Meiden die in oktober zijn gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door carpediem2010, 27 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Sammie, Gefeliciteeeeeeeeeeeerd! Wat een geweldig nieuws! Was jouw gevoel toch goed!:D Haha
    Alleen wel alles tegelijk nu, maar acht daar komen jullie uiteindelijk ook wel weer uit! Geniet ervan meid en sterkte met het vele nadenken..:p

@Kwebbelsnoes, Wat een goed nieuws! Leuk zeg dat jullie gaan trouwen! Geniet van de voorbereidingen! Hoe klein of groot ze ok zijn het is leuk om er mee bezig te zijn!

Is voor mij alweer 2,5 jaar geleden, maar was echt een hele leuke dag! We hadden ook enorm veel geluk met het weer... Het was een tegenachtige periode in juni en alleen op onze trouwdag scheen de hele dag de zon! Echt super!

@mamavan4, gelukkig was het allemaal goed!!! nu hopelijk weer wat meer genieten voor je!

@Jane, wat vervelend zeg dat iemand tegen de auto aan heeft gezeten en natuurlijk dat je man gevallen is! (indirect door de degene die geen briefje heeft achtergelaten!) GRRRRRR... je zou die mensen! Ben je bekend met het Waarborgfonds motorrijtuigen?
    Zitten wel een hoop regels aan om daar je schade in te dienen hoor, maar misschien is het iets om even naar te kijekn. Of misschien doet je autoverzekering dat ook al wel!

@All, bedankt voor de lieve reacties!!

2. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Jane, wat vervelend zeg van je mannetje:( hopelijk is er niks ergs aan de hand met zijn pols, sterkte.

@ Mamavan4, wat een lieve schattige echo zo klein echt bijzonder hoor. Nu kan je echt gaan genieten:D

@ Kwebbel, GEFELICITEERD eindelijk leuk nieuws voor jou:D en ook super dat je je ei gewoon hebt gehad en nu is het afwachten he hopelijk trouw je zwanger;)

Liefs

3. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey hey allemaal,

HIer effe een klein positief berichtje van mij:p.
    Heb net effe een ovu test gedaan en heb 2 streepjes!! Deed gister ook een test maar vond die erg vaag, dus dacht doe vandaag gewoon nog effe een test. En ja hoor 2 streepjes dus moet deze dagen wel aan de gang!!
    Misschien ben ik wel een beetje te enthioustisat :( (als je het zo schrijf) maar ja dat houdt dan wel in dat me cyclus aardig op schema ligt!!

Wou ik effe zeggen haha.
    Met me neefje xander gaat alles goed, hij is vandaag lekker naar huis gegaan met moeders!!

liefs nana

4. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    hey nana.....wat goed, dat je dit keer al zo snel een ei hebt....

en super dat je neefje al thuis is!!!!

5. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Banne... Wat jammer! Hopelijk een heel goede ronde 4 voor jullie!!

@ Eline.. spannend zeg al die voorbereidingen! Leuk dat je de angelsound besteld hebt! Ben heel benieuwd.. wij zijn er nog over aan het twijfelen :)

@ Sammie.. En is het gelukt de grijns van je gezicht te halen bij je ouders???? Hoe is het met je? Is het al een beetje binnengekomen bij jullie?

@ Mama van 4... Wat fijn dat jullie echo goed was!!
    En ook al een goede bloeddruk.. harstikke fijn!

@ Jane... bah wat schrikken zeg van je vriend!!! Hopelijk valt het mee en hoeft hij niet in het gips....
    Wat rot zeg ook.. zo zonder briefje!

@ Kwebbel! Gefeliciteerd met jullie trouwplannen!! Leuk zeg!
    Ik hoop voor je dat het geklus snel weer raak mag zijn :D

@ nana.. 2 streepjes... ;) Veel plezier ghehe
    Enne wat fijn dat je neefje naar huis mag!!

Hier vandaag proef op de som...
    Misselijkheid lijkt zo goed als over.. ben mijn medicatie ook gestopt sinds 2 dagen... wat een verademing!
    Vandaag hebben we wat gegeten, waarbij het de vorige 2 keren smorgens mis ging :) Dus ik ben benieuwd!!!

Verder heb ik een heel gezonde zwangerschapstik ontwikkeld :D Ik heb ontzettend veel zin in fruit, en alles wat fruitachtig is..
    vruchtensap, aardbeien, druiven, banaan, van die fruit2dayflesjes... maar bv ook yoghidrink rood fruit, fruitrepen dat soort dingen...

Helaas ben ik smorgens wat minder gezond.. Qua eten wil dat nog niet zo.. gewoon nergens zin in, alles smaakt me vies. Dus ik ben vanmorgen weer zonder eten de deur uit gegaan..
    Ja.. (met moeite) een half rijstwafeltje en een kopje thee..

Zo maar weer lekker een tukkie gaan doen..
    Vervolg van het uurtje slapen op de bank ;)

6. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Manlief wilde toch nog even afwachten met eerste hulp dus we zijn niet gegaan.

Nana wat fijn zeg ik hoop voor je dat je snel zwanger mag zijn zal erg leuk zijn als het nu gelijk zou lukken.

7. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, ik heb m'n lach een beetje kunnen verbloemen. Haha, alleen maar over het huis gepraat (leuke afleidingstactiek)

@jane, vervelend voor je mannetje. Hopelijk niks ernstigs!

@nana, helemaal goed joh! Hopelijk nu een ronde van 28!

@chivay, knap hoor! Die gezonde voeding, haha. Daar moet ik nu ook aan geloven!

8. Kirin

Kirin Actief lid

3 dec 2009
    275
    0
    0
    Noord Babant
    @ kwebbel: Gefeliciteerd met je voorgenomen trouwerij!

@Eline: jij ook gefeliciteerd met je aankomend huwelijk!

9. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    haha Sammie.. ja dat kwam wel even mooi uit dat je over het huis kon praten!! haha...

Enne ;) mijn voordeel is dat ik nu echt verslingerd ben aan fruit.. dus het voelt niet als een verplichting gelukkig!

10. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Kwebbel Van harte gefeliciteerd, wat leuk zeg! Hoop dat je er met een dikke buik staat. :p

@Jane Jeetje zeg, zo krijg je alles achter elkaar. Hoop dat het allemaal meevalt met je man.

@Chivay Je krijgt in ieder geval genoeg vitamientjes binnen met al dat fruit. ;) Nu snap ik waarom je kleine meer ruimte wil, die stuitert helemaal weg door alle vitamine C. :D:D:D

@Nana Positief nieuws van jouw kant, zowel je ei als dat Xander thuis is.

@Eline Ben benieuwd of de angelsound bevalt. Lijkt me toch bijzonder als je het hartje kan horen.

@Wendy Sterkte morgen met je man en probeer je niet te ongerust maken he. Komt allemaal goed!

Ik mag morgen naar de oogarts voor een echo van mijn oog. Ben benieuwd, moet alleen nog 2 weken wachten voor ik de uitslag heb. Kan gelukkig tijdens werk heen en weer, want het is in mijn eigen ziekenhuis. ;) Verder alles rustig hier.

Liefs
    Wendy

11. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    wendy sterkte morgen...

jane, sterkte met je man, en mannen willen nooit zo snel naar de dokter.. wel balen dat de scooter nu ook al beschadigd is.
    en ja we zijn ongeveer even ver, alleen weet ik niet of ik dan weer een echo krijg...dan laat ik mijn vriend wel vragen haha

kwebbel, wat leuk dat jullie gaan trouwen zeg...

nana, super dat je je ei hebt... gaat de goede kant op
    fijn dat je neefje al thuis is

wen1975 sterkte morgen, heb nog nooit van een echo aan het oog gehoord...

12. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Ik dus ook niet, stond ook wel even raar te kijken toen de oogarts dat voorstelde. :D Maar ze gaan (als ik het goed begrepen heb) kijken of ik een ontsteking in mijn oogspier heb. ;)

13. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Mamavan4 proberen kan altijd toch? Nooit geschoten is altijd mis.

14. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Goeiemorgen allemaal,

Ik heb de afgelopen dagen meegelezen, maar niets geschreven.
    Allereerst: zwangeren (ff namen alweer kwijt) GEFELICITEERD!!!
    @Kwebbel: gefeliciteerd

Het is hier enorm stressen in huis. Afgelopen weekend ruzies gehad met de ex van mijn vriend (moeder van K.) en haar vriendin. Het ging om iets kleins dat enorm is opgeblazen. Nu moet ik erbij zeggen dat mijn vriend enorm soepel en flexibel is geweest de laatste 2,5 jaar en nog steeds zit te wachten op een heleboel geld. Zij willen afbetalen met 200 euro per maand, maar dat schiet natuurlijk niet op, dan zijn ze jaren bezig:x. Ze hebben behalve aan ons ook nog aan anderen enorme schulden. K. woont voorlopig nog bij ons, nu sinds begin december en voorlopig blijft dit zo. Daar ben ik alleen maar blij om, maar het is wel pittig. Ik heb zelfs ff gedacht om maar gewoon weer aan de pil te gaan, want ik weet niet of ik nu wel zwanger zou willen zijn. Misschien ben ik al wel te laat, want de afgelopen paar dagen voel ik vanalles in mijn lijf, rare buik, kokhalsneigingen en vooral enorme jeuk aan mijn (.)(.). Wie weet??????????
    Vanmiddag heeft mijn vriend een afspraak met zijn advocaat om te kijken wat hij kan doen om zijn geld te krijgen...... Ben benieuwd.
    Tot zover... Helaas zijn het van mij niet altijd de leukste verhaaltjes....:(
    Groetjes,
    Elleke

15. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @nana, ow dat is wel fijn zeg hopelijk heb je nu eens een normale cyclus of gewoon zwanger:D

@chivay, ik had dat ook heel erg normaal hou ik ook al wel van fruit maar at echt heel gezond had daar gewoon zin in.

@ Sammie, haha door dat huis kan je ook een grijns op je gezicht hebben toch:p

@ Wendyrich, sterkte vandaag!!

@ Wen, daar heb ik idd ook nog nooit van gehoord.

@ Doglover, wat een vervelend verhaal mag je natuurlijk ook gewoon kwijt hier hoor het hoeft niet altijd leuk te zijn. Hoop dat jullie hier snel uitkomen.

Liefs

Deel Deze Pagina