Meiden die in oktober zijn gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door carpediem2010, 27 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Nee hoor, is volgens mij de eerste ronde zonder klachten...;)

Alhoewel, vanochtend had ik vlagen misselijkheid, maar heel lichtjes. Wel een hongergevoel maar als ik aan het eten van een boterham dacht werd ik naar. Later ging het alweer stukken beter. Dus ja misschien toch wel een beetje..?!

we wachten rustig af..:D

2. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente

Had ik ook met mijn eerste zwangerschap. Als ik 's morgens alleen al brood rook ging ik al over mijn nek. Dus wie weet. ;)

3. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Heb je dat ook gehouden de hele dag? Of ging het later beter en kon je dan wel gewoon brood eten?

4. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Moest dan eerst een beschuitje eten. Daarna ging ik douchen en dan ging de boterham er wel in, maar niet echt super lekker. Had dit ook met aardappels.
    Heb ik eigenlijk mijn hele zwangerschap wel last van gehad. De ene keer wat meer dan de andere keer.

5. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Kwebbel, wat fijn dat je nu verder kan! Hopelijk heb je snel weer een positieve test in handen en blijft deze beeb wel plakken!

@Kirin, echt heel vervelend dat je nog steeds niet ongi bent meid! Hopelijk komt het toch heel snel, en anders misschien weer naar de huisarts?! En wat rot voor die vriendin! Een goede collega van mij heeft er 9 jaar over gedaan om zwanger te worden!! Daarna 2e keer zwanger geworden en dat kindje had geen kans om te leven. echt verschrikkelijk! Veel mensen gun je dat echt niet! Hopelijk wordt ze toch snel weer zwanger van een mooi wondertje!

@all, ik gebruik Etos zwanger worden!

@San, hoe is het met je, trek je het allemaal nog een beetje?

@Chivay, jeee wat een lange wachtlijsten!!! Dus eigenlijk moet je minimaal een jaar voordat je zwanger wil worden al een kinderopvang regelen??:$ Nou, ik hoop dan heel erg dat degene die ik op het oog heb wel een plekkie heeft nog! Zou het al haast gaan vragen.. haha

@Regenboogje, hier ook op het wachtbankje! ;)

6. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Hey... dat brood is hier ook herkenbaar!
    Eet al weken geen brood meer smorgens! Bah :)
    Eigelijk alleen wat fruit lukt smorgens nu...

Enne.. Banne... Gewoon doen!
    bellen, inschrijven... Het is echt nodig merk ik nu!

7. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Nou, ik krijg nu toch weer een beetje hoop! haha
    Maar goed, het brood smaakte me in de loop van de ochtend heel goed hoor!;)

Op de een of andere manier heb ik zo'n enorme testdrang! :( Ik kan haast niet wachten! Maar ik moet nog even geduld opbrengen! Ik heb ze al wel gehaald (kruidvat 2voor5), da's eigenlijk ook niet zo goed... hihi

8. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    ;) Afblijven Banne :)

Woensdag gaan we met z'n alle op t puntje van onze stoel zitten totdat je online komt ;)

9. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    @banne

spannend voor je!ga ook zeker mee lezen om te zien hoe en wat!
    Hier alles rustig,morgen komt manlief thuis, lekker aan de klus ;)
    Mag t hele weekend werken,dus dat zal ook wel omvliegen...
    @ wen sterkte met je opa!ben afgelopen week met die van mij meegeweest voor z'n 1e chemo, heeft darmkanker met uitzaaiing in lever, ook spannende tijd hier.....

Gelukkig vandaag van schoonma gehoord dat haar controle goed was(heeft 9 jr terug borstkanker gehad)

Iedereen succes, sterkte en een knuffel!!!

liefs miek

10. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,

Banne 77 en de rest @ het is hier nog steeds zwaar k..te. zijn net terug van mijn schoonzus en zwager en toen nog even naar schoonmoeders .
    Verder lopen er hier in huis 2 zombies rond met heel veel gedachten.
    Ik vooral met mijn andere neefje en zijn ouders en het gevoel van wel testen niet testen.
    En dan iedere ochtend maar weer douchen aankleden en dan ................... maar goed we komen er wel ga denk ik van de week maar even naar de huisarts met mijn ziel onder de armen om even gerust gesteld te worden .

Allemaal,
    kan het ook zijn dat als ik zondag test de uitslag negatief is maar dat ik wel zwanger kan zijn ?

Groetjes San84

11. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @San Uiteraard kan het zo zijn dat je negatief test en wel zwanger bent. Toch heb ik zo'n voorgevoel dat jij daar helemaal niet bang voor hoeft te zijn. ;) Ik duim voor je dat je zwanger bent, want jullie kunnen nu allemaal wel even een lichtpuntje gebruiken. Anders had ik ook voor je geduimd hoor. :p

@Miekje Jij ook sterkte! Fijn dat de controle van je oma goed was. Veel klusplezier. :D

@Banne Afblijven van de testen he, denk erom. :p Maar woensdag willen we wel positief nieuws van je horen! :D

12. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Banne, idd wachten he:D haha nee moet je natuurlijk zelf weten maar zal voor je duimen. Ik heb daarom ook geen testen meer in huis haal er pas 1 als ik overtijd ben.

