Meiden die in oktober zijn gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door carpediem2010, 27 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    ik heb de ronde dat ik zwanger raakte ook de ovulatietesten van sensitest gebruikt, dus ze werken zeker ;) heb ze nu weer besteld.

je krijgt bij je bestelling ook een kortingsbon voor de volgende bestelling.

2. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Wen. Sterkte morgen. Heb jij het vruchtje gezien toen je vloeide of verloor je alleen bloed?

@Chantal1234. Ik had vordaat ik erachter kwam dat ik zwanger was af en toe dat ik draaierig was,volle pijnlijke borsten en vaak gerommel/steken in mijn buik. Sinds week 6 ongeveer heb ik daar niet zo'n last meer van,heb nu alleen last van hoofdpijn. Verder voel ik me super.

@Jane. Is inderdaad leuk om te vertellen. Mijn schoonouders hadden het niet verwacht,maaar vinden het erg leuk,moeten wel wennen dat ze opa en oma worden geloof ik. Mijn schoonzus was helemaal enthousiast en pikte een traantje weg,heel lief. Nu volgende week nog een bezoekje en dan hebben we voorlopig de belangrijkste mensen gehad.

3. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    :) vertellen is heel leuk ja...

Hier weet bijna iedereen het nu... dat maakt het wel heel echt!

Morgen mijn andere collega's... 2 weten het er.. (baas en meest directe collega)

Filmpje staat nu in mijn handtekening :)
    maar hier nog even een fotoowtje van minichivay

Bekijk bijlage 42620

Alicia.. jij vroeg wanneer ik weer een termijnecho krijg... :) Niet.. want dit was mijn termijnecho..
    Waarom krijg jij die 2???

Wij willen de 20 weken echo rond week 18 laten doen... en dan een 3d echo rond de 24ste week

4. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Chivay. Bij ons krijg je vrij vroeg een echo. Ik kon 'm al bij 6 weken krijgen. Om die reden krijg je bij 10/11 weken nog een echo en dan zeggen ze wanneer je uitgerekent bent. Ik weet dat al wel zeker door mijn ovu testen,maar we vinden het wel best en krijgen nu de kleine nog 'n keer te zien. Wij hebben ook bij 20 weken nog een echo en daarna nog een 3d echo. Dus dan hebben wij er een extra vergeleken bij jou. volgens mij verschilt dat gewoon per plaats wanneer ze de eerste doen.

Groetjes Aliica

5. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    @kwebbel vervelend dat de grond bevroren is en dat je het niet kan begraven.

@chivay ik krijg ook pas met 10 weken de echo en dat is ook meteen de termijnecho. Als ik eerlijk ben had ik het ook liever als alicia gehad dan had je rond 8 weken al wel iets meer zekerheid dat het goed zit. Maar ja dat zal in iedere plaats weer anders zijn

Ik weet niet meer wie het vroeg van de innesteling maar daar heb ik niks van gemerkt, ik heb tot op heden geen druppeltje bloed meer verloren en daar wou ik het voorlopig ook bij houden.

Verder voel ik me erg goed, zelfs zo goed dat ik het beangstigend vindt.

6. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Chantal, ik heb ook niks gevoeld bij de innesteling.

7. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Missyf en lovelyme, voor jullie wordt het nu echt spannend:D succes met testen he en zal duimen voor jullie.

8. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    dank je wel meid.

xxx

9. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Wanneer ga je testen missyf?

10. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Thnx meis!

Ik laat het zo snel mogelijk weten. Ik durf eigelijk niet te testen gek he ben een beetje bang voor een teleurstelling.

Hoe gaat het met jou?

liefs

11. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    ik had gisterochtend een testje gedaan maar helaas.
    denk dat ik er morgenochtend nog 1 doet.
    ik wil ooook 2 roze streepjes :p

veel liefs

12. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    #2752 Lovely Me, 10 jan 2010
    Laatst bewerkt: 10 jan 2010
    Missyf heb je wel het gevoel dat je zwanger bent? Hoop dat je snel 2 streepjes zult hebben!

liefs

13. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    hey ja ik ben heel vaak misselijk steekjes laag in me buik, steekjes achter me tepels, de zijkanten van me borsten doen zeer, ze zijn ook veel voller heb wit verlies.
    veel trek in lekkere dingen hahhah
    kortom ik denk dat ik zwanger ben ( of ik wil het allemaal maar te graag ). heb niet zoveel geduld hahhaha.
    heb jij het gevoel dat je zwanger bent?
    en ik hoop ook voor jou dat je snel 2 streepjes zult hebben.

veel liefs

14. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Missyf en Lovely me ik hoop voor jullie beide op mooie positieve testen.

15. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Ik ben alleen bloed verloren, naar mijn weten geen stolsels en geen vruchtje.

@Missy en Lovely S6 met testen en ik hoop dat ze dik positief zullen zijn. :)

16. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar sluit ik me bij aan!!!
    Hopelijk voor jullie allebei een positieve test!!:D
    Succes!

17. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    succes meiden met testen

en wen ik ga voor je duimen meid.

18. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Wen, ik ben ook geen stolsels verloren en ben ook geen vruchtje tegen gekomen.

@ Lovely me, haha dat had ik ook heb na 3 dagen overtijd getest, is ook allemaal erg spannend he maar wel erg leuk:D
    Met mij gaat het goed. Wij hebben de laatste dagen druk geklust dus daar kan het niet aan liggen nu moet de natuur straks zijn werk weer gaan doen;)

19. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    succes morgen met testen meiden ik doe helaas nog niet mee .
    voel op het moment niks meer mar ben ook nog niet ongi .
    groetjes

20. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @san Dat is meer dan begrijpelijk... Nogmaals heel veel sterkte vandaag, je zal het nodig hebben! :( Weet dat als je je verhaal kwijt wil hier altijd terecht kan, ook hierover...

Deel Deze Pagina