Meiden die in oktober zijn gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door carpediem2010, 27 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Hey meiden,

ff snel een kort berichtje!

Ik heb vanochtend getest maar hij was helaas witter dan wit!:(
    De rode duivels zijn inmiddels ook al gearriveerd, dus op naar een vruchtbare ronde 4 voor ons!

Greetz Bianca

2. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee banne
    balen zeg, hopenlijk is het deze nieuwe ronde raak.
    xxx

3. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Balen Banne, op naar een succesvolle ronde 4!

4. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Wat jammer banne:(

5. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    Aah balen banne.. Dan maar met ons op na ronde 4..:D
    Vreemd he dat je een test doet en dat dan de duiveltjes komen.
    Heb in het verleden wel een test gedaan( nog geen kinderwens maar wel 2maand overtijd) omdat ik dacht dat ik zwanger was toen deed ik de test en helemaal wit en nog geen uur later was de ongi er vreemd (denk dan stress)
    Volgende ronde beter! :D

6. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ sammie van harte gefeliciteerd!!!! en succes met jullie nieuwe huis.

@ banne wat vervelend voor je.

@ mama4 spannend.

veel liefs

7. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Sammie. Van harte gefeliciteerd. Fijn weer een zwangere erbij. Een drukke tijd voor jullie als jullie het huis kopen. Jij mag en kan straks zelf wel wat minder,kun je mooi aanwijzingen geven ;) Is wel heel leuk om een huis te kopen en samen dingen te verbouwen.

@Banne. Wat jammer,had het zo gehoopt voor jullie. Ik hoop dat jullie volgende ronde meer geluk hebben.

@Eline. Leuk om met de voorbereidingen van jullie bruiloft bezig te zijn. Gan je ook een mooie jurk kopen? Heo voel jij je nu? Heb je al een mooi buikje?

Wij hebben nog geen idee wat het gaat worden. Ik heb daar nog geen gevoel bij. Het maakt ook niet uit. We hebben van beide soorten ;) nog geen een dus het belangrijkst is dat hij/zij gezond is.

Groetjes Alicia

8. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    @ Alicia,

Ik ga geen trouwjurk kopen, omdat we ook gratis trouwen, koop wel een nieuwe jurk, maar niet speciaal trouwjurk.
    Zijn ook aan het sparen, en heb nog autorijlessen, duur allemaal.
    Mijn buikje zie je wel ja, ben inmiddels ook 3,5 kilo aangekomen.
    Heb de hele dag honger.

Ik heb net een angelsound besteld, waarmee je zelf naar het hartje kan luisteren.
    Komt morgen binnen als het goed is. lijkt me zo mooi.
    Wou er eerst niet aan, dacht wat als ik hem niet vind. Maar ben nu wel iets minder onzeker.

Voel jij je goed verder?

xxxx

9. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @Sammie, gefeliciteerd echt helemaal super:D:D:D

@ Banne, voor jou is het balen!!! Hoop echt dat je deze ronde meer geluk hebt.

@ Eline, als wij gaan trouwen doen we het ook zo. Hou niet van grote bruiloften.
    En hebben jullie al een vermoeden wat het wordt?

@ Wen, hoop echt dat ik weer zwanger ben maar heb helemaal geen verschijnselen ja wat zeerdere tepels maar zegt niks. Maar weet ook niet meer wanneer ik de vorige keer wat ging voelen we wachten gewoon rustig af.

@ San, vervelend dat je nog geen duidelijkheid hebt hopelijk krijg je dat wel snel.

@ Kirin, wachtbankje was idd als je nog niet zwanger bent en ook niet ongesteld wordt dus je kan er gewoon weer tussen.

Liefs

10. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Jeanetjuh ik heb echt geen idee wat het wordt.
    maakt ons gelukkig ook niks uit, als het maar gezond is. xxxx

11. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè Banne, Ik had het zo gehoopt voor je...:D Nou ja, ik duim gewoon verder voor je in de volgende ronde.

Eline, leuk om met de voorbereidingen bezig te zijn! Je moet het gewoon doen hoe jullie het willen! Veel plezier met het uitzoeken van de ringen.

