Meiden die in oktober zijn gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door carpediem2010, 27 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noa1982

noa1982 Lid

12 jan 2010
    9
    0
    0
    Provincie: Utrecht
    Hallo allemaal,

Vandaag is mijn NOD en heb de rode duivels nog steeds niet gezien,
    ik zelf heb echt het idee dat ik zwanger ben. moet heel veel plassen, heb veel last van hoofdpijn en ben erg moe de afgelopen anderhalve week.
    Nu zouden we wachten met testen tot morgen, maar kon het toch niet laten om nu al een testje te doen, maar helaas gaf de test negatief aan.
    Heeft iemand van jullie dat ook gehad een negatieve uitslag en bleek later toch zwanger te zijn?

Liefs Noa

2. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ banne, heerlijk naar sanadome zijn wij pas ook geweest. Stoombaden kunnen nu zeker nog geen kwaad hoor dus er gewoon lekker in gaan

3. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Noa, er zijn idd meer meiden die eerst negatief testen en daarna toch positief zou het even een paar dagen aanzien en dan weer een test doen

4. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Noa ,

ik ben zelf 7 dagen overtijd en ikk durf nog niet te testen maar je zult de verhalen wel hebben gelezen .

dames hier nog niks bekend ik durf gewoon nog niet maar jullie horen het zodra ik heb getest , wacht eigenlijk op de rode duivels maar ......... misschien komen die wel 9 maanden niet .........

ben nu bezig voor iedereen spaanse kip te maken en 2 caken bakken dus de keuken is ontploft hier even wat anders.

groetjes san

5. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ san, je moet het ook alleen maar doen als je eraan toe bent. Komt vanzelf. Wat zegt je vriend?

Fijn weekend allemaal wij gaan vanavond naar NICK en SIMON:D

Liefs

6. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeanet,

Die vraagt wel of ik al ongi ben maar hij is drukker met zijn andere neefje is er nu ook heen maar het is welkom hoor ook van zijn kant is er echt aan toe om papa te worden hij zegt ook dan weet ik wat mijn zus en zwager mee maken ?

en leuk nick en simon mag ik mee????

7. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @san. Met die testen dit je in ieder geval goed met je NOD. in dat geval ben ik er ook van overtuigd dat je zwanger bent,want dan had je allang ongi moeten zijn. Je zou een paar dagen overtijd kunnen zijn vanwege de spanning die er bij jullie nu is maar een week is wel erg veel. Als je het nog niet durft,rustig wachten. Je word er inderdaad niet minder zwanger van.

Leuk Sanadome.:) Wij gaan daar ook regelmatig heen. Is ook de enige waar je badkleding aan mag houden. Ik hou er niet zo van om in je blote kont rond te lopen,dus Sanadome is ideaal. Stoombad mag volgens mij ook,maar sauna mag niet als je zwanger bent. Mogen hete baden ook? Heb weleens ergens gelezen dat hete baden minder goed zijn. Ook voor de man als hij zijn vriendin nog zwanger wil maken. Schijnt het zaad geen goed te doen:(

8. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    :) Wij zijn lekker gaan shoppen vandaag..
    ben wel helemaal op nu..
    Maar even georienteerd op kinderwagens :) Leuk hoor!
    Vooral de Mutsy kreeg onze aandacht...

Twee rompertjes meegenomen ook.... we hebben beide dat we de 'geschikt voor beide' minder leuk vinden.. dus na de geslachtsbepaling gaan we pas echt meer naar kleding kijken..

9. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    San je moet ook echt pas testen als je er aan toe bent, dan horen wij het vanzelf wel als het zover is.

Vanavond gaan wij naar mijn overleden oom kijken, zal wel erg schrikken zijn want ik heb gehoord van mijn moeder dat hij heel erg dun is en het was een man van rond de 100 kilo.

Ik heb ook nog leuk nieuws want volgende week zondag zitten wij bij de opname van ik hou van holland. Heb er zin in, hoop niet dat ik dan misselijk ben, zal je net zien dat ik nu nergens last van heb en me volgende week hondsberoerd voel.

10. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Alicia, Sauna mag op zich wel als je er voordat je zwanger werd al regelmatig naar toe ging, anders beter van niet. Inderdaad in de klusperiode moet de man warme baden vermijden! Is niet goed voor het zaad geloof ik..
    En in de laatste (6?)weken van je zwangerschap is het beter om 'openbare' bubbelbaden te mijden. Je kan dan al heel klein beetje onsluiting hebben wat de kans op infecties vergroot!!
    Maar verder mag je alles. Ik zag in Sanadome ook veeel zwangere vrouwen!

