tante Pol, ik zou gelijk nog een test doen, van een ander merk. maar denk wel dat het een streepje is hoor, want voor die tijd stond hij er niet. ik wil ook maar durf echt geen test te doen nog
GEFELICITEERD MEIDEN!! en spannend voor de andere meiden. ik moet volgende week mijn nod vrijdag om precies te zijn. maar heb echt heel goed mijn eispong gevoeld en sinds dien zijn mijn borsten iets gegroeid en super gevoelig tepels kan natuurlijk zo zijn na mijn eisprong, maar in me buik ook een vreemd gevoel. heel vreemd allemaal. als je de test mag geloven van de calculator gaat het de 18e (morgen dus ) innestelen. wachten nog even af. toen ik zwanger was van floortje heb ik dit allemaal niet gevoeld zo. nu ben ik pas na 2,5 jaar wer gestopt met de pil en zou het nu al kunnen? geen idee. toch wel spannend allemaal.
@Gwen. Ik dacht dat eerst ook,maa zag dat de lijst erg lang werd. Ook hebben er twee hun NOD dezelfde dag terwijl ze in een andere ronde zitten,dus dat gaat door elkaar lopen. Dit leek me wel handig en ook leuk om de zwangere erbij te laten staan. Maar we kunnen ook de oude lijst weer kopieren hoor. @Wendy. Ik had inderdaad ook gehoord dat de testen van de huisarts gevoeliger zijn,vandaar het idee. Ik neem aan dat wanneer je een afspraak hebt met de huisarts dat hij zelf ook een test gaat doen. Hoe voel je je vandaag? @Chilychicky of zo. GEfeliciteerd,geniet er lekker van. @Tante Pol. Misschien kun je een test doen waarop staat zwanger of niet zwanger. Lijkt mij duidelijker. Ik vind die testen met die strepen maar vaag. Zorgt vaak voor onduidelijkheid. Groetjes Alicia
Hier gelukkig nog niets roods te bekennen Ben vandaag alweer naar de kruitvat gegaan. Heb er maar gelijk vier gekocht kan ik mooi om de twee dagen testen. Tante Pol erg spannend allemaal voor jou
Hoi Meiden, Wat lees ik allemaal weer spannende dingen! Ik moet helaas nog even wachten! Vorige week wel een x zere onder rug, zo´n ongesteldheid kwaal en al andere halve week duizelig! Maar we zien wel, Succes iedereen
Wat zijn eigelijk de dingen die je kan voelen van een eisprong?? Hoe zou je die moeten herkennen?? (zou hem volgens mijn pilcyclus gister of vandaag moeten hebben)
Hallo allemaal, Allereerst, wat ben ik blij dat ik dit forum heb gevonden Ik ben sinds 29 september gestopt met de pil, dus nog net geen oktober. Ik ben zelf 24 en mijn vriend ook. We zijn nu alweer zo`n 5,5 jaar samen. Ik wil al heel lang een kindje, maar hebben het telkens moeten uitstellen tot nu. Ik was echt in de wolken toen mijn vriend zei dat we maar eens moesten proberen om mama en papa te worden. Ik vind het echt reuze spannend allemaal. Dit wordt ons eerste kindje. Veel succes allemaal
ha meiden, morgen is het mijn testdag, maar ik en manlief vooral ik, kon het niet volhouden om te wachten met testen. dus zou ik vandaag testen, met manlief over gehad, ik wou wel graag dat hij erbij zou zijn als ik test, maar hij moest vanmorgen al om 5 uur gaan, nou joh, dan ga ik toch rond 5 uur testen! ik met mn slaapkop, maar ik wou t perse.. test gedaan, met de clear blue waarmee je 4 dagen van ter voren al mee kan testen, maar de streep was duidelijk, een - geen +.. nog ff gewacht, maar t veranderde niet. balen natuurlijk, maarja, ik was toch nog te vroeg, als ik een cyclus van 31 dagen aan zou houden. hopen dat t eind van de week wel een +je zou zijn. ik weer naar bed, en word om half 7 wakker, met buikpijn!! maarja, ik heb wel vaker buikpijn de laatste tijd. een kwartiertje later ga ik naar de wc... zie ik bloed, heel veel bloed... tja meiden, ik ben dus ongi geworden! zucht... ik mn mannetje gebelt.. en ik moest helemaal huilen!! maarja, het moest gewoon zo wezen denk ik dan maar, kinderen neem je niet, je krijgt ze. en tja na 1 keer zou wel super snel zijn...ik ben nu een beetje over mijn verdriet heen, maar je hoopt t zo, en dan ineens patsboem, zie je bloed! maarja, ik heb iig wel een normale cyclus terug gekregen, daar ben ik dan wel een klein beetje blij om, tot zover ik blij kan zijn met mn ongesteldheid.. nou hopen voor jullie meiden, dat t wel raak is!
