We gaan zo kijken naar het huis, ik vind het echt spannend! Ik laat jullie het weten... @Banne: Ik krijg steeds meer het gevoel dat ik zwanger ben, ben iedere keer na het avondeten misselijk. Ook dat gevoel in mijn buik blijft (of zou het tussen mijn oren zitten, pfff!) Zul je straks zien komt alles in één keer, kindje, nieuw huis! Wel allemaal leuke dingen! En hoe is het bij jou? @wendyenr: Hoop echt voor je dat je snel ongi wordt! Ik blijf voor je duimen meid! Is er al nieuws van Noa en Nboen?
wendyenr kirin was er ook nog toch... hoop echt dat je snel ongi gaat worden, deze onzekerheid is ook niks aan. san, hoop dat je morgen een mooie test zal hebben...
@Sammie, Ik had vandaag het zeurderige gevoel dat ik ook wel heb als ik ongi moet worden... Vorige ronde had ik dat al veel eerder?! Op dit moment is het weer helemaal weg en voel ik eigenlijk niks meer... Ik wacht RUSTIG af! Niet dus!! Hahahaha Ik ga proberen om niet meteen morgenvroeg te testen... (had ik op 1e kerstdag wel gedaan en werd toen 's middags ongi..) Hopelijk komt voor jou lekker alles tegelijk!!
Iedereen bedankt voor de lieve reacties, het zal niet makkelijk zijn maar ik ga er met goede moed heen. Probeer sterk te zijn voor mijn tante. Morgen rond 12 uur voor we gaan komt MVM, wel raar eerst zo'n afspraak en daarna een begravenis. Alicia ik hoop dat je een mooie echo hebt gehad
Hallo allemaal Net terug van de echo,echt heel leuk om te zien. Het hartje klopte en dat is ook heel mooi om te horen. Heel apart om te beseffen dat dat in me zit. De verloskundige heeft ook gemeten wanneer ik uitgetelt ben en dat blijft definitief bij 14 augustus. Ik vind het echt bijzonder om te zien wat zo'n klientje groeit in zo'n korte tijd. De vorige echo was twee weken geleden en toen was hetecht nog zo'n propje. Je kon een hoofd,romp en de armen en benen er uithalen,maar alemaal nog in een rare verhouding. Nu twee weken later ziet hij er al veel meer mens uit. Hij bewoog ook den hele tijd;was met zijn beentjes aan het trappelen en zwaaide. Echt heel leuk om te zien. Mijn vriend was erg onder de indruk van alle gebaren die het kleintje maakte,hij wist niet dat hij al zo kon bewegen,echt super. Ik hoop dat jullie ook snel allemaal een leuke echo hebben Groetjes Alicia
Wat gaaf Alicia!!! Leuk, leuk, leuk! Moet ook voor je vriend erg leuk zijn, wordt het toch weer iets meer werkelijkheid. Hoe is het verder met je en je rug?
@ alicia Wat GAAF zo'n echo! geniet er maar lekker van, voor je t weet zijn de resterende 7 maanden zo om! Komt voor ons ook vast zo'n leuke tijd! veel plezier! liefs miek
Je bent niet alleen, ik ben er ook nog. Dames watheb ik slecht geslapen vannacht. had onwijs last van maagzuur en last van mijn darmen. Verder heb ik het gevoel dat ik 10 kilo zwaarder ben. en er eens soort van drukband om mijn hele buik heenzit. vriendlief zei dat ik toch nog maar eens moet testen. Het zal wel weer niks zijn Heb ook geen test in huis. Morgen maar weer eens kopen.
eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 Wendyenrichard - 6 november - ronde 1 Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 Kirin - 6 november- ronde 1 - 1e kindje = Wachtbankje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010 MamaVan4 - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 Suze - 5 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-09-2010 San84 - 9 januari - ronde 2 - 1e kindje= wachtbankje Noa1982-16 januari- ronde 2- 1e kindje NBroen- 16 januari - ronde 3 -3de kindje Banne77 - 19 januari - ronde 3- 1e kindje Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje Antsy - 21 januari - ronde 3 - 2e kindje Jeanetjuh - 24 januari - ronde 3 - 1e kindje EvelineThijssen - 28 januari - ronde 2 - 2e kindje Ingie- 28 januari 2010-ronde 3-2e kindje. Doglover76 - 28 januari - ronde 2 - 1e kindje Girllie23 - 30 januari- ronde 4 - 1e kindje Wallie1978 - 1 februari - ronde 3 - 2e kindje Wen1975 - 2 februari - ronde 3 - 1e kindje Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje nana1985 - 4 februari - ronde 2-1e kindje lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje Magic- 10 februari- ronde 4- 1e kindje missyf - 12 februari- ronde 4- 1e kindje Miekje28 - 14 maart - ronde 2- 1e kindje Chantal1234- 20 februari - ronde 3- 1e kindje vlindertjes: Kwebbelsnoes - 5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken Zo lijstje weer even mee..
@Jane Heel veel sterkte morgen! Het is een beetje dubbel maar ook veel plezier met MvM. @Chivay Eist die kleine nu al meer leefruimte op? Het is nog niet eens een puber, kun je nagaan.. @Alicia Wat leuk zeg zo'n echo en goed te horen dat alles goed is. @Wendy Da's ook lullig van je baas zeg, zeker nadat je eerlijk bent geweest. Sterkte alvast voor donderdag met je mannetje. @Banne Oei spannend he, morgen mag je al testen. Hoop dat je een mooie positieve test in handen krijgt! Blijf duimen voor je! @Sammie Voor jou komt je NOD eraan, ook een spannende periode. Wanneer ga jij testen? Ook voor jou ga ik duimen voor een positieve test! En hoe was het huis?
@kirin, oh ik dacht dat het rode wachtbankjebetekende dat het was doorgebroken... Ik herken het gevoel, ik ben ook zwaarder geworden zonder enige aanleiding... sinds dat ik gestopt ben al 3 kg aangekomen!! sinds mijn vermoedelijjke NOD... tja moet je dr nu mee? Ga jij ook nog naar de dokter of wat? Wij schelen maar 2 dagen met stoppen, maak jij je ook onbewust wat zorgen? Ik ben er niet bewust meer mee bezig maar tuurlijk hoop ik iedere ochtend dat ik ongi ben! ook omdat mijn darmen zo rommelen... @wendy, bedankt ! zal het nodig hebben! @all het is een tussenschotje die word rechtgezet en slijmvlies word weggeknipt, maar het idee dat hij misschien een nacht moet blijven als hij net lekker is valt mij tegen! vorig jaar was het verhaal ook dat ie na 2 nachten naar huis mocht.. uiteindelijjk heeft hij er 2 weken ingelegen.... beetje trauma s van geloof ik!
@Karin en WendyenRichard Ik weet heel goed hoe het is als je maar niet ongi wordt. Bij mijn vorige cyclus werd ik ook steeds maar niet ongi en heb 2x een test gedaan 2x negatief natuurlijk. Uiteindelijk heeft mijn cyclus 49 dagen geduurd en was ik 10 dagen ongi. @Alicia Echt bijzonder hè dat er een mensje in je buik groeit. Geniet er van.
Jane Sterkte vanmiddag.. Geweldig alicia super mooi lijkt me echt geweldig en het idee dat het is je zit is toch vreemd haha.. Banne graag gedaan haha ik heb echt het geduld daar niet voor hoor.. Maar zag dat het spannend is voor je hoop dat je z'n kleintje in je hebt.. Succes met testen.. Vervelend san hoop snel een positieve test voor je.. kiss G.
Dankjewel wel girlie Ik zit nu te wachten totdat MVM hier over een kwartiertje komt, ik hoop wel dat ze niet later komt omdat we op tijd weg moeten naar de begravenis, we moeten ook nog een halfuurtje rijden namelijk. Ik ben vandaag voor het eerst een beetje misselijk
idd hopen dat ze niet te laat komen als ze op tijd zijn veel plezier met MvM.. Misselijk is minder maar het hoort er bij toch
We rijden nu terug naar huis, nou ja rijden we staan in de file op de A12. Het was een mooie korte dienst, toen mijn nicht ging praten heb ik het niet droog kunnen houden maar ben wel blij dat het voorbij is. Ik kijk er ook altijd tegenop.