Mamavan4, veel plezier met de echo!

Tja, ik moet nog een beetje aan het idee wennen. Zoals ik tegen mijn man al zei, hebben we alles tegelijk. We moeten het allemaal even laten bezinken...Doen we het huis niet, of wel maar zonder aanbouw of wel en met aanbouw! Moeilijk! We willen ook niet te veel risico nemen (financieel)

Misschien een stomme vraag, maar wanneer kun je het beste de verloskundige bellen? Is nu nog een beetje te vroeg of niet?

Ik ga zo bij mijn ouders eten, moet dus tijdelijk mijn grijns van m'n gezicht halen! haha:D Ben slecht in liegen!

12. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Eline, dat is idd ook het belangrijkste.

@ Sammie, over zulke dingen moet je idd goed nadenken. ja dat is het moeilijkste he zeker nu je het net weet;) ik heb de verloskundige gewoon meteen gebeld.

13. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    hey meiden hier ff snel een berichtje van mij...
    de echo was helemaal goed, en ik moet over 3 weken weer terug komen
    10 februari dus, schiet ook alweer op haha.
    mijn bloeddruk was gelukkig wat gezakt nu 135/90 en de bloeduitslag was verder ook goed.

14. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    mama van 4, wat goed zeg je echo. Wat schattig ook.
    Opluchting he als alles dan weer goed is.

xxxx

15. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    ja gelukkig wel, eerst dacht ik nog hij maakt geen echo dus ik vragen, zegt ie
    hoeft niet kan wel, het is een duitser, maar gelukkig keek hij wel even, en zegt ie, het is er maar 1
    haha

16. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Ja dat is inderdaad vreemd! Maar ook wel weer fijn hoor dan zit je niet meer zo in spanning! :)

17. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Balen Banne, hopelijk mag ronde 4 jullie geluk brengen.

Mamavan4 ik mag ook 10 februari maar voor mij zal het dan de eerste echo zijn. We zijn dan ongeveer evenver, ben benieuwd of onze echo's op elkaar lijken.

M'n mannetje is vanavond op weg naar huis gevallen met de scooter met als gevolg schaaf op het gezicht pijnlijke pols en een goed beschadigde scooter. Hij baalt enorm van de scooter maar ja ik zei liever die scooter dan jij. De reden dat hij met de scooter ging is omdat zijn auto wordt gemaakt omdat ze een week geleden tegen zijn auto hebben gezeten, dikke deuk en bumper kapot, zat geen briefje bij. Grrrrrrr ben ff boos als ze die auto nou niet hadden geraakt had hij niet met de scooter hoeven gaan. Zometeen ff naar eerste hulp om naar de pols te laten kijken. De pols heeft al een keer in het gips gezeten. Lekker einde van de dag weer.......

18. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    hoi dames....

sammie gefeliciteerd :D

voor de dames die ongi zijn....balen zeg....ik duim voor jullie dat de volgende ronde wel raak is!!!

hier niks dan goed nieuws 8) ten eerste heb ik gister mijn ei alweer gehad!!!!!! 12 dagen na miskraam.....netjeeeeeeeesss..... en flink geklust, dus nu hopen dat het gelijk weer raak mag zijn!

en nog meer nieuws........wij gaan TROUWEN!!!!!!!!!!!!

waarschijnlijk zal het begin juli gaan gebeuren.....wij doen het ook niet uitgebreid. trouwen in gemeentehuis en in de kerk en daarna een receptie bij mijn schoonouders op het erf, die hebben zo'n mooie grote partytent, dus dan hoeven we alleen zelf hapjes en drankjes te regelen. en dan 's avonds alleen met onze families (ouders, broers en zussen en opa's en oma's) en getuigen uit eten.

19. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    o ja, vergeet helemaal te reageren op jane....sorry meid....

wat vervelend dat je man gevallen is.....hopelijk valt het mee...

20. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Kwebbel wat een geweldig nieuws!

Ik hoop dat je mag trouwen met een mooi zwanger buikje. In ieder geval fijn dat je weer snel een ei hebt

Deel Deze Pagina