@Chivay, leuk dat orienteren! Wij zijn het over de kinderwagen al eens, een Stokke! Dat hadden we eigenljk al heel snel, laatste toevallig ook in het echt gezien en geprobeerd n ik vind 'm geweldig.
    Verder nog leuke, handige dingen gezien?

@Noa, vervelend zeg dat je negatief teste! Maar ja, geen bloed is goed!;)
    Ik ga voor je duimen dat je snel positief test!!
    Sterkte met wachten...

11. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, ik heb gisteren even gemist! Moest weer even bij lezen:D

@Kwebbel:
    Fijn dat alles schoon is meid. En hopelijk heb je idd. je ei gevoeld! Misschien is het snel wel weer raak! Dat over die miskramen wist ik niet. Dat is een schokkend feit! Moeten we maar niet al te veel bij stil staan..

@San:
    Zoals ik al eerder heb gezegd, test wanneer jullie er aan toe zijn! Al heb ik al heel lang het vermoeden dat het raak is bij jullie! Hoop het zo voor je...;)

@Banne:
    Het komt steeds dichterbij, spannend! haha, ik heb ook al een testje klaar liggen! Kan er nog steeds vanaf blijven!:D

@All:
    Van mij mogen degenen die niet meer komen ook wel uit de lijst. Dan wordt het weer wat overzichtelijker!

Hier alles oké. Ik heb nu al een paar dagen een drukkende/stekende pijn in mijn lies. Ik voel het constant. (hoeft niks te betekenen....) De trouwerij gisteren was geweldig! We hebben echt een super dag gehad! heb één slok champagne op! Moet kunnen!

liefs sammie

12. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Jeetje wat moest ik veel bijlezen zeg. Mijn man en ik zijn gister heerlijk even een nachtje weg geweest met zijn 2-en en het was erg gezellig:) We kunnen er weer tegenaan!

@Kwebbel wat fijn dat je weer groen licht hebt gekregen en wat een schokkend nieuws over dat er zoveel miskramen zijn. Ik wist dat echt niet.

@ San ik heb wel het gevoel dat je zwanger bent. Spannend hoor:)

Ik kan het ook niet laten om te testen. Was deze week super raar ongesteld. Alleen maar lichtbruin " bloed" en vaak steken in mijn zij en net boven mijn schaambeen, dus ik had er weer een testje tegenaan gegooid maar ja negatief. Snap er niets meer van. De eerste keer dat ik ongesteld werd was gewoon helder rood bloed. Herkend iemand dit?

13. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010
    Wendyenrichard - 6 november - ronde 1

Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010
    Kirin - onbekend- ronde 1 - 1e kindje
    Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010
    Cindy24 - 26 december - ronde 2 - 2e kindje=ZWANGER uitgerekend op 04-09-2010
    MamaVan4 - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010
    Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010
    Peace - 2 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend rond 10-09-2010
    Suze - 5 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-09-2010
    San84 - 9 januari - ronde 2 - 1e kindje
    Jetvg- 11 januari -ronde 3- 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 19-09-2010
    Noa1982-16 januari- ronde 2- 1e kindje
    NBroen- 16 januari - ronde 3 -3de kindje
    Banne77 - 19 januari - ronde 3- 1e kindje
    Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje
    Antsy - 21 januari - ronde 3 - 2e kindje
    Jeanetjuh - 24 januari - ronde 3 - 1e kindje
    EvelineThijssen - 28 januari - ronde 2 - 2e kindje
    Ingie- 28 januari 2010-ronde 3-2e kindje.
    Doglover76 - 28 januari - ronde 2 - 1e kindje
    Girllie23 - 30 januari- ronde 4 - 1e kindje
    Wallie1978 - 1 februari - ronde 3 - 2e kindje
    Wen1975 - 2 februari - ronde 3 - 1e kindje
    Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje
    nana1985 - 4 februari - ronde 2-1e kindje
    lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje
    Magic- 10 februari- ronde 4- 1e kindje
    missyf - 12 februari- ronde 4- 1e kindje
    Miekje28 - 14 maart - ronde 2- 1e kindje
    Chantal1234- 20 februari - ronde 3- 1e kindje

vlindertjes:
    Kwebbelsnoes - 5 weken
    Jeanetjuh - 5,5 week
    Ingie - 5,5 week
    Wen1975 - 6 weken

zo heb mijzelf er weer even goed tussengezet

14. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Sammie, voor jou komt het ook steeds dichterbij... haha
    Nog niet testen he?!! Sterkte met wachten...:p Hopelijk wordt het belooond! ;)

@Chantal, wat vervelend zeg!
    Ik dacht het vorige ronde ook toen ik ongi werd.. Heel licht roze, toen 1,5 dag wat meer en verder weer lichtroze?! Snapte d'r ook niks van! Maar ja, ik dacht het zal d'r wel bijhoren?!
    Maar als je je zwnager voelt, moet je het misschien over een paar dagen nog eens testen?

