@ Wen, jij was nog laat op. Kon je niet slapen? @ San, heel erg veel sterkte vandaag. Zo mijn nachtje zit er bijna vanacht nog 1 en dan een weekje vrij
@ San, Heel veel sterkte vandaag. @ alle dames die snel mogen testen SUCCES! @ all, ik dacht dat ik vroeg wakker was, maar jullie zijn nog veel eerder.... Bij mij gaat denk ik mijn cyclus korter duren dan 28 dagen. Heb gister steekjes gehad onderin mijn buik, denk aan eisprong.... Ik merk het wel hoor.... Vind het allemaal maar lastig. Had nooit gedacht dat ik er zo mee bezig zou zijn. Groetjes, Elleke
@ san heel veel sterkte vandaag! @ wen suc6 vandaag! Laat je weten hoe het ging? Op werk kan ik helaas niet kijken op dit forum, maar mijn mail kan ik altijd bekijken! Ik heb vandaag getest, spierwit natuurlijk! Ook heb ik er gelijk een ovutestje tegenaan gedaan, en beide streepjes waren ergggg licht ( controle en test) dus ik denk dat ik geen eisprong heb deze maand.. geen idee eigenlijk! Eind volgende maand moet ik naar de gyn...vind ik toch ook wel eng! Wishgirl had gependeld voor november..en met hulp van een arts..hoop eigenlijk dat het wel vanzelf gaat! 2 jaar terug kwam ons vlindertje notabene door de pil heen..straks kan het ineens niet meer ofzo, er gaat in elk geval heel veel door mijn hoofd..en dat terwijl ik er niet teveel mee bezig wil zijn! liefs
Wen ik ga voor je duimen dat er toch een beeb in jou buik zit, ik kan me voorstellen dat je er niet van kan slapen. Dikke knuf
Wen, heel veel succes!!! Meiden die gaan testen, ik duim voor jullie!!! Wendy, het komt vast goed. Ik had ook pas laat een positieve ovutest, op dag 34...Op welke dag zit jij?? Straks de VK bellen, ben benieuwd wanneer ik een afspraak krijg!!!
wen succes vandaag, denk aan je... andere meiden succes met testen en San sterkte vandaag, zal een zware dag worden voor jullie.
Hoi meiden, ik ben verhuisd, en heb nog geen internet, kan wel een paar dagen duren.Ik ben nu bij mijn moeder en kan nu even kijken op internet. Hoe gaat het met iedereen? Wen veel succes/sterkte vandaag., ik hoop dat er een kleintje inzit. san ook heel veel sterkte. Las dat er ook wat meiden moeten testen vandaag, spannend, succes. Ik ben net bij verloskundige geweest, en hartje weer horen kloppen. Toch een byzonder moment. xxxxxx
Ben zojuist terug van de echo en zoals ik al verwacht had, zat er niets meer. Mijn baarmoeder is mooi "schoon", dus kregen groen licht voor een eventuele nieuwe ronde. Mocht ik weer zwanger worden, dan kom ik ook automatisch bij hun terug voor een echo. Persoonlijk vind ik dit wel een prettig idee dat dat in een zkh gebeurd. Dit is overigens toevallig ook het zkh wat mijn voorkeur heeft voor een poliklinische bevalling. Ik wil nogmaal iedereen bedanken voor het duimen. Ik ben eerlijk gezegd opgelucht dat het schoon is, want ik zag het alweer voor me dat ik voor curritage had gemoeten. Bovendien heeft mijn gevoel me in ieder geval niet in de steek gelaten en nu kan ik echt verder. Liefs Wendy
@Eline Kan me voorstellen dat het bijzonder blijft om het hartje van je kleintje te kunnen horen. @Testers Al nieuws??????? Ben niet nieuwsgierig hoor...
Fijn voor je wen, dat in ieder geval alles schoon is en dat je groen licht hebt gekregen om verder te gaan...Ik duim voor je!!! Hier net vk gebeld. 8 februari intake en echo!!!Spannend!!
