ja wij houden het ook nog geheim, maar ik vind dat zo MOEILIJK!! ik kan echt mijn mond niet houden! en ik zit pas in de 2e week, dat word nog wat, ik vrees echt dat ik mn mond een keer voorbij praat!
Alleen onze beste vrienden weten het, verder niemand, dus inderdaad fijn dat we het hier van ons af kunnen praten
Hahah ja dat vrees ik ook! Ik vertel (bijna) alles aan m'n moeder. Maar bij dit lijkt het me leuker om in 1x te vertellen dat ik zwanger ben.. Maar we moeten maar afwachten hoe het allemaal gaat lopen.. Als het heel lang gaat duren, lijkt het me erg moeilijk om het niet met je vrienden/familie te delen... Groetjes, Peace!
Wachten.. Mijn mond houden.. Laat dat nou net mijn sterkste eigenschappen zijn Nee, niet echt dus Daarom kom ik jullie hier vervelen/entertainen. (Het is maar net hoe je het ziet) Ik lees gewoon veel erover, ik ben sinds kort regelmatig hier, oké dagelijks. Erg fijn om te kletsen met vrouwen die er net zo vol van/mee bezig zijn als ik. En ik kijk soms stiekem even op de babyafdelingen in winkels. Gewoon om het 'babygevoel' te koesteren zonder het met mijn directe omgeving te delen. Maar ik ben benieuwd hoelang ik het nog geheim kan houden. Moeilijk, moeilijk, moeilijk.. En dat zit ik in nog maar in ronde 1 (en zo blijkt hier maar weer, dat dit nog niet eens echt officieel ronde 1 is) Liefs Gwen
Ik slik sinds Oktober de pil niet meer (laatste ongesteldheidsdag 27 Sept) en ben nu meteen zwanger geraakt! Het is onwaarschijnlijk. Bovendien omdat er nog veel meer factoren zijn waardoor ik en mijn partner dachten dat het wel eens lastig zou worden zwanger te raken (heeft met zijn vruchtbaarheid te doen) En @ hierboven: wij houden het ook nog geheim totdat ik voorbij de 3 maanden ben. Het is KILLING, vooral het moment dat je erachter komt. Ik wilde het van de daken schreeuwen.
hey emmamick, wat goed dat het gelijk raak is, ik hoop echt dat dat bij ons ook zo is.... ik wil het ook zo lang mogelijk verborgen houden, maar weet niet of ik het kan hoor.... ik wil zo graag mn moeder vertellen dat we bezig zijn, ik vertel haar normaal altijd alles.
Hoi Allemaal, Ook ik ben gestopt in oktober met de pil, afgelopen woensdag 28/10 heb ik de laatste genomen. Mijn vriend wilde nog niet maar ik heb hem toch zover gekregen dat ik deze maand de laatste pil neem. Misschien moeten we er nog lang op wachten en daarom zien we wel waar het schip strand maar ik hoop dat het niet lang duurt. Ik ben zelf bijna 26 en mijn vriend is 27, we waren 28 oktober 8 jaar samen dus een mooie dag om met de pil te stoppen. Ik hoop dat het snel lukt en dat hoop ik ook voor jullie.
Hoi emma, gefeliciteerd, wat snel zeg! Had jij niet lichamelijke dingen die je merkte dat je zwanger was? Voor mij is het trouwens niet echt een geheim, Ik heb het mijn moeder verteld, en op mijn werk ook, en aan vriendinnen ook. Ben daar gewoon heel makkelijk in, wil zulke dingen liever delen met idereen hhaha. Iedereen een fijn weekend inderdaad, hebben jullie nog plannen? Ik heb morgenochtend mijn 1 e autorijles, lijkt me handig om ooit het babeje mee te vervoeren hahaha liefs eline
Eline: jawel hoor. Buikpijn, rommelende darmen, vlagen van misselijkheid (alhoewel deze licht zijn vergeleken met de buikpijn), grotere borsten en sinds gister zie ik ineens blauwe aders over mijn (.)(.) lopen. Af en toe hoofdpijn en een beetje duizelig en moe. Ik "voelde" het eigenlijk meteen. Zo'n gek vol gevoel in mijn onderbuik.
