natuurlijk is het je eigen keus, ik gaf alleen maar een menig en toen werd er gediscusieëerd daar is het topic toch voor....
@Wallie: ik begrijp je reactie, ik stel mijn kinderwens ook liever niet uit. Maar het is onze enige vakantie in het jaar, mijn man werkt meestal 60-80 uur per week en die is echt toe aan 3 weken zon en rust (we gaan naar italië)... dus zijn standpunt begrijp ik ook. En hoogzwanger wil ik niet op vakantie, ik wil niet langer dan 6,5 maand zwanger zijn en met een baby van een paar weken zie ik dat ook niet zo zitten... dus ik denk toch dat we het even uitstellen tot februari/maart... hoe jammer ik dat nu ook vind!
Haaj meiden.. Hoegaat het? Even (misschien heeldomme vraagje) Maar je eiersprong wanneer weet je dat je die heb had gehoord over aantal dagen maar met een andere cyclus is het weer anders ? Heb hier boven bij calculator gedaan is dat goed volgens jullie? (het is ook mijn eerste x niet heel erg in verdiep allemaal nieuw) Staat ook vruchtbaar heel erg vruchtbaar betekend natuurlijk .. klusse.. Hoor graag jullie antwoorden .. En hoe gaathet hier al meer ongesteld? of juist positieve testen? xx
He Hallo, Hier ook nog steeds geen duiveltjes, gisteren een negatieve test en nu toch al 6 dagen overtijd... morgen maar weer een testje... Let's hope so!
Hoi Girllie Ik zit met hetzelfde probleem. Ik heb altijd een hele wisselende cyclus gehad voor ik de pil slikte. Alles tussen 3 en 6 weken kwam voor. Ik heb dus geen idee wanneer mijn eisprong is. Om die reden hebben wij meteen ovulatietesten gekocht. De 1e ronde gaf die goed aan wanneer ik een eisprong had en precies 2 weken daarna ongesteld. Dus dat klopte prima. Ik hoop dat dat ons helpt bij het zwanger worden. Ik heb ze van sensitest en op hun site staat ook een rekenhulp al vind ik de onderstaande fijner. Ovulatie of eisprong berekenen om vruchtbaarheid zwangerschap kalender cyclus te bepalen door menstruatie of periode Misschien heb je er wat aan. Groetjes Alicia
Thnx alicia!! Ik ga gelijk kijken.. ik ga nu nog geen test doen maar over 2 maandd misschien anders maak ikm e zelf gek haha.. xx G.
Nog niks dus.. aaah jammer nega test nou hopen op een positieve test en niet zoals mij 7e dag overtijd ongi worden Succes laat je het ons weten !!
Dat is balen! De 7e dag nog! Nou ik hoop dat ie positief wordt en anders dat ik toch ongi ga worden want dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.. Ik hou jullie op de hoogte!
hallo allemaal ik las dit onderwerp. dacht ga ook mee kletsen! heb 6 oktober mijn mirena spiraal er uit laten halen heb hem maar een half jaartje gehad. We hebben al een dochtertje van 19 maanden en zijn toe aan een tweede kindje. ben nu afgelopen dinsdag ongi geworden voor de tweede keer na dat mijn spiraaltje eruit is. dus op na ronde twee hoop dat ik zo zwanger ben! groetjes Rachelle
hallo allemaal, wendyenrichard@ ik moet even bekennen dat ik ook net de ha heb gebeld, kon het even niet laten. De assistent was eigenlijk een beetje sprakkeloos, maar ze ging met de ha over leggen en dan moet ik maandag terug bellen. Ze vroeg wel 3 keer of ik niet zwanger was, ik zeg :xnee ben niet zwanger haha. Maar sterkte dus en hopen dat we allebei van het weekend rood zien. Girllie23@ Mijn is aangeraden om gewoon 10 dagen na je ong zijn te gaan klussen en dan gewoon om de dag. Dan zit je vaak goed. Misschien een kleine tip. tante pol@ in zit in het zelfde schuitje als mij maar ook als wendyenrichard. Wachten tot je ong word, want zwanger zijn we niet! heel veel sterkte met dat lange wachten. Ga een mooi weekend te gemoed, en hoop dat ik me gedachten even kan verzetten. En misschien dat ik dan wel stiekem snel bloed zie! prettig weekend allemaal!!!!!! liefs nana
Hoi meiden, nana en wendy echt vervelend zeg. Ik zou zelf geloof ik ook de huisarts hebben opgebeld, je wil toch weten waar je aan toe bent. Ik hoop dat jullie snel meer weten hoor( ongi of zwanger) Ik voel me nog steeds heel goed eigenlijk, niet echt klachten, alleen wat last van onderrug. Nog leuke plannen voor het weekend? xxx
welkom chivay, gezellig dat je komt meekletsen..... nog iets meer dan een week tot eisprong.....geduld is een schone zaak....maar nu klussen we in ieder geval even gewoon omdat het lekker is
Hoi meiden, Wat duurt dat wachten toch lang!!! Voorheen kon het me niet lang genoeg duren voordat ik ongi moest worden...Maar nu, pffffff! Hoe gaat het met jullie allemaal? Spannende tijd voor een aantal. Fijn weekend allemaal!
Heej Chivay, leuk dat je er bent. Ik ben 28 oktober gestopt dus we zitten vlak bij elkaar qua datum. Ik ga er niet vanuit dat het deze maand lukt maar ik hoop ook dat het niet al te lang gaat duren. Ik moet wel zeggen dat ik af en toe een raar gevoel in m'n buik heb, dit had ik nooit met de pil.... Ohja, ik had altijd in de stopwerk meer zin in klussen dan tijdens het slikken van de pil, ik moet zeggen dat ik er nu ook meer zin in heb. Of zal dat komen omdat ik zo graag wil? Hebbe meer van jullie hier last van?
@ sammie81 Dat zei ik van de week ook nog tegen mijn vriend pfff... wil het ook gewoon maar weten maar ben ook bang voor een tegen valler zeker omdat zo weinig meiden de eerste ronde zwanger zijn. Nou meiden allemaal succes en sterkte he en fijn weekend, voor de gene die niet moeten werken. Liefs Jeanet
Ik kon het niet meer langer uitstellen. Over vier dagen heb ik mijn NOD dag en toch heb ik een test gedaan. Voelde van alles en dacht doe gewoon die test. Natuurlijk hartstikke negatief, maar weet ook dat er nog wel een kans is. Heb wel het gevoel dat ik ongi moet worden, want heb zo' n raar gevoel in mijn buik, maar nu lees ik wel dat meer vrouwen dit hadden en toch zwanger leken. Grrrr ben er veel te veel mee bezig. Zo dit moest ik even kwijt. Pffff wat een opluchting
nou laten we hopen dat je te vroeg hebt getest chantal. ik merk trouwens bij mij zelf dat mijn geur enorm sterk is, ik heb pantoffels aan maar ruik mijn voeten ook had mijn vriend gister een zoute haring, en dat rook zo erg, bah. wil me zelf niet gek maken maar zou het iets kunnen betekenen. Heb het er met mijn vriend over gehad en die zegt ook we wachten gewoon nog even met testen, omdat ik tussentijd bloed verlies had ( beetje dan)
Hey Jane... Ik ga er inderdaad ook niet vanuit dat deze ronde lukt.. Nog geen idee hoe mijn cyclus gaat zijn, en of het allemaal snel op orde is. 1983 Dat is ook mijn jaar.. dus we hebben al meer gemeen zie ik! Ik herken je rare gevoel... ik heb ook wat buikpijn deze week.. Een beetje vergelijkbaar met ongesteldheidsbuikpijn.. maar toch anders.. En ook de zin herken ik wel.. heb er nooit zo'n problemen mee maar in de stopweek had ik t wel wat meer gemiddeld.. en nu ook!