@ Nana Gefeliciteerd met je neefje!! Hoop dat hij snel lekker met papa en mama naar huis mag! Je kan gewoon om de dag testen wanneer je ziet dat er een 2de steepje zichtbaar word dan iedere dag testen. @ Jane nogmaals heel veel sterkte! Doe rustig aan. @ san hoop voor je dat je nel duidelijkheid zult hebben! 2 roze streepjes??!!!! liefs
@ Wenenrichard Hoe gaat het met jou meis?? AL een tijd niks van je gehoord..... Hoop snel weer wat van je te horen! liefs
Dankjewel voor jullie medeleven, doet me goed. Ik zie wel op tegen de begravenis. Ik zit nu heerlijk te knuffelen op de bank met ons hondje, honden voelen zoiets aan.
@Nana: Gefeliciteerd met je neefje! Hopelijk gaat het snel beter met hem en mag hij vlug mee naar huis! @Chivay: Wat fijn voor je dat je niet meer zo misselijk bent! ik werd net na het eten echt super misselijk. We hadden pizza op, viel totaal verkeerd. Ik moest gewoon even gaan liggen. Nu is het een beetje weggezakt, gelukkig! Ik moet even kwijt dat ik dit nog steeds een leuk forum vind!!!! Iedereen is zo aardig voor elkaar. Dat moest ik even kwijt. Morgen een spannende dag voor ons, we gaan bij een huis kijken waar we al een tijdje ons oog op hebben laten vallen en nu eindelijk te koop staat! ben benieuwd!
Ik kan het me voorstellen, jane. En idd, honden voelen dat soort dingen aan. Knuffel je 4voeter maar lekker! Veel sterkte!
@Alicia Veel plezier met je echo morgen! @Nana Gefeliciteerd met je neefje, ik hoop dat het snel beter gaat met hem. @nbroen en Noa Al nieuws? Hebben jullie getest? Ben echt niet nieuwsgierig. @chivay Fijn dat je niet meer zo misselijk bent, kan nu alleen nog maar beter gaan worden. En gezellig dat je gewoon hier blijft komen. @Sammie Spannend, laat je weten hoe het was? @San Misschien wel een goed idee om even bloed te laten prikken, krijg je tenminste zekerheid. @Jeanetjuh Bedankt voor het bijwerken van de lijst.
@LOVE ME EN ALL even een berichtje van mij, was de hele week erg druk op werk en daar kan ik niet op dit forum meespieken en ik was s avonds zo moe dat ik het even heb gelaten! Ik ben nogsteeds niet ongesteld.. officieel 3 maanden en 2 weken niet meer ongesteld geweest, en ik voel me er met vlagen rot door! weet ook niet of ik moet testen en wanneer... mijn laatste test was 7 januari en die was negatief. Mijn urine is onderzocht en daar kwam een blaasontsteking uit zonder dat ik het voel.. erggg raar! maar goed zit dus aan de antibiotica. Sinds 2 weken erg last van rommelende darmen, veel lucht enz..geen idee waar dat vandaan komt. Sinds dat ik gestopt ben met de pil heb ik kwaaltjes alsof ik 6 maanden zwanger ben hahaha. Ik word ook zwaarder...doe de hele week lijnen, en dan eet ik 1 keer wat extras en hup kilo eraan..zucht oneerlijk! ( ben eerder 20 kg afgevallen vorig jaar) Vannacht heel slecht geslapen, omdat mijn man donderdag een operatie krijgt, vind het maar niks! het i iets kleins maar vind het doodeng! ik heb dan ook de donderdag en vrijdag vrij genomen om er voor hem te zijn, maar donderdag ga ik wel even afleiding zoeken! Ik heb zo nu en dan wat last van mijn buik en onderrrug... maar dan gaan mijn darmen weer brullen ( in mijn buik) en denk ik dat het daarvan komt! Soms kan dat cht zo een pijn doen! en dan hoop ik natuurlijk dat ik ongi ben... heb nu ook een weeig gevoel in mijn buik.. maar niet zo erg als dat ik normaal ongi zou zijn. Ik moet wachten tot eind febr, begin maart... dan moet ik naar de gyn.Wat ik toch wel heel eng vind! Mijn zus is pas geweest en die heeft een heeeeeeeeel naar onderzoek gehad terwijl ze er nog niks aan had. Zij heeft wel eitjes.. ( ook al een meisje van 4) Geloof dat dit het weer was, ik zal vanavond even bijlezen! liefssss wendy