@Jane, 'ik hou van holland' lache dat je daar naartoe gaat! Heel veel plezier alvast, maar dat zal wel lukken met Jeroen & .. (ben z'n naam ff kwijt!)

15. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Nbroen, hoe is het?? Voel je al iets? Ben niet nieuwsgierig hoor!:D

@Jetvg, hoe is het met jou, al veel last van kwaaltjes??
    Ik hoop het niet voor je...;)

16. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    #3016 Lovely Me, 16 jan 2010
    Laatst bewerkt: 16 jan 2010
    Hallo Ladies,

@ Wen1975 de B-complex-forte van davitamon daar staat bij dat er foliumzuur in zit.Raad jij aan op "puur " foliumzuur te gebruiken?

Dit staat er: Goed om te weten: Davitamon B-Complex Forte bevat foliumzuur in de geadviseerde dosering.. dus wat is jou advies?

@ chivay hahah ja ik hoor wel eens vaker dat ik te veel dingen hoor hihih horeca oren! Lekker rustig aan doen joh geniet er lekker van.

Op dit moment heb ik nog wel steeds last van lichte misselijkheid borsten gevoelig aders op me borsten zijn wel meer aanwezig, tepels rondom zijn nog steeds donker en soms wat last van hoofdpijn. wat zou het kunnen zijn... misschien moet ik nog maar een testje doen. Maar ik ben wel al ongi geweest dus kan zou ik toch niet zwanger kunnen zijn of uitzondering? You tell me...

liefs

17. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Lovely me Heb even in de bijsluiter gekeken via de site van Davitamon maar ziet er goed uit hoor. Lekker blijven slikken. ;)

@San Gewoon testen wanneer jullie er klaar voor zijn en wij horen het vanzelf wel dat je positief getest hebt. :p

@Noa Spannend, wanneer ga je opnieuw testen? Ik testte overigens pas 3 dagen na NOD positief, dus het kan dat je lichaam nog niet genoeg HCG aanmaakt terwijl je wel zwanger bent.

@Jane Hoe is het gegaan vanavond? En wat leuk zeg naar "ik hou van holland", wordt het ook volgende week utgezonden?

@Kwebbel En was je ovu-test al positief? Veel klusplezier! :D

@Jeanetjuh Hoe was het bij Nick en Simon?

@Banne Wanneer wil je gaan testen?

@Chivay Leuk he kinderwagen kijken? Ik weet al welke ik wil hebben. :) De Maxi Cosy drie- of vierwieler. Maar moet eerlijk bekennen dat ik de mutsy ook mooi vond en praktisch en de Quinny Speedy ook.

@Alicia Je hebt nu vakantie toch? Fijne vakantie en ik hoop dat je je na je vakantie weer beter voelt ivm werk. En maandag heel veel plezier bij je echo.

@All Vind het jammer dat sommige mensen die inmiddels zwanger zijn, niets meer van zich later horen.

Hier gaat alles goed, ben eindelijk niet meer zo moe. Inmiddels ook weer aan het klussen geslagen. :D Moet zeggen dat ik de eerste keer huiverig was na het verhaal van Kwebbel, maar gelukkig nergens last van gehad.

18. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Bij twijfel kan je altijd een testje doen natuurlijk, dan heb je zekerheid... Had je een goede ongi of een twijfelachtige?

19. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Toch wel een goeie ongi maar wel minder dan de keren daar voor.
    Denk dat gewoon een testje doe a.s m.dag maar ik heb sterk het gevoel dat het niet zo is maar ja you never know hihi.
    Maar hoe komt het dan toch dat ik me zo voel. Het is ook weer niet zo dat ik er 24/7 mee bezig ben hoor.

Liefs

20. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien nog ontpillen? Je eigen hormonen gaan weer aan de slag, daar moet je lichaam weer aan wennen. Ik merk het bij mezelf ook. Ik zou als ik jou was gewoon nog een testje doen, dan weet je het zeker!

Deel Deze Pagina