Hey allemaal, Hier nana, nog steeds niet ong! Ik twijfel met de dag of ik nog wel ong word, of dat ik zwanger ben. Echt ong kaaltjes heb ik niet. Heb wel steken in me onderbuik. Heb even gegoogld, en dan staat er weer dat dat kan als je zwanger ben. Heb iemand hier ervaring mee? Want voor de rest heb ik nergens last van. Ik ga pas van het weekend testen want anders ben ik weer terleurgesteld als het negatief is. Ik wacht het rustig af wie weet. liefs
@ nana, dat ken ik!!! zo irritant he? Zal voor je duimen ( hier ook nog geen ongi klachten...wel negative test)
Grappig de zelfde klachten zullen we maar zeggen! Nou dan wens ik je een groot potje geduld voor, haha. net zo als ik nodig heb haha. liefs
@nana en wendy, wat spannend zeg. Wel vervelend he dat je niet weet waar je aan toe bent. Als het maar het 1 of het ander snel is he denk ik. Alicia, een week voor mijn nod had ik menstruatiekrampen, die bleven. Ook was ik al een week aan het boeren, dat vond ik zelf wel heel raar. En mijn pukkels gingen van mijn gezicht hahaha, heel glad huidje. Verder denk ik dat het de innesteling was, dat ik zon steken in mijn liezen had, dat was niet normaal. Mijn tepels hebben maar een weekje zeer gedaan ofzo. Ik vond mijn borsten wel wat puntiger. en iets voller, niet veel. Ik hoop zo dat jullie snel zwanger zijn meiden. xxxx
Hoi allemaal, Ik ben dus in 19 september gestopt met de pil, daarna een cyclus van 39 dagn. Heb ergens gelezen dat je eerste menstruatie na het stoppen van de pil best laat op gang kan komen, het zelfs wel 8 weken kan duren (wil niemand ongelukkig stemmen, hoor!) Ik baalde er ook van dat het 5 en halve week duurde, tja je wilt toch zo snel mogelijk beginnen met het echte werk. We hebben het eerst nog even veilig gedaan tot de eerste menstruatie. Ik ben zelf 11 jaar aan de pil geweest. Maar goed, ik heb in die eerste maand ook erg pijnlijke borsten gehad. Voor iedereen die afwacht hoop ik natuurlijk dat dit bij jullie niet het geval is en de test snel positief is! Groet, Sammie
Even een vraagje? Mijn eerste cyclus duurde wat langer, heeft iemand een idee of het de tweede keer weer in het gewone ritme komt. Ik was voor de pil altijd heel regelmatig! Kan er weinig over gevonden krijgen op het internet, misschien kan iemand met ervaring mij helpen? groeten, Sammie
Eigenlijk geen ervaring mee. Heb de vorige keer toen ik gestopt ben met de pil mijn gewone cyclus weer gekregen. 28 dagen. Dus daar ga ik nu ook van uit. Alleen zondag en maandag een beetje bruin slijm gehad. En vandaag vreselijke buikpijn. Vooral op 1 plek onderin mijn buik. Gisteren nog geklust. Dus wie weet.
@ ingie: Ja zag ik ook maar, ik ben uitgegaan van een cyclus van 28 dgn (hoop dat het nu weer normaal is) Ik weet het dus niet helemaal zeker!