@Tante Pol. Ik moet je eerlijk bekennen dat ik geen idee heb wat ze kosten. Heb zelf van die goedkope van sensitest gekocht. Ik lees dat veel meiden zeggen:ik zag een licht streepje,is dat nu wel of niet zwanger. Dan lijkt een dure me beter die gewoon zwanger of niet zwanger zegt. Misschien even duur,maar aangezien jij toch al 11 dagen over tijd bent,moet ie toch goed aangeven of het klopt. @magic. Ik herken dat van jou. Ik was de week voor NOD ook oa misselijk en zere rug,maar werd helaas ongesteld. Wil je niet teleurstellen,maar houd er ook rekenng mee dat het het ontpillen kan zijn. @Manda. Welkom hier en klets gezellig mee. Groetjes Alicia
eline25 - 03 november - ronde 1 = ZWANGER nana1985- 05 november - ronde 1 Wendyenrichard- 6 november- ronde 1 Antsy-13 november- ronde 1 Miranda31-13 november - ronde 1 Chantal1234 - 17 november -ronde 1 - 1e kindje EvelineThijssen - 17 november? - ronde 1 - 2e kindje jetvg - 18 november- ronde 1 - 1e kindje-ONGI- Wallie1978 - 19 november - ronde 1 - 2e kindje Jeanetjuh - 21 november - ronde 1 - 1e kindje Magic - 22 november - ronde 1- 1e kindje Peace - 23 november - ronde 1 Sammie81 - 25 november - ronde 1 - 1e kindje Ingie - 25 november - ronde 1 - 2e kindje Leeuw86 - 26 november - ronde 1 - 1e kindje Jane1983 - 30 november - ronde 1 - 1e kindje Chivay - 30 november? - ronde 1 - 1e kindje nbroen - 2 december - ronde 2 - 3de kindje Ramona1- 2 December-ronde 1 brendadee - ? - ronde 1 - 2e kindje Kwebbelsnoes - 06 december - ronde 2 - 1e kindje Alicia78 - 7 december - ronde 2 - 1e kindje Gwen81 -11 december - ronde 2 - 4e kindje Girllie23 - 11 december - ronde 2 - 1e kindje missyf - 14 december - ronde 2 - 1e kindje Lovely Me- 14 november- ronde 1- 1e kindje zucht, gelijk de lijst maar weer aangepast..
jetvg balen zeg, kan me voorstellen dat je dan even moeten huilen ja. Tantepol spannend zeg. Hoe is het verder met alle andere meiden? Vind het wel leuk om in dit topic mee te kletsen nog hoor. xxx
jetvg wat balen zeg begin je vanmorgen vol goede moed aan een test en ook al is die negatief dan verwacht je niet een paar uur later ongi te zijn. Hopelijk heb je deze ronde meer geluk!! Liefs
Hallo allemaal, Gefeliciteerd allemaal die zwanger zijn!!!!!! gun het iedereen natuurlijk!! Nou minder goed nieuws, de ha zei dat ik gewoon een half jaartje even moet wachten tot me lichaam weer op orde is . Dus dat is echt kl:xte. Heb wel echt verschrikkelijk steken in me borsten sinds vandaag. Zo zeer dat ik er aldoor aan denk. Heeft iemand hier ervaring mee??? Twijfel of ik nog een test zou doen, eigenlijk heb ik al geaccepteerd dat ik niet zwanger ben. Maar ja je weet maar nooit. En dan denk ik wacht nou maar eens een maandje. Ben echt weer zon apart gevalletje hier 8), nou ja het is echt ontzettend balen! Sterkte allemaal liefs
Hoi nana, Die pijnlijke borsten zou ook van het ontpillen kunnen komen. Ik ben in sept met de pil gestopt en ik had ook gevoelige/pijnlijke borsten. Balen dat je zo lang moet wachten! Dit is het laatste wat je wilt maar het enige wat je kunt doen.. sterkte! liefs, Sammie
@ jetvg: Rot voor je, zeker als je net een test hebt gedaan. Hopelijk in de volgende ronde meer geluk. @ de zwangeren onder ons: Wat voel je precies in de eerste weken? Op het forum hoor ik veel meiden over een opgeblazen buik, steken etc... wat voelen jullie precies? Ben erg benieuwd...(snap ook wel dat het bij iedereen weer anders is) je weet maar nooit! liefs, Sammie
Hey Ingie, Spannend allemaal he? Ik begrijp dat je zodra je NOD is gaat testen? Ik twijfel erorm, aan de ene kant zou ik het wel willen weten maar aan de andere kant...straks test je te vroeg en ben je teleurgesteld of je wordt iets later ongi. Moeilijk hoor. Ik wil mezelf de teleurstelling besparen (al is dat niet altijd mogelijk) Mijn man wil pas testen na twee weken overtijd, geen idee of ik zo lang zou kunnen wachten.
@jeanet, ik heb die van kruidvat gedaan voor 7 euro nog wat, waar zon kruisje moet komen. Daarna heb ik nog een van cb gedaan, waar je ook het aantal weken ziet. Wat ik merkte voor nod ongi gevoel al een week, een week boeren, prikkende ogen, vast slapen, zag wel een ader op borst, maar twijfelde of die er zat. Mijn rug deed en doet nog zeer, maar dacht toen, dit heb ik wel is vaker