Meiden die in oktober zijn gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door carpediem2010, 27 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    @Nana1985 Hoe ist het met jou nu dan ?
    Nog ong geworden? zag je ook bij 5 nov staan?
    Of heb je ergens overheen gelezen?
    :D

xx

2. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hey girllie, voor jou is het dus ook spannend nu?
    Ik wacht tot volgende week en als mijn ongi er dan niet is dan test ik opnieuw...

3. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Wendy balen dat ie toch weernegatief was. Misschien duurt je cyclus langer?

Ik heb net gebeld met huisarts en verloskundige, we moeten 9 dec voor de 1 e intake, en week erna 1 e echo, ik ben dan 1 weken.
    Ze zei dat die krampen heel normaal zijn.
    Ik word er best zenuwachtig van, ben dan weer bang dat het fout zal gaan ofzo.
    Ik durf nog niet echt blij te zijn, stom he.
    Ik moet idd als topicstarter goede voorbeeld geven hahaha

xxxx

4. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    ik hoop stiekum dat ik te vroeg het getest natuurlijk :D

Wel spannend hoor die echo enz!! hou ons op de hoogte!

5. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag is mijn NOD maar de test was, wederom, nega:(
    Maar nog geen enkel teken van ongi dus we blijven (wan)hopen!!
    Liefs Gwen

6. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Hee meiden,

Eline, gefeliciteerd! Wat een verrassing he en goed gedaan :D !!
    Lekker genieten nu!

Kwebbelsnoes....heel sneu meid... maar óp naar de volgende, hopelijk betere, ronde!!

Gwen: spannend!!

Ben héél benieuwd wie de volgende is met een positieve test!!
    Liefs, Chantal.

7. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi,

Ik ben (net) 33 en mijn vriend bijna 40. Wij wonen nu een jaar samen en hebben net een huis gekocht. Mijn vriend heeft een zoontje van 5 (Kevin) die om het weekend bij ons is.
    Volgens mijn berekeningen (uitgaande van een cyclus van 28 dgn) zou ik gister mijn eisprong gehad hebben (op mijn verjaardag).
    Ben benieuwd!
    Vind het leuk om de verhalen van iedereen te lezen.
    Groetjes,
    Doglover76

8. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    @ wendy: Ja het is nu zeker spannend we wachten het af heb de kriebels hahha.
    Hopen dat het goed gaat en dat het is gelukt in de 1e ronde.
    Maar mocht ik eerder testen dan meld ik het hier hoor haha.

@ eline: Spannend eline de echo gewoon op je aflaten komen meid niet te veel stressen want dat is niet goed he!

xx

9. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    girrlie spannend zeg, wanneer ga je testen? xxx

10. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    idd.!
    Ik dnek volgende week maandag!
    Maar ik weet het nog niet wacht in ieder geval even af wel moeilijk maar ja hhaha

xx

11. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Hallo allemaal

Weer veel te lezen zeg. Ik vind het wel spannend allemaal en erg leuk om te lezen dat jullie hetzelfde voelen. Ik zou hier ook wel met familie en vrienden over willen praten,maar wil ook niet dat er elke keer naar gevraagd word. Stel dat je langere tijd bezig bent,dan zou dat best gevoelig kunnen gaan liggen.

@girllie. Ik had ook last van afscheiding,terwijl ik dat normaal niet heb. Nou zal dat bij iedereen wel anders werken,maar ik ben ongesteld geworden. Ik hoop dat het bij jou wat anders betekend,kun je ook bij Eline zien.

@Wendyenrichard. Ik had eerst ook geen idee wanneer mijn eisprong was en kon dan ook mijn NOD niet uitrekenen. Afgelopen maand heb ik ovulatietesten gebruikt en daardoor wist ik precies mijn eisprong en NOD. Daardoor zat ik deze dagen niet in spanning en wist wat voor cyclus ik zou hebben deze maand.

@Eline. Voel jij je nu je zwanger bent anders dan eerder? Of nog steeds dat ongi gevoel?

Succes met wachten allemaal en ben benieuwd wanneer de volgende zwangere zich meld.

Groetjes Alicia

12. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @alicia, ik had op de 20ste een positieve ovu test.. dus heb op 21,22 en 23 ste geklust.wanneer is dan mijn NOD? Vannochtend had ik een negatieve test in mijn handen ( en teleurstelling) Hoop dat ik gewoon nog niet KAN testen want die spanning vind ik echt niks... :(

13. Wallie1978

Wallie1978 Actief lid

27 okt 2009
    292
    0
    0
    Gelderland
    Wendy, Gwen en Girllie wat maken jullie het allemaal spannend zeg.

