@ Chantal In de bovenste balk staat een kopje Banners daar staat ook wat je moet doen dacht ik. Succes. @ Eline Oke nou even afwachten dan heb het nu een aantal dagen. Kooksuh en eetsmakelijk
Hoi chantal, ik zou een paar dagen voor je nod testen. Ik hoor wel is als je 6 dagen van te voren test, dat er nog wat mis kan gaan met de innesteling, en het dus daarna opeens negatief kan zijn. Je kan het echt beter even afwachten denk ik. liefs eline
Hoi Meiden, Wat heb ik weer een hoop bij te lezen zeg, na een weekend! ENLINE MEID!!! VAN HARTE!! Wat gaaf dat het de 1e x al gelukt is!!! Ga er van genieten!! @ Nieuwe meiden! ook namens mij , erg welkom en hopen dat jullie ook snel zwanger mogen worden! Afgelopen vrijdag gaf mijn Ovul. test maar 1 streepje aan...! Gister en vandaag 2!! Niet zo donker als het laatste lijntje maar .... betekend dus dat mijn ei komt!
Bedankt voor het reageren. Ik heb nu de code van de banner gekopieeerd, maar waar moet ik hem nu weer plakken. Ben zo niet into de computer sorry sorry
Ik wilde alvast een paar zwangerschapstesten via internet bestellen weet iemand of sensitest een goed betrouwbaar merk is?
Ik heb van sensitest, ovulatie testen en 3 zwangerschapstesten gekocht. En zoals ik had uitgerkend heb ik rond deze dagen mijn ei en dat geeft ie ook aan. Succes Hey Eline, Heb jij daar ervaring mee toevallig? het 1e streepje is niet gelijk aan de kleur van het 2e?
eline25 - 03 november - ronde 1 = ZWANGER nana1985- 05 november - ronde 1 girllie23 - 05 november - ronde 1 Wendyenrichard- 6 november- ronde 1 Kwebbelsnoes - 08 november - ronde 1 = ongi Gwen81 - 09 november - ronde 1 Antsy-13 november- ronde 1 Chantal74 - 14 november - ronde 1 Chantal1234 - 17 november -ronde 1 - 1e kindje jetvg - 18 november- ronde 1 - 1e kindje Wallie1978 - 19 november - ronde 1 - 2e kindje Jeanetjuh - 21 november - ronde 1 - 1e kindje Magic - 22 november - ? Peace - 23 november - ronde 1 Jane1983 - 30 november - ronde 1 - 1e kindje Ramona1- 2 December-ronde 1 brendadee - ? - ronde 1 - 2e kindje Kwebbelsnoes - 06 december - ronde 2 - 1e kindje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje ik zag dat ik er niet meer tussen stond, dus mezelf weer even toegevoegd! @eline, van harte gefeliciteerd meid, heel veel geluk! @degenen die al ongi zijn, das echt super jammer, maar op naar de volgende maand! @de rest, spannend he??