Hoi wendy dat is vervelend dat je lichaam allemaal rare singnalen afgeeft. kan ook niet veel anders zeggen dan dat we aan je denken. en wat voor operatie moet je vriend ondergaan als ik vragen mag? verder hier maar weer het dagelijkse leven proberen op te pakken wasjes drraaien schoonmaken even langs schoonmoeders boodschappen doen dat soort dingen.En niet vergeten ook nog solliciteren . Hier ook nog geen ongi te bekennen , wat kan je lichaam raar doen . nou meiden hopen dat er gauw weer 1 zwanger is groetjes san
hey meiden ik ben er ook nog en ik sta gelukkig nog op het lijstje. Ik voel me op zicht goed, af en toe met vlagen dat ik me wat minder voel, maar over geven hoef ik dan niet, gelukkig. WendyenR sterkte met je man donderdag en ik hoop echt voor jullie dat jullie ook snel uit deze onzekerheid zijn. chivay, fijn dat de misselijkheid minder word... niks aan zeg!! san, wat balen zeg dat je test negatief was, had wel verwacht ook dat ie positief zou zijn, zal voor jullie gaan duimen nana gefeliciteerd met je neefje, hoop dat het snel beter met hem gaat, wel heftig hoor... jane sterkte meid... ik mag woensdag weer naar de gyn en dan krijg ik weer een echo, en als die echo goed ik kan ik het pas echt geloven. ook kan ik mijn bloedonderzoek uitslag dan ophalen, aan de ene kant hoop ik niet dat er wat uit komt aan de andere kant weer wel en wil ik wel eens weten waar die plekjes weg komen, ben best wel bang dat er iets ergs is... nou ik ga wat doen hier, al dagen weinig gedaan en wil me morgen ook niet al te druk maken, zal mij benieuwen hoe mijn bloeddruk woensdag is.
Hee meiden.. Hier ben ik ook weer even helaas kan ik niet zovaak reageren en lezen omdat ik erg druk met werk ben maar probeer het wel bij te houden maar is bijna onmogelijk met me werk er bij zoveel word er lekker gekletst hier haha.. Heb ook hele vervelende berichten gelezen schrok ervan aantal miskramen en overledenen heel veel sterkte met het grote verlies en gelukkig zag ik ook dat meiden met mk weer schoon zijn hopelijk snel opnieuw zwangen gun het jullie echt van harte.. En voor de zwangeren die ik nog niet heb gefeliciteerd GEFELICITEERD!! hihi.. Kan helaas niet overal op reageren maar probeer vanaf nu weer beetje bij te blijven.. Hier gaat het eigenlijk best goed.. Ongi is weer verdwenen en (volgens calculator) dit weekend me ei heb niet getest omdat ik daar even mee op wil houden ik zie het wel ( word er anders gek van ). Als het nog echt lang duurt voor dat ik zwanger ben dan ga ik wel weer met testjes bezig maar nu even niet. En temp. ga ik ook niet doen zal al bij wendy1975 (volgens mij) staan geen zin in haha.. Ik ook niet dus.. Misschien op den duur. Heb eigenlijk en perfecte cyclus elke x precies op de dat dat de rode duiveltjes moeten komen. @ foliumzuur gebruik gravitamon multivitamin toen ik er aan begon stond ik het echt voor het vak van wwooooow.. welke moet ik nu hebben..?? Toen heb ik de gravitamon maar gepakt haha waarom weet ik eigenlijk niet.. hihi Zo dit is wel weer een lang verhaal genoeg dacht ik zo er is al zoveel te lezen.. En aantal nieuwkomers WELCOME ofcourse.. Kiss G.