Maar het kan natuurlijk maar zo dat jullie binnenkort allemaal super nieuws hebben ;)

Ik ben ook aan het wachten, maar bij mij duurt het nog even (19 nov.) Verwacht er niet veel van, aangezien we eigenlijk deze ronde er nog niet voor wilden gaan. Maar ja je weet nooit natuurlijk.

14. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Meiden wat spannend voor jullie allemaal even afwachten en dan testen:D

@Wendy balen joh een negatieve test maar je weet nooit he misschien is die over een paar dagen toch positief.

@Eline snap dat je bang bent maar probeer een beetje te genieten mag best:) en stress is nu niet goed voor je he. Spannend hoor de intake en de eerste echo je houdt ons wel op de hoogte he.

Ik moest gisteren mijn eisprong hebben volgens de banner. Maar heb mijn eisprong nooit bewust gevoeld maar ja hoor gister avond was hij er:D dus als het goed is klopt mijn cyclus ben benieuwd.

Succes allemaal weer he meiden en hopelijk komen er snel wat positieve testen bij

15. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    HOi meiden,

Ik heb nog steeds dat kramp gevoel in mijn buik, maakt me erg onzeker. Ook af en toe wat steekjes, maar volgens die verloskundige hoort dat erbij.

Wat ik trouwens ook heb, is opeens een hele gladde huid, en ik had altijd wel wat puistjes.
    Die gladde huid is al sinds een week ofzo.
    Verder voel ik me niet echt anders, ben wel een beetje moe, maar ja kan door van alles zijn denk ik.
    Tis een hele ontdekking zo voor het eerst zwanger.

Ik had het aan mijn moeder verteld net, die had gelijk een rompertje gekocht en sokjes, ze wou gewoon iets doen, weet ook wel dat het nog fout kan gaan.
    Mijn moeder was heel erg blij.

xxxx

16. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Dat lijkt me echt super om het aan mijn ouders vertellen en daarna natuurlijk aan iedereen :D

Weet iemand vanaf wanneer je zwangerschapsverschijnselen kan hebben?? Is dat meteen of duurt dat even?

Heb sinds 2 dagen echt onwijs gevoelige en strakke borsten ook kan ik mijn tepels bijna niet aanraken, en heb last van hoofdpijn. Kan ook bij ontpillen horen misschien maar daar kan ik niks van vinden op internet.

Liefs Jeanet

17. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Eline,
    Je maakt je echt teveel zorgen denk ik hoor.
    Ik kan je vertellen dat ik bij alledrie regelmatig krampen heb gehad.
    Ook al zo vroeg in de zwangerschap. Als ik wat langer zwanger was vanaf zo'n 3 a 4 maand kreeg ik ook erg last van bandenpijn.
    Zeg maar de spieren aan je baarmoeder, die rekken 'opeens' uit als je zwanger bent.
    Dit was voor mij zo pijnlijk dat ik een keer tijdens het winkelen gewoon dubbel klapte van de pijn. (En strompelend naar de auto ben gelopen uiteindelijk.) Lekker bankhangen en thee drinken dus jij;)
    Liefs Gwen

18. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Oke gwen, zal me proberen minder zorgen te maken hahaha.

Jeanet, ik had wel een week al hoofdpijn, in mijn achterhoofd.
    Mijn tepels deden ook zeer, maar dat was maar een week ofzo, dat heb ik al denk ik 1,5 week niet meer.
    Ben verder wel wat moe.

Ik ga maars aan mijn eten beginnen, bloemkool.
    Heb verder nog niks gemerkt dat ik iets niet meer lust ofzo, of misselijk ben,

xx

19. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb de hele dag gewerkt en kan dus weer lekker bijlezen:) Ik heb een vraagje: Als het goed is word ik volgende week dinsdag ongesteld, maar heb nu al krampjes en een raar gevoel. Ik kan het niet echt beschrijven. Normaal heb ik dit niet. Mijn NOD is 17 november. Wanneer zouden jullie testen? Ik heb testen gekocht waarmee ik 6 dagen van tevoren kan testen....wat zouden jullie doen? Groetjes

20. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Ps: kan iemand mij uitleggen hoe ik een banner onder mijn berichtje kan plaatsen????

Deel Deze Pagina