@ Emmamick Wooow gelijk in 1x zwanger!! Dat zou ik ook wel willen Gefeliciteerd!!! Lijkt me echt onwijs moeilijk om het 3 maanden voor me te houden! @ Eline Suc6 met je 1e rijles morgen.. is zeker erg handig een rijbewijs, vooral met een kleintje Ik ga zo popstars kijken, morgen boodschappies en een verjaardag, zondag relaxdag en aan de studie.... Groetjes, Peace!
@ Emmamick Echt super dat je meteen zwanger bent na het stoppen met de pil hoop dat ik dat ook heb maar dat willen we hier natuurlijk allemaal. En het is idd heel erg moeilijk om het geheim te houden zou het het liefst van de daken schreeuwen hihi zal helemaal moeilijk worden als het echt zover is. Liefs
echt fijn joh dat je in 1 x zwanger bent! dan wil ik idd ook wel! ik ga zo bij mn ma langs, ben alleen thuis, nix aan, ga alleen maar lopen malen en denken, echt stom, vanacht heb ik zelf over een babytje gedroomd! ik ben er echt te veel mee bezig volgens mij. maar nu zo bij mn ma, ben echt bang dak teveel zeg, ik vertel ook altijd alles aan haar, en nu moet ik dit echt voor me houden, hellup! maargoed, ik doe mn best. maar ook mn moeder heeft altijd alles door, vroeger wist ze altijd welke jongen ik leuk vond, zonder het aan haar te vertellen, dus vrees dat ze t al gauw door heeft zonder dat ik het haar vertel.
Hoi meiden, net mijn 1 e autorijles gehad, ging echt goed, gelijk alles gedaan, wel veel tegelijk zeg, pff. Ik droomde gisterennacht dat ik een zwangerschapstest deed, en ik was zwanger van een meisje. Stond ook op die test, een meisje hahaha. Idioot he, xxx
Hee meiden, hoe was jullie weekend? Ik heb sinds vanmiddag een beetje ongestelhiedspijn. wel erger dan normaal. Ik hoop het niet zeg hahaha
ha meiden, emmanick; van harte met je zwangerschap!!! even die 3 maanden volhouden nu des te groter de verassing! met mij wel goed hoor! Weekend bij mijn ouders geweest voor een kado voor hun 40 jarige huwelijk ( een zwangerschap zou natuurlijk een groter kado zijn hahaha) het is een foto geworden met de hele familie met aanhang erg leuk! Verder nog geen last van PMS en mijn NOD is 4 november...maar wil eigenlijk paar dagen later testen... Ik heb wel hoofdpijn en nogsteeds erg moe. Heb geen last van misselijkheid meer. Wel nogsteeds die afscheiding.... Zal het zover zijn...?
Hallo meiden Wat leuk te lezen dat er zoveel gestopt zijn in oktober. Mijn vriend en ik willen ook heel graag een kindje. Ik heb mijn laatste pil 5 oktober geslikt en mijn NOD is 8 nov. Ik heb ook ovulatietesten gebruikt omdat ik voordat ik de pil slikte heel onregelmatig ongesteld was. Zijn er meerdere die ovulatietesten gebruiken? Nu is het nog een week wachten tot we een test kunnen doen. Echt heel spannend, geduld is niet mijn sterkste kant Ik lees dat meerdere last van hun buik hebben en pijnlijke borsten/tepels. Ook ik heb dat. Zou dat dan bij het ontpillen horen aangezien meerdere van jullie dat hebben? Ik ben erg benieuwd hoe het met iedereen gaat lopen en hoop op korte termijn op meerdere zwangerschappen Groetjes Alicia
Oe spannend! Wat voel je precies? Mijn nod is ook op 4 nov alleen heb ik vannochtend wel getest omdat ik geen last van pms heb nog. Natuurrrlijk zo negatief al dat het maar kan zijn... maar toch maar even wat later testen dan haha... (stiekum is het toch een kleine teleurstelling..)