@ Alicia gefeliciteerd met je goede echo! Heb je een fotoowtje voor ons? @ Wen haha ja... zal me een temperamentje worden als dat nu al gaat beginnen! @ Jane... mooi zeg je mvm test!!! Heel veel sterkte bij de begrafenis...
@Jane, ben blij voor je dat het toch meeviel de begrafenis! Het blijft toch altijd vervelend.. Enne.. mooie test hoor van MvM!! @Chivay, is er nu dan ook al wat te zien nu aan de buitenkant?? Hier alles nog rustig... Nou ja, ikzelf iets minder rustig! Hahaha Nog niet ongi... Ik word het toch vaak 's middags al?! Maar ja, misschien stel ik het onbewust wel uit met m'n spanning... Greetz Bianca
@ Wendyrich, wat vervelend zeg idd het ene oor in en het andere uit maar is makkelijker gezegd dan gedaan. volgens mij is kirin ook nog niet ongi. Liefs
@ Jane, mooie test van mvm. @Banne, heb je al getest? @Sammie, het komt steeds dichter bij voor je spanned hoor en hoe was het huis??
Nee, ik heb nog niet getest! Heb me nog in kunnen houden.. hahaha Als ik morgenvroeg nog niet ongi ben zal ik wel een test gaan doen.. Vind het wel heel spannend hoor.
Banne ik hoop ook dat je morgen positief test, knap dat je kan wachten. Ik heb sporten afgebeld voor vanavond voel me voor het eerst misselijk.
@ Jane, balen dat je misselijk bent hopelijk is het snel weer over. Ik ben juist weer begonnen met sporten, vandaag voor het eerst sinds een paar weken weer begonnen met hardlopen viel niet mee zucht... maar goed het begin is er weer
Hoi meiden, Hoe is het met iedereen? Ik heb eindelijk weer internet. Las een goede echo van alicia, super. Geen nieuwe zwangeren verder he? Hier alles goed, voel me minder moe. Heb van de week een kinderwagen en ledikantje gekocht. Over 1,5 week de geslachtsbepaling. xxxxxxxx
@ Eline, mooi dat je eindelijk weer internet hebt en fijn dat je je minder moe voelt lekker genieten nu dan Leuk dat je al spulletjes hebt gekocht. Wat voor kinderwagen heb je? En hoe bevalt het nieuwe huis? Spannend hoor over 1,5 weten jullie wat het is heb je al een vermoeden? Liefs
@ Wendyenrichard: Tja ik maak me inderdaad onbewust wel zorgen, mijn darmen doen ook vreemd. Heb vandaag toch weer eens een test gedaan. Nummer 5 sinds ik gestopt ben. Weer negatief natuurlijk. Tja ik gooi het maar op dat mijn vitamine b12 te laag is. Krijg vrijdag de 2e injectie. Verder wordt ik op het werk er continu aan herinnerd ivb zwangere collega, die bij allbei haar zwangerschappen geen enkele moeite heeft moeten doen. Elke keer meteen zwanger. Het lijkt me echt verschrikkelijk als het niet lukt. Maar mijn huisarts zegt dat ik gewoon de tijd moet nemen en dan komt het vanzelf goed. tja..... @ Mireli: inmiddels wachten wen en ik al vanaf oktober. ben de tel kwijt maar in elk geval al meer als 100 dagen, niet ongesteld, dus we beginnen de moed te verliezen.
@Banne. Spannend voor jullie. Ik ben erg benieuwd morgen. Test je meteen 's ochtends? @Jane. Fijn dat het een mooie dienst was. Ik zie ook altijd erg op tegen begrafenisen,echt verschrikkelijk,maar is wel het laatste wat je kan doen voor de directe naaste. @Eline. Alles al een beetje op z'n plek. Leuk een nieuw huis,straks trouwen en dan juli een kindje. Jullie hebben een druk jaar. Erg leuk. @Chivay. Ik zal mijn vriedn eens vragen of hij de foto erop kan zetten,ben daar zelf niet zo handig mee Weten de andere meiden die hun NOD hebben gehad al meer? Zie dat het voor een aantal spannend is. Groetjes Alicia
@Banne wat knap dat je nog niet getest hebt Zou ik je niet na kunnen doen. @ Eline lijkt me leuk hoor shoppen voor de baby
Mijn vriend vond het erg leuk. Ben blij dat hij er zo ook wat van mee krijgt. Maakt het allemaal wat werkelijker. Hijz egt nu nog tegen me dat hij het zo mooi vond dat het kindje zwaaide. Met mij gaat het prima,alleen met mijn rug nog steeds niet. Zit in de ziektewet en daar baal ik erg van. Vandaag voor het eerst weer wat uurtjes boventalig geerkt en ik mnoet zeggen dat dat me wel tegen viel. Morgenochtend nog wat uurtjes en dan heb ik twee weken vakantie. Daar kijk ik erg naar uit. Daarna ben ik de 12 wekengrens gepasseerd en hoop dan dat het met de hormonen mee valt. Ik wacht het maar even af.