Wen fijn dat het schoon is maar wel jammer dat er toch geen beebje in zat. Ik ga nu weer voor je duimen dat je weer snel in het roze mag staan. Hele dikke knuffel
@Wen. Was je gevoel toch goed. Fijn dat de baarmoeder schoon was,dan hoef je daar niet meer voor terug. Ik hoop dat je snel weer zwanger raakt. Je weet wel dat je zwanger kunt worden. Sterkte ermee. Groetjes Alicia
Hallo dames, Fijne al jullie reacties bedankt! Ik zal je jullie het volgende vertellen misschien herkennen jullie het wel want ik weet het nu niet meer hoor! ( dacht me eigen lichaam wel te kennen!) Ik voel me zwanger maar of ik het ben. innestelingdag 3 jan niks van gemerkt dit keer. In de maand dec en nov had ik wel een innestelingbloeding. Vanaf 5 januari begonnen me borsten gevoelig en wat voller te worden tepels werden ook donkerder. Ik weet het niet zeker maar vanaf dat moment begon ik me smorgens en smiddags met vlagen misselijk te voelen. Had ook ineens laat op de avond/nacht na 12 heel erg honger. Op donderdag 7jan of vrijdag 8 jan was ik aan het werk en ineens heel erg duizelig moest er gewoon even bij gaan zitten en misselijk. Tot op de dag van vandaag heb ik last van misselijkheid gevoelige borsten enzo. Vanmorgen een test gedaan die was nog negatief. Net moest ik even een bezoekje aan de toilet brengen en bij het afvegen licht roze/rood bloed gevoelgd met donker rood/bruin, nou hebben mijn vriend en ik gister gemeenschap gehad even netjes gezegd mijn excuses voor de details. Tja wat nu ik weet het niet meer hoor zou dit misschien oud bloed kunnen zijn of wat anders wat is jullie ervaring. sorry maar kon het niet korter uitleggen. liefs
@ Wen, was je gevoel toch juist he. Wel fijn dat het allemaal schoon is en je het nu kunt afsluiten en verder kan. Hopelijk zijn we samen weer snel zwanger Liefs
@ wendyrich, vind het zo rot voor je allemaal, natuurlijk wil je er niet te veel mee bezig zijn maar onbewust gebeurd dat toch. Hoop echt dat je snel meer duidelijkheid krijgt. En hoop anders dat de gyn jullie gewoon verder kan helpen. Liefs
@ Lovelyme, Heb je al een paar keer een miskraam gehad? Omdat je al 2 keer een innestelingsbloeding hebt gehad? Heb zelf geen innestelingsbloeding gehad dus zegt natuurlijk niks of je nu wel of niet zwanger bent. Je verschijnselen lijken er wel erg veel op maar je lichaam kan je ook heel goed voor de gek houden. Ik zou gewoon over 2 a 3 dagen nog eens testen en anders bloed laten prikken als je je echt zwanger blijft voelen. Ook dat bloedverlies kan nog van de innesteling zijn als je dat nu hebt is het idd meestal bruin, oud bloed dus. Maar kunnen ook contact bloedingtjes zijn na het vrijen. Nou zal voor je duimen wat hopelijk ben je toch gewoon zwanger
Hoi Volgens mij kan niemand je heir uitsluitsel over geven. Het zwangerzijn lijkt zo op het ontpillen. Ik had de ronde voordat ik zwanger werd dezelfde symptomen als de ronde dat ik zwanger werd. Hormonen doen veel met een lichaam en je herkent inderdaad je eigen lichaam niet meer. Wat je schrijft klinkt inderdaad als zwanger,maar je bent ook nog niet zo lang van de pil af toch? Ik denk dat als de test negatief is je niet zwanger bent en het het ontpillen is. Je kunt altijd voor de zekerheid over 2 dagen nog een test doen,dan weetje het zeker. Ik ga voor je duimen! Groetjes Alicia
wen: goed dat je baarmoeder schoon was en dat jullie verder mogen, ik hoop vrijdag ook op groen licht, zal blij zijn als het zover is. ik weet wel dat er geen beebje meer zit, maar je wil het definitief horen.
Lovely me ik heb hetzelfde probleem. Ik dacht dat ik een positieve ovutest had, dus ging ervan uit dat ik pas 17 januari ongesteld moest worden. Vanmorgen rood/ bruin bloedverlies, maar niets wat ook maar lijkt op ongesteldheidsbloed. Ik baal ervan dat ik op deze manier de touwtjes niet in handen heb en heb het gevoel dat ik er niets van snap. Aan de ene kant kan het ook een innestelingsbloeding zijn, maar of dat ook " zoveel" is dat weet ik dan weer niet. Pfffff zit pas in ronde 2 maar word er erg gefrustreerd van. Zo het was even fijn om mijn hart gelucht te hebben.