fijn dat alles schoon is kwebbel, en wat een grote kans is dat, dat wist ik ook niet, wel wist ik dat er veel mk voor kwamen voor dat je ongi moet worden. succes in de volgende ronde
Ik wist het wel dat er zoveel miskramen voorkwamen..mijn gyn had met dit als eens verteld...Hoe ouder je word hoe groter de kans op een miskraam...
@ Nieuwkomers Welkom in dit gezellige topic! @ Folium... ik gebruik net zoals kwebbel de vsm mama multi Dit omdat in deze geen gelatine zit... (ik eet vega) @ Kwebbel... fijn dat je weer door mag met de volgende ronde.. dan kan je toch afsluiten... Dat is idd wel veel zeg! Wist dat er ook een hoop mk zijn voor het testen.. maar zoveel?? tjee zeg Hier flink aan het hoesten nu.. Helaas pindakaas.. hopelijk valt het mee.. weinig behoefte aan antibiotica! Ben de hele middag aan het rondbellen geweest voor kinderopvang.. Hier in Utrecht is de wachtlijst gemiddeld 1.5 jaar! en heb er ook aan de telefoon gehad met een wachtlijst van 2 jaar! Pfff... dat wordt nog een klus! Ws moeten we gaan uitwijken naar de stad waar mijn vriend werkt.. daar zijn de wachtlijsten niet zo heftig..
kwebbel fijn zeg dat je nu groen licht heb, ik ga voor je hopen dat je snel weer een positieve test in handen hebt. jeanetjuh ik heb foliumzuur van sunwell, deze waren niet zo duur. Ik vindt het altijd onzin om zo veel voor een merk te betalen terwijll het toch hetzelfde is. Hier verder alles goed, mag niet klagen.
Hey Dames, @ nieuwkomers welkom! @ jeanetjuh Ik stond er per ongeluk dubbel in ben al weer bezig met ronde 4. @ Missyf Wat balen zeg dat je ongi bent geworden hoop dat het in ronde 4 raak is meis! @ kwebbel voor jou hoop ik ook dat je heel snel zwanger mag worden! ik gebuik van davitamon B-complex forte deze zijn ook goed toch of raden jullie wat anders aan? Liefs
@ chivay Wat een leuk filmpje op you tube! Wat leuk dat je partner zegt dat jullie wondertje op jou lijkt hihi liefs
@ Kwebbel, fijn dat je alles schoon is en dat jullie verder kunnen. Hebben jullie het vruchtje al kunnen begraven? Idd schrikken zeg het percentage miskramen.
eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 Wendyenrichard - 6 november - ronde 1 Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 Kirin - onbekend- ronde 1 - 1e kindje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010 Gwen81 - 11 december - ronde 2 - 4e kindje Cindy24 - 26 december - ronde 2 - 2e kindje=ZWANGER uitgerekend op 04-09-2010 MamaVan4 - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 Peace - 2 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend rond 10-09-2010 Suze - 5 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-09-2010 San84 - 9 januari - ronde 2 - 1e kindje Jetvg- 11 januari -ronde 3- 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 19-09-2010 Chantal1234 - 12 januari - ronde 2 - 1e kindje Noa1982-16 januari- ronde 2- 1e kindje NBroen- 16 januari - ronde 3 -3de kindje Banne77 - 19 januari - ronde 3- 1e kindje Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje Antsy - 21 januari - ronde 3 - 2e kindje Jeanetjuh - 24 januari - ronde 3 - 1e kindje EvelineThijssen - 28 januari - ronde 2 - 2e kindje Ingie- 28 januari 2010-ronde 3-2e kindje. Doglover76 - 28 januari - ronde 2 - 1e kindje Girllie23 - 30 januari- ronde 4 - 1e kindje Wallie1978 - 1 februari - ronde 3 - 2e kindje Wen1975 - 2 februari - ronde 3 - 1e kindje Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje nana1985 - 4 februari - ronde 2-1e kindje lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje Magic- 10 februari- ronde 4- 1e kindje missyf - 12 februari- ronde 4- 1e kindje Miekje28 - 14 maart - ronde 2- 1e kindje vlindertjes: Kwebbelsnoes - 5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken De vlindertjes stonden er niet meer bij. En we hebben ook een lijst gehad waar noa en merili (dacht dat ik het zo schreef) in stonden maar kan ik zo niet meer vinden
ik was ook al op zoek naar de vlindertjes... en ik denk dat die andere 2 er in het begin al wat zijn uitgehaald... toen ik de lijst kleuren heb gegeven denk ik Gwen is ook zwanger staat hier ook tussen maar komt hier niet meer helaas
@ Mamavan4, die zijn er nog maar net bij maar moeten zich maar even opnieuw invullen. Nee idd jammer zag dat haar laptop kapot was
