Meiden die in oktober zijn gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door carpediem2010, 27 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Hallo allemaal

@Eline. Gefeliciteerd. Fijn daty jullie zo snel al wat hebben gevonden. Lijkt me een hele opluchting.

Hoe gaat het verder met iedereen. Voor een paar is het spannend zie ik.
    Fijn weekend allemaal.

Groetjes Alicia

2. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    hallo allemaal

Menstruatiekalender / Vruchtbaarheidskalender / Zwangerschapskalender / Anticonceptiekalender dit is een handige site waar ik zelf ook gebruik van maak.
    ik ben nog niet ongesteld vandaag 9 dagen overtijd.
    wel sinds 2 dagen licht roze bloedverlies, veel buikpijn, pijnlijke borsten ( ze lijken wel wat groter), duizelig, hoofdpijn en soms dagen dat ik niet lekker in me vel zit :(.
    ik denk dat ik woensdag weer is een testje doet als ik nog niet ongi bent.
    nou meiden veel succes allemaal

groetjes

3. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Ahh ok... hopelijk voelt hij zich snel beter!!
    En heel veel succes :).. ik hoop dat ronde 1 gewoon harstikke mag gaan lukken!

Ok Tnxs!
    ;) Ken mijn cyclus nog niet.. dus geen idee haha!
    Of gaan jullie bij ronde 1 (ben 29 okt gestopt met de pil) uit van de pilcyclus?

4. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Ziet er handig uit die site MissyF...

5. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @ Eline, al beetje gewend aan de zwangerschap? Zie dat je een huisje hebt??

@nana jij al wat duidelijkheid? Jij was toch ook aan het wachten? ( ik nogsteeds)

6. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    ja die site is erg handig

nog een fijne avond dames

veel liefs

7. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Helaas lukt het aanmelden hier nog niet Missy..
    Krijg maar geen mailtje terug..
    Straks nog maar eens proberen

8. miranda31

miranda31 Niet meer actief

eline gefeliciteerd!

Antsy, spannend voor jou zeg!

9. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Proficiat Eline, lekker snel gevonden zeg!

Hoe gaat het verder met je?

10. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Hey wendyenrichard,

Ja nog steeds aan het wachten, de moed zakt nu toch wel in me schoenen per dag meer!!!
    Wens je sterkte!

liefs

11. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ eline:
    Gefeliciteerd met jullie huisje, wordt vast een fijne plek voor jullie drietjes!

Voor alle meiden die in onzekerheid zitten: Veel sterkte!

Liefs,
    Sammie

12. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Wat ontzettend stom dit gevoel :)
    Ik kon mezelf zo goed met beide benen op de grond laten staan... eerste ronde, nog maar net gestopt met de pil... de kans is zoooo klein, dus hoop maar nergens op :)

En ondertussen vliegt de hoop om mijn oren ;)

13. miranda31

was je nou al over tijd?? en hoeveel??

14. miranda31

mmm ik heb een leuke banner via kindje op komst .nl maar nu was ik daar 1 dag minder over tijd dan in werkelijkheid.

heb ik hem nu maar 1 dag eerder gezet...

15. Tante Pol

Tante Pol Actief lid

7 nov 2009
    128
    0
    0
    NULL
    flevoland
    He hallo allemaal,

hier nog steeds niet ongi en nu al 9 dagen overtijd, denk dat ik morgen weer een testje ga doen ofzo.. laatste test was bij 5 dagen overtijd... Iemand voor de rest nog testjes gedaan??

16. miranda31

jeee tante pol, wat duurt het wachten dan lang zeg.
    succes morgen

17. Tante Pol

Tante Pol Actief lid

7 nov 2009
    128
    0
    0
    NULL
    flevoland

Ja ben het wachten echt zat... hoop zo op een goede test... wel iets meer kwaaltjes gekregen dus ik ben echt aan het hopen op een mooie positieve test!

18. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @ nana ja het is om moe van te worden! Was gelukkig dit weekend afgeleid met een feestje.. maar toch.. :S
    Ik blijf wel gewoon doorklussen want stel je voor dat mijn eisprong alsnog komt of opnieuw gaat komen ( verhaal heb ik al eens gelezen) dan zou hij deze week kunnen komen dus meneer moet aan t werk ;)

@ tante pol, weet je al iets meer? spannend he? Ik ben ook al ff overtijd

19. Tante Pol

Tante Pol Actief lid

7 nov 2009
    128
    0
    0
    NULL
    flevoland
    @wendyenrichard

Ik ga vanmiddag even een nieuwe test halen, heb me van het weekend kunnen inhouden hahaha... met moeite hoor.. ik ben gewoon zo bang dat het weeer een negatieve test is dus daarom heb ik het even kunnen uitstellen..

Ik ben wel regelmatig duizelig en heb nu aardig dikke blauwe aders over mijn borsten lopen, heb ook nog steeds niet zo veel eetlust (normaal gesproken wel hoor!)

Het is allemaal zo spannend.. Probeer er niet aan te denken maar nu toch weer op het werk ff op de site kijken of andere mensen er net zo mee bezig zijn als ik, gelukkig ben ik niet de enige!

Hoe lang ben jij nu overtijd??

Liefs

20. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @tante pol, ja ik weet als geen ander hoe moeilijk het is om te wachten.. ik koop een test en wil ook wachten.. toch kan ik het niet laten om die de dag erna uit te voeren hahaha :p ( tot nu toe nog negatief)

Ik zit nu op dag 39 van mijn "cyclus" ( ronde 1) en heb wel verschillende kwalen gehad! Ik voelde voor t eerst mijn eisprong en aan de hand van een ovutest klopte het ook!! Dus gelijk geklust in die dagen.

Daarna werd ik 6 dagen erna echt ziek, hele nacht op de wc gezeten, gespuugd en diarree ( sorry) , dat was 1 nacht, daarna een week met vlagen misselijk, daarna verstopt, dikke onderbuik,hoofdpijn... nu weer een week verder, alleen met vlagen nog maar misselijk, ( niet meer elke dag) en nog wel die erge verstopping! kleine steekjes in mijn buik.. maar herken ik niet als PMS.. dus ik weet even niet waar mijn lichaam mee bezig is...

Ik heb totaal geen afleiding omdat ik werk als gastouder, maar ben net gestart dus heb nog niet zoveel kindjes om op te passen... zoals vandaag heb ik geen 1 kindje en zit ik alleen thuis ( mijn man is in rdam aan t werk, heeft eigen bedrijf) en dat is wel heeeeeeeel saai... dan breng ik heel wat tijd door op dit forum.. en dan maak je jezelf eigenlijk alleen maar gekker... maarja tis een leuke verslaving ;)
    Die onzekerheid maakt je gek!!

liefssss

Deel Deze Pagina