Hoi jane, We hebben het elke dag dag gedaan, en een paar keer ook 2 keer per dag hahaha. Wat ik ook heb gelezen, dat het belangrijk is dat de vrouw komt, na dat de man is gekomen. Wij hebben dit ook zo gedaan. Het schijnt dat het zaad dan makkelijker erna toe gaat, door die beweging. Lovely me, het is moelijk te zeggen denk ik, het kan alle kanten op gaan denk ik. Ik hoop dat je zwanger bent, xxx
Hallo allemaal!! Ik ben Annemarie en ik ben 24 jaar. Ik ben 2 jaar getrouwd met een geweldige man! Samen hebben wij een dochtertje van 16 maanden oud. Wij willen nu voor de tweede gaan. Ik ben nu een dikke week met de pil gestopt. Het lijkt me leuk om hier met jullie mee te praten. Groetjes Annemarie
en.. nog steeds niet haha.. Ik heb ook helemaal nergens last van voel me super fit ! Heb het idee ook niet dat ik ong moet worden maar ja je weet het nooit natuurlijk. Heb alleen afscheiding een beetje wat ik eigenlijk nooit heb gehad dus dat is wel raar maar ja 9 jaar aan de pil en dan ineens nietmeer is ook vreemd voor het lichaam ik wacht tot volgende week zondag als ik het dannog niet ben dan ga ik testen eerder niet. Ben bang voor teleur stelling denk ik weet het niet. We zien het wel HOPEN!!!!! Hoe is het met de rest van de meisjes?? Spannend he!! XxX
Elke dag doen gaat bij ons moeilijk mijn vriend is niet iedere nacht thuis vanwege zijn werk dus dat word het bij ons niet maar anders klussen we wel vaak en niet zozeer om zwanger te worden ik denk als je het daarom gaat doen dat de wil dan zoo groot is dat het niet lukt.. Gaat prima zo als altijd hahaha xx
wij deden het voor zwanger worden ook elke dag, zijn ook nog maar 8 maanden samen hahaha, dan heb je dat he. Kan het nog niet helemaal geloven hoor. Girrlie, ik heb sinds 2 dagen ook meer afscheiding, had ik nooit echt, nu wit in broekje xxx
die afscheiding had ik vorige week ook ineens, terwijl ik dat anders nooit had, dus kreeg echt hoop, maar ik ben helaas toch ongi geworden. girllie, ik blijf duimen dat je ongi wegblijft en je gewoon hardstikke zwanger bent..... wij vrijen ook niet iedere dag, omdat mijn vriend ook vaak nachtdiensten heeft, maar we doen het toch wel zeker 3x per week, ook al voor we aan de klus gingen, dus wat dat betreft is het voor ons niet anders dan anders en voelt het niet als "moeten".
ik zit toch even met een "dillema" Ik ben op 9-10 ongi geworden en heb op 20-10 positief getest met ovaluatietest. De dagen erna flink geklust en 1 dag ervoor ook.. Toen ik de pil nog slikte werd ik de laatste dag van mijn stopweek ( dus een cyclus van 34 dagen?) ongi. Nu ben ik dus als ik een cyclus van 28 dgn zou hebben 4 dagen overtijd ( nog niet getest) en voel nog geen ongi, wil eigenlijk die 34 ste dag afwachten... zal ik dat doen? Net zo goed zit ik nog niet in mijn NOD? Ik heb wel al dik 1,5 week die afscheiding geel/wit van kleur (sorry) en hoofdpijn en vooral erg moe! hellup
@ lovely me Ik heb ook de mycrogynon 30 geslikt, ook ik heb last van gevoelige borsten ze staan gewoon een beetje strak maar weet niet of het nou bij het ontpillen hoort of het zwanger zijn dus we wachten het maar af heb 13 jaar de pil geslikt maar zoals je bij Eline ziet het kan natuurlijk altijd. @wendyrichard Ik heb ook elke keer zo'n hoofdpijn denk dat het door het stoppen met de pil komt maar je weet nooit he. Liefs Jeanet
Eline, gefeliciteerd meid!! en de meiden die ongi zijn geworden, balen zeg, maar op naar de volgende ronde en de meiden die nog afwachten, ik zal mee duimen
@cindy, ik zou wel willen maar stel het is nog niet mijn NOD dag geweest...en ik test te vroeg dan heb ik een teleurstelling..
