Meiden die in oktober zijn gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door carpediem2010, 27 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Ben weer een beetje bijgelezen. Wat word hier wat gekletst zeg. Heb er bijna een dagtaak aan. :D

2. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente

Volgens mij zou ik het niet zolang volhouden. Ben benieuwd of ik me kan inhouden of dat ik de 24e al ga testen. :(

3. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    #663 girllie23, 17 nov 2009
    Laatst bewerkt: 17 nov 2009
    Die test is er alleen van clearblue.. of is ie er ook van een huis merk weet jij dat?
    Ik wil ze ook wel in huis halenmaar om nou 3/4 van die duren te kopen haha beetje duur!
    xx

4. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    @Jetvg.. aaah balen.. weet hoe je je voelt!

Opna ronde 2!!

x

5. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    hey hallo

ff er niet op geweest en genoeg om te lezen hahah.
    voor de zwangere gefeliciteerd en voor degene die ongi zijn niet getreurd, we zijn nog niet zo lang bezig.

veel liefs

6. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    :) pff ik word wel een klein beetje gek van mijn lijf :p
    Van de week veel kramp heel laag in mijn buik, soort ong buikpijn maar toch anders...
    Vandaag flinke schijven in mijn borsten, iets wat ik normaal alleen heb bij ongesteldheid, en soms een heel klein beetje halverwege mijn cyclus.. (maar pas de 30ste is dag 28 )
    En mijn huid is overal aan het jeuken!

:) Wat moet ik hier nu allemaal weer mee..
    Ws is het allemaal het ontpillen.. maarja.. wel raar om zo je eigen lijf niet meer te kennen!

7. miranda31

miranda31 Niet meer actief

bah joh, jeuken is het minste wat er is, maar wat je nou moet denken ik weet het niet. het is toch allemaal anders nu zonder de pil.

jetvg balen dat je ongi bent geworden zeg, ook voor de andere meiden.

en de meiden die zwanger zijn gefeliciteerd.

8. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @zwangere gefeliciteerd!

@ meiden die ongi zijn geworden... balen maar gelukkig ronde 2 in.

Ik ben nogsteeds aan t wachten op mijn ongi... zucht!!! Ik heb de HA gebeld die zei hetzelfde als die van nana, afwachten het kan te maken hebben met je hormoonhuishouding die nu veranderd.... :(
    Ik heb niet meer getest maar ook nogsteeds geen menstruatie hier..
    De schoonmaakster bij 1 oppasadres waar ik thuis oppas ( normaal heb ik kindjes bij mij thuis) die was in haar land verloskundige, aangezien ze niet goed Nl kan praten kan ze het hier niet worden ( en terecht!)ze vroeg wat mijn symptomen waren enz, ze zei dat het zwangerschapssymptomen zijn en dat ik eind volgende week nog eens moet testen, ook zei ze dat het nog wel een maand kan duren voordat ik positief test.

Zoals jullie zien stuur ik dit berichtje op een belachelijke tijd!! Ik werd net wakker met een soort van blaasontsteking gevoel, maar het is het niet helemaal! Blijf naar de wc lopen om te plassen enz! ( normaal nooit last van) ook ben ik een beetje misselijk op het moment.....het valt niet mee om vrouw te zijn...:x

9. miranda31

miranda31 Niet meer actief

joh wat een tijd, maar wat jij voelt heb ik ook gehad, alleen niet toen ik overtijd was maar tussen de eisprong en mijn NOD.
    jij bent nu een dag of 7 - 8 over tijd? je banner geeft het namelijk niet aan.

maar een maand na je NOD kan je pas een posi test krijgen? dat is wel lang, weet je ook waarom dat zo is?

Hier nog steeds niks, voel me goed verder, alleen ik kan 's avonds niet in slaap komen (ga ook al laat op bed) en slaap heel slecht. 's morgens ligt mijn bed heerlijk!

