Meiden die in oktober zijn gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door carpediem2010, 27 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Hoi hoi,
    Voor sommige meiden wordt het deze dagen erg spannend, succes.
    en wat knap mama van 4 dat je nog niet getest hebt zou het niet kunnen hihi.
    Heb sinds vandaag wat krampen in mijn buik lijkt niet op ongi krampen en vanmiddag dacht ik ow wordt toch ongesteld maar het was wat licht roze afscheiding ben benieuwd kan de innesteling zijn maar misschien wel gewoon begin ongi wacht het maar af. Het is zo spannend allemaal.

Liefs

2. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    Sinds gisteren voor het eerst op een natuurlijke manier ongi geworden. Wat was dit een verwarrende periode zeg. vorige week had ik nog een positieve predictor test in mijn handen en waren we helemaal in de 7de hemel dat we ons eerste kindje zouden verwachten. Helaas niets was minder waar. Het bleek later vals alarm.

Ik merk wel dat mijn lichaam heel anders reageert dan wanneer ik de pil slik. Heb veel meer buik kramp :(

Iedereen heel veel succes :D

3. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Jee weer een hoop bijlezen! Gaat snel...

Even een vraagje :)
    Hoeveel tijd zit er gemiddeld tussen een eventuele bevruchting en innesteling??

4. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    dacht ongeveer een week tussen bevruchting en innesteling, maar weet het niet zeker hoor...

5. magic

magic Actief lid

19 okt 2009
    296
    0
    0
    Dat had k de laatste ongi ook zeg!! Pfff iets wat ik niet heb gemist zeg maar!! ( buikkramp)

6. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0

Huh,een positieve test en dan blijkt je toch niet zwanger te zijn :(
    Kan dat ook? Dat heb ik nog niet gehoord. Kun je die testen dan niet vertrouwen?

Gr. Alicia

7. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    hallo dames

zo ff 2 dagen niet geweest en genoeg om te lezen hahahha.
    ik was maar 2 dagen ongi.
    maar ik heb een vraagje over pendelen,
    ik had al een berichtje gestuurd naar wishgirl maar nog geen reactie, zal wel ff duren voor ik antwoord krijg.
    hebben jullie ook laten pendelen?
    ben benieuwd en vind het spannend.

veel liefs

8. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ja blijkbaar wel. Ik voelde me een week al niet zo lekker enzo. Dus dacht laat ik eens testen. Ik had meteen een dikke roze streep bij die predictor test. Heb die zelfde avond 2 keer nog met clearblue getest en die waren negatief. Twee dagen later nog eens met ochtend urine getest en die was ook negatief. Ik werd daar heel ongelukkig van. In het ziekenhuis voor de zekerheid laten testen en het was toch echt negatief. Later las ik dat het bij predictor wel vaker gebeurt dat ze zeggen dat je zwanger bent, maar het helemaal niet bent. Niet echt leuk als je echt heel erg graag een kindje wilt.

Het is echt heel vervelend en hoop voor jullie dat je het niet hoeft mee te maken.

9. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Hallo meiden,

Ik heb een aantal dagen zitten lezen en ben nu klaar met alle berichten! :) Wat hebben jullie al veel geschreven! Erg leuk om te lezen dat er zoveel meiden in dezelfde situatie zitten. Tja, het is toch lastig als je niemand verteld dat je gestopt bent met de pil...

Ik ben 32 jaar en mijn man is 34. Ik heb op 31 oktober m'n laatste pil ingenomen!! Dus kan nog net met jullie meedoen.. haha

Als het goed is (uitgegaan van 28 dagen) moet ik 3 december weer ongi worden, ik ben benieuwd! Want inderdaad je voelt vanalles! Of het nou ontpillen is of zwanger of gewoon na zoveel jaar weer wennen aan een natuurlijke ongi?! Ik heb ook geen idee meer hoe het voelde.. ;)

Hopelijk is er voor degene die nu in de spannendste tijd zitten senl duidelijkheid!