@ Wen, hoe is het met je opa? en idd gewoon positief blijven.

13. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Hey meiden!

hahaha, ik hou me in! Tenminste ik doe heel hard m'n best! :D
    Ik ben nu toch veel te bang voor een negatieve...
    Hopelijk heb ik woensdag goed nieuws!!
    (kan ik ook eindelijk dat boek aan m'n man geven.. ligt al weken te branden in de kast!:p)

@Jeanetjeh, normaal zou ik ze ook pas later halen, maar kon mezelf niet bedwingen nu. hihi

@San, heel veel sterkte nog meid! Zal langzaam, beetje bij beetje weer beter moeten worden voor jullie.
    Ik denk trouwens niet dat je negatief test en dan toch zwanger bent, maar het kan wel geloof ik... Ook daarmee, nog heel veel sterkte!

@Miekje, jij ook sterkte met jouw opa! Weer iemand met die verschrikkelijke ziekte! Hopelijk slaat de behandeling aan en komt hij er weer helemaal bovenop om van jullie kleintje te genieten!
    En natuurlijk ook veel klusplezier dit weekend!:D

@Wen, hoe is het met jouw opa??

Ik ga zo even naar Sanadome in Nijmegen, even lekker ontspannen!
    Alleen stoombaden wel vermijden geloof ik?!:(

14. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Banne ik hoop dat je snel een positieve test in handen mag hebben. Lekker even relaxen bij Sanadome, daar woon ik vlakbij.

Hier vanmorgen weer voor het eerst geklust, gelukkig kwam m'n mannetje er zelf mee. Had al bijna afkickverschijnselen.

15. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    @wen1975: Geen idee of het gehalte vitamine b12 weer op pijl is. Heb nu 1 injectie gehad en krijg volgende week vrijdag de volgende.

@rest: veel ontspan, relax, weekend plezier. Voor degendie andere plannen hebben. Have fun.

16. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Chivay. Klopt wat betreft de kinderopvang. ik werk daar zelf en je moet tegenwoordig bij wijze van spreken als je plannen hebt je al inschrijven. Vaak kun je er bij grote stichtingen wat makkelijker tussen komen. Er zijn altijd ouders die afmelden en bij grote dagverblijven willen ze nog weleens wat gaan schuiven en de groepen groter maken met extra leidsters.

@Kwebbelsnoes. Fijn dat jullie er weer voor kunnen gaan. Ik heb dat van die miskramen ook nog mooit gehoord. Raar,als je naar hier kijkt zou je dat toch niet zeggen. Na ja,ik hoop dat jij weer snel zwanger bent. Succes.

@Wen. Ik zou me niet druk maken wat betreft jouw leeftijd. Ik ben 31 en hield er ook rekening mee dat ik er langer over zou doen en dat is me toch 200 % mee gevallen. Dus leeftijd zegt ook niet alles.
    Wat betreft de lijst. Misschien inderdaad een goed idee om de mensen die hier al lange tijd niet zijn geweest,weg te halen.

@San. Wat een rot tijd voor jullie. Ik hoop dat jullie positief testen en weer iets moois hebben om naar toe te leven. Het gebeurt weleens dat iemand negatief test en toch zwanger is. Dat is afhankelijk van de hoeveelhei hormoon die je hebt en sommige weten hun NOD niet precies en dan zit er ook een aantal dagen tussen. Weet jij je NOD zeker of is het een gok?

@Kirin. OOk met jou zal het goed komen. HEt ene lichaam heeft wat langer nodig om het weer zelf te doen dan het ander. Nana is daar wel het goede voorbeeld van,probeer je daar aan vast te houden.

Hier gaat het beter. Gister naar de fysio geweest. Heb oefeningen om mijn rugspieren sterker te maken. Dit moet mij dan ook helpen als ik straks met een dikke buik rondloop. Gelukkig gaat het nu al wel wat beter.
    Fijn weekend allemaal.

Groetjes Alicia

17. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    de vk zei ook dat het merendeel van die 70% miskramen niet opgemerkt wordt, dus dan is het ook wel logisch dat zo weinig mensen weten dat dat zo is ;)

ik werd wakker met steken in mijn onderbuik, dus straks maar weer eens een ovu-testje doen :D wie weet komt mijn ei er al aan, ik hoop het, want komende week hebben we niet echt tijd om te klussen want we zijn allebei echt superdruk, dus laat het ei maar komen, dan kunnen we het er vandaag en morgen nog even van nemen.

wij zijn gister naar de bios geweest, sherlock holmes, leuke film :D

18. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alicia@ ik ben uitgegaan van 40 dagen en we hadden aardig geklust in de week van mijn ei die had ik gevonden met ovu testen maar ach we zien het ook wel .

Fijn weekend allemaal

19. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    San mijn gevoel zegt dat je zwanger bent

20. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik denk ook dat je zwanger bent hoor San, maar je moet testen wanneer jij eraan toe bent, je wordt er niet meer of minder zwanger van.

Deel Deze Pagina