Meiden die in oktober zijn gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door carpediem2010, 27 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda31

miranda31 Niet meer actief

nee dat is wel zo, maar als je dan 2 weken overtijd zal zijn wil je toch graag meer weten. 6 weken wachten na de pil is wel lang vind ik dan ( maar dat is mijn mening)

2. Alita

Alita Niet meer actief

tja ik snap het wel hoor maar kun je echt van overtijd praten dan?
    Vindt dat ergens een beetje nuchter moet blijven, als je me begrijpt...

3. Wallie1978

Wallie1978 Actief lid

27 okt 2009
    292
    0
    0
    Gelderland
    @Cindy, ik begrijp heel goed wat je bedoeld. Heleboel huisartsen zullen ook niet gelijk wat doen. Collega heeft een half jaar moeten wachten na de pil.
    Is heel vervelend, snap ook dat de dames hier daar liever niet op wachten, maar zoals ik eerder ook al schreef, ik heb altijd een cyclus van 5 weken. Iedereen gaat maar uit van 4 weken, maar dat is dus lang niet altijd zo.

En ja ook ik ben ongeduldig, wil het liefst gelijk, maar soms werkt je lichaam gewoon anders.

4. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0

Ja idd ik was eigenlijk ook verbaasd!
    Maar ook heel erg teleurgesteld
    Maar zoals we zeggen nieuwe ronde nietuwe kansen zeker weten nu maar snel zwanger worden haha..
    Jij ook succes meid we hopen nu op een gelukte poging..

Zeker weten!

Kiss G.

5. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    @ nana : errug vervelend zeg zeker niet leuk.. Maar jemoet gewoonnog even afwachten denk ik ik dacht dinsdag ook nog dat ik zwanger was maar had ook geen gevoel dat ik ongi zou worden maar woensdag ochtend was het er ineens 31 dagen dus langer dan ik anders had toen ik nog aan de pil zat ik denk dat je gewoon even rustig moet afwachten en dan kan je volgende week altijd nog x proberen te testen..

Girls het is de 1e ronde we moeten niet te hard van stapel lopen al is dat wel moeilijk hhaha..

Nog meisje getest of ongi geworden?

Succes dames..

xx

6. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    eline25 - 03 november - ronde 1 = ZWANGER
    nana1985- 05 november - ronde 1
    girllie23 - 05 november - ronde 1 = ongi
    Wendyenrichard- 6 november- ronde 1
    Kwebbelsnoes - 08 november - ronde 1 = ongi
    Gwen81 - 09 november - ronde 1- 4e kindje = ongi
    Antsy-13 november- ronde 1
    Chantal74 - 14 november - ronde 1
    Chantal1234 - 17 november -ronde 1 - 1e kindje
    EvelineThijssen - 17 november? - ronde 1 - 2e kindje
    jetvg - 18 november- ronde 1 - 1e kindje
    Wallie1978 - 19 november - ronde 1 - 2e kindje
    Jeanetjuh - 21 november - ronde 1 - 1e kindje
    Magic - 22 november - ronde 1- 1e kindje
    Peace - 23 november - ronde 1
    Sammie81 - 25 november - ronde 1 - 1e kindje
    Ingie - 25 november - ronde 1 - 2e kindje
    Leeuw86 - 26 november - ronde 1 - 1e kindje
    Jane1983 - 30 november - ronde 1 - 1e kindje
    nbroen - 2 december - ronde 2 - 3de kindje
    Ramona1- 2 December-ronde 1
    brendadee - ? - ronde 1 - 2e kindje
    Kwebbelsnoes - 06 december - ronde 2 - 1e kindje
    Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje
    Gwen81 -11 december - ronde 2 - 4e kindje
    Girllie23 - 11 december - ronde 2 - 1e kindje

Had verkeerde datum neer gezet!

7. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    Heerlijk eline geniet er maar lekker van ...
    En idd de meeste kwaaltjes/klachten zijn niet leuk haha niet prettig :D
    Lekker geniet meid..

xx

8. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hallo allemaal

Ik lees net dit forum..!!
    En ik ben zondag 25 oktober gestopt met de pil en 29 oktober ongi geworden..
    dit is dus de eerste ronde voor ons 1ste kindje..!!
    Spannend allemaal..!!!

Succes iedereen :D

9. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    hallo allemaal,
    ik vroeg me af of jullie je eisprong wel eens gevoeld hebben? gister kreeg ik ineens buikpijn en een opgezette buik, de volgende dag was alles weer normaal, misschien was dat de eisprong ofzo? iemand ervaring ?

10. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Bedankt voor alle lieve recatie´s!!!:p
    Gisteravond met een rot gevoel gaan slapen. Vanochtend wel vrolijk te werk gegaan, maar eenmaal aan het werk ga ik weer piekeren.
    En dan denk ja ik voel wat ik wordt nu ong, maar ja dat zijn ook maar 2 tellen. Dus nog steeds niks.
    Als ik deze week eigenlijk me eisprong zou hebben, mag ik wel gaan klussen. Maar ja ik heb ook niet altijd meer zin na zo lang wachten.
    Ik wacht het wel af, maar leuk is anders!
    Me huisarts heb ik nog niet gebeld, hoop zo dat het snel komt, maar heb zo wel me twijfels.
    En een test zou ik niet snel meer doen, ga gewoon wachten tot ik eindelijk ong word!
    Sterkte allemaal!
    liefs

11. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja helemaal mee eens.
    Al weet ik niet hoe ik zelf zal reageren als het een paarweken langer zou duren. Ik maak mezelf nu al helemaal gek laat staan dat je "overtijd" bent en negatief test!!!

@leeuw:
    Ik had van de week ook een opgezette buik. Was ook wat misselijk en duizelig. Geen idee of dat met de eisprong te maken kan hebben. Ik ging er zelf min of meer vanuit dat ik een staartje van het griepvirus meepikte.

12. miranda31

ik snap je ook wel cindy, maar toch je zou wel willen weten waarom het langer duurt.
    ik ben altijd regelmatig ongi, dus bij mij dan echt vraagtekens als het langer duurt.

13. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Hallo meiden

Hoe is het met iedereen?

@Nana. Balen dat het zo gaat. Ik hoop dat je snel duidelijkhid hebt.
    @Miranda. Voor jou word het morgen ook spannend. Hoe voel je je?

Ik zit te wachten op mijn eisprong en moet zeggen dat het toch jammer is dat zo'n cyclus zo lang duurt ;) Ik heb zin om voor de tweede ronde te gaan en wachten is niet mijn beste kant ;)
    Zullen wel meerdere last van hebben he.

Groetjes Alicia

14. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    haha, ken het gevoel, nog een dag of 10 tot mn eisprong, duurt voor mn gevoel nog zo verschrikkelijk lang....

15. Alita

Alita Niet meer actief

het ligt er ook weer aan hoelang je al bezig bet snap je? Hier ging het over iemand die net 4 okt gestopt is met de pil eigenlijk...

16. miranda31

ik voel me goed, af en toe wat gekke pijntjes in de buik, maar verders niks.
    weet ook niet of ik morgen moet testen of nog 2 weken moet wachten, dit omdat ik 2 week terug ook bloedverlies had, maar dit kan ook innesteling zijn natuurlijk. normaal heb ik hoofdpijn maar nu nog niet.

En Cindy, ik snap je wel hoor...begrijp mij ook niet verkeerd.

17. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Hee allemaal,

Vanochtend mijn ongi gekregen, helaas! Had er ook niet op gerekend dat het raak zou zijn deze ronde, heb me volgens mij vergist in eisprong en dus toen warschijnlijk niet genoeg gedaan wat je moet doen voor een beeb ;) !
    Mijn man zei vanmorgen even doodleuk: zullen we dan maar een paar maandjes wachten, anders zitten we midden in de zomervakantie met die weeën.... ook een goeie ochtendstarter dus! Maar hij heeft wel een beetje gelijk, we hebben een eigen bedrijf en zitten vast aan de bouwvakvakantie, de eerste 3 weken van augustus.... Dit weekend dus nog maar eens goed over nadenken samen!
    Meiden die nog niet ongi zijn: SUCCES en meiden die dat wel zijn: óp naar de volgende ronde!!

18. Wallie1978

Wallie1978 Actief lid

27 okt 2009
    292
    0
    0
    Gelderland
    Jammer Chantal. Wij zitten ook vast aan de bouwvak, maar daarvoor ga ik mijn kinderwens niet uitstellen. Gelukkig denkt manlief er ook zo over. Blijft lastig dat soort dingen, kan me voorstellen met een eigen bedrijf dat je dan ook wel echt aan vakantie toe bent.

Miranda, lastige keus die je moet maken met testen. 2 weken duurt natuurlijk nog wel erg lang, maar ja als je het vol kunt houden (wat ik heel knap zou vinden) .....

19. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @cindy, ik snap je wel maar het is MIJN EIGEN keus om de Ha te bellen, ik wil niet tijden in onzekerheid zitten! maar fijn dat er zo over mij gediscusseerd word......:S

20. miranda31

#520 miranda31, 13 nov 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2009
    chantal jammer dat je ongi bent geworden. en succes het weekend, jullie komen er vast wel uit.

wallie, ja indd lastig, maar ik denk dat ik het wel vol houd hoor, weet gewoon niet waar ik van uit moet gaan.
    voel nu indd nog niks, of iets wat moet leiden tot een ongi

wendy, hoop dat je snel meer weet.

Deel Deze Pagina