@Nana. Gefeliciteerd met je neefje. Wat een heftige bevalling,hoop dat hij snel van intensive care af mag en zijn ouders hem lekker kunnen knuffelen. Ik deed ook om de dag de testen en als het tweede streepje verscheen elke dag. Dan kun je beter voorspellen welke dag je ei komt. @Wendyenr. Ik snap het,altijd spannend een operatie ook al is het een kleine. Sterkte. Ik hoop dat je voor je afspraak met de gyn al meer weet,want dat duurt nog wel even zeg. je moet wel veel geduld hebben. @Wen75. dank je. We moeten om 19 uur. Vind het weer erg spannend. Benieuwd of de kleine er nog wel echt zit. Klinkt misschien raar,maar ik heb nog steeds geen zwangerschapskwaaltjes,alleen hoofd- en rugpijn en dat maakt het soms nog steeds wat onwerkelijk voor mij. Ik ben ook benieuwd of de kleine er anders uit ziet. Vorige keer was hij/zij nog wat apart qua model,als het goed is is ie nu goed in model/ Spannend. Groetjes Alicia
@ Wendyrichard, sterkte donderdag zoek maar wat afleiding idd. En echt heel erg vervelend voor je dat je lichaam je zo voor de gek houdt hoop zo dat ook jij eens snel duidelijkheid krijgt. Sterkte hoor met alles!! @ Alicia, spannend hoor om je kindje vandaag weer te zien en te horen. Geniet ervan Snap dat je je zorgen maakt maar de een heeft alle kwaaltjes en de ander bijna niks. Hoop dat je na je echo weer gerustgesteld bent. Veel plezier!! Liefs
@alicia, veel plezier vanavond! Hopelijk ziet hij/zij er mooi uit! en benieuwd naar je reactie straks! @Wendyenr, Sterkte donderdag! hoe klein ook, het blijft vervelend! Natuurlijk hoop ook ik voor je dat je snel wat duidelijkheid hebt!! Ik duim voor je! @Girllie, bedankt voor weer wat leesvoer! Ik heb een halve poging gedaan om te tempen maar werd er al gek van! Ook niks voor mij dus... Alvast veel klusplezier aankomend weekend! @mamavan4, nog even spannende tijd voor je! Ik hoop voor je dat alles gewoon goed is!
@Jane, heel veel sterkte morgen! Het is altijd moeilijk een begrafenis! Hopelijk valt het toch een beetje mee voor je..
@ Sammie, ben ook erg benieuwd hoe het huis was altijd leuk een nieuw huis maar ik doe het voorlopig niet meer wat een stress haha. @ Jane, heel erg veel sterkte morgen. @ Banne, ik temp ook niet vind dat nu nog te veel gedoe Liefs
hey meiden bedankt voor jullie lieve berichtjes! zie trouwens dat ik als enigste nog niet ongi ben geworden hier... nana gefeliciteerd met je neefje! geniet er maar van is het je eerste neefje? Is altijd speciaal! pff op werk een soort van preek gehad vandaag... was toch wel even iets minder....ik kan geen duits, ben ik eerlijk over geweest en nu rekent hij me erop af...min of meer.. tis dat mijn collega aan mijn kant staat...
Jane sterkte morgen ik denk aan je. Alice hoe is het met de kleine? wendy wat een rot streek zeg maar ene oor in andere weer uit er zijn belangrijkere dingen in het leven!!!!! wie was er op huizen jacht en hoe was het? iemand anders schreef het ook al voor ons voorlopig geen verhuizing meer pfoe . nou hier nog steeds alles hetzelfde morgen maar weer een testje doen. groetjes san
@ Wendy&R... Fijn weer wat van je te horen! Balen zeg van die blaasonsteking.. Herken wel wat je schrijft.. zonder klachten!... Heb veel blaasonstekingen gehad, maar allemaal zonder de klassieke klachten.. Ik had alleen lichte verhoging en was moe.. Hopelijk werkt je antibiotica snel! Beterschap! Veel beterschap ook voor je man, hopelijk herstelt hij snel van de operatie! @mamavan4... Veel succes woesdag! Hopelijk is je bloeddruk beter! @ Alicia Ben benieuwd hoe je echo was! Hopelijk al een knap modelletje! Hier gaat t wel goed.. Wel wil er eentje een grotere slaapkamer ... bandenpijn!