Noa staat helemaal onderaan deze pagina: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/171514-meiden-oktober-zijn-gestopt-de-pil-284.html
eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 Wendyenrichard - 6 november - ronde 1 Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 Kirin - onbekend- ronde 1 - 1e kindje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010 Cindy24 - 26 december - ronde 2 - 2e kindje=ZWANGER uitgerekend op 04-09-2010 MamaVan4 - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 Peace - 2 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend rond 10-09-2010 Suze - 5 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-09-2010 San84 - 9 januari - ronde 2 - 1e kindje Jetvg- 11 januari -ronde 3- 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 19-09-2010 Chantal1234 - 12 januari - ronde 2 - 1e kindje Noa1982-16 januari- ronde 2- 1e kindje NBroen- 16 januari - ronde 3 -3de kindje Banne77 - 19 januari - ronde 3- 1e kindje Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje Antsy - 21 januari - ronde 3 - 2e kindje Jeanetjuh - 24 januari - ronde 3 - 1e kindje EvelineThijssen - 28 januari - ronde 2 - 2e kindje Ingie- 28 januari 2010-ronde 3-2e kindje. Doglover76 - 28 januari - ronde 2 - 1e kindje Girllie23 - 30 januari- ronde 4 - 1e kindje Wallie1978 - 1 februari - ronde 3 - 2e kindje Wen1975 - 2 februari - ronde 3 - 1e kindje Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje nana1985 - 4 februari - ronde 2-1e kindje lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje Magic- 10 februari- ronde 4- 1e kindje missyf - 12 februari- ronde 4- 1e kindje Miekje28 - 14 maart - ronde 2- 1e kindje vlindertjes: Kwebbelsnoes - 5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken Zo noa staat er ook weer tussen nu mirelli nog
Nee hier nog steeds geen ongie. Ontzettend balen maar wat doe je eraan he. Dus heb hier ook niet zoveel te vertellen. Er gebeurt gewoon niks. Soms kan ik me daar heel druk over maken, kan het ook wel loslaten op zijn tijd. Ben ook een beetje van slag, iemand die ik goed ken, heeft dus deze week aan mij verteld dat ze zwanger was. Maar het zag er niet goed uit bloedverlies, meteen afspraak gehad bij de gyneacoloog, konden niks zien. dag erna belde ze me dat het echt mis was gegaan. En ik gunde het haar zo. Ze is al wat ouder 36/37. En over de 1e ook lang gedaan en miskraam ervoor. Bleeeggghh.
Hee meiden @jane sterkte en gecondoleerd nog @San succes! @wen, jeanet en kwebbel gecondoleerd met jullie vlindertje! Voor allen snel weer nieuwe kansen! Vriendin van me heeft t ook meegemaakt, heftig hoor. Succes allemaal ik voorlopig even op het wachtbankje, spannend hoor. Toch zit ik dan wel lekker te dromen en te hopen alsof ik al beetje zwanger voel tot het tegendeel bewezen is. @foliun hier etos vanwege beetje onregelmatig, merk al wel resultaat! liefs regenboogje
@ Kirin, balen voor je hoor wel fijn dat je het af en toe los kan laten. Dat is ook sneu voor je vriendin.
Dank je Wat heb jij goed zitten luisteren zeg! De eerste die er iets over zegt haha... Dat zij hij omdat ik echt een stuiterbal ben.. alleen ben ik de laatste week wel de rust zelf.. ZzZzZz
Nu begint de moed me in mijn schoenen te zakken met mijn 34 jaar... Nee hoor, grapje, ga positief de volgende ronde tegemoet. @Kwebbel Fijn dat het schoon is en ook jullie verder kunnen. Hoe is het trouwens nu met het branderige gevoel na het klussen of was dat eenmalig? @Lovely me Gebruik je geen foliumzuur? @Chivay Ik weet dat er lange wachtlijsten zijn, zelfs in het kleine dorpje waar ik woon. Ik ga dan ook, mocht ik weer zwanger worden, na mijn 1e echo meteen aanmelden. Evt heb ik een backup plan, want van mijn werk hebben ze een eigen opvang maar ja dat is in een andere plaats. En beterschap. @Lijst Diegene die hier niet meer komen misschien weer eens uit de lijst verwijderen? @Kirin Wanneer weet je of de vitamine B12-gehalte weer op peil is? @Regenboogje Misschien wil je jezelf even in het lijstje zetten?
@Merelli Zou jij jezelf ook misschien in het lijstje willen zetten? Neem je bijv. 1 februari als je NOD als je het niet precies weet.