eline25 - 03 november - ronde 1 = ZWANGER nana1985- 05 november - ronde 1 girllie23 - 05 november - ronde 1 Wendyenrichard- 6 november- ronde 1 Kwebbelsnoes - 08 november - ronde 1 = ongi Gwen81 - 09 november - ronde 1- 4e kindje Antsy-13 november- ronde 1 Chantal74 - 14 november - ronde 1 Chantal1234 - 17 november -ronde 1 - 1e kindje jetvg - 18 november- ronde 1 - 1e kindje Wallie1978 - 19 november - ronde 1 - 2e kindje Jeanetjuh - 21 november - ronde 1 - 1e kindje Magic - 22 november - ronde 1- 1e kindje Peace - 23 november - ronde 1 Sammie81 - 25 november - ronde 1 - 1e kindje Jane1983 - 30 november - ronde 1 - 1e kindje Ramona1- 2 December-ronde 1 brendadee - ? - ronde 1 - 2e kindje Kwebbelsnoes - 06 december - ronde 2 - 1e kindje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje Heb mezelf er even bij gezet, uitgaande van een cyclus van 28 dgn. groet, Sammie
@ wallie1978: We hebben nog geen kinderen, we gaan voor onze eerste. We zijn al ruim 11 jaar bij elkaar waarvan nu 1 jaar getrouwd en helemaal klaar voor de volgende stap in ons leven. groet, sammie
hoi Eline, Jeetje spannend!! ik ben ook in okt. gestopt 29-10 ben er bewust en onbewust toch elke dag wel mee bezig, nu je "mag" wil je ook graag zwanger worden is mijn ervaring. heb jij last gehad van het ontpillen? Groetjes Desiree
Pfoeh... als ik dat allemaal zo lees. Ik ben er in gedachten toch ook wel veel mee bezig, denk bij alles wat ik voel weer 'goh, zou het iets te betekenen hebben?', 'hoe was dat de eerste keer?' Maar al dat tellen, wanneer NOD, wanneer ovulatie... daar ben ik dus helemaal niet mee bezig. Lukt dat wel een beetje, met een onregelmatige cyclus, nee toch? En ovulatietesten, daar zou ik misschien eens aan gaan denken als ik over een maand of 4 nog niet zwanger ben. Wat zijn jullie redenen om nu al ovulatietesten te doen (vooral voor degenen die nog maar net met de pil gestopt zijn)?
Ik moest weer een boel bijlezen ;>)) Iedereen die op dit moment wacht; veel succes.. Vervelend hoor voor de mensen die ongi geworden zijn! Hopelijk hebben jullie aankomende maand meer succes; ga voor iedereen duimen dat het dan wel lukt ;>)
eline25 - 03 november - ronde 1 = ZWANGER nana1985- 05 november - ronde 1 girllie23 - 05 november - ronde 1 Wendyenrichard- 6 november- ronde 1 Kwebbelsnoes - 08 november - ronde 1 = ongi Gwen81 - 09 november - ronde 1- 4e kindje Antsy-13 november- ronde 1 Chantal74 - 14 november - ronde 1 Chantal1234 - 17 november -ronde 1 - 1e kindje jetvg - 18 november- ronde 1 - 1e kindje Wallie1978 - 19 november - ronde 1 - 2e kindje Jeanetjuh - 21 november - ronde 1 - 1e kindje Magic - 22 november - ronde 1- 1e kindje Peace - 23 november - ronde 1 Sammie81 - 25 november - ronde 1 - 1e kindje Jane1983 - 30 november - ronde 1 - 1e kindje nbroen - 2 december - ronde 2 - 3de kindje Ramona1- 2 December-ronde 1 brendadee - ? - ronde 1 - 2e kindje Kwebbelsnoes - 06 december - ronde 2 - 1e kindje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje Heb mezelf er ook even tussen gezet ;>))
Hallo meiden, ik ben Meen 22jaar en 29 okt gestopt met de pil, ben heel benieuwd naar jullie ervaringen en tips s6 @ll xx