wendy, ik zou idd dan even wachten tot de nod. Je maakt jezelf anders knettergek denk ik, dat gevoel had ik toen tenminste van mezelf. Hebben andere meiden al een testje gedaan die hun nod hadden? Ik ga zo mijn ha even bellen, en een verloskundige denk ik. Nog steeds wat krampen in mijn buik, vind het best eng allemaal. xxx
@ eline, ik weet dus niet wanneer mijn NOD is... ik vermoed dat dit al is geweest maar ik weet het dus niet. Vandaag is in sowieso 4 weken geleden dat ik ongi was ( precies 4 weken) dus hoe kom ik er achter dat het mijn NOD is?
hmm lastig. Ik dacht dat je het ergens had over 34 dagen? Ik ging in mijn geval uit van 28 dagen, maar dacht kan iets later, maar vond het na 5 dagen later wlre lang duren. Misschien toch een testje doen dan? xxx
heb een testje gedaan en die was negatief.. ik weet het ff niet meer... ik denk dat ik tot volgende week wacht ( 14 de ben ik jarig... dus het zou leuk zijn als ik dan positief test) Hoe voel jij je verder?
eline25 - 03 november - ronde 1 = ZWANGER nana1985- 05 november - ronde 1 girllie23 - 05 november - ronde 1 Kwebbelsnoes - 08 november - ronde 1 = ongi Gwen81 - 09 november - ronde 1 Antsy-13 november- ronde 1 Chantal74 - 14 november - ronde 1 Chantal1234 - 17 november -ronde 1 - 1e kindje Wallie1978 - 19 november - ronde 1 - 2e kindje Jeanetjuh - 21 november - ronde 1 - 1e kindje Magic - 22 november - ? Peace - 23 november - ronde 1 Jane1983 - 30 november - ronde 1 - 1e kindje Ramona1- 2 December-ronde 1 brendadee - ? - ronde 1 - 2e kindje Kwebbelsnoes - 06 december - ronde 2 - 1e kindje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje Ook weer even aangepast, waren wijzigingen van mij weer kwijt....
@Eline: GEFELICITEERD!!!! 1e ronde en gelijk zwanger, maar als topic opener moet je natuurlijk het goede voorbeeld geven @ alle nieuwkomers, welkom Moest erg veel bijlezen na een weekend niet online, dus kan niet overal meer op reageren. Zag wel dat het bij Wendy nog steeds spannend is. Wie weet binnenkort ook jij een positieve test.
eline25 - 03 november - ronde 1 = ZWANGER nana1985- 05 november - ronde 1 girllie23 - 05 november - ronde 1 Wendyenrichard- 6 november- ronde 1 Kwebbelsnoes - 08 november - ronde 1 = ongi Gwen81 - 09 november - ronde 1 Antsy-13 november- ronde 1 Chantal74 - 14 november - ronde 1 Chantal1234 - 17 november -ronde 1 - 1e kindje Wallie1978 - 19 november - ronde 1 - 2e kindje Jeanetjuh - 21 november - ronde 1 - 1e kindje Magic - 22 november - ? Peace - 23 november - ronde 1 Jane1983 - 30 november - ronde 1 - 1e kindje Ramona1- 2 December-ronde 1 brendadee - ? - ronde 1 - 2e kindje Kwebbelsnoes - 06 december - ronde 2 - 1e kindje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje
Ja vind het zo vreemd maar ja zoals kwebbelsnoes al zegt ik had het ook en toch ong geworden .. Jammer kwebbelsnoes! Volgende x hopelijk wel goed!! En dames er is nog steeds niks.. Ooh jeetje krijg de kriebels nu wel hoor haha.. Maar ik hou vol ik ga nog niet testen volgende week dan denk ik. En ook ik Verwelkom alle nieuwkomers leuk dat jullie met ons mee doen!! @walli als ik een dag niet ben geweest moet ik al weer heeel wat bijlezen haha dus na een weekend zeker! @ wendyr. Jammer meis volgende keer hoop k dat het positief is voor jullie! En de rest van de meiden hoe ist.? @ eline : heb je erge krampen dan? Ben benieuwd wat de HA zegt laat je het ons weten? Kissy!