je toen ook dingen zoals bijvoorbeeld misselijk zijn enz? Jeetje wat een vragen hahaha. Ik hoop dat iemand me hier antwoord op kan geven.

18. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ San... Veel sterkte maandag!

@ Kwebbel.. ik snap je helemaal... wat raar om die klachten te voelen lijkt me! Ik hoop dat de week voor je vliegt en je vrijdag snel duidelijkheid krijgt!

@ Chantal..
    Ws heb ik de innesteling heel goed gevoeld.. Heb op 1 avond ineens heel erge buikkramp gekregen.. Lag echt dubbel met tranen in mijn ogen... Heb er toen ook een topic over geopend omdat ik het totaal niet kon plaatsen..

Dit is een lijstje die ik toen in een ander topic gezet had:
    Ik ging helemaal van ontpilklachten uit.. daarom ook ruim na NOD pas getest... had het gewoon echt nog niet verwacht.

Voor Nod:
    * 1x heftige kramp laag onderin mijn buik.. (tot tranen toe)
    * Regelmatig een soort drukgevoel in mijn buik
    * Flink 'opgezette' gevoelige borsten
    * Smorgens geen zin in brood.

Na Nod:
    * 1x een vlekje helder bloed
    * af en toe 'savonds een lichte vlaag misselijkheid
    * Regelmatig een soort drukgevoel/kleine steekjes in mijn buik
    * Flink 'opgezette' gevoelige borsten
    * Vlugger huilen en soms een soort hypergevoel...
    * Smorgens geen zin in brood.

Heb pas een week na NOD getest... dus dit voelde ik allemaal voordat ik het wist...

Ondertussen ben ik veel misselijk geweest, en nu met vlagen..
    Erg moe, soms lichte buikkramp, boeren, soms hoofdpijn.
    Soms na het liggen pijn in mijn heupen.

19. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Kwebbel, sterkte met wachten meid! Ik hoop voor jullie dat de vorst heel snel uit de grond is! Dan kan je tenminste echt afscheid nemen..

@Nana, ik heb ook de (goedkoopste) ovutesten besteld bij sensitest.nl. Werken goed naar mijn idee. Maar ja, dit is pas mijn eerste maand en hij was niet superduidelijk... ;)
    Hopelijk kan ik je over 10 dagen vertellen dat het gewerkt heeft!:p
    Hoe is het nu met jouw huid, nog steeds last van puistjes?

@San, heel veel sterkte morgen voor jou en jouw familie! Heel mooi dat je een gedicht gaat voordragen, maakt niet uit hoe!
    Hopelijk kunnen jullie het snel een plekje geven... Nogmaals sterkte!

@Wen, jij ook nogmaals veel sterkte morgen! Hopelijk krijg je goed nieuws! Of helemaal schoon, of toch nog zwanger van een gezond kindje...

@Missyf, spanneeeend! Succes met wachten!:D
    Hopelijk heb je morgen een positieve test in je handen! ik ga voor je duimen!

20. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Och ja... wen jij gaat morgen al he..
    Veel sterkte morgen!

Deel Deze Pagina