eline25 - 03 november - ronde 1 = ZWANGER nana1985- 05 november - ronde 1 girllie23 - 05 november - ronde 1 Wendyenrichard- 6 november- ronde 1 Kwebbelsnoes - 08 november - ronde 1 = ongi Gwen81 - 09 november - ronde 1- 4e kindje Antsy-13 november- ronde 1 Chantal74 - 14 november - ronde 1 Chantal1234 - 17 november -ronde 1 - 1e kindje jetvg - 18 november- ronde 1 - 1e kindje Wallie1978 - 19 november - ronde 1 - 2e kindje Jeanetjuh - 21 november - ronde 1 - 1e kindje Magic - 22 november - ronde 1- 1e kindje Peace - 23 november - ronde 1 Sammie81 - 25 november - ronde 1 - 1e kindje Jane1983 - 30 november - ronde 1 - 1e kindje Ramona1- 2 December-ronde 1 nbroen - 3 december - ronde 2 - 3de kindje brendadee - ? - ronde 1 - 2e kindje Kwebbelsnoes - 06 december - ronde 2 - 1e kindje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje Zie net dat ik me verteld heb, dus even een nieuwe goede lijst er weer neergezet ;>)) __________________
Hoi, ik mag me hier ook aanmelden Ik ben 6 oktober gestopt met de pil, als ik 28 dagen aanhou dan ben ik nu dus 3 dagen overtijd, vanmorgen getest maar volgens mij wilde ik gewoon een streepje zien.. Ik heb al minstens een week kramp alsof ik toch mijn periode krijg maar er gebeurt helemaal niks. Me tepels zien er anders uit (puntig). Ik hoop dat ik alsnog positief ga testen... Groetjes!
ow ja en ik ben ontzettend duizelig geweest vorige week, weet niet of dat wat zegt maar hoop het wel...
Goedemorgen en welkom Spannend allemaal hè Ik ben 9 okt. gestopt met nuvaring. 12 okt. was mijn 1e ongi dag. Weliswaar geen echte nog maar ga eerst wel van die datum als 1e cyclusdag uit. Ik ben nu dus 2 dagen overtijd. Maar de testen blijven tot nu toe negatief. Misschien leuk om jezelf even op onze lijst toe te voegen? Succes met afwachten Liefs Gwen
Goeie morgen meiden! Hier ben ik weer.. En nog steeds niks gister avond was ik ontzettend misselijk(niet gespuugd) wat ik volgens mij al jaren niet meer ben geweest en errug hoordpijn en heel moe vroeg op bed en vanmorgen was ik er weer.! Ik ga nog niet testen want zie je wel paar dagen overtijd kan de test nog nega zijn. ( wil de terleurstelling niet haha) volgende week zondag of zo denk ik. @ eveline ik heb geen ovu test gedaan ik dnek net zo als jou over een maand of 4 dat ik dan z'n test ga doen omdat het nog maar zo pril is dat ik ben gestopt vind ik het te snel om te testen voor de ovu. Maar het blijft spannend en ik ben er iedere dag ook bewust en onbewust mee bezig. Ik was eigenlijk altijd wel optijd ong. maar dit keer niet maar misschien heeft het te maken met ontpillen Nog maar even afwachten wat toch moeilijker blijkt te zijn dan ik dacht hahaha @ de rest van de meiden hoe gaat ie? @ eline : GENIET MEID!!! niet onzeker zijn. Je ben ZWANGER!! xxx
eline25 - 03 november - ronde 1 = ZWANGER nana1985- 05 november - ronde 1 girllie23 - 05 november - ronde 1 Wendyenrichard- 6 november- ronde 1 Kwebbelsnoes - 08 november - ronde 1 = ongi Gwen81 - 09 november - ronde 1- 4e kindje Antsy-13 november- ronde 1 Chantal74 - 14 november - ronde 1 Chantal1234 - 17 november -ronde 1 - 1e kindje jetvg - 18 november- ronde 1 - 1e kindje Wallie1978 - 19 november - ronde 1 - 2e kindje Jeanetjuh - 21 november - ronde 1 - 1e kindje Magic - 22 november - ronde 1- 1e kindje Peace - 23 november - ronde 1 Sammie81 - 25 november - ronde 1 - 1e kindje Ingie - 25 november - ronde 1 - 2e kindje Jane1983 - 30 november - ronde 1 - 1e kindje nbroen - 2 december - ronde 2 - 3de kindje Ramona1- 2 December-ronde 1 brendadee - ? - ronde 1 - 2e kindje Kwebbelsnoes - 06 december - ronde 2 - 1e kindje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje Was ook weer verdwenen van de lijst.