eline25 - 03 november - ronde 1 = ZWANGER nana1985- 05 november - ronde 1 girllie23 - 05 november - ronde 1 Wendyenrichard- 6 november- ronde 1 Kwebbelsnoes - 08 november - ronde 1 = ongi Gwen81 - 09 november - ronde 1 Antsy-13 november- ronde 1 Chantal74 - 14 november - ronde 1 Chantal1234 - 17 november -ronde 1 - 1e kindje jetvg - 18 november- ronde 1 - 1e kindje Wallie1978 - 19 november - ronde 1 - 2e kindje Jeanetjuh - 21 november - ronde 1 - 1e kindje Magic - 22 november - ronde 1- 1e kindje Peace - 23 november - ronde 1 Jane1983 - 30 november - ronde 1 - 1e kindje Ramona1- 2 December-ronde 1 brendadee - ? - ronde 1 - 2e kindje Kwebbelsnoes - 06 december - ronde 2 - 1e kindje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje Ook bij mij stond er iets fout, dus ook gelijk maar f aangepast!! Ja het is zeker spannend Jetvg
Hoi Magic, het schijnt als ie helemaal gelijk is, dan is het echt je eisprong dag, dat had ik. Ik had een dag erna een minder donker streepje. xxx
Ik had voor dat we met die testen begonnen me even ingelezen. Mezelf als voorbeeld te gebruiken. Ik teste 22, 23, 24 oktober positief met de ovulatietest. DAt wil dan zeggen ,volgens tensitest, dat je 22 okt licht vruchtbaar bent, 23 vruchtbaar en 24 okt zeer vruchtbaar. Dan heb je je eisprong de dag erna. Bij mij dus 25 oktober. HEt schijnt dat je altijd 2 weken na je eisprong ongesteld word,met verschil van 1 dag ervoor of een dag erna. Ik zou dus 8 oktober ongesteld moeten worden en dat klopte precies. Mij zijn ze dus goed bevallen en heb zo geen dagen in spanning gezeten. Ik weet natuurlijk niet of ze bij iedereen goed werken. In jouw geval de 20 positieve test,dus ws 21 en 22 okt ook. Dan zou je eisprong 23 oktober zijn en je NOD 6 nov.In dat geval zou je nu dus ongesteld moeten zijn. Een negatieve zwangerschapstest zei laatst iemand hier,hoeft niet te betekenen dat je niet zwanger bent. Je kon dan ook nog te weinig hormoon in je urine hebben. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Ik heb er verder ook niet zoveel verstand van. Wij zijn ook voor de eerste bezig Groetjes Alica
eline25 - 03 november - ronde 1 = ZWANGER nana1985- 05 november - ronde 1 girllie23 - 05 november - ronde 1 Wendyenrichard- 6 november- ronde 1 Kwebbelsnoes - 08 november - ronde 1 = ongi Gwen81 - 09 november - ronde 1- 4e kindje Antsy-13 november- ronde 1 Chantal74 - 14 november - ronde 1 Chantal1234 - 17 november -ronde 1 - 1e kindje jetvg - 18 november- ronde 1 - 1e kindje Wallie1978 - 19 november - ronde 1 - 2e kindje Jeanetjuh - 21 november - ronde 1 - 1e kindje Magic - 22 november - ronde 1- 1e kindje Peace - 23 november - ronde 1 Jane1983 - 30 november - ronde 1 - 1e kindje Ramona1- 2 December-ronde 1 brendadee - ? - ronde 1 - 2e kindje Kwebbelsnoes - 06 december - ronde 2 - 1e kindje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje
Alicia je geeft me weer een beetje hoop haha. Het is wel mijn eerste cyclus en weet natuurlijk niet of die gelijk goed is... Ik voel sinds vandaag wel wat krampjes zo hier en daar in mijn onderbuik maar niet het "zware gevoel" wat ik altijd krijg als ik ongi word... ik denk dat ik tot volgende week even moet afwachten denk ik? zucht...
hey allemaal Na een negatieve test vrijdagavond, nog steeds niet ong , heb nu vanaf vandaag wel steken rechst in me buik. Nou ja een beetje dan. Maar denk dat ik nog steeds geduld moet hebben om ong te worden. Ben niet zwanger, daar ga ik vanuit. Voel voor de rest niks raars zeg maar. Dus zal morgen effe een groot potje geduld halen , en dan kan ik er weer tegen aan. Sterkte allemaal, en hoop dat jullie meer mazzel zal hebben als ik. liefs
oh wat naar, maar geen bloed geeft moed he?! Ik heb op t moment last van rommelende darmen dan weer verstoping en dan ben ik net aan optijd bij de wc.. ook heb ik wat steekjes in mijn lies ( herken ik niet als ongi pijntjes)
hallo allemaal, Ook wij, mijn man (29) en ik (27), zijn een poging aan't wagen. Ben in september al gestopt met de pil maar, na eerst een "veilige" maand gaan we er nu helemaal voor! Wel fijn om al jullie verhalen te lezen...het is ook bij ons een geheim dat we bezig zijn en kan echt bij niemand mijn ei kwijt (bij mijn man wel hoor maar goed, een man blijft een man!) Spannend allemaal!!!! Groet, Sammie