hoe is het verder hier

10. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    hey meiden, ik heb ff een ander account aan gemaakt. dus die hierboven is van mij en deze, zal voortaan met deze op het forum komen

liefs

11. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    eline25 - 03 november - ronde 1 = ZWANGER
    nana1985- 05 november - ronde 1
    Wendyenrichard- 6 november- ronde 1
    Antsy-13 november- ronde 1
    MamaVan4-13 november - ronde 1
    Chantal1234 - 17 november -ronde 1 - 1e kindje
    EvelineThijssen - 17 november? - ronde 1 - 2e kindje
    jetvg - 18 november- ronde 1 - 1e kindje-ONGI-:(
    Wallie1978 - 19 november - ronde 1 - 2e kindje
    Jeanetjuh - 21 november - ronde 1 - 1e kindje
    Magic - 22 november - ronde 1- 1e kindje
    Peace - 23 november - ronde 1
    Sammie81 - 25 november - ronde 1 - 1e kindje
    Ingie - 25 november - ronde 1 - 2e kindje
    Leeuw86 - 26 november - ronde 1 - 1e kindje
    Jane1983 - 30 november - ronde 1 - 1e kindje
    Chivay - 30 november? - ronde 1 - 1e kindje
    nbroen - 2 december - ronde 2 - 3de kindje
    Ramona1- 2 December-ronde 1
    brendadee - ? - ronde 1 - 2e kindje
    Kwebbelsnoes - 06 december - ronde 2 - 1e kindje
    Alicia78 - 7 december - ronde 2 - 1e kindje
    Gwen81 -11 december - ronde 2 - 4e kindje
    Girllie23 - 11 december - ronde 2 - 1e kindje
    missyf - 14 december - ronde 2 - 1e kindje
    Lovely Me- 14 november- ronde 1- 1e kindje

naam ff aangepast

12. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Goedenmorgen allemaal. Dag twee dat ik overtijd ben en de zwangerschapstest geeft negatief aan. Hoop toch dat ik niet zolang hoef te wachten op of mijn ongesteldheid of een eventuele positieve test. Nog steeds dezelfde klachten aan deze kant. Onwijs zere rug (ga vanmiddag ook naar de fysio) en dat heb ik dus al bijna een week. Niet meer zozeer ongesteldheidskrampen, dus ik snap er niets meer van:( Eline wanneer teste jij positief? Groetjes

13. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    succes chantal

14. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    ik heb dit gehad vlak na mijn eisprong ( rond de innestelingsdatum) dan ik echt goed ziek ben geweest, ook hele dag op de wc gezeten :x

Voel me nu alweer stuk beter ben om 3 uur weer naar bed gegaan en toen echt in een diepe slaap gevallen! heb alleen het gevoel van een blaasontsteking maar dan op een andere lek ( richting mijn BM) ( al heb ik dat vaker gehad vroeger)

Ik ben nu 12 dagen overtijd, als ik uitga van een cyclus van 28 dagen... ze gaf geen reden waarom het na een maand zou kunnen, ze zegt omdat het ons eerste kindje is en de eerste maand...

15. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    bah, niks aan als je nog niks weet, geen ongi en geen posi test.

duim duim voor je

16. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Lijkt mij ook niets zolang wachten:( Heel veel succes. Ik zal voor je duimen. Groetjes

17. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Girllie. Ik weetniet of er ook een goedkope variant op die test is. Ik heb goedkope van sensitest gekocht. Met het idee dat we ons toch niet kunnen inhouden en meteen testen de dag van NOD ;)
    Als we een positieve of twijfeltest krijgen,gaan we een goede halen. Die hebben we dus nog niet in huis. Zo hebben wij het bedacht,alleen hoefde nog niet te testen want werd meteen ongi op de dag van NOD :(
    Ik hoop dat er snel duidleijkheid komt voor een aantal meiden hier en het lijkt me super als er volgende ronde meer zwangere bij komen.

Groetjes Alicia

18. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    hallo allemaal

ik heb een vraagje, ik ben afgelopen maandag ( na 9 dagen overtijd) ongi geworden maar ik verlies niet zoveel.
    normaal 5 volle dagen en nu dag 3 ben ik er al bijna van af.
    heb ook geen ongi pijn heb ik normaal wel.
    ben sinds vandaag misselijk en me rug doet ook nog zeer.
    zou het ontpillen zijn? :(
    wie heeft het zelfde meegemaakt?

xxx

19. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    nou weet niet wat ik denken moet, ik ben de laatste keer heel veel ongi geweest en duurde ook langer. 2 weken later een beetje bloedverlies, weet ook niet wat ik daar van denken moet.
    testen heb je niet meer gedaan zeker?

20. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    nee ik heb niet meer getest.
    wacht nog heel ff af

xxx

Deel Deze Pagina