Hoi Hoi Ik sluit me ook aan bij de oktoberclub, ben 18-10 gestopt met pil,en toen dus 24-10 ongi(ontrekkingsbloeding)en zit nu dus in ronde 1 voor 1ste baby!we zijn bijna 11 jaar samen,2 maanden getrouwd en beide 28 jr, we vonden t nu dan ook tijd om er voor te gaan.... Lees al een poosje mee op dit forum,maar plaats nu pas reactie omdat ik waarschijnlijk m'n ei heb gehad en zondag en vandaag druk ga klussen, je weet immers nooit...... nu begrijp ik ook echt wat al die spanning en dat wachten inhoud Wil het voor iedereen nog geheim houden waar we mee bezig zijn,en ja met m'n mannetje erover praten is toch anders.... daarom ben ik reuze blij met dit forum, ben je toch een beetje anoniem, maar het voelt alsof je met vriendinnen praat Dus iedereen succes en ook ik houd jullie op de hoogte! M'n NOD zou met cyclus van 28 dgn 21-nov zijn! Groetjes miek
De 1e zw test heb ik 6 dagen voor NOD al gedaan. Nu 2 dagen overtijd en nog nega. Ik ben er idd niks wijzer van geworden Ja.. dat ik dat de volgende ronde dus niet meer ga doen Morgen ga ik wel weer testen want ik heb net nieuwe gehaald gisteren. Als die weer nega is, ga ik tot vrijdag wachten. Succes iedereen!!!!!!!!!!!!!!!!! Liefs Gwen
@Gwen en Girllie, nog steeds geen nieuws dus. Balen hoor. Maar het kan positief zijn natuurlijk @Tante Pol, Miekje en andere nieuwe dames: Welkom. Hier nog geen rare dingen. Alles voelt normaal. Dus gewoon nog even afwachten. Maar mijn Nod is ook nog niet deze week.
eline25 - 03 november - ronde 1 = ZWANGER nana1985- 05 november - ronde 1 girllie23 - 05 november - ronde 1 Wendyenrichard- 6 november- ronde 1 Tante Pol - 6 november - ronde 1 Kwebbelsnoes - 08 november - ronde 1 = ongi Gwen81 - 09 november - ronde 1- 4e kindje Antsy-13 november- ronde 1 Chantal74 - 14 november - ronde 1 Chantal1234 - 17 november -ronde 1 - 1e kindje jetvg - 18 november- ronde 1 - 1e kindje Wallie1978 - 19 november - ronde 1 - 2e kindje Jeanetjuh - 21 november - ronde 1 - 1e kindje Magic - 22 november - ronde 1- 1e kindje Peace - 23 november - ronde 1 Sammie81 - 25 november - ronde 1 - 1e kindje Ingie - 25 november - ronde 1 - 2e kindje Jane1983 - 30 november - ronde 1 - 1e kindje nbroen - 2 december - ronde 2 - 3de kindje Ramona1- 2 December-ronde 1 brendadee - ? - ronde 1 - 2e kindje Kwebbelsnoes - 06 december - ronde 2 - 1e kindje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje Heb mezelf maar even erbij gezet...