Liefs,

10. suze1977

suze1977 Actief lid

12 nov 2009
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Banne en de rest

Ik zie dat je ook 32 bent... Ik dacht dat ik de enige was die zo "laat" is!!!
    Het is inderdaad heel spannend allemaal.
    Ik heb 16 jaar de pil geslikt en was na 48 dagen voor het eerst ongi. Het kan even duren voordat je lichaam het weer helemaal zelf gaat doen.
    Ik heb ook geen idee meer hoe mijn cyclus was voordat ik aan de pil begon....Was altijd wel heel heftig...
    Nu ben ik de tweede dag ongi en het bloeden is nog heel minimaal.
    Ik heb ook bijna geen last van krampen ( waar ik wel veel last van had voor de pil en gedurende het pilgebruik)
    Is bij iedereen de menstruatie nu anders?

Good luck voor iedereen!!

11. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Hey Suze,

Ik ben ook blij dat ik niet de enige 'late' ben..

48 dagen is wel lang! Ik hoop niet dat het erg lang duurt maar ik verwacht het ergens wel natuurlijk.
    Nu geen last is wel postitief! Maar ja in deze tijd ga je aan alles zo'n beetje twijfelen.. merk ik aan mezelf! Ik hoef nu nog niet ongi te worden maar ik herken al wel een bepaalde pijn in mijn rug sinds 2 dagen! Zo van oja, dat had ik vroeger als ik ongi was...

Pfff... ik zal blij zijn als ik in ieder geval de 1e periode door ben!

12. suze1977

suze1977 Actief lid

12 nov 2009
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop voor je dat je ook niet zo lang hoeft te wachten!!
    Op hoeveel dagen zit je nu?

13. Jij had toch net zoals ik je NOD op 17 november Chantal?
    Dan was je gisteren toch maar 1 dag over tijd, vandaag 2?
    En ronde 1, dus nog compleet onbekend of de cyclus al wel op gang is gekomen.. of had je ovulatietesten gedaan?

Ik moet volgende week toch 'verplicht' even een testje doen denk ik. Ik ben bloeddonor, en heb vandaag een uitnodiging gekregen om volgende week bloed te geven. Maar dat mag niet als je zwanger bent, dus toch maar even voor die tijd een testje doen.
    Hihi, ben ik zelf zo'n nuchtere kip dat ik niet zo snel een zwangerschapstest doe, word ik er door het bloed geven toe aangezet om het toch wel te doen :p

Pfff, 4 pagina's gepost in een dag tijd... het is wel lastig bijlezen zo ondertussen ;)

14. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Suze,

Laatste ongi had ik op 5 november dus het duurt nog wel effe tot de volgende.. Verwacht 'm vanaf 3 december ongeveer..

15. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    Ik weet uit ervaring hoe moeilijk het is om te wachten, maar kan me wel voorstellen dat je nog even wilt wachten...als je te vroeg test en de uitslag is negatief maak je jezelf ook helemaal gek..
    Ga heel hard voor je duimen dat je test straks positief voor je uitpakt..:)

16. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Chantal, natuurlijk ga ik ook voor jou duimen....hoop echt dat je test positief is:D ene..wachten is idd errug moeilijk..hihi:D

17. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Lieve Nana,

Ik weet zeker dat niemand hier dit al lastig vallen ziet hoor..
    probeer ondanks alles toch positief te blijven, oke??!!
    Als je eens wilt praten mag je me altijd een pbtje sturen hoor..

Dikke knuffel ....

18. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0

en posi test en nu ongi? weet je zeker dat het niks anders is... of het je niet nog weer getest?

19. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Eline fijn om te horen dat het goed met je gaat..
    Geniet er maar lekker van meid en wees blij dat je niet zoveel last van kwaaltjes hebt...
    Bij onze dochter heb ik de eerste weken kotsend op de bank gezeten..haha;)is ook niet echt lekker..

Super dat je meedoet aan moeders voor moeders....mischien help je ons wel om zwanger te worden...hahaha..heb namelijk ook hormoontjes nodig om zwanger te worden..hihi:D

20. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    #740 nbroen, 19 nov 2009
    Laatst bewerkt: 19 nov 2009
    Dus nooit meer predictor kopen:x:x:x:x...kan me voorstellen dat het een klap in je gezicht was ...

Deel Deze Pagina