gwen gefeliciteerd.... en andere nieuwe meiden welkom. wij gaan zo weg, de 1e echo, ik hoop dat er wat te zien is.. ben best zennuwachtig.. had gister weer wat bloed maar ik had grote boodschap, dus denk dat het van de druk komt... (hoop ik dan maar)
@de nieuwe. Welkom en ik hoop dat jullie ook snel in het roze staan. @Wen. Wat een narigheid. Hoe oud is je opa? Ik hoop dat hij er met behulp van medicijnen weer snel bovenop is en het zou inderdaad erg leuk zijn als hij jouw zwangerschap mee zou maken. Sterkte ermee. Ik ben benieuwd of er in de derde ronde ook zoveel zwangere bij komen als in de tweede ronde. Succes degene die binnenkort mogen testen. Hier nog steeds knallende hoofdpijn. Schijnt door de hormonen te komen. Volgende week krijg ik lekker twee weken vakantie en ik hoop dat ik daarna weer gewoon kan werken. Ben dan in ieder geval de 12 weken grens over en dan zou het qua hormonen beter moeten gaan. Ik hoop het. Groetjes Alicia
@MamaVan4 S6 met je echo! @Alicia Mijn opa is al 88 jaar, dat is al een mooie leeftijd hoor. Maar ja het is de laatste opa die nog leeft, andere opa en allebei mijn oma's zijn al overleden. Dus die wil ik, als het kan, nog lang bij me houden. Ik hoop dat jij je snel beter voelt, lekker dat je zo 2 weken vakantie hebt en even tijd voor jezelf hebt.
@ Welkom Mereli en noa, hopelijk zijn jullie ook snel zwanger voor jou noa wordt het al erg spannend. @ Wen, wat een rot nieuws zeg hoop echt dat het snel beter gaat met je opa en dat hij nog mag meegenieten van jou zwangerschap enz. Sterkte @ Alicia, vervelend dat je de hele tijd hoofdpijn hebt in je vakantie maar lekker relaxen en hopelijk is het met de 12 weken over. @ Mamavan4, spannend de eerste echo. Hopelijk is alles goed. Hebben ze het inwendig gedaan? En viel dat mee? @ Gwen 81, gefeliciteerd. jammer dat je hier niet meer komt. Liefs
Wen ik wil je heeeeeeel veel sterkte wensen weet hoe je je nu voelt , hier is het nog steeds onwerkelijk onze lieve kleine jongen. nieuwe welkom. mama van 4 succes groetjes san84
@ Chivay, idd een hele leuke website. Ik ga even snel het huis stofzuigen en wat soppen, moet helaas ook gebeuren haha. Heb vanmorgen Hummer (onze kater) naar de dierenarts gebracht voor castratie kan hem om 1 uur weer ophalen
@san Ik weet dat je nu wel andere dingen aan je hoofd hebt, maar heb je al getest? Zie dat je nl al 4 dagen overtijd bent... Of wil je het even niet weten? Kan ik me ook voorstellen hoor... Dikke knuff meis!
hoi ik heb inderdaad getest alleen is die niet gelukt de controle streep was niet goed . En om heel eerlijk te zijn durf ook niet meer te testen . Heb van de week zoveel gerookt en als het zo is dat ik zwanger ben hoe moet ik ze het dan vertellen (tranen staan in mijn ogen). Vind het zo moeilijk wij willen graag een kind terwijl hun hun eigen kind weg hebben gebracht ik kan het gewoon niet .snik snik.
nou kom bij het ziekenhuis weg, en ze kon niet echt wat zien, vanmiddag gaan ze weer kijken, dan heb ik afspraak bij de gyn, misschien dat het mis is maar dat gaan ze vanmiddag dus bekijken...dan krijd ik weer een echo ik had een inwendige echo en een volle blaas, ik hoop dat die in de weg zat waardoor ze het niet kon zien. ze zag wel wat weefsel maar verder kon ze het niet goed zien. en ze zei het is ook nog zo pril... ben zo bang, heb ook nergens last van nu. de echo viel mee gelukkig. dus jullie horen later meer van me... al voel me ik me op dit moment goed klote (sorry voor de woorden) moet om 10 over 3 weer heen...en dan bij een gyn,
Welkom alle nieuwe leden!! Mama van 4, wat balen. Ik had voor je gehoopt dat er direct wat te zien zou zijn en nu moet je weer geduld hebben tot vanmiddag!! Ik denk aan je!! Is het trouwens standaard dat wanneer je een hoge bloeddruk hebt je automatisch onder controle van een gynaecoloog komt te staan?? Hier alles goed. Nog steeds last van buikpijnen, vooral s nachts. Verder niet misselijk, vanaf welke week begon dat bij jullie???
nieuwe leden welkom!! @ wen wat kl*te van je opa ik hoop dat hij er boven op kom. @ andere dames ik lees wel alle berichten van jullie maar ben er niet helemaal bij met me hoofd ( het huilen sta me nader dan t lachen ) hier na 3 negatieve testen nog niet ongie dus zit nu eigenlijk te wachten wanneer ik het word:x ja of niet hahaha. veel liefs
Ik snap dat je je opa nog heel lang bij je wil houden. Ik was benieuwd naar zijn leeftijd,omdat ik me afvroeg of hij lichamelijk sterk genoeg is om daar tegen te vechten. Met medicatie moet dat toch lukken. Ik hoop dat het snel beter zal gaan met hem.
@ mamavan4, wat vervelend voor je zit je nog langer in spanning. Hopelijk konden ze gewoon niks zien door je volle blaas. Sterkte straks.
@ Suze, bij mij begon dat direct was meteen misselijk. De een heeft dat wel en de ander krijgt het helemaal niet. Dus hopen dat het voor jou gewoon zo blijft.
@ San, kan heel goed begrijpen dat je niet durft te testen en dat het vreselijk moeilijk zal zijn als je idd zwanger bent en het dan moet vertellen. Sterkte
@Mamavan4. Wat vervelend dat je zo lang in spanning zit, Gelukkig dat je in ieder geval vandaag terug kon komen. Ik hoop zo voor je dat het goed is. Sterkte. @San. kan me voorstellen dat je het moeilijk vind om te testen. Dan doe je het toch niet. Je lichaam laat het je vanzelf weten en misschien kun je het over een paar dagen wel. Sterkte.