Ik ga er idd ook vanuit dat ik onge wordt, hoop alleen dat het doorzet. Ben bang dat ik straks lange cyclussen heb ofzo, pffff
Oh dat klinkt wel als een aantal verschijnselen! Ik slaap ook bijzonder vast en word echt niet uitgerust wakker ( ben met kleinste ding al moe!) hahaha boeren..erg charmant Ik heb een dag ervoor getest ( als dat mijn nod was) en was negatief, was test van CB die je vroeg kan testen maar ik vind het raar dat ik nog geen pms klachtjes heb aangezien ik dat normaal wel heb! ( hoop ook niet dat mijn cyclus raar doet) zelfs mijn vriend vind dat ik allemaal rare klachten heb laatste tijd.. vroeg zich ook al vandaag af of ik zwanger was haha.
Ik twijfel enorm, misschien wacht ik tot eind volgende week ( pfffffff wat zit ons lichaam raar in elkaar) dan zou mijn ongesteldheid toch wel doorgebroken moeten zijn.. zo niet dan ga ik testen. Ik ben bang dat als ik nu test het negatief is.. je leest het vaker. En jij?
Ik ga denk ik maandag wel testen. is het eigenlijk zo dat bij de meesten die stoppen met de pil, de eerste cyclus lang duurt? Knap dat je nog zolang kan wachten xxxx
haha ik ga mijn best doen, gewoon uit de buurt blijven van een kruidvat. Ja je hoort meer dat mensen een lange cyclus hebben eerste maand maar hoop het niet! Daar zit je niet echt op te wachten natuurlijk
Ik ben eigenlijk al 4 dagen te laat, want ik werd 6 okt savonds onge, en heb 7 okt in banner ingevuld haha. Maar volgens mij komt het niet vaak voor, zwanger in 1 e ronde, pfff xxx
Nog een vraag, wordt je altijd 2 weken na je eisprong ongesteld? Ik had 2 weken terug 4 dagen steken daar, en ovu test was ook positief toen. xxx
volgens mij wel, dat is mij verteld. De steken kunnen ook de innesteling zijn inderdaad! Ik zelf was op de dag dat het ingenesteld zou kunnen worden goed ziek, hele nacht o de wc gezeten en diarree. Had ook enorme buikpijn ( sindsdien mijn hoofdpijn niet weggegaan..) Laat je het me wel weten ( evt dmv een pb omdat ik het weekend niet veel op inet zit?)
Nou super spannend voor jullie meiden! En inderdaad maak jezelf niet te gek!! Knap dat je nog f een paar dagen wacht hoor! Ik ben vandaag begonnen met ovulatietesten, mmm negatief! Kan dat zo maar in 1 dag omslaan? Weet iemand dat? Is het een ramp als ik bv 1 of 2 uur later zou testen? (omdat t niet uit komt). Meiden ik wens jullie allemaal een (vruchtbaar hihi ) weekend!! geniet ervan!
eline25 - 03 november - 1e ronde - nana1985- 05 november - 1e ronde - girllie23 - 05 november - 1e ronde - Karin - 05 november - 1e ronde - 2e kindje Alicia78 - 08 november -1e ronde - 1e kindje Kwebbelsnoes - 08 november -1e ronde - Gwen81 - 09 november - 1e ronde - 4e kindje Antsy-13 november- 1e ronde - Chantal74 - 14 november - 1e ronde - 2e kindje Wallie1978 - 19 november - 1e ronde - 2e kindje Jeanetjuh - 21 november - 1e ronde - 1e kindje Magic - 22 november - 1e ronde - Peace - 23 november - 1e ronde - 1e kindje Ingie - 25 november - 1e ronde - 2e kindje brendadee-27 november- 1e ronde- 2e kindje Cindy24 - 29 november - 1e ronde - 2e kindje Jane1983 - 30 november - 1e ronde - X Mommy - 1 december - 1e ronde -1ste kindje Ramona1- 2 December- 1e ronde - 2e kindje jetvg-18 november-1e ronde- 1e kindje
meiden, ik zit nog steeds met wat vragen..! wanneer krijg je de innesteling? ik had afgelopen woensdag mijn eisprong, toen hebben we volop geklust, maar hoelang duurt t dan dat je je innesteling hebt als je zwanger zou worden? en is het altijd zo dat je 2weken na je eisprong ongi zou worden? of als je cyclus nog in de war is, kan t ook soms 4 weken duren? want ik weet zeker dat ik woensdag mijn eisprong had, ik voelde hem, en de test gaf het ook aan. kan ik er dan zeker van zijn dat ik woensdag 18 november ongi word?
Hoi allemaal, Ik hoop dat ik me ook bij jullie mag toevoegen. Heb de hele toppic even doorgelezen en het lijkt me erg gezellig. Afgelopen juli zijn we een kindje verloren tijdens de zwangerschap. Maar sinds half september gaan we opnieuw voor een broertje of zusje voor onze kleine meid van nu 15 maanden. Ik kan helaas niet op natuurlijke wijze zwanger worden, dus ik gebruik hiervoor hormonen. Omdat ik onregelmatig menstrueer gebruik ik geen ovutesten, omdat dit dan weinig zin heeft. Ik maak gebruik van de temperatuurcurve. Volgens de gynacoloog hoef je hiervoor niet de wekker te zetten. Het is wel belangrijk dat je gelijk als je wakker word je temp opneemt. Dus als je nog in bed ligt.Ik krijg nu een heel goed beeld wanneer mijn ei is geweest.
Ja helaas wel.... Voor onze dochter ook al 5 keer een miskraam gehad We hopen dat we snel zwanger zijn en een broertje of zusje krijgen voor onze kleine lieve meid! Ben zo blij met haar en dit wil ik gewoon nog eens
@nbroen welkom Je heb al veel meegemaakt idd, ik hoop ook dat je snel zwanger bent. Dit is een heel gezellig topic vind ik ook. Ik dacht dat je ovulatietesten wel een beetje op het zelfde tijdstip moet doen elke dag. Van welk merk heb je gekocht? xxx