knap hoor nog niet testen ik kon dat niet hahhaha. ik hoop dat er morge 2 knal roze strepen staan. xxx
@ alicia wat leuk dat je alles ziet bewegen echt geweldig. @ eline bevalt jullie nieuwe huis? je zit bijna op 15 weken de tijd gaat echt hard. @ kirin en wendyr hoop dat jullie snel ongi worden jaa liever zwanger natuurlijk. @ zwangere dames hebben jullie al vermoedens wat het geslacht is? veel liefs
Hoi Allemaal, Gisteren bij het huis geweest, Mooie locatie, grandioze tuin maar we zullen (als we het doen) veel moeten verbouwen!!! Dus even alles op een rijtje zetten...en wat als we een kindje op komst hebben (daar moeten we allemaal rekening mee houden) Moeilijk allemaal hoor! Hier nog steeds dezelfde verschijnselen, Ik heb nog geen idee wanneer ik ga testen. Ik heb het nu wel in mijn onderrug, dit heb ik altijd als ik ongi ga worden, dat zal dus wel zo zijn....we wachten het af! @Banne: Ik hoop dat jij positief test! Je hebt een vaste cyclus toch? Spannend!!!!!! @Alicia: Kei leuk dat je weer een echo hebt gehad!!!! Lijkt me verschrikkelijk mooi! @Jane: Het is fijn dat je er voor de familie bent geweest en je kunt zelf ook afscheid nemen. Maar het blijven verdrietige dingen.......Sterkte.
@ Banne... Nee nog niet ... Wel is het soms wat meer opgezet/boller... maar onder mijn kleren zie je dat nog niet.. Maar soms lijkt mijn buik juist nog platter dan voordat ik zwanger was! Ben ook 2.5 kilo afgevallen in het begin, vooral rond mijn zwembandje Wel vliegt vaak na mijn werk mijn broek meteen uit en een makkelijke pyamabroek aan.. dat zit wel echt lekkerder! Hoop vooral mijn moeder niet te volgen Toen ze zwanger was van mij zag je het pas na 8 maanden! Zou het wel leuk vinden als het binnenkort te zien is.. Nog niet getest lees ik... morgen kom ik extra gluren Spannend hoor.. ga voor je duimen! @ Jane.. Jammer dat je misselijk bent geworden! Hopelijk valt het mee en is het maar van korte duur! Je hebt wel de zelfde timing die ik had... Ben ook bij 7 wk misselijk geworden @ Eline... fijn weer wat van je te lezen! Helemaal super dat je vermoeidheid minder wordt.. ik hoop je snel te kunnen volgen.. Hier gaat altijd smiddags even t lampie uit... Leuk dat je al bent gaan shoppen! Welke kinderwagen is het geworden??? @ Alicia... Beterschap! Hopelijk voel je je snel beter.. harstikke vervelend zeg dat je zo last van je rug hebt! @ Sammie Even flink nadenken dus nog over het huis! Klinkt wel heel mooi! Enne... Komt wel in de buurt ook jou NOD zeg.. spannend!
@Alicia, als ik morgenvroeg nog niet ongi ben ga ik meteen testen! Ik best een beetje bang dat mijn spanning de ongi uitstelt... En dat de test negatief zal zijn. Maar we zullen zien morgenvroeg! Sterkte met je rug! Hopelijk heb je veel baat bij de 2 weken vakantie! @chivay, ik hoop ook voor jou dat je binnekort wat kan zien! Nu is het nog wel fijn dat je het makkelijk kan verbergen, maar over een tijdje wil je er toch ook wel zwanger uitzien... @Sammie, poeh, nog even wat om over na te denken inderdaad! Ik hoop in ieder geval voor je dat je niet ongi wordt!! Sterkte met nadenken! @Eline, Fijn dat je weer internet hebt! Lijkt me ook zo leuk om te shoppen!! Weet je al hoe jullie trouwdag eruit gaat zien?