hoi meiden, ik ben sinds 15 oktober gestopt met de pil, wij gaan voor een tweede kindje. Mijn dochter kwam dwars door de pil heen, dus eerste keer dat we bewust voor een baby gaan! De tweede is voor mij dus net zo spannend als voor velen de eerste. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt....nod over 6dagen....SPANNEND!!liefs
Haaj meiden.. Ik heb nog niet getest maar de testen wel besteld oooh zoo spannend ik denk dat als k nu test dat het misschien nog negatief kan zijn omdat het zo snel is maar ja je weet maar nooit.. Hoe lang kan het eigenlijkduren voor dat de test zegtdat je zwanger bent? Stel je bent 2 weken over tijd en geeft nog steeds nega aan. wat moet je dan doen ? Stomme vraag miss Maar er is nog niet .. Heel af en toe krampjes maar dat zijn zeker niet krampen van de ong want die voelden toen ik nog aan de pil zat heel anders. Gister alleen errug misselijk verder geen nieuwe dingen hahaha.. Welkom nieuw komers ook voor jullie hopelijk een snelle zwanger schap!! En maa wachten 8) xxx
@girllie, Ik heb vannochtend weer negatief getest.. zucht.. Dat is inderdaad een teleurstelling hoor ( maakt nietuit hoeveel je er al in handen hebt gehad..) Je kan na 2 weken overtijd het beste de hui art bellen, die kan een mentruatie opwekken dmv medicijnen.. Ik hoorde gister dat mijn zus inds sept vorig jaar al bezig is om zwanger te raken ( van de 2de) haar man heeft nachtdiensten enz... ze geeft zichzelf tot maart de tijd om zwanger te raken en dan trekt ze aan de bel bij de dokter. Zou leuk zijn als we beide zwanger zouden zijn haha
Oh Wendy balen zeg. Gelijk met je zus zwanger is inderdaad leuk (spreek uit ervaring haha) Andere dames nog nieuws?
Heej meiden! Hier slecht nieuws!! Na een tijdje overtijd ben ik vanochtend helaas toch ongesteld geworden! Heb nu flinke krampen maar ja voor de tijd niks had eigenlijk ook niet verwacht dat het in 1x zou lukken ook ik heb een vriend die niet altijd thuis kan zijn van wege zijn werk.. maar ja ben in ieder geval wel blij dat mijn ong op regel is sommigen zijn niet zwanger maar worden een half jaar niet ong dat zou ik ook niet prettig vinden! Dus helaas voor ons is het nog niet zo ver! We gaan met volle moet er weer tegen aan ( tenslotte zijn we nog maar net begonnen ) @ wendy aaah niks aan he meid.. daarom heb ik geen test gedaan zo vroeg want wilde die teleurstellingen niet steeds weer ook al heb ik nu ook een grote teleurstelling.. @ nieuwkomer welkom meiden!! @ ander meiden hoe staat het er mee ?? Kiss G.
eline25 - 03 november - ronde 1 = ZWANGER nana1985- 05 november - ronde 1 girllie23 - 05 november - ronde 1 Wendyenrichard- 6 november- ronde 1 Kwebbelsnoes - 08 november - ronde 1 = ongi Gwen81 - 09 november - ronde 1- 4e kindje = ongi Antsy-13 november- ronde 1 Chantal74 - 14 november - ronde 1 Chantal1234 - 17 november -ronde 1 - 1e kindje EvelineThijssen - 17 november? - ronde 1 - 2e kindje jetvg - 18 november- ronde 1 - 1e kindje Wallie1978 - 19 november - ronde 1 - 2e kindje Jeanetjuh - 21 november - ronde 1 - 1e kindje Magic - 22 november - ronde 1- 1e kindje Peace - 23 november - ronde 1 Sammie81 - 25 november - ronde 1 - 1e kindje Ingie - 25 november - ronde 1 - 2e kindje Leeuw86 - 26 november - ronde 1 - 1e kindje Jane1983 - 30 november - ronde 1 - 1e kindje nbroen - 2 december - ronde 2 - 3de kindje Ramona1- 2 December-ronde 1 brendadee - ? - ronde 1 - 2e kindje Kwebbelsnoes - 06 december - ronde 2 - 1e kindje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje Gwen81 -11 december - ronde 2 - 4e kindje
@girllie, wat jammer nou.... maar aan de andere kant weet je waar je aan toe bent! Ik voel me zo onzeker en het spookt daardoor ook erg door mijn hoofd heen... ik wil dat er iets gebeurd!! Word het wachten zat.Ga straks etos zwanger worden kopen want die onzekerheid vind ik niks.. k wil of de rode duivels zien of ik wil een positieve test zien wnat dit is niks...