Ik slik zelf alleen foliumzuur van Etos eigen merk. Weet van de vorige keer dat ik die zwanger worden pillen niet geweldig vond, dus die ga ik niet meer nemen. Wel fijn dat je man rond kerst hier komt. Ben na mijn bevalling niet meer aan de pil geweest. Vorige keer met de microgynon30 had ik inderdaad zo weer een normale cyclus (ook jaren geslikt).
Grappig.. mijn jongste is 9 oktober 5 geworden. En op die dag hebben we ook de knoop doorgehakt, om er toch nog 1 x voor te gaan! Groetjes Gwen
even een update hier afgelopen zondag ben ik snachts echt ziek geweest, misselijk, hoofdpijn en diarre.. halve nacht op de wc doorgebracht. Maandag was ik dan ook als een vadoek, bijna hele dag liggen slapen enz! Sinds maandag ben ik dan ook misselijk, voornamelijk hoog ik mijn keel. Diarre is na die ene nacht weggegaan. Verder wel lichte steekjes in me buik en onderrug gehad maar geen gevoelige borsten ofzo. Wel ben ik mijn eetlust verloren... zou ik zwanger kunnen zijn?
Hoi wendy, ik heb geen idee, ben sinds gisterenmiddag ook met vlagen wat misselijk, en pijn in mijn tepels. Ik denk zelf dat het van het ontpillen komt, ik ga verder maar nergens op rekenen. Liefs eline
ik lees inderdaad ook veel over het ontpillen (slik ook micro30)... maar wat als je juist niet met de pil gestopt bent en juist wel continu misselijk bent... vergrote borsten... snel moe... eetlust is anders... enz?!?!?! vanmorgen testje gedaan en ik had een heel licht streepje... heb nog een test die ik over een paar dagen doe van een ander merk kijken wat die aan gaat geven...
Ik kan geen enkele pil verdragen. Ik word zo misselijk daarvan dat ik moet overgeven, opvliegers, opgezette borsten enz. Heb weleens een spiraal geprobeerd maar na 3 maand ellende eruit laten halen. Daarna aan de nuvaring en nergens last van!
het zou idd het ontpillen kunnen zijn maar wel raar dat dit pas na mijn eisprong is begonnen.... wel spannend zeg somegirl, een streep is een streep! Je zou over 2 of 3 dagen inderdaad opnieuw kunnen testen... liefs
Ik weet wel dat je lichaam je goed voor de gek kan houden. Vorige zwangerschap in de 1e ronde voelde ik ook van alles. Paar dagen over tijd, maar dus niet zwanger. Ronde er na niks raars gevoeld en wel zwanger. Ben benieuwd hoe het deze keer gaat. @ somegirl: ze zeggen altijd een streep is een streep. Spannend hoor, hou je ons op de hoogte. @gwen: hoe oud zijn je andere kinderen.
hoi allemaal, wat leuk deze topic! ik heb zelf mijn eerste dag van mn laatste menstruatie 19 oktober gehad, ik heb dus 15 oktober mn laatste pil geslikt. ik vind t zo spannend! ik wil zelf al heel lang een kindje maar mn man niet. hij vond t nog te vroeg, ik ben 23 en hij is 25, dat is misschien ook wel jong, maar ik vind dat altijd leuk jonge ouders, nu is t eindelijk zover dat ik geen pil meer slik, zo spannend en leuk, maar ik ben zo bang dat we er een tijd op moeten wachten!
Ik ben zelf (te) jong moeder geworden en ik vind dat jullie een mooie leeftijd hebben om te beginnen. Ik wens jullie veel succes en veel vruchtbaarheid toe Groetjes Gwen
23 is een mooie leeftijd hoor ik zelf ben 22 word 14 nov 23 en ben ook begonnen! Mijn man is 29. liefs
Ach wat is te jong. Als je er zelf een goed gevoel bij hebt is het toch prima. Ik was 30 toen ik mijn dochter kreeg. Vroeger zei ik ook altijd dat ik jong moeder wilde worden. Maar ja, het duurde even voordat ik mijn man leerde kennen
Hallo, Ook ik ben 15 Oktober gestopt met de pil, ik en me vriend zijn net 3 weken geleden op ons zelf gegaan en lijkt het ons super leuk om een kindje te krijgen, ben wel heel benieuwd naar hoelang het gaat duren en hoe je je gaat voelen en alles ik ben eigenlijk naar alles wel benieuwd zo spannend allemaal,. succes nog meiden die ook gestopt zijn met de pil,.!
hey meiden, hoe is het hier???? ik ben ook benieuwd deze keer.. vorige cyclus had ik gewoon maar alle symptomen die je maar kon bedenken!! gevoeligen (.)(.), steken in mijn buik, misselijk, noem maar op.. en toch werd ik ongi.. was wel even tegenvallen.. onze dochter wordt zaterdag 2 jaar en hadden het leuk gevonden het dan te kunnen vertellen.. nu zit ik dan nog met een bijkomend problemen... mijn rug... zit er al jaren meer maar sinds 3 weken terug gewoon niet meer uit te houden en toch maar eens naar HA gegaan.; heb dan kiné voorgeschreven gekregen.. doet niets af... dus gisteren terug naar HA gegaan en moet ik naar een osteopaat (morgenavond) en onder de NMR (14/11) ALSSS ik niet zwanger ben!! anders moet ik de afspraak afbellen.. nuja ergens goed als ze het kunnen onderzoeken maar als ik niet zwanger ben moet ik een keuze gaan maken.. zwanger worden of mijn rug... nuja doodmoeilijke keuze voor mij.. zit nl al jaren met die stomme rug en denk dan.. die 9 maand kunnen er ook nog wel bij. anderzijds wil ik er ook wel vanaf zijn maar hoelang moet ik dan gaan wachten?? mijn wens is zo supergroot!! dus ergens diep in mijn hartje hoop ik gewoon dat het deze keer prijs is!!!
Ik ben 25 september gestopt. Dus dacht ik kan wel meedoen met de ronde van oktober toch 1e kindje, 2de ronde
Dat hoop ik ook voor je! Wat ik me wel afvraag, worden de rugklachten dan niet erger als je zwanger bent? Mijn rug heeft nl heel wat te lijden gehad tijdens de zw's. En ik heb niet eens rugklachten. Het lijkt me nl nogal wat als je straks, misschien wel heel lang, bv bedrust moet houden. Maar hoe dan ook, ik duim voor je!