Chivay, toevallig zeg uit hetzelfde ''bouwjaar'' Zou leuk zijn als we ook dezelfde maand zwanger raken. M'n vriend heeft nu alleen last van zijn ribben dus we kunnen niet zoveel klussen omdat hij er echt veel pijn aan heeft. We zien wel of het deze maand al gaat lukken of niet.......
Ohh ja dat is jammer idd... Pijn is niet de beste basis om het te gaan proberen... Zou wel heel leuk zijn ook dezelfde datum! Heb je er zelf een gevoel bij in welke richting het gaat komen voor jullie? Wij proberen gewoon de 'standaard' cyclus uit.. en dan zou maandag/dinsdag mijn eisprong zijn Dus dit wordt een 'gezellig' weekend haha!
eline25 - 3 november - ronde 1 = ZWANGER nana1985 - 5 november - ronde 1 Wendyenrichard - 6 november- ronde 1 Antsy - 13 november- ronde 1 Chantal74 - 14 november - ronde 1 Chantal1234 - 17 november -ronde 1 - 1e kindje EvelineThijssen - 17 november? - ronde 1 - 2e kindje jetvg - 18 november- ronde 1 - 1e kindje Wallie1978 - 19 november - ronde 1 - 2e kindje Jeanetjuh - 21 november - ronde 1 - 1e kindje Magic - 22 november - ronde 1- 1e kindje Peace - 23 november - ronde 1 Sammie81 - 25 november - ronde 1 - 1e kindje Ingie - 25 november - ronde 1 - 2e kindje Leeuw86 - 26 november - ronde 1 - 1e kindje Jane1983 - 30 november - ronde 1 - 1e kindje nbroen - 2 december - ronde 2 - 3de kindje Ramona1- 2 December-ronde 1 - Kwebbelsnoes - 06 december - ronde 2 - 1e kindje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje Gwen81 -11 december - ronde 2 - 4e kindje Girllie23 - 11 december - ronde 2 - 1e kindje Zo,heb ons lijstje weer even naar voren gehaald en geupdate. Fijn weekend allemaal Groetjes Alicia
hey ik zit al een tijdje jullie verhalen te lezen, ook ik ben gestopt met de pil op 6 oktober. en ben nog steeds niet ongesteld twee testen gedaan maar waren negatief :x hoop met jullie mee te kenne kletsen veel liefs
Mijn man wordt helemaal gek van mij, haha! Het is gewoon heel spannend: de eerste ronde zwanger worden! Zou wel leuk zijn maar, ik ga er niet vanuit.Toch ben ik bang dat ik toch teleurgesteld zal zijn bij een negatieve test. Je hoopt er toch stiekem op. liefs, Sammie
Hey, Je zit in het zelfde schuitje als mijn, en als wendyenrichard. Heb ook 2 testen gedaan, en ook negatief. En nog steeds niet ongesteld. Af en toe een een beetje bruin bloed, maar meer ook niet. Dus dat kan ik niet echt ong noemen. Maar ja we moeten geduld hebben. Sterkte en we kletsen wel weer bij. liefs
eline25 - 3 november - ronde 1 = ZWANGER nana1985 - 5 november - ronde 1 Wendyenrichard - 6 november- ronde 1 missyf - 7 november - ronde 1 Antsy - 13 november- ronde 1 Chantal74 - 14 november - ronde 1 Chantal1234 - 17 november -ronde 1 - 1e kindje EvelineThijssen - 17 november? - ronde 1 - 2e kindje jetvg - 18 november- ronde 1 - 1e kindje Wallie1978 - 19 november - ronde 1 - 2e kindje Jeanetjuh - 21 november - ronde 1 - 1e kindje Magic - 22 november - ronde 1- 1e kindje Peace - 23 november - ronde 1 Sammie81 - 25 november - ronde 1 - 1e kindje Ingie - 25 november - ronde 1 - 2e kindje Leeuw86 - 26 november - ronde 1 - 1e kindje Jane1983 - 30 november - ronde 1 - 1e kindje nbroen - 2 december - ronde 2 - 3de kindje Ramona1- 2 December-ronde 1 - Kwebbelsnoes - 06 december - ronde 2 - 1e kindje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje Gwen81 -11 december - ronde 2 - 4e kindje Girllie23 - 11 december - ronde 2 - 1e kindje ik heb mezelf er tussen gezet spannende tijden voor ons xxx
Wij proberen ook de standaard cyclus uit, dan is as dinsdag mijn eisprong. Vanmorgen hebben we geklust maar dat was niet fijn voor m'n vriend. Dus we kijken wel of we nog een kleer kunnen klussen. Maar ik wil ook dat het voor hem lekker blijft. Ach ja we zien wel... Ik ben ook wel benieuwd of m'n cyclus straks weer normaal is
Hallo allemaal, Ik ben 26 oktober gestopt met de pil. Toen van 31 okt. t/m 4 nov. ongesteld geweest. Daarna soms wat steken gehad in de linker en rechter onderbuik. Heb sinds vandaag last van licht roze afscheiding, eens afwachten of dit wat betekend....
Wat heeft hij met zijn ribben gedaan dan?? Klinkt idd niet prettig zo! Heb nu behoorlijk veel kramp laag in mijn buik.. Voelt als ongesteldheidskramp maar dan veel meer dan ik gewent ben.. Ken dit iig niet van mezelf! Dus gooi het maar even op ontpillen.. Vraagje @ allen.. Het lijstje ... Wat houd de datum in??
Hoi meiden, Hoe gaat het met jullie allemeaal? Hier alles goed. We hebben een huisje gevonden, tuin huisje van mijn schoonouders, hele jaar door bewoonbaar, 3 kamers. Heb er zin in, xxxxx
Hallo allemaal, ik ben inmiddels twee dagen overtijd, gisteren had ik wel kramp en het gevoel dat ik ongesteld werd. Ik herinner me dat ik dat bij de zwangerschap van Iris ook had. Ik ben erg benieuwd! Ik kan niet alles meer precies herinneren. Bij Iris was ik ook de 1e ronde zwanger en het zou wel een hele grote wonder zijn als dat nu weer zo is. Als ik nu zwanger zou zijn dan ben ik 24 juli uitgerekend, dat was ik ook met Iris. Zij kwam uiteindelijk 1 augustus. Als ik volgende weekend nog niet ongi ben, dan ga ik een test doen.
Ja inderdaad. Sowieso is het een mooie periode om met verlof te zijn en te bevallen. Je hebt eigenlijk de hele zomer verlof! De baby kan al lekker snel naar buiten. Ik vond het met Iris heerlijk. En ik vind het qua verjaardagen makkelijk, je kunt het lekker met al de visite in de tuin zitten (alhoewel in Nederland is dat nooit zeker). Ik ben zelf in februari jarig, dan weet je zeker dat je niet in de tuin kunt zitten . Ik hoop trouwens niet dat als ik zwanger ben dit kindje ook op 1 augustus geboren wordt...zul je net zien . Maar goed het is nog niet